Oplí technická poradna
Re: Oplí technická poradna
Tyhle tlumiče jsou jasná volba
super, ale ty kola jsou prostě jen na styl.. na vodě to je smrt. A jednak.. líné to je, guma drahá.. na prd.. Zkus na to dát 7x15 ET35-45 a 195/40 nebo 7x16 stejné ET s gumou 195/45 a zajezdíš si jak král.. 
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: Oplí technická poradna
JRD, jestli chceš za nějakou dobrou cenu podvozek, vem tohle..
http://auto.bazos.cz/inzerat/18323261/S ... Kadett.php" onclick="window.open(this.href);return false;
budeš spokojený
http://auto.bazos.cz/inzerat/18323261/S ... Kadett.php" onclick="window.open(this.href);return false;
budeš spokojený
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: Oplí technická poradna
když jste u těch tlumičů kdo vyrábí pro irmscher tlumiče?
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
Re: Oplí technická poradna
Já do budoucna chci druhou sadu kol....a to nejáký dobový .... OZ,BBS RM či RS kdyby se zadařilo...... Tak jak s kapotama jednu zamracit druhou origo a pak podle nálady měnit.... Hlava je plná nápadů pěněženka věčně prázdná a jeste ke vsemu jsem ted prisel o šéfmontéra bráchu kterej si dnes zlomil nohu takže to mě moc nepotěšiloLukin_GSi píše:Tyhle tlumiče jsou jasná volba![]()
super, ale ty kola jsou prostě jen na styl.. na vodě to je smrt. A jednak.. líné to je, guma drahá.. na prd.. Zkus na to dát 7x15 ET35-45 a 195/40 nebo 7x16 stejné ET s gumou 195/45 a zajezdíš si jak král..
Opel Kadett GSi C20XE 1989 R.I.P
Opel Kadett GSi C20LET 1990 (Champion)
Opel Calibra C20XE 1991 Prodáno
Opel Calibra Turbo 4x4 1993
Best GTi is GSi
Opel Kadett GSi C20LET 1990 (Champion)
Opel Calibra C20XE 1991 Prodáno
Opel Calibra Turbo 4x4 1993
Best GTi is GSi
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oplí technická poradna
To by se mi chtělo, každou chvíli štelovat kapotu aby seděla jak má
Ještě když bude každá jinak zkroucená, jako že budou.
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: Oplí technická poradna
BIGPAPA> někde jsem v konfigurátoru četl, že sport podvozek irmscher se skládal z Bilstein tlumičů a Eibach pružin.. mimochodem, tohle je taky perfektní konfigurace.. Bilstein tlumiče jsou otočené opačně, jako u motorky 
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: Oplí technická poradna
tak moje nejsou otočený

ale Ička to jsou

a nemužu si na funčnost stěžovat
jen by to chtělo silenbloky na zadní nápravě udělat 

ale Ička to jsou

a nemužu si na funčnost stěžovat
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
Re: Oplí technická poradna
BIGPAPA> nejsou no, to není bilstein.. ale buď rád že ho máš.. beztak to je úplně dobré, lepší než ten pitomý štelovák co jsi měl.
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: Oplí technická poradna
no to jo... hlavně nemam problem nastoupit a vystoupit

Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
Re: Oplí technická poradna
Neexistuje.Lukin_GSi píše:Tyhle tlumiče jsou jasná volba![]()
super, ale ty kola jsou prostě jen na styl.. na vodě to je smrt. A jednak.. líné to je, guma drahá.. na prd.. Zkus na to dát 7x15 ET35-45 a 195/40 nebo 7x16 stejné ET s gumou 195/45 a zajezdíš si jak král..
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
Re: Oplí technická poradna
jee, chtel jsem napsat na 50
tak mě ukamenuj 
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: Oplí technická poradna
ukamenovat by nebylo stylový ale můžu tě zaházet pneumatikama 
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
Re: Oplí technická poradna
pánové potřebuju radu dostalo se u mě na lámání chleba chci konečně zprovoznit ty 4pístky bremba, ale ve výsledku hledám koutouče které použít nabízejí se 308mm z astry h turbo, nebo mě napadá 321mm kotouče ze zafiry jenže má vůbec zafira rozteč 5x110? nějak to nemůžu dohledat... 
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: Oplí technická poradna
jistě, že ma 5x110 
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
Re: Oplí technická poradna
a co se týče kotoučů dej tam něco rozměrově stejný co byla na alfe 
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
Re: Oplí technická poradna
taky bych to tak viděl, dá se vyrobit středící kroužek, rozteč se dá předělat a zális vyřešíš pří výrobě držáku.
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: Oplí technická poradna
co jsem se tak probrouzdal tak alfa má 305mm běžně to předělávají na 330mm kotouče... tak si myslím že 321kotouč to pobere jak nic...BIGPAPA píše:a co se týče kotoučů dej tam něco rozměrově stejný co byla na alfe
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: Oplí technická poradna
308 teda bude uplně bohatě stačit 
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
Re: Oplí technická poradna
když tady řešíte ty brzdy.. brzdiče z omegy na 296mm kotouč.. to samé má i Vectra?? Dostal bych do toho 308mm kotouč třeba z Astry OPC Turbo ?
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: Oplí technická poradna
teoreticky ano, otázkou je jaká by byla brzdná plocha aby nebyl zbytečně velkej kotouč na malou destičku 
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
Re: Oplí technická poradna
Dívám se, že jestě Vectra C má 302mm, ale ten kotouč má výšku 45mm, 308 mají 42mm a moje 256 mají 41mm, nevím jestli bych tam ten 302mm s výškou 45mm dostal.
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: Oplí technická poradna
to jsou 2mm k vršku třmenu
to těch 256 brzdí špatně? taky mam 256 kotouč a s dobrou kombinací kotoučů a desek to není nic špatnýho 
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
Re: Oplí technická poradna
jako 256mm je fakt málo, ono to prostě vadne.. u té astry je tak všeobecně ten nástup brzd takový tupý.. když sednu z Astry do Golfa, tak se zakousnu do volantu a když opačně tak se proberu že budu v někom
když jsem porovnal pístky brzdičů, tak brzdiče pro 256mm kotouč mají tak poloviční pístek oproti brzdičům z Astry G třeba. Třeba máš na Vectře taky větší pístek, to jsem nezkoumal.
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: Oplí technická poradna
netušim, vím jen, že vzadu je dvoupístek
víc mě nějak nebere
jen mě sere ta neskutečně debilně řešená ručka bubnem v kotoučí

Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
Re: Oplí technická poradna
pokud se budeš dívat na třmeny z vectry b tak koukej nejlépe po faceliftových na ty by 308mm mohly padnou snadno, ale na predfaceliftovy mají tuším v základu jen 286mm a tam už tak velkej kotouč dát nejde... (to jsem se někde dočetl)
PS:ručka v zadním kotouči je asi nejlepší řešení co znám, ale pokud ti to vadí předělej to zpět na buben
PS:ručka v zadním kotouči je asi nejlepší řešení co znám, ale pokud ti to vadí předělej to zpět na buben
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: Oplí technická poradna
no jako je to uplně nahovno řešení a ještě k tomu lanovody vyřešený tak, že prostě zareznou ani ne 2 roky po instalaci nových
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
Re: Oplí technická poradna
tak to je asi něco špatně 
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: Oplí technická poradna
BIGPAPA> vzadu mám taky dvoupístky no, ale ta ručka mi právě přijde jako ideální řešení.. bloknu oba kola na asfaltu v pohodě.. lanovodů se nezbavíš, na G4 máme ručku přímo na kotouč a taky to taháš lankem.. o to horší je, že ten pítek je šroubovitý, takže pokud ji často nepouživáš.. zatuhne to a je konec
Lordík> ty brzdiče mám z Omegy A 3000 24V na 296mm kotouč, to by asi vlézt mělo ne?
Lordík> ty brzdiče mám z Omegy A 3000 24V na 296mm kotouč, to by asi vlézt mělo ne?
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: Oplí technická poradna
já mám připravenou hydro ručku přímo do zadního okruhu... měl jsme to ve více autech a v pohodě 
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Oplí technická poradna
tak je asi opravdu někde něco špatně, protože zase to je rok a pul a ručka nefunguje... na posledním zubu to začne brzdit, ale spíš že jen jedno kolo.. 
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
