a soft pro notes bude taky vlastni vyroba?? nebo to bude jenom hafo dat v txt?semysak píše:Lander: jo na ten megasquirt sem koukal snazil sem se inspirovat ale moc mi to neslo, je tam par veci ktery proste tezko prekousavam: pouziti procesoru 68HCxxx od freescale, potom taky nepouzivaji sirokopasmovou lambdu (nebo je pripojena pres dalsi krabicku) a tak, ikdyz ten megasquirt je podle me d0bry reseni. todle je spis jakoze pro logovani a event nekdy pozdeji i jako ridici jednotka megasquirt to ma obracene
kdyz sme u toho logovani, vite ze v tomhle mojem zapojeni neni zadna pamet a na logovani bude slouzit pripojenej notebook? : - )
AFR, EGT, RPM, BOOST, IAT ATD data logging
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Re: AFR, EGT, RPM, BOOST, IAT ATD data logging
Mitsubishi Eclipse 92 - 2.0 16V - Denso Iridium Power - už jen motor
Mitsubishi Eclipse 93 - bez motoru
Mitsubishi Eclipse 93 - 2.0 16V Turbo - jenom motor
Uvidíme co z toho poskládám
Mitsubishi Eclipse 93 - bez motoru
Mitsubishi Eclipse 93 - 2.0 16V Turbo - jenom motor
Uvidíme co z toho poskládám

Re: AFR, EGT, RPM, BOOST, IAT ATD data logging
bude to vlastni vyroba, stimze bych kdo by chtel rekl v jakom formato to sype data aby si event mohl udelat svuj vlastni.lepsi kdo by chtel
Re: AFR, EGT, RPM, BOOST, IAT ATD data logging
Super, super, super, teším se.. jestli je to na dlouhou dobu, jak říkáš, možná to bude časově akorát na muj další projektsemysak píše:bude to vlastni vyroba, stimze bych kdo by chtel rekl v jakom formato to sype data aby si event mohl udelat svuj vlastni.lepsi kdo by chtel

Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
-
- Příspěvky: 355
- Registrován: 01 pro 2005 21:38
- Bydliště: Čelechovice na Hané
- Kontaktovat uživatele:
Re: AFR, EGT, RPM, BOOST, IAT ATD data logging
Už se mluví o MS3 (zatím pouze v teoretické rovině, co by měl umět) a tam už má být zase výkonější procesor s větší pamětí.semysak píše:Lander: jo na ten megasquirt sem koukal snazil sem se inspirovat ale moc mi to neslo, je tam par veci ktery proste tezko prekousavam: pouziti procesoru 68HCxxx od freescale, potom taky nepouzivaji sirokopasmovou lambdu (nebo je pripojena pres dalsi krabicku) a tak, ikdyz ten megasquirt je podle me d0bry reseni. todle je spis jakoze pro logovani a event nekdy pozdeji i jako ridici jednotka megasquirt to ma obracene
kdyz sme u toho logovani, vite ze v tomhle mojem zapojeni neni zadna pamet a na logovani bude slouzit pripojenej notebook? : - )
Co se týká wideband lambdy, to není takový problém. I bych řekl, že je to tak lepší. Každý ať si zvolí jakou lambdu chce používat. Já používám od Tech Edge. Pouze ty dvě krabičky pak propojíš a v Megatune si nastavíš tu lambdu, kterou používáš. Má to tu výhodu, že jakmile máš motor naladěný, můžeš tu wideband lambdu odpojit (použít v jiném autě např.), a zapojit pouze obyčejnou lambdu. Tím se celý projekt MS neprodražuje.
Lander
LANDER F3 Racing Team
Formule F3 Dallara F394 Fiat Abarth Novamotor
Formule F3 Dallara F394 Honda Mugen
Toyota MR2 BEAMS VVTi
Suzuki Swift Kit Car - PRODANO!
Formule F3 Dallara F394 Fiat Abarth Novamotor
Formule F3 Dallara F394 Honda Mugen
Toyota MR2 BEAMS VVTi
Suzuki Swift Kit Car - PRODANO!
Re: AFR, EGT, RPM, BOOST, IAT ATD data logging
no jak uz tu psal MarauderZ28 tak wideband senzor od bosch stoji cca 1800 korun coz si myslim ze je ok, ta regulace neni zase tolik slozita, takze to zase neni takovy prodrazeni, noa normalni vyhrejvana lambda bude taky stat minimalne litr myslim
Re: AFR, EGT, RPM, BOOST, IAT ATD data logging
Obyč uni lambdy u nás :semysak píše:no jak uz tu psal MarauderZ28 tak wideband senzor od bosch stoji cca 1800 korun coz si myslim ze je ok, ta regulace neni zase tolik slozita, takze to zase neni takovy prodrazeni, noa normalni vyhrejvana lambda bude taky stat minimalne litr myslim
délka 242mm, ohřívač max 5ohmu, 917,- vč DPH
nebo to samé bez ohřevu za 650,- vč DPH
zbytek už je 1300,- a výše..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: AFR, EGT, RPM, BOOST, IAT ATD data logging
hmtyjo, ty obycejny sou levnejsi, to je fakt, ale proste a jednoduse je to udelany tak jak to je : - ), puvodne sem totiz chtel udelat budika na AFR, ale byl by ten procesor zbytecne nevyuzitej, deska by byla stejne draha jako ta velka, byli by problemy s malou krabickou, tak sem k tomu pridal dalsi veci a dopada to zatim takle,
nadruhou stranu dlouha leta se motory ladili podle barvy plamene ve spalovaci komore a zadnoul lambdu k tomu nepotrebovali
nadruhou stranu dlouha leta se motory ladili podle barvy plamene ve spalovaci komore a zadnoul lambdu k tomu nepotrebovali
Re: AFR, EGT, RPM, BOOST, IAT ATD data logging
neber to že ti podsouvám použití uni lambd, jen když tu byla řeč o cenách tak jsem nadhodil, myslím že takovýhle systém budou využívat lidé co chápou že potřebujou lepší lambdu a taky si ji pořídí..semysak píše:hmtyjo, ty obycejny sou levnejsi, to je fakt, ale proste a jednoduse je to udelany tak jak to je : - ), puvodne sem totiz chtel udelat budika na AFR, ale byl by ten procesor zbytecne nevyuzitej, deska by byla stejne draha jako ta velka, byli by problemy s malou krabickou, tak sem k tomu pridal dalsi veci a dopada to zatim takle,
nadruhou stranu dlouha leta se motory ladili podle barvy plamene ve spalovaci komore a zadnoul lambdu k tomu nepotrebovali
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: AFR, EGT, RPM, BOOST, IAT ATD data logging
jasne, pokud ten motor/ridici jednotka je kamarad s uzkopasmovou lambdou, tak to proste je tak, kazdopadne ta moje vec by mela mit jeden vystup kterej bude simulovat vystup te obycejne lambdy
bomba, dej vědět jak to bude a pokud už máš představu o financích do SZ, možná bych vzal více kousku - neco na shop - můžem spolupracovat.
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Navrh - snimac tlaku otocit o 90 stupnu nebo prestehovat, aby se hadicka dala pripojit otvorem v obalusemysak píše:mehe, uz mi to castecne funguje, zatim jenom MAP, mareni teploty a nejaky ty napetovi vstupy, na egt uz mam objdenanej termoclanek do 1300 stupnu a na tu lambdu se chystam

Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: AFR, EGT, RPM, BOOST, IAT ATD data logging
hi hi finance to jeste vubec entusim, protoze dost soucastek sem pouzil vzorky zdarma, budu to muset pozjistovat, ale myslimsi ze abych to mohl dat zruky je potreba hodne testovani navic sem to jeste ani nemel v aute :- ) chci rozchodit AFR EGT a MAP a potom to zacnu vkmochavat do auta
Beaver: Tvuj zlepsovak je dobrej, ale ma to nekolikero problemu o kterych sem taky soustavne premejslel ta krabicka kterou planuju je takova co se do ni ta deska bude zastrkavat a prisroubuji se cela je to tazeny profil s hliniku. takze do boku to nejde kdybych to dal dozadu tak aby vystupni trubicka koukala ven jako ty svorkovnice tak bych musel prestehovat minimalne 4 svorky nekam jinam, ale na to tam vzadu neni misto, takze bych musel dat ty svorky jakoby ve dvou radach s nejakou mezerou mezi radama. dalsi moznost je, to dat na nejakej konektor a od nej prodluzovaci kabel ale tam by zase musela byt dalsi svorkovnice takze by to byla soustava redukci na hovno nehlede na to, ze konektory,ktere bych se neobaval dat dlouhodobe do auta by asi stali hodne - hodne
takze prozatim je to udelany takle ze v tom zadim panylku bude fitinek kterej z jedny strany pripoji tu cervenou hadicku a na druhy strane ven z obalu bude couhat jinej port
ta soustava redukci by mela jedinou vyhodu ze treba pri nejaky poruse a podobne by se proste ta pixla odpojila a pridelala se jina
no ale asi to vypada na ty dve rady svorek, stejnak se tam bude muset par veci predelat podle toho jak to zkousim...
Beaver: Tvuj zlepsovak je dobrej, ale ma to nekolikero problemu o kterych sem taky soustavne premejslel ta krabicka kterou planuju je takova co se do ni ta deska bude zastrkavat a prisroubuji se cela je to tazeny profil s hliniku. takze do boku to nejde kdybych to dal dozadu tak aby vystupni trubicka koukala ven jako ty svorkovnice tak bych musel prestehovat minimalne 4 svorky nekam jinam, ale na to tam vzadu neni misto, takze bych musel dat ty svorky jakoby ve dvou radach s nejakou mezerou mezi radama. dalsi moznost je, to dat na nejakej konektor a od nej prodluzovaci kabel ale tam by zase musela byt dalsi svorkovnice takze by to byla soustava redukci na hovno nehlede na to, ze konektory,ktere bych se neobaval dat dlouhodobe do auta by asi stali hodne - hodne
takze prozatim je to udelany takle ze v tom zadim panylku bude fitinek kterej z jedny strany pripoji tu cervenou hadicku a na druhy strane ven z obalu bude couhat jinej port
ta soustava redukci by mela jedinou vyhodu ze treba pri nejaky poruse a podobne by se proste ta pixla odpojila a pridelala se jina
no ale asi to vypada na ty dve rady svorek, stejnak se tam bude muset par veci predelat podle toho jak to zkousim...
Re: AFR, EGT, RPM, BOOST, IAT ATD data logging
Beaver: doslo na Tvoje slova, uz to predelavam tak, aby ten MAP byl vzadu, navic se sehnal dobry svorky na pripojeni kabilku, takze to bude pekne rozebiratelny ne jenom sroubovakem, takhle je to na prdd, kazdopadne uz sem rozchodil i to MAP, EGT, sice sem pri zkouseni propalil linoleum v kuchyni ale stejnak musim poridit a polozit dlazdicky ...
Kujva dost se mi to zamlouvá. Myslím že se mi to bude hodit když se začnu v daihatsu torchu rýpat
Jinak jak jste zmiňovali ty notebooky. Tak mmx 233mhz se dá sehnat něco okolo 1000 až 1500 maj usb a na jednoduchý soft by stačili.
Kolik odhaduješ cenu toho logu?
Byl by si schoný udělat i nějaký boost controler s displayem. Aby zobrazovla při kolika barech se otevře?

Jinak jak jste zmiňovali ty notebooky. Tak mmx 233mhz se dá sehnat něco okolo 1000 až 1500 maj usb a na jednoduchý soft by stačili.
Kolik odhaduješ cenu toho logu?
Byl by si schoný udělat i nějaký boost controler s displayem. Aby zobrazovla při kolika barech se otevře?
wb lambda
Btw wb-lambda napriklad bosch 4.2 a podobne potrebuje controler, tzn vzdy bude medzi lambdou a ecu krabicka - mozes sa pokusit vyrobit vlastnu ale vramci experimentov ti ta lambda najskor padne - wb lambda je hrozne citliva - dokonca sa znici aj ked ju pripojis bez vyhrievania do auta a nastartujes. Inak mi prijde ze vyrabas vyrobene, MS je na toto priamo stavany, ty to budes mat o dost tazsie nielenze robit HW ale k tomu aj SW ... mozno ti krivdim a si fakt dobry a zvladnes to - ale rozhodne ti tu pracu nezavidim.
drzim palce
drzim palce

Re: AFR, EGT, RPM, BOOST, IAT ATD data logging
elviis: jak sem uz psal tak cenove jsem se po tom moc nepidil, zkusim ji vypocitat az podle toho co a jak bude pouzite ve finalni verzi a jak to budu poptavat u distributoru soucastek. odhaduju cenu ty jednotky s konektorama a map senzorem na treba 7000 myslim ze to muze by i klidne +-30% (spis do toho minusu), + lambada LSU4.2 stoji cca 1800 bez dph + egt cidlo cca 900 bez dph to sou veci u kterych cenu nijak neovlivnim to je proste fakt
sfotware neni problem, protoze bud se to necha udelat kompatibilni s nejakym hotovim (THX Fugo - innovate motrsports) ale enbude to mit vsechny fukce nebo s tou pastikou cio to zkousim doma otazka je kolikrat za sekundu to ma hodnoty merit, vypocitavat,, kolikrat to ma aktualizovat vnitrni displej, kolikrat to ma hodnoty posdilat ven, zatim to meri 20000x za sekundu a potom se to prumeruje na 5000x za sekundu a cahruje se s tim dale, to je ale zbytecne rychle protozerealne to nema cenu posuzovat vice jak 1x za otacku kliky coz je pri 8000/min cca 134x za sekundu, na displeji stejne nerozlisis nez asi 3 zmeny za sekundu kdyz se tam komuhaji cisla a ne nejake graficke rucicky
boost controller je sice fine s displejem ale si myslim ze je nejlepsi ten s perkem a kulickou, sice neni nastavitelnenej z mista ridice ale zaase si muzes k nemu dodelat bowden
Tief: co se tyce lsu 4.2 tak kontrolery ma dva jeden pro regulaci vyhrivani a druhej pro regulaci cerpaciho proudu, kazdy pracuje s jinou frekvenci regulace a oba dohromady zabiraji cca 30% plochy te desky jak je na obrazku
tahle vecicka vznika proste pro radost, nekdo krisi bxka nekdo se placa s laminatem, nekdo si hraje proste jinak
je to vsechno v jedne skatulce protoze mi prijde zhovadile mit krabicku na lambadu, na egt, otackomer s 6ti ledkama, 4 teplomery atd... proste si nekde nekdy v klidu nastavis nejake limity co se ma hlidat a ono Ti to zacne piskat a zobrazi ktery z tech prednastavenych parametru je mimo nastaveny rozsah, chtel bych to udelat teda tak, ze se zobrazi nejvice skodlive prekroceni trba kdyz je teplota kole 0 na cidle okolni teploty vzduchu - muze byt namrzla silnice a spatne afr tak se udela piskani piskani a na displeji se vypise AFR protoze to je si vetsi problem. proste je to takovej ''multigauge'' kterej meri AFR + reguluje wideband lambdu, meri otacky, EGT az na dvou cidlech, 3 digitalni vstupy, 4 dalsi analogove vstupy 0-5V s moznosti pripojit odporova cidla, map senzor 2 analogove vystupy nevim na co, jeden asi na simulaci narowband lambdy, a druhy pro nahrazeni vahy vzduchu map senzroem a iat cidlem a dva silove digitalni vystupy treba pro ovladani toho boost solenoidu nebo pro retard predstihu ci pusteni pristrikovani vody
co se tyce MS tak to je sice fine ale proste ja to delam jinak
sfotware neni problem, protoze bud se to necha udelat kompatibilni s nejakym hotovim (THX Fugo - innovate motrsports) ale enbude to mit vsechny fukce nebo s tou pastikou cio to zkousim doma otazka je kolikrat za sekundu to ma hodnoty merit, vypocitavat,, kolikrat to ma aktualizovat vnitrni displej, kolikrat to ma hodnoty posdilat ven, zatim to meri 20000x za sekundu a potom se to prumeruje na 5000x za sekundu a cahruje se s tim dale, to je ale zbytecne rychle protozerealne to nema cenu posuzovat vice jak 1x za otacku kliky coz je pri 8000/min cca 134x za sekundu, na displeji stejne nerozlisis nez asi 3 zmeny za sekundu kdyz se tam komuhaji cisla a ne nejake graficke rucicky
boost controller je sice fine s displejem ale si myslim ze je nejlepsi ten s perkem a kulickou, sice neni nastavitelnenej z mista ridice ale zaase si muzes k nemu dodelat bowden

Tief: co se tyce lsu 4.2 tak kontrolery ma dva jeden pro regulaci vyhrivani a druhej pro regulaci cerpaciho proudu, kazdy pracuje s jinou frekvenci regulace a oba dohromady zabiraji cca 30% plochy te desky jak je na obrazku
tahle vecicka vznika proste pro radost, nekdo krisi bxka nekdo se placa s laminatem, nekdo si hraje proste jinak
je to vsechno v jedne skatulce protoze mi prijde zhovadile mit krabicku na lambadu, na egt, otackomer s 6ti ledkama, 4 teplomery atd... proste si nekde nekdy v klidu nastavis nejake limity co se ma hlidat a ono Ti to zacne piskat a zobrazi ktery z tech prednastavenych parametru je mimo nastaveny rozsah, chtel bych to udelat teda tak, ze se zobrazi nejvice skodlive prekroceni trba kdyz je teplota kole 0 na cidle okolni teploty vzduchu - muze byt namrzla silnice a spatne afr tak se udela piskani piskani a na displeji se vypise AFR protoze to je si vetsi problem. proste je to takovej ''multigauge'' kterej meri AFR + reguluje wideband lambdu, meri otacky, EGT az na dvou cidlech, 3 digitalni vstupy, 4 dalsi analogove vstupy 0-5V s moznosti pripojit odporova cidla, map senzor 2 analogove vystupy nevim na co, jeden asi na simulaci narowband lambdy, a druhy pro nahrazeni vahy vzduchu map senzroem a iat cidlem a dva silove digitalni vystupy treba pro ovladani toho boost solenoidu nebo pro retard predstihu ci pusteni pristrikovani vody
co se tyce MS tak to je sice fine ale proste ja to delam jinak
To jo ale toto nebude multibudík ale data loügr pro načítání tudíž neslouží jen k tomu aby ses koukal na hodnotya jako na budíku lae abys zjistil komplexní udáje a mohl z nich vycházet např. při ladění map po ůpravách motoru. Jinak multibudíky digitální s displayem dělá např apexi nebo greedy a stojí cca 12tis a vejš
Pokud nestavíš závoďák tak ti stačí tlak oleje , a tlak turba to jsou základní budíky aby jsi neoddělal motoř (teploty a jiné jsou většinou součásí origo přístrojovky) .

elviiis: loger mam, mna skorej zaujimaju aktualne udaje bez toho aby som cumel na notas na spolujazdcovom sedadle - to je najlepsi sposob ako sa niekde vyburat 
12 klacku je za ohmmeter aj ked vo velmi peknej krabicke pomerne dost - ale zase mat po aute 14 budiku to je strasne
No uvidme ... ale budiky pribudaju a pribudaju - povodne sme nechceli davat ziadne a uz je to afr a tlak paliva. A to sa este nic nepreplnuje ... ach jo ...

12 klacku je za ohmmeter aj ked vo velmi peknej krabicke pomerne dost - ale zase mat po aute 14 budiku to je strasne

Pokud děláš více ůprav tak se budíky hodí a jak si psal je nesmysl hlídat x budíku ale co jsem vyděl ty digoše třeba od apexi tak jsou good. Ale stejně se myslím že nejlepší je mít základní budíky tlaků aby sis hlídal mazaní a navíc když máš odpojenej fuel cut tak aby sis hlídal i turbo a na ostatní věci ti stačí jen to že ti zapípají konrolky a zablikají diody abys věděl že s něco děje že máš zastavit a skontrolovat to. A nejni od věci kdybys měl loger spojenej s ŘJ a když se něco děje tak motor skočil do nouzového režimu.
-
- Příspěvky: 2531
- Registrován: 27 črc 2006 16:26
- Bydliště: V krabicce od T16
- Kontaktovat uživatele:
a tlak paliva ne a ne sehnat v cerne barvetief píše:elviiis: loger mam, mna skorej zaujimaju aktualne udaje bez toho aby som cumel na notas na spolujazdcovom sedadle - to je najlepsi sposob ako sa niekde vyburat
12 klacku je za ohmmeter aj ked vo velmi peknej krabicke pomerne dost - ale zase mat po aute 14 budiku to je strasneNo uvidme ... ale budiky pribudaju a pribudaju - povodne sme nechceli davat ziadne a uz je to afr a tlak paliva. A to sa este nic nepreplnuje ... ach jo ...

I'm a bitch, I'm a lover
I'm a child, I'm a mother
I'm a sinner, I'm a saint
I do not feel ashamed
I'm your hell, I'm your dream
I'm nothing in between
I'm a child, I'm a mother
I'm a sinner, I'm a saint
I do not feel ashamed
I'm your hell, I'm your dream
I'm nothing in between
Re: AFR, EGT, RPM, BOOST, IAT ATD data logging
no pokad de vo ten notebook tak mam k tomu jeste pripravenou takovou krabicku - redukci do ktery se pripoji vystup z tohohle usb a na druhou se pripoji usb flash disk a zadnyho notebooka nepotrebujes,pokud mas usb konektro na flash disk za uchem, a na tom displeji si muzes prepinat ktera ta merena velicina Te zajima nadruhou stranu muze to fungovat i jako nejaky piggy back pro ridici jednotku s tema vystupama, to zalezi co a jak moc ten software upravim a kolik se mi toho podari odzkouset v aute a podari se mi overit nejakyma exaktnima metodama
samozrejme ze neco do sebe ma i to aby kokpit auta vypadal jako vesmirna lod enterprise pred spusteninim warp pohonu stupne 5, s kotlema na koks (analogove budiky) nebo na nejaky dnestni technice neznamy pohon (bile/modre podsvetlene graficke displejicky) myslim ze na ty nase veterani takovadle jednoduchost staci
samozrejme ze neco do sebe ma i to aby kokpit auta vypadal jako vesmirna lod enterprise pred spusteninim warp pohonu stupne 5, s kotlema na koks (analogove budiky) nebo na nejaky dnestni technice neznamy pohon (bile/modre podsvetlene graficke displejicky) myslim ze na ty nase veterani takovadle jednoduchost staci
- ladis.biker
- Příspěvky: 119
- Registrován: 23 bře 2007 22:11
- Bydliště: Nový Bydžov
- Kontaktovat uživatele:
Re: AFR, EGT, RPM, BOOST, IAT ATD data logging
myslíš že mi postačí Pentium 100 ?semysak píše:no pokad de vo ten notebook tak mam k tomu jeste pripravenou takovou krabicku - redukci do ktery se pripoji vystup z tohohle usb a na druhou se pripoji usb flash disk a zadnyho notebooka nepotrebujes,pokud mas usb konektro na flash disk za uchem, a na tom displeji si muzes prepinat ktera ta merena velicina Te zajima nadruhou stranu muze to fungovat i jako nejaky piggy back pro ridici jednotku s tema vystupama, to zalezi co a jak moc ten software upravim a kolik se mi toho podari odzkouset v aute a podari se mi overit nejakyma exaktnima metodama
samozrejme ze neco do sebe ma i to aby kokpit auta vypadal jako vesmirna lod enterprise pred spusteninim warp pohonu stupne 5, s kotlema na koks (analogove budiky) nebo na nejaky dnestni technice neznamy pohon (bile/modre podsvetlene graficke displejicky) myslim ze na ty nase veterani takovadle jednoduchost staci

Re: AFR, EGT, RPM, BOOST, IAT ATD data logging
podle me jo, pokud to ma usb a fungujou v tom alespon windows 98, a grafika 800x600/256 barev tak asi jo
- ladis.biker
- Příspěvky: 119
- Registrován: 23 bře 2007 22:11
- Bydliště: Nový Bydžov
- Kontaktovat uživatele:
Re: AFR, EGT, RPM, BOOST, IAT ATD data logging
cece, uz mam dlazdicky v kuchyni na zdech, tedka budu delat dlazbu v kuchyni a a obyvaku, projekt jenom spi, protoze mam okolo pocitace misto cca 50x50 cm na kterym jim, i pripravuju jidlo tak se mi ty kramy nevejdou na stul 
