AFR, EGT, RPM, BOOST, IAT ATD data logging

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
Chaindler
Příspěvky: 895
Registrován: 22 úno 2006 09:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: AFR, EGT, RPM, BOOST, IAT ATD data logging

Příspěvek od Chaindler »

semysak píše:Lander: jo na ten megasquirt sem koukal snazil sem se inspirovat ale moc mi to neslo, je tam par veci ktery proste tezko prekousavam: pouziti procesoru 68HCxxx od freescale, potom taky nepouzivaji sirokopasmovou lambdu (nebo je pripojena pres dalsi krabicku) a tak, ikdyz ten megasquirt je podle me d0bry reseni. todle je spis jakoze pro logovani a event nekdy pozdeji i jako ridici jednotka megasquirt to ma obracene

kdyz sme u toho logovani, vite ze v tomhle mojem zapojeni neni zadna pamet a na logovani bude slouzit pripojenej notebook? : - )
a soft pro notes bude taky vlastni vyroba?? nebo to bude jenom hafo dat v txt?
Mitsubishi Eclipse 92 - 2.0 16V - Denso Iridium Power - už jen motor
Mitsubishi Eclipse 93 - bez motoru
Mitsubishi Eclipse 93 - 2.0 16V Turbo - jenom motor

Uvidíme co z toho poskládám :)

Uživatelský avatar
semysak
Příspěvky: 733
Registrován: 10 led 2005 12:43
Kontaktovat uživatele:

Re: AFR, EGT, RPM, BOOST, IAT ATD data logging

Příspěvek od semysak »

bude to vlastni vyroba, stimze bych kdo by chtel rekl v jakom formato to sype data aby si event mohl udelat svuj vlastni.lepsi kdo by chtel

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: AFR, EGT, RPM, BOOST, IAT ATD data logging

Příspěvek od Idaho »

semysak píše:bude to vlastni vyroba, stimze bych kdo by chtel rekl v jakom formato to sype data aby si event mohl udelat svuj vlastni.lepsi kdo by chtel
Super, super, super, teším se.. jestli je to na dlouhou dobu, jak říkáš, možná to bude časově akorát na muj další projekt 8)
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Lander
Příspěvky: 355
Registrován: 01 pro 2005 21:38
Bydliště: Čelechovice na Hané
Kontaktovat uživatele:

Re: AFR, EGT, RPM, BOOST, IAT ATD data logging

Příspěvek od Lander »

semysak píše:Lander: jo na ten megasquirt sem koukal snazil sem se inspirovat ale moc mi to neslo, je tam par veci ktery proste tezko prekousavam: pouziti procesoru 68HCxxx od freescale, potom taky nepouzivaji sirokopasmovou lambdu (nebo je pripojena pres dalsi krabicku) a tak, ikdyz ten megasquirt je podle me d0bry reseni. todle je spis jakoze pro logovani a event nekdy pozdeji i jako ridici jednotka megasquirt to ma obracene

kdyz sme u toho logovani, vite ze v tomhle mojem zapojeni neni zadna pamet a na logovani bude slouzit pripojenej notebook? : - )
Už se mluví o MS3 (zatím pouze v teoretické rovině, co by měl umět) a tam už má být zase výkonější procesor s větší pamětí.
Co se týká wideband lambdy, to není takový problém. I bych řekl, že je to tak lepší. Každý ať si zvolí jakou lambdu chce používat. Já používám od Tech Edge. Pouze ty dvě krabičky pak propojíš a v Megatune si nastavíš tu lambdu, kterou používáš. Má to tu výhodu, že jakmile máš motor naladěný, můžeš tu wideband lambdu odpojit (použít v jiném autě např.), a zapojit pouze obyčejnou lambdu. Tím se celý projekt MS neprodražuje.

Lander
LANDER F3 Racing Team
Formule F3 Dallara F394 Fiat Abarth Novamotor
Formule F3 Dallara F394 Honda Mugen
Toyota MR2 BEAMS VVTi

Suzuki Swift Kit Car - PRODANO!

Uživatelský avatar
semysak
Příspěvky: 733
Registrován: 10 led 2005 12:43
Kontaktovat uživatele:

Re: AFR, EGT, RPM, BOOST, IAT ATD data logging

Příspěvek od semysak »

no jak uz tu psal MarauderZ28 tak wideband senzor od bosch stoji cca 1800 korun coz si myslim ze je ok, ta regulace neni zase tolik slozita, takze to zase neni takovy prodrazeni, noa normalni vyhrejvana lambda bude taky stat minimalne litr myslim

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: AFR, EGT, RPM, BOOST, IAT ATD data logging

Příspěvek od Idaho »

semysak píše:no jak uz tu psal MarauderZ28 tak wideband senzor od bosch stoji cca 1800 korun coz si myslim ze je ok, ta regulace neni zase tolik slozita, takze to zase neni takovy prodrazeni, noa normalni vyhrejvana lambda bude taky stat minimalne litr myslim
Obyč uni lambdy u nás :
délka 242mm, ohřívač max 5ohmu, 917,- vč DPH
nebo to samé bez ohřevu za 650,- vč DPH

zbytek už je 1300,- a výše..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
semysak
Příspěvky: 733
Registrován: 10 led 2005 12:43
Kontaktovat uživatele:

Re: AFR, EGT, RPM, BOOST, IAT ATD data logging

Příspěvek od semysak »

hmtyjo, ty obycejny sou levnejsi, to je fakt, ale proste a jednoduse je to udelany tak jak to je : - ), puvodne sem totiz chtel udelat budika na AFR, ale byl by ten procesor zbytecne nevyuzitej, deska by byla stejne draha jako ta velka, byli by problemy s malou krabickou, tak sem k tomu pridal dalsi veci a dopada to zatim takle,

nadruhou stranu dlouha leta se motory ladili podle barvy plamene ve spalovaci komore a zadnoul lambdu k tomu nepotrebovali

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: AFR, EGT, RPM, BOOST, IAT ATD data logging

Příspěvek od Idaho »

semysak píše:hmtyjo, ty obycejny sou levnejsi, to je fakt, ale proste a jednoduse je to udelany tak jak to je : - ), puvodne sem totiz chtel udelat budika na AFR, ale byl by ten procesor zbytecne nevyuzitej, deska by byla stejne draha jako ta velka, byli by problemy s malou krabickou, tak sem k tomu pridal dalsi veci a dopada to zatim takle,

nadruhou stranu dlouha leta se motory ladili podle barvy plamene ve spalovaci komore a zadnoul lambdu k tomu nepotrebovali
neber to že ti podsouvám použití uni lambd, jen když tu byla řeč o cenách tak jsem nadhodil, myslím že takovýhle systém budou využívat lidé co chápou že potřebujou lepší lambdu a taky si ji pořídí..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
semysak
Příspěvky: 733
Registrován: 10 led 2005 12:43
Kontaktovat uživatele:

Re: AFR, EGT, RPM, BOOST, IAT ATD data logging

Příspěvek od semysak »

jasne, pokud ten motor/ridici jednotka je kamarad s uzkopasmovou lambdou, tak to proste je tak, kazdopadne ta moje vec by mela mit jeden vystup kterej bude simulovat vystup te obycejne lambdy

Uživatelský avatar
semysak
Příspěvky: 733
Registrován: 10 led 2005 12:43
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od semysak »

mehe, uz mi to castecne funguje, zatim jenom MAP, mareni teploty a nejaky ty napetovi vstupy, na egt uz mam objdenanej termoclanek do 1300 stupnu a na tu lambdu se chystam
Přílohy
deska pyčo
deska pyčo
LOG_2.jpg (54.37 KiB) Zobrazeno 1610 x

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

bomba, dej vědět jak to bude a pokud už máš představu o financích do SZ, možná bych vzal více kousku - neco na shop - můžem spolupracovat.
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

semysak píše:mehe, uz mi to castecne funguje, zatim jenom MAP, mareni teploty a nejaky ty napetovi vstupy, na egt uz mam objdenanej termoclanek do 1300 stupnu a na tu lambdu se chystam
Navrh - snimac tlaku otocit o 90 stupnu nebo prestehovat, aby se hadicka dala pripojit otvorem v obalu :D
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
semysak
Příspěvky: 733
Registrován: 10 led 2005 12:43
Kontaktovat uživatele:

Re: AFR, EGT, RPM, BOOST, IAT ATD data logging

Příspěvek od semysak »

hi hi finance to jeste vubec entusim, protoze dost soucastek sem pouzil vzorky zdarma, budu to muset pozjistovat, ale myslimsi ze abych to mohl dat zruky je potreba hodne testovani navic sem to jeste ani nemel v aute :- ) chci rozchodit AFR EGT a MAP a potom to zacnu vkmochavat do auta

Beaver: Tvuj zlepsovak je dobrej, ale ma to nekolikero problemu o kterych sem taky soustavne premejslel ta krabicka kterou planuju je takova co se do ni ta deska bude zastrkavat a prisroubuji se cela je to tazeny profil s hliniku. takze do boku to nejde kdybych to dal dozadu tak aby vystupni trubicka koukala ven jako ty svorkovnice tak bych musel prestehovat minimalne 4 svorky nekam jinam, ale na to tam vzadu neni misto, takze bych musel dat ty svorky jakoby ve dvou radach s nejakou mezerou mezi radama. dalsi moznost je, to dat na nejakej konektor a od nej prodluzovaci kabel ale tam by zase musela byt dalsi svorkovnice takze by to byla soustava redukci na hovno nehlede na to, ze konektory,ktere bych se neobaval dat dlouhodobe do auta by asi stali hodne - hodne

takze prozatim je to udelany takle ze v tom zadim panylku bude fitinek kterej z jedny strany pripoji tu cervenou hadicku a na druhy strane ven z obalu bude couhat jinej port

ta soustava redukci by mela jedinou vyhodu ze treba pri nejaky poruse a podobne by se proste ta pixla odpojila a pridelala se jina

no ale asi to vypada na ty dve rady svorek, stejnak se tam bude muset par veci predelat podle toho jak to zkousim...

Uživatelský avatar
semysak
Příspěvky: 733
Registrován: 10 led 2005 12:43
Kontaktovat uživatele:

Re: AFR, EGT, RPM, BOOST, IAT ATD data logging

Příspěvek od semysak »

Beaver: doslo na Tvoje slova, uz to predelavam tak, aby ten MAP byl vzadu, navic se sehnal dobry svorky na pripojeni kabilku, takze to bude pekne rozebiratelny ne jenom sroubovakem, takhle je to na prdd, kazdopadne uz sem rozchodil i to MAP, EGT, sice sem pri zkouseni propalil linoleum v kuchyni ale stejnak musim poridit a polozit dlazdicky ...

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Kujva dost se mi to zamlouvá. Myslím že se mi to bude hodit když se začnu v daihatsu torchu rýpat 8)

Jinak jak jste zmiňovali ty notebooky. Tak mmx 233mhz se dá sehnat něco okolo 1000 až 1500 maj usb a na jednoduchý soft by stačili.

Kolik odhaduješ cenu toho logu?

Byl by si schoný udělat i nějaký boost controler s displayem. Aby zobrazovla při kolika barech se otevře?

tief
Příspěvky: 20
Registrován: 14 lis 2004 22:11
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

wb lambda

Příspěvek od tief »

Btw wb-lambda napriklad bosch 4.2 a podobne potrebuje controler, tzn vzdy bude medzi lambdou a ecu krabicka - mozes sa pokusit vyrobit vlastnu ale vramci experimentov ti ta lambda najskor padne - wb lambda je hrozne citliva - dokonca sa znici aj ked ju pripojis bez vyhrievania do auta a nastartujes. Inak mi prijde ze vyrabas vyrobene, MS je na toto priamo stavany, ty to budes mat o dost tazsie nielenze robit HW ale k tomu aj SW ... mozno ti krivdim a si fakt dobry a zvladnes to - ale rozhodne ti tu pracu nezavidim.

drzim palce :)

Uživatelský avatar
semysak
Příspěvky: 733
Registrován: 10 led 2005 12:43
Kontaktovat uživatele:

Re: AFR, EGT, RPM, BOOST, IAT ATD data logging

Příspěvek od semysak »

elviis: jak sem uz psal tak cenove jsem se po tom moc nepidil, zkusim ji vypocitat az podle toho co a jak bude pouzite ve finalni verzi a jak to budu poptavat u distributoru soucastek. odhaduju cenu ty jednotky s konektorama a map senzorem na treba 7000 myslim ze to muze by i klidne +-30% (spis do toho minusu), + lambada LSU4.2 stoji cca 1800 bez dph + egt cidlo cca 900 bez dph to sou veci u kterych cenu nijak neovlivnim to je proste fakt

sfotware neni problem, protoze bud se to necha udelat kompatibilni s nejakym hotovim (THX Fugo - innovate motrsports) ale enbude to mit vsechny fukce nebo s tou pastikou cio to zkousim doma otazka je kolikrat za sekundu to ma hodnoty merit, vypocitavat,, kolikrat to ma aktualizovat vnitrni displej, kolikrat to ma hodnoty posdilat ven, zatim to meri 20000x za sekundu a potom se to prumeruje na 5000x za sekundu a cahruje se s tim dale, to je ale zbytecne rychle protozerealne to nema cenu posuzovat vice jak 1x za otacku kliky coz je pri 8000/min cca 134x za sekundu, na displeji stejne nerozlisis nez asi 3 zmeny za sekundu kdyz se tam komuhaji cisla a ne nejake graficke rucicky

boost controller je sice fine s displejem ale si myslim ze je nejlepsi ten s perkem a kulickou, sice neni nastavitelnenej z mista ridice ale zaase si muzes k nemu dodelat bowden :-)

Tief: co se tyce lsu 4.2 tak kontrolery ma dva jeden pro regulaci vyhrivani a druhej pro regulaci cerpaciho proudu, kazdy pracuje s jinou frekvenci regulace a oba dohromady zabiraji cca 30% plochy te desky jak je na obrazku

tahle vecicka vznika proste pro radost, nekdo krisi bxka nekdo se placa s laminatem, nekdo si hraje proste jinak

je to vsechno v jedne skatulce protoze mi prijde zhovadile mit krabicku na lambadu, na egt, otackomer s 6ti ledkama, 4 teplomery atd... proste si nekde nekdy v klidu nastavis nejake limity co se ma hlidat a ono Ti to zacne piskat a zobrazi ktery z tech prednastavenych parametru je mimo nastaveny rozsah, chtel bych to udelat teda tak, ze se zobrazi nejvice skodlive prekroceni trba kdyz je teplota kole 0 na cidle okolni teploty vzduchu - muze byt namrzla silnice a spatne afr tak se udela piskani piskani a na displeji se vypise AFR protoze to je si vetsi problem. proste je to takovej ''multigauge'' kterej meri AFR + reguluje wideband lambdu, meri otacky, EGT az na dvou cidlech, 3 digitalni vstupy, 4 dalsi analogove vstupy 0-5V s moznosti pripojit odporova cidla, map senzor 2 analogove vystupy nevim na co, jeden asi na simulaci narowband lambdy, a druhy pro nahrazeni vahy vzduchu map senzroem a iat cidlem a dva silove digitalni vystupy treba pro ovladani toho boost solenoidu nebo pro retard predstihu ci pusteni pristrikovani vody

co se tyce MS tak to je sice fine ale proste ja to delam jinak

Mr_nick
Příspěvky: 66
Registrován: 15 pro 2006 11:12

Příspěvek od Mr_nick »

vůbec tomu nerozumím, ale seš machr!!! 8)

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

No v podstatě by to bylo fajn kdyby to jen hlídalo limity abys sis neposral motor protože to co ti budou ukazovat budíky si stejně nezapamatuješ a pro ůpravu map to budeš mít v noťasu který tak i tak potřebuješ pro přepis. Navíc levnej noťas vyjde asi levněji než vytvořt display :lol:

tief
Příspěvky: 20
Registrován: 14 lis 2004 22:11
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tief »

semysak: tak to jo, drzim palce :) malokto robi taketo veci pre radost, vacsina sa snazi usetrit 3 koruny tu a 2 koruny tam a bastli rozne silene udelatka na kolene :))) mne by sa tiez zisiel multibudik na rozne teploty a tlaky ale asi to vyriesi PIC18tka, a display do palubky ... no uvidime :)

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

To jo ale toto nebude multibudík ale data loügr pro načítání tudíž neslouží jen k tomu aby ses koukal na hodnotya jako na budíku lae abys zjistil komplexní udáje a mohl z nich vycházet např. při ladění map po ůpravách motoru. Jinak multibudíky digitální s displayem dělá např apexi nebo greedy a stojí cca 12tis a vejš :wink: Pokud nestavíš závoďák tak ti stačí tlak oleje , a tlak turba to jsou základní budíky aby jsi neoddělal motoř (teploty a jiné jsou většinou součásí origo přístrojovky) .

tief
Příspěvky: 20
Registrován: 14 lis 2004 22:11
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tief »

elviiis: loger mam, mna skorej zaujimaju aktualne udaje bez toho aby som cumel na notas na spolujazdcovom sedadle - to je najlepsi sposob ako sa niekde vyburat :)
12 klacku je za ohmmeter aj ked vo velmi peknej krabicke pomerne dost - ale zase mat po aute 14 budiku to je strasne :-D No uvidme ... ale budiky pribudaju a pribudaju - povodne sme nechceli davat ziadne a uz je to afr a tlak paliva. A to sa este nic nepreplnuje ... ach jo ...

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Pokud děláš více ůprav tak se budíky hodí a jak si psal je nesmysl hlídat x budíku ale co jsem vyděl ty digoše třeba od apexi tak jsou good. Ale stejně se myslím že nejlepší je mít základní budíky tlaků aby sis hlídal mazaní a navíc když máš odpojenej fuel cut tak aby sis hlídal i turbo a na ostatní věci ti stačí jen to že ti zapípají konrolky a zablikají diody abys věděl že s něco děje že máš zastavit a skontrolovat to. A nejni od věci kdybys měl loger spojenej s ŘJ a když se něco děje tak motor skočil do nouzového režimu.

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

Mylím že třeba PLX je docela hezký multifunknční zařízení-cena je za plnou výbavu kolem 20 tis....
U turba je podstatné EGT a A/F....EGT bych řekl že je nezbytné díky jeho absenci mám píst rozteklý v olejové náplni prostě se kus vypařil.... :)



:lol:

AdieuD
Příspěvky: 2531
Registrován: 27 črc 2006 16:26
Bydliště: V krabicce od T16
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od AdieuD »

tief píše:elviiis: loger mam, mna skorej zaujimaju aktualne udaje bez toho aby som cumel na notas na spolujazdcovom sedadle - to je najlepsi sposob ako sa niekde vyburat :)
12 klacku je za ohmmeter aj ked vo velmi peknej krabicke pomerne dost - ale zase mat po aute 14 budiku to je strasne :-D No uvidme ... ale budiky pribudaju a pribudaju - povodne sme nechceli davat ziadne a uz je to afr a tlak paliva. A to sa este nic nepreplnuje ... ach jo ...
a tlak paliva ne a ne sehnat v cerne barve :lol:
I'm a bitch, I'm a lover
I'm a child, I'm a mother
I'm a sinner, I'm a saint
I do not feel ashamed
I'm your hell, I'm your dream
I'm nothing in between

Uživatelský avatar
semysak
Příspěvky: 733
Registrován: 10 led 2005 12:43
Kontaktovat uživatele:

Re: AFR, EGT, RPM, BOOST, IAT ATD data logging

Příspěvek od semysak »

no pokad de vo ten notebook tak mam k tomu jeste pripravenou takovou krabicku - redukci do ktery se pripoji vystup z tohohle usb a na druhou se pripoji usb flash disk a zadnyho notebooka nepotrebujes,pokud mas usb konektro na flash disk za uchem, a na tom displeji si muzes prepinat ktera ta merena velicina Te zajima nadruhou stranu muze to fungovat i jako nejaky piggy back pro ridici jednotku s tema vystupama, to zalezi co a jak moc ten software upravim a kolik se mi toho podari odzkouset v aute a podari se mi overit nejakyma exaktnima metodama

samozrejme ze neco do sebe ma i to aby kokpit auta vypadal jako vesmirna lod enterprise pred spusteninim warp pohonu stupne 5, s kotlema na koks (analogove budiky) nebo na nejaky dnestni technice neznamy pohon (bile/modre podsvetlene graficke displejicky) myslim ze na ty nase veterani takovadle jednoduchost staci

Uživatelský avatar
ladis.biker
Příspěvky: 119
Registrován: 23 bře 2007 22:11
Bydliště: Nový Bydžov
Kontaktovat uživatele:

Re: AFR, EGT, RPM, BOOST, IAT ATD data logging

Příspěvek od ladis.biker »

semysak píše:no pokad de vo ten notebook tak mam k tomu jeste pripravenou takovou krabicku - redukci do ktery se pripoji vystup z tohohle usb a na druhou se pripoji usb flash disk a zadnyho notebooka nepotrebujes,pokud mas usb konektro na flash disk za uchem, a na tom displeji si muzes prepinat ktera ta merena velicina Te zajima nadruhou stranu muze to fungovat i jako nejaky piggy back pro ridici jednotku s tema vystupama, to zalezi co a jak moc ten software upravim a kolik se mi toho podari odzkouset v aute a podari se mi overit nejakyma exaktnima metodama

samozrejme ze neco do sebe ma i to aby kokpit auta vypadal jako vesmirna lod enterprise pred spusteninim warp pohonu stupne 5, s kotlema na koks (analogove budiky) nebo na nejaky dnestni technice neznamy pohon (bile/modre podsvetlene graficke displejicky) myslim ze na ty nase veterani takovadle jednoduchost staci
myslíš že mi postačí Pentium 100 ? :twisted:

Uživatelský avatar
semysak
Příspěvky: 733
Registrován: 10 led 2005 12:43
Kontaktovat uživatele:

Re: AFR, EGT, RPM, BOOST, IAT ATD data logging

Příspěvek od semysak »

podle me jo, pokud to ma usb a fungujou v tom alespon windows 98, a grafika 800x600/256 barev tak asi jo

Uživatelský avatar
ladis.biker
Příspěvky: 119
Registrován: 23 bře 2007 22:11
Bydliště: Nový Bydžov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ladis.biker »

tak jak vypadá celý projekt? :? dlouho tu nikdo nic nenapsal ... docela me tahle vecička zajímá 8)

Uživatelský avatar
semysak
Příspěvky: 733
Registrován: 10 led 2005 12:43
Kontaktovat uživatele:

Re: AFR, EGT, RPM, BOOST, IAT ATD data logging

Příspěvek od semysak »

cece, uz mam dlazdicky v kuchyni na zdech, tedka budu delat dlazbu v kuchyni a a obyvaku, projekt jenom spi, protoze mam okolo pocitace misto cca 50x50 cm na kterym jim, i pripravuju jidlo tak se mi ty kramy nevejdou na stul :-)

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“