Který bmw vybrat?
Moderátor: T-O-M
Počkej Tome, to mi teď vysvětliT-O-M píše:Tweety píše:Mám 325i Touring...nejezdim zrovna kraba, sem tam se svezu. Spotřebu teď v zimě mám 13, v létě 11...
Pokud ale hodláš u BMW řešit spotřebu, nekupuj ho...jen můj názor. Chtít auto abych jezdil zadarmo, koupim Vento TDchi chi chi

exE30 320i R6
exE36 328i Cabrio M-packet
E30 325i Touring M-tech II
exE36 328i Cabrio M-packet
E30 325i Touring M-tech II
- Ilegaltuner
- Příspěvky: 3826
- Registrován: 22 pro 2005 22:24
- Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
- Kontaktovat uživatele:
- Ilegaltuner
- Příspěvky: 3826
- Registrován: 22 pro 2005 22:24
- Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
- Kontaktovat uživatele:
e30 je malá a nepohodlná.... na sportovní jízdu gut.
Ale 5 je 5ka je to vyšší třída luxus a s solidním motorem je to paráda.
Já jsem mněl 520 a na normální ježdění stačila i 220 jela ve 4 lidech
celkem bez přemlouvání. Ale po čase mně to pčestalo bavit .. tet mám něco trochu silnějšího.
A navíc moji 520 jsem koupil za 25 a byla v moc pěkném stavu
Ale 5 je 5ka je to vyšší třída luxus a s solidním motorem je to paráda.
Já jsem mněl 520 a na normální ježdění stačila i 220 jela ve 4 lidech

A navíc moji 520 jsem koupil za 25 a byla v moc pěkném stavu

Commodore B 3.0 24V Nitro
Audi A8 D3 4,2i
Audi A8 D3 4,2i
- Ilegaltuner
- Příspěvky: 3826
- Registrován: 22 pro 2005 22:24
- Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
- Kontaktovat uživatele:
stanov si pocet valcu....pak vybirej dal
4valce
,6valcu,8 valcu
jestli budes jezdit do hokny na vylety, na nakupy tak 2.0 bude stacit uplne stejne jak 2,5. jestli to chces zivejsi, tak musis 2,5. me treba 2.0 vubec nevadila v 3er(jsme klidas,jezdec pianka
).ale kdyz budes vybirat, tak bych uz kopoval 2,0 i 2,5 s M50 vanosem nez s m20
.
4valce


jestli budes jezdit do hokny na vylety, na nakupy tak 2.0 bude stacit uplne stejne jak 2,5. jestli to chces zivejsi, tak musis 2,5. me treba 2.0 vubec nevadila v 3er(jsme klidas,jezdec pianka


povinný si domluv s Ajflem, paltím mín než mám na 1,6jurnec píše:No právě že to budu mít na běžnej provoz,rád se svezu svižně ale myslim že 2,5 by bylo asi drahý na spotřebu i pov.ručení.
osobne mám 2,5 v plynu a jezdím v přepočtu na benál za 5,5-7litru podle "váhy" bot..
JInak že ten plyn je línejší, to je jasné, ale zase u 170PS auta když ti ubere výkona na 140-150 PSů ( předpokládám u auta v dobrém stavu ) tak s tím pořád jeste hezky zajezdíš a když potřebuješ tech pár kobyl navíc za cenu spotřeby tak je to otázka vteřiny přepnout na benál.
Osobne plánuju u E34 jit spíš to sekvence ( u E30 mam "klasické" BRC ).
Jinak k E34
V DE se pohybují v "dobrém" stavu za cca 750-1000ecek ( exportní cena ) al emusíš trosku vybírat.
Já mám zatím investici cca 66tis ale mám v tom koupi, dovoz ( odtahovka 400km ), komplet nová přední ramena + stabíky+cepy+siláče, siláče zadní nápravy, dve nové cívky +svíceoelje atd..+přední tlumiče KYB+brzd desky
máme menší dírku v prahu unavené vzpery dveř a okna. Výmnou máme , velkej síbr, palubní počítač, elektriku, origo 16" z modelu 00, vyhřev sedaček a výkon 190PS, spotřeba 10.5 prumer ( jezdím převážne dálky a svižneji ).
Dnes bych se už pro E30 nerozhodoval, protože v podobé ceně+ investice sem koupil E30, jezdí sice za levno ale proti E34 je to nepohodlné,malé ( E30tkáři prominou ale je to proste tak ), takže ji používám an pracovní ježdení.
Hlavne nevybírej E34 v CR, co sem videl za trosky s motorem 2.0 v ceně 60tis a výše to byla hruza ( třeba výfuk přivázanej drátem apod.. ), neboj se toho a jdi do dovozu, případne si do nekoho nech proste dovézt ( kontankty na spolehlivé- mnou vyzkoušené- lidi mohu dodat.. )
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
viz vejš - pořád je to živé, žere to málo a když chceš dráždit kobru 11 tak sipřepnes na benál, neboj s etoho, bál jsme s eplynu 4 roky a říkal jsmeže to do auta nepatří , zkusil jsme a jsme spokojenej ( BTW auto mám na práci takže najedu mesíčne cca 15tis km, tudíž je pro me plyn jasná volba. )jurnec píše:Včera sem si jen tak narychlo projížděl inzeráty,abych měl představu o cenách,a narazil sem tam i na 2,5i na plyn,Náklady by byly skoro poloviční,ale zase se mě zdá škoda to prznit plynem.to záleží asi fakt na tom k čemu to kdo používá.Máte s tím někdo zkušenost?
AD spotřeba ( a to si mylsím platí rpo všechan auta ) než se s tím aute sžiješ tak at s ebudeš snažit jezdit sebeusporneji, proste nedosáhneš takových výsledku jako až budeš s ním mít najeto třeba 3-5 tis km.. potom zjistíš že s edá jezdit jeste levneji a bylo to jen v řazení atd,...
Počítej že s Ešé než s enaučíš budeš na +-10 až s enaučíš nebude problém jezdit za 7,5-8l když budeš chtít i méně, ale je to nuda a sebeodříkání, proto doporučuju 2,5 v plynu

Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Počkej, pětku kterou jsi sem dal asi neseženeš za 25 že ? Ruku na srdce. Pětka je jistě hezká, ač myslím že luxus to až takový není (neříkám že není luxusnější než E30).Ilegaltuner píše:no to určitě je
Jinak takové E34 cos ukázal jsou na ebay od 2500,- EUR výš
exE30 320i R6
exE36 328i Cabrio M-packet
E30 325i Touring M-tech II
exE36 328i Cabrio M-packet
E30 325i Touring M-tech II
- Ilegaltuner
- Příspěvky: 3826
- Registrován: 22 pro 2005 22:24
- Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
- Kontaktovat uživatele:
ta pětka na fotce mně stála 25
navíc na ní bylo akorát folie za 200kč, samodomo podvozek
(musím uznat, že po měsíci laborování a skoušení byl nakonec luxusní
) zrcátka ala m3, kterí jsem vyměnil za orginal
No a kola no to byly jediná trošku dražší věc ale né zas tak moc
Jinak, mootor jsem mněl luxus,brzdy nové,intetiér zachovalý nepotrhaný krásný
vady to mnělo-jeden vyteklý tlumič, diravý výfuk a žo to byl social jen s el šíbrem a zrcátkama





Jinak, mootor jsem mněl luxus,brzdy nové,intetiér zachovalý nepotrhaný krásný
vady to mnělo-jeden vyteklý tlumič, diravý výfuk a žo to byl social jen s el šíbrem a zrcátkama

Commodore B 3.0 24V Nitro
Audi A8 D3 4,2i
Audi A8 D3 4,2i
- Ilegaltuner
- Příspěvky: 3826
- Registrován: 22 pro 2005 22:24
- Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
- Kontaktovat uživatele:
jo ještě doplním, že nebyla vůbec zhnitá.Tweety píše:Počkej, pětku kterou jsi sem dal asi neseženeš za 25 že ? Ruku na srdce. Pětka je jistě hezká, ač myslím že luxus to až takový není (neříkám že není luxusnější než E30).Ilegaltuner píše:no to určitě je
Jinak takové E34 cos ukázal jsou na ebay od 2500,- EUR výš
A co se luxusu týče tak když jsem koupil v praze sedmu a jel jsem s ní sem 400km tak mně bolely záda a s řízekm z holdzkirchenu 800km mně nic nebolelo a ani jsem nebyl unaven´ý a šel jsem to prohánět po okolí

Commodore B 3.0 24V Nitro
Audi A8 D3 4,2i
Audi A8 D3 4,2i
( kontankty na spolehlivé- mnou vyzkoušené- lidi mohu dodat.. )[/quote]
To bych se ti ozval až na jaře,až příjde na lámání chleba.
Byl bych pro ten 6ti válec,co se týče toho plynu,tak sem se ptal známího,ten ho má v alfě 2,0twin spárk a taky říkal že je to v pohodě,jinak jak řikáš,přepne čudlík a frčí na benál
.
Já bych to měl do práce,a na nějáký ty projížďky,po městech se nikne nemotám tak to je taky v poho.Radši si připlatim za kvalitu než se pak mlátit do hlavy nad šrotem kterej vyšel levně
To bych se ti ozval až na jaře,až příjde na lámání chleba.
Byl bych pro ten 6ti válec,co se týče toho plynu,tak sem se ptal známího,ten ho má v alfě 2,0twin spárk a taky říkal že je to v pohodě,jinak jak řikáš,přepne čudlík a frčí na benál

Já bych to měl do práce,a na nějáký ty projížďky,po městech se nikne nemotám tak to je taky v poho.Radši si připlatim za kvalitu než se pak mlátit do hlavy nad šrotem kterej vyšel levně

BMW E34 520i 110kw
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3732
- Registrován: 05 srp 2005 14:31
- Bydliště: Český Těšín
- Kontaktovat uživatele:
kolik si schvalne tim "chipem" predstavujes narust vykonu a kroutaku? hlavne bacha na firmy ktere umi chipovat i karburatoryjurnec píše:Do teď sem platil na 1,4 přez 4000kč.Co řikáte na motor 2,4TD má teda asi 115koníků,ale to by se dalo jednoduše trochu načipovat.



pokud si pod tim predstavis nejaky vetsi narust,tak to nebude chtit jen chip ale vice veci upravit,coz se projevi na tvojem konte
Audi Coupe Quattro
Re: Který bmw vybrat?
na tu naftu aksli.. moc výýkonunenaženeš a uspornejší jak LPG to nebude
kup 2,5 24V máš základ 190 a více PSů a když si dáš LPG i ušetříš..
čipováním starých TD moc výkonu nenaženeš..

čipováním starých TD moc výkonu nenaženeš..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
no 150 PS u toho pujde asi horko težko, sice to bude mít dobrej krouták odspoda, ale na 192PS bezvanosové / vanosvoé verze to mít tak jako tak nebude:)jurnec píše:No s čipovánim zkušenost žádnou nemám,ale u nafty by to mělo bejt víc než u benzínu,ne?A na 150koní by to jít mělo,si myslim.
To jo,sou takoví lidi,tady byl jeden chlap a ten měl načipovanou motorku s karbecem![]()
![]()
![]()
ahrozně každýho přesvětšoval že to de no docela magor
neřeš to ty naftáky budou i dražší, protože si každej řeken "je to nafta vole, jede to za hubičku"... já shánej toura v benálu a byl jsem nasranej jak vsue byly jen nafty a každej mi ji cpal

Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: Který bmw vybrat?
ten 2.0 bude žrát skoro stejen jak 2,5 a v té E34 to bude sakra líný ( nemluve o prodejnosti ) určite dotáhnout a dotáhnout 2,5
EDIT: nevíte co furt mám s E36??
EDIT: nevíte co furt mám s E36??
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz