Který bmw vybrat?

Moderátor: T-O-M

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 671
Registrován: 05 kvě 2006 17:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety »

Mám 325i Touring...nejezdim zrovna kraba, sem tam se svezu. Spotřebu teď v zimě mám 13, v létě 11...

Pokud ale hodláš u BMW řešit spotřebu, nekupuj ho...jen můj názor. Chtít auto abych jezdil zadarmo, koupim Vento TD
exE30 320i R6
exE36 328i Cabrio M-packet
E30 325i Touring M-tech II

Uživatelský avatar
T-O-M
Příspěvky: 3342
Registrován: 13 úno 2006 12:25

Příspěvek od T-O-M »

Tweety píše:Mám 325i Touring...nejezdim zrovna kraba, sem tam se svezu. Spotřebu teď v zimě mám 13, v létě 11...

Pokud ale hodláš u BMW řešit spotřebu, nekupuj ho...jen můj názor. Chtít auto abych jezdil zadarmo, koupim Vento TD
:D chi chi chi

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 671
Registrován: 05 kvě 2006 17:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety »

T-O-M píše:
Tweety píše:Mám 325i Touring...nejezdim zrovna kraba, sem tam se svezu. Spotřebu teď v zimě mám 13, v létě 11...

Pokud ale hodláš u BMW řešit spotřebu, nekupuj ho...jen můj názor. Chtít auto abych jezdil zadarmo, koupim Vento TD
:D chi chi chi
Počkej Tome, to mi teď vysvětli :D
exE30 320i R6
exE36 328i Cabrio M-packet
E30 325i Touring M-tech II

Uživatelský avatar
jurnec
Příspěvky: 232
Registrován: 14 lis 2006 21:39
Bydliště: Vysočina,Štěpánov n. Svratkou

Příspěvek od jurnec »

Tweety píše:Mám 325i Touring...nejezdim zrovna kraba, sem tam se svezu. Spotřebu teď v zimě mám 13, v létě 11...

Pokud ale hodláš u BMW řešit spotřebu, nekupuj ho...jen můj názor. Chtít auto abych jezdil zadarmo, koupim Vento TD
Pravě roto ještě přemejšlim o té 1,8 is :?
BMW E34 520i 110kw

Uživatelský avatar
Ilegaltuner
Příspěvky: 3826
Registrován: 22 pro 2005 22:24
Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ilegaltuner »

kup si e34 dá se sehnat obstojná za solidní cenu :wink:
Commodore B 3.0 24V Nitro
Audi A8 D3 4,2i

Uživatelský avatar
jurnec
Příspěvky: 232
Registrován: 14 lis 2006 21:39
Bydliště: Vysočina,Štěpánov n. Svratkou

Příspěvek od jurnec »

Teď sem na to koukal,docela luxus 8)
BMW E34 520i 110kw

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 671
Registrován: 05 kvě 2006 17:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety »

jurnec píše:Teď sem na to koukal,docela luxus 8)
E34 je luxus, ale velká a nemotorná, E30 je hračka
exE30 320i R6
exE36 328i Cabrio M-packet
E30 325i Touring M-tech II

Uživatelský avatar
jurnec
Příspěvky: 232
Registrován: 14 lis 2006 21:39
Bydliště: Vysočina,Štěpánov n. Svratkou

Příspěvek od jurnec »

No i když bych šel do 2,5 tak i ta e34 by byla možnost,je to fakt pěkná kára.A možná bych ju bral radši.Holt bych obětoval svižnost a obratnost za luxusní a stylový auto.
BMW E34 520i 110kw

Uživatelský avatar
Ilegaltuner
Příspěvky: 3826
Registrován: 22 pro 2005 22:24
Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ilegaltuner »

e30 je malá a nepohodlná.... na sportovní jízdu gut.
Ale 5 je 5ka je to vyšší třída luxus a s solidním motorem je to paráda.
Já jsem mněl 520 a na normální ježdění stačila i 220 jela ve 4 lidech :D celkem bez přemlouvání. Ale po čase mně to pčestalo bavit .. tet mám něco trochu silnějšího.

A navíc moji 520 jsem koupil za 25 a byla v moc pěkném stavu :wink:
Commodore B 3.0 24V Nitro
Audi A8 D3 4,2i

Uživatelský avatar
jurnec
Příspěvky: 232
Registrován: 14 lis 2006 21:39
Bydliště: Vysočina,Štěpánov n. Svratkou

Příspěvek od jurnec »

Já bych nepotřeboval nějakou stíhačku,ale zase ne nějakýho slimáka.Koukal sem na you tube a 2,0 tam taky jel slušně.Ta 5 by se mě líbyla víc,je to takoví mafiánský auto :D 8)
BMW E34 520i 110kw

Uživatelský avatar
Ilegaltuner
Příspěvky: 3826
Registrován: 22 pro 2005 22:24
Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ilegaltuner »

no to určitě je :)
Přílohy
P1010001.jpg
P1010001.jpg (110.33 KiB) Zobrazeno 1222 x
Commodore B 3.0 24V Nitro
Audi A8 D3 4,2i

Uživatelský avatar
jurnec
Příspěvky: 232
Registrován: 14 lis 2006 21:39
Bydliště: Vysočina,Štěpánov n. Svratkou

Příspěvek od jurnec »

Byl sem dost překvapenej cenou náhradních dílů,dost levný.Du hledat nějaký recenze,abych se o tom dozvěděl neco víc.
No tak sem o tom něco zkouknul a uplně mě to dostalo.
BMW E34 520i 110kw

Uživatelský avatar
Hans231
Příspěvky: 642
Registrován: 22 lis 2005 17:48
Bydliště: okolí Olomouce
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hans231 »

Mam E30 iS a kdyz tu resite tu spotrebu tak PO MESTE se s rozumnou jizdo do 8 vlezu v pohode:) a pojistku platim 3300Kč, takze se smeju kecum typu....Ty mas BMW tak to te musi sezrat...
BMW 535i

Uživatelský avatar
jurnec
Příspěvky: 232
Registrován: 14 lis 2006 21:39
Bydliště: Vysočina,Štěpánov n. Svratkou

Příspěvek od jurnec »

Jo to sem slyšel taky,bude to žrát jak tank,náhradní díly sou drahý jak kráva atd. :roll: Teď už jen vybýrám e34 a už jen vybýrám motor,co sem zkouknul tak by mohl stačit i ten 2,0.
BMW E34 520i 110kw

biker
Příspěvky: 1840
Registrován: 18 dub 2006 22:19
Bydliště: velký venkov

Příspěvek od biker »

stanov si pocet valcu....pak vybirej dal
4valce :smich2: ,6valcu,8 valcu :o)

jestli budes jezdit do hokny na vylety, na nakupy tak 2.0 bude stacit uplne stejne jak 2,5. jestli to chces zivejsi, tak musis 2,5. me treba 2.0 vubec nevadila v 3er(jsme klidas,jezdec pianka :lol:).ale kdyz budes vybirat, tak bych uz kopoval 2,0 i 2,5 s M50 vanosem nez s m20 :wink:.

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

jurnec píše:No právě že to budu mít na běžnej provoz,rád se svezu svižně ale myslim že 2,5 by bylo asi drahý na spotřebu i pov.ručení.
povinný si domluv s Ajflem, paltím mín než mám na 1,6

osobne mám 2,5 v plynu a jezdím v přepočtu na benál za 5,5-7litru podle "váhy" bot..
JInak že ten plyn je línejší, to je jasné, ale zase u 170PS auta když ti ubere výkona na 140-150 PSů ( předpokládám u auta v dobrém stavu ) tak s tím pořád jeste hezky zajezdíš a když potřebuješ tech pár kobyl navíc za cenu spotřeby tak je to otázka vteřiny přepnout na benál.

Osobne plánuju u E34 jit spíš to sekvence ( u E30 mam "klasické" BRC ).

Jinak k E34
V DE se pohybují v "dobrém" stavu za cca 750-1000ecek ( exportní cena ) al emusíš trosku vybírat.
Já mám zatím investici cca 66tis ale mám v tom koupi, dovoz ( odtahovka 400km ), komplet nová přední ramena + stabíky+cepy+siláče, siláče zadní nápravy, dve nové cívky +svíceoelje atd..+přední tlumiče KYB+brzd desky
máme menší dírku v prahu unavené vzpery dveř a okna. Výmnou máme , velkej síbr, palubní počítač, elektriku, origo 16" z modelu 00, vyhřev sedaček a výkon 190PS, spotřeba 10.5 prumer ( jezdím převážne dálky a svižneji ).

Dnes bych se už pro E30 nerozhodoval, protože v podobé ceně+ investice sem koupil E30, jezdí sice za levno ale proti E34 je to nepohodlné,malé ( E30tkáři prominou ale je to proste tak ), takže ji používám an pracovní ježdení.

Hlavne nevybírej E34 v CR, co sem videl za trosky s motorem 2.0 v ceně 60tis a výše to byla hruza ( třeba výfuk přivázanej drátem apod.. ), neboj se toho a jdi do dovozu, případne si do nekoho nech proste dovézt ( kontankty na spolehlivé- mnou vyzkoušené- lidi mohu dodat.. )
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

jurnec píše:Včera sem si jen tak narychlo projížděl inzeráty,abych měl představu o cenách,a narazil sem tam i na 2,5i na plyn,Náklady by byly skoro poloviční,ale zase se mě zdá škoda to prznit plynem.to záleží asi fakt na tom k čemu to kdo používá.Máte s tím někdo zkušenost?
viz vejš - pořád je to živé, žere to málo a když chceš dráždit kobru 11 tak sipřepnes na benál, neboj s etoho, bál jsme s eplynu 4 roky a říkal jsmeže to do auta nepatří , zkusil jsme a jsme spokojenej ( BTW auto mám na práci takže najedu mesíčne cca 15tis km, tudíž je pro me plyn jasná volba. )

AD spotřeba ( a to si mylsím platí rpo všechan auta ) než se s tím aute sžiješ tak at s ebudeš snažit jezdit sebeusporneji, proste nedosáhneš takových výsledku jako až budeš s ním mít najeto třeba 3-5 tis km.. potom zjistíš že s edá jezdit jeste levneji a bylo to jen v řazení atd,...

Počítej že s Ešé než s enaučíš budeš na +-10 až s enaučíš nebude problém jezdit za 7,5-8l když budeš chtít i méně, ale je to nuda a sebeodříkání, proto doporučuju 2,5 v plynu :D tam s eneodříkám jezdím jak chci a přes 7,5 nejdu..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 671
Registrován: 05 kvě 2006 17:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety »

Ilegaltuner píše:no to určitě je :)
Počkej, pětku kterou jsi sem dal asi neseženeš za 25 že ? Ruku na srdce. Pětka je jistě hezká, ač myslím že luxus to až takový není (neříkám že není luxusnější než E30).

Jinak takové E34 cos ukázal jsou na ebay od 2500,- EUR výš
exE30 320i R6
exE36 328i Cabrio M-packet
E30 325i Touring M-tech II

Uživatelský avatar
Ilegaltuner
Příspěvky: 3826
Registrován: 22 pro 2005 22:24
Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ilegaltuner »

ta pětka na fotce mně stála 25 :wink: navíc na ní bylo akorát folie za 200kč, samodomo podvozek :D (musím uznat, že po měsíci laborování a skoušení byl nakonec luxusní :lol: ) zrcátka ala m3, kterí jsem vyměnil za orginal :wink: No a kola no to byly jediná trošku dražší věc ale né zas tak moc :D

Jinak, mootor jsem mněl luxus,brzdy nové,intetiér zachovalý nepotrhaný krásný

vady to mnělo-jeden vyteklý tlumič, diravý výfuk a žo to byl social jen s el šíbrem a zrcátkama :wink:
Commodore B 3.0 24V Nitro
Audi A8 D3 4,2i

Uživatelský avatar
Ilegaltuner
Příspěvky: 3826
Registrován: 22 pro 2005 22:24
Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ilegaltuner »

Tweety píše:
Ilegaltuner píše:no to určitě je :)
Počkej, pětku kterou jsi sem dal asi neseženeš za 25 že ? Ruku na srdce. Pětka je jistě hezká, ač myslím že luxus to až takový není (neříkám že není luxusnější než E30).

Jinak takové E34 cos ukázal jsou na ebay od 2500,- EUR výš
jo ještě doplním, že nebyla vůbec zhnitá.
A co se luxusu týče tak když jsem koupil v praze sedmu a jel jsem s ní sem 400km tak mně bolely záda a s řízekm z holdzkirchenu 800km mně nic nebolelo a ani jsem nebyl unaven´ý a šel jsem to prohánět po okolí :lol:
Commodore B 3.0 24V Nitro
Audi A8 D3 4,2i

Uživatelský avatar
jurnec
Příspěvky: 232
Registrován: 14 lis 2006 21:39
Bydliště: Vysočina,Štěpánov n. Svratkou

Příspěvek od jurnec »

( kontankty na spolehlivé- mnou vyzkoušené- lidi mohu dodat.. )[/quote]

To bych se ti ozval až na jaře,až příjde na lámání chleba.
Byl bych pro ten 6ti válec,co se týče toho plynu,tak sem se ptal známího,ten ho má v alfě 2,0twin spárk a taky říkal že je to v pohodě,jinak jak řikáš,přepne čudlík a frčí na benál :D .
Já bych to měl do práce,a na nějáký ty projížďky,po městech se nikne nemotám tak to je taky v poho.Radši si připlatim za kvalitu než se pak mlátit do hlavy nad šrotem kterej vyšel levně :kladivo:
BMW E34 520i 110kw

Uživatelský avatar
jurnec
Příspěvky: 232
Registrován: 14 lis 2006 21:39
Bydliště: Vysočina,Štěpánov n. Svratkou

Příspěvek od jurnec »

Tak sem si zjišťoval pov.ručení,no a po bonusech bych na 2,5 platil 3300kč za rok :D :D kua to mě udělalo radost.
BMW E34 520i 110kw

Tom_
Moderátor
Příspěvky: 3732
Registrován: 05 srp 2005 14:31
Bydliště: Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom_ »

jj ja platim za 2.3 neco kolem 3300 taky
Audi Coupe Quattro

Uživatelský avatar
jurnec
Příspěvky: 232
Registrován: 14 lis 2006 21:39
Bydliště: Vysočina,Štěpánov n. Svratkou

Příspěvek od jurnec »

Do teď sem platil na 1,4 přez 4000kč :mad: .Co řikáte na motor 2,4TD má teda asi 115koníků,ale to by se dalo jednoduše trochu načipovat.
BMW E34 520i 110kw

Tom_
Moderátor
Příspěvky: 3732
Registrován: 05 srp 2005 14:31
Bydliště: Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom_ »

jurnec píše:Do teď sem platil na 1,4 přez 4000kč :mad: .Co řikáte na motor 2,4TD má teda asi 115koníků,ale to by se dalo jednoduše trochu načipovat.
kolik si schvalne tim "chipem" predstavujes narust vykonu a kroutaku? hlavne bacha na firmy ktere umi chipovat i karburatory :lol: :lol: :D
pokud si pod tim predstavis nejaky vetsi narust,tak to nebude chtit jen chip ale vice veci upravit,coz se projevi na tvojem konte
Audi Coupe Quattro

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Který bmw vybrat?

Příspěvek od Idaho »

na tu naftu aksli.. moc výýkonunenaženeš a uspornejší jak LPG to nebude :) kup 2,5 24V máš základ 190 a více PSů a když si dáš LPG i ušetříš..

čipováním starých TD moc výkonu nenaženeš..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
jurnec
Příspěvky: 232
Registrován: 14 lis 2006 21:39
Bydliště: Vysočina,Štěpánov n. Svratkou

Příspěvek od jurnec »

No s čipovánim zkušenost žádnou nemám,ale u nafty by to mělo bejt víc než u benzínu,ne?A na 150koní by to jít mělo,si myslim.
To jo,sou takoví lidi,tady byl jeden chlap a ten měl načipovanou motorku s karbecem :smich2: :smich: :smich2: :smich: ahrozně každýho přesvětšoval že to de no docela magor
BMW E34 520i 110kw

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

jurnec píše:No s čipovánim zkušenost žádnou nemám,ale u nafty by to mělo bejt víc než u benzínu,ne?A na 150koní by to jít mělo,si myslim.
To jo,sou takoví lidi,tady byl jeden chlap a ten měl načipovanou motorku s karbecem :smich2: :smich: :smich2: :smich: ahrozně každýho přesvětšoval že to de no docela magor
no 150 PS u toho pujde asi horko težko, sice to bude mít dobrej krouták odspoda, ale na 192PS bezvanosové / vanosvoé verze to mít tak jako tak nebude:)

neřeš to ty naftáky budou i dražší, protože si každej řeken "je to nafta vole, jede to za hubičku"... já shánej toura v benálu a byl jsem nasranej jak vsue byly jen nafty a každej mi ji cpal :( tak sem si koupil benál z rajchu..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
jurnec
Příspěvky: 232
Registrován: 14 lis 2006 21:39
Bydliště: Vysočina,Štěpánov n. Svratkou

Příspěvek od jurnec »

No tak to teda radši ten 2,0 6ti vál.Na takoví to pohodový poježděníčko :wink: .Takže doporučuješ něco dotáhnout jo?
BMW E34 520i 110kw

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Který bmw vybrat?

Příspěvek od Idaho »

ten 2.0 bude žrát skoro stejen jak 2,5 a v té E34 to bude sakra líný ( nemluve o prodejnosti ) určite dotáhnout a dotáhnout 2,5



EDIT: nevíte co furt mám s E36??
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Odpovědět

Zpět na „BMW Cars“