Přestavby N/A na turbo
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavby N/A na turbo
Nechápu co řešíš? Vybral jsi si AEM tak ji budeš mít. Že to samé zvládne modré greddy je věc jiná. Rozdíly jsou pouze v tom o kolik jsou schopné řídit rozdíl a v jakém rozsahu. Pochybuji že se chystás na 500hp. To už by to greddy nezvládlo. Ale v ničem jiném rozdíl není. Není pravda že nemůžeš použít standalone kvůli převodovce. To už jsem tu někde četl. Zvlášť pokud už původní ems má sběrnici obd2.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: Přestavby N/A na turbo
Né, že bych s oplem měl takové ambice, ale kdybych náhodou přesedlal k něčemu co ten potenciál má a chtěl bych dále používat pro korekce piggy, tak by to znamenalo, že bych se s tím AEM dostal dále? Přecijen +-100% u AEM je více než +-20% u eManage a bylo by to celkem logické podle mě...
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Re: Přestavby N/A na turbo
Libor12 píše:Nechápu co řešíš? Vybral jsi si AEM tak ji budeš mít. Že to samé zvládne modré greddy je věc jiná. Rozdíly jsou pouze v tom o kolik jsou schopné řídit rozdíl a v jakém rozsahu. Pochybuji že se chystás na 500hp. To už by to greddy nezvládlo. Ale v ničem jiném rozdíl není. Není pravda že nemůžeš použít standalone kvůli převodovce. To už jsem tu někde četl. Zvlášť pokud už původní ems má sběrnici obd2.
no to opravdu není


jnak bych byl každemu víc než dlužníkem kdyby v tom měl nějakou zkušenost,aby byla by třeba naka ta rada k mání



- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavby N/A na turbo
Takhle,blue greddy umí řídit 6V,zvládá řídit vstřik,zapalování,plnící tlak turbo,spolupracuje s wb,má live vizualizaci a možnost úpravy dat za běhu motoru. Co by jsi chtěl víc?
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: Přestavby N/A na turbo
takže asi to samy co aem??No asi už jen ta cena mi tu chybíLibor12 píše:Takhle,blue greddy umí řídit 6V,zvládá řídit vstřik,zapalování,plnící tlak turbo,spolupracuje s wb,má live vizualizaci a možnost úpravy dat za běhu motoru. Co by jsi chtěl víc?


- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavby N/A na turbo
Můžeš třeba zde http://www.greddy.com/products/display/ ... ategory=48" onclick="window.open(this.href);return false; jinak dá se "jeta" sehnat i tady. Jednu jsem teď pustil za 12k. Je to měsíc.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: Přestavby N/A na turbo
ted tam zrovinka čučímLibor12 píše:Můžeš třeba zde http://www.greddy.com/products/display/ ... ategory=48" onclick="window.open(this.href);return false; jinak dá se "jeta" sehnat i tady. Jednu jsem teď pustil za 12k. Je to měsíc.


- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavby N/A na turbo
a jsme u toho na co tady upozorňuje elviiis. Žádný atmosférický motor bez úpravy nemá takový potenciál co by to aem zvládlo.Fifi píše:Né, že bych s oplem měl takové ambice, ale kdybych náhodou přesedlal k něčemu co ten potenciál má a chtěl bych dále používat pro korekce piggy, tak by to znamenalo, že bych se s tím AEM dostal dále? Přecijen +-100% u AEM je více než +-20% u eManage a bylo by to celkem logické podle mě...



toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: Přestavby N/A na turbo
Jo, o té vím, prodává ji i na 200sx, kdoví jestli je to ještě aktuální, pokud jo, tak stejně asi v nejbližší době nebudou peníze (Opel mě minulý měsíc obral o cca 25000kč, ale na druhou stranu je teď 100%ní podvozek i brzdy a více méně jediné na co se nesáhlo /záměrně/ byl motor)... Nejsem sice žádný znalec přes VW 1.8T, ale pokud to byla ta základní 110kw tak vydržela skoro dvojnásobek, pokud to byla některá z těch silnějších co byly např v TT, tak žádná sláva (ty silnější verze měly prý mít pevnější ojnice a písty nebo nižší kompresi, už nevím...), protože právě za kompres byly ty 1.8t hodně kritizovány...
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavby N/A na turbo
Byla to ta silnější. A jsme u toho
elviiisův sainz na sériových vnitřnostech vydrží až 600hp. A to je 20let starý motor.
takže až budeš vybírat příští motor tak pozorně.


toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: Přestavby N/A na turbo
Tak to tedy VW 1.8T nic moc, jak jsem psal výše! Opel je auto na denní ježdění, takže něco jako, že by třeba půl roku stál, aby se mohlo dělat nehrozí, proto to bude chvíli trvat (chci si to nejdříve vše připravit, abych to potom mohl během dvou-tří dnů smontoval a pak začít ladit). Auto musí do 14ti dní jezdit... Jako víkendové auto by se mi líbilo 200sx (ca18det), takže taky ještě poctivý motor na kterém se takových 300-350ps dá dlouhodobě provozovat, to ale nejdříve až bude dvojgaráž atd, takže to má zatím několik let ještě čas a do té doby chci dělat "pokusy" s oplem... Takže eManage jasná volba, jo?
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavby N/A na turbo
Pro tvoji aplikaci je blue greeddy plně dostačující. Ale na ten motor pokud to necháš v sérii tak opatrně. Vůbec se nedá odhadnout kolik je schopen unést. Pro začátek bych zkusil plnící tlak max.0.6bar
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: Přestavby N/A na turbo
Neplánoval jsem jít přes 0.5bar takže "uvidíme", tajně doufám, že když už bude mít motor dost, tak to dá najevo těsněním pod hlavou a né třeba ojnicí atd... Každopádně prozatím díky a až se to dá trochu do pohybu, tak se ještě ozvu ohledně ostatních věcí s tím spojených... 

Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Re: Přestavby N/A na turbo
mno s těma 2-3dny si to nemaluj jak to začnwš skládat tak zjistíš že potřebuješ to a to a že tohle nesedí... určitě sina tu dobu poříď ještě něco protože se dostaneš minimálně na měsíc...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Re: Přestavby N/A na turbo
Jak jsem psal, auto "nemůže" (může, ale bylo by to dost nepohodlné) stát tak dlouho v kuse, ale není problém ho třeba na 2-3dny odstavit a nachystat si třeba držáky na IC, natáhnout nějaké vzduchové potrubí a to uchytit na místo kde už zůstane a ucpat proti bordelu a jezdit normálně jako N/A s IC v nárazníku, další týden třeba naměřit a udělat svody a pak je jen přehodit a udělat mezi kus na výfuk, který bude dočasně místo turba, poté by stačilo mezi kus odšroubovat a nahradit turbem (práce na chvíli) atd, prostě si to takto všechno (za pochodu) před chystám a nevidím důvod, proč bych to potom do 3dnů nesešrouboval do kupy, to ale ostatně zjistím...
Jinak nevíte někdo o nějakých kratších a pevnějších ojnicích pro z16xe? Jen pro inspiraci... Jo a ještě, jaký je váš názor na seriové písty s kroužky pro první výbrus, "fušeřina"? Předpokládejme opticky nepoškozený píst s drážkami pro kroužky v tolerancích atd... Díky.

Jinak nevíte někdo o nějakých kratších a pevnějších ojnicích pro z16xe? Jen pro inspiraci... Jo a ještě, jaký je váš názor na seriové písty s kroužky pro první výbrus, "fušeřina"? Předpokládejme opticky nepoškozený píst s drážkami pro kroužky v tolerancích atd... Díky.
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Re: Přestavby N/A na turbo
zdravím.budu přestavovat nissan primeru sr20de na turbo.nastavení směsi pomocí AFR budíku.
Potřebuji poradit jakou lambdu mám použít.nerozumím tomu proč seriová není vhodná.
Potřebuji poradit jakou lambdu mám použít.nerozumím tomu proč seriová není vhodná.
Nissan Pulsar NX
Saab 9000 B202-sold
projekt-Saab 9-5 s motorem z 9000 r.v.92
sold-Nissan Primera P11/144 SR20DE+T,T28 12 PSI,10:1 komprese-sold
Saab 9000 B202-sold
projekt-Saab 9-5 s motorem z 9000 r.v.92
sold-Nissan Primera P11/144 SR20DE+T,T28 12 PSI,10:1 komprese-sold
Re: Přestavby N/A na turbo
ma uzky rozsah.. kup sirokopasmovou od bosche (levnejsi varianta) nebo osvedcenou od innovate
racing: OOOO 2,3 QUATTRO turbo
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6
Re: Přestavby N/A na turbo
jdi na nissan klub a poptej se jagyho, poradíjifo píše:zdravím.budu přestavovat nissan primeru sr20de na turbo.nastavení směsi pomocí AFR budíku.
Potřebuji poradit jakou lambdu mám použít.nerozumím tomu proč seriová není vhodná.
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory 
http://www.odtahove-sluzby.cz

http://www.odtahove-sluzby.cz
Re: Přestavby N/A na turbo
Nechci bejt hnusnej ale pokud nevis proc seriova neni vhodna tak se do toho nepoustej protoze je to jasna smrt motoru...jifo píše:zdravím.budu přestavovat nissan primeru sr20de na turbo.nastavení směsi pomocí AFR budíku.
Potřebuji poradit jakou lambdu mám použít.nerozumím tomu proč seriová není vhodná.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavby N/A na turbo
s tím že má sériová úzký rozsah souhlasím,ale třeba kit lm-1 od innovate používá wb lambda sondu právě od bosch.tsin píše:ma uzky rozsah.. kup sirokopasmovou od bosche (levnejsi varianta) nebo osvedcenou od innovate

toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: Přestavby N/A na turbo
Čau,
nemáte někdo odkaz nebo stránky nebo video s nabastleninou turba na obyč. motor(+ odfrézování písů nebo podložka pod hlavu)? Zajímalo by mě jak dlouho to tak vydrží a jestli to někdo zkoušel v česku. Viděl jsem na youtube pár videí e stylu skoda 120 turbo, ale byli to buď podvody nebo dementní videa...
nemáte někdo odkaz nebo stránky nebo video s nabastleninou turba na obyč. motor(+ odfrézování písů nebo podložka pod hlavu)? Zajímalo by mě jak dlouho to tak vydrží a jestli to někdo zkoušel v česku. Viděl jsem na youtube pár videí e stylu skoda 120 turbo, ale byli to buď podvody nebo dementní videa...
Re: Přestavby N/A na turbo
Tady jsou dva články, ale dle mě nejdou dost do hloubky, možná záměrně, ale kdo ví...
http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=359" onclick="window.open(this.href);return false;
http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=442" onclick="window.open(this.href);return false;
http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=359" onclick="window.open(this.href);return false;
http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=442" onclick="window.open(this.href);return false;
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavby N/A na turbo
Myslíš třeba škoda 120l turbo. 

- Přílohy
-
- Obraz147-001.jpg (113.39 KiB) Zobrazeno 5657 x
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
-
- Příspěvky: 272
- Registrován: 06 led 2009 10:33
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavby N/A na turbo
pokud se zajímáš o tohle tak s tim by ti poradil Donn on má doma favorita turbo co sem koukal ak tam má kliku s fabie 1.4 a hlavu ale dva karbece ale o podrobnějších věcech by sis pokecal spíš s nim zkus mu napsat SZ
Animalize-Team
BMW E36
Kymco Maxxer
BMW E36
Kymco Maxxer
Re: Přestavby N/A na turbo
tohle nema cenu komentovat..
racing: OOOO 2,3 QUATTRO turbo
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6
Re: Přestavby N/A na turbo
Libor12 píše:Myslíš třeba škoda 120l turbo.
Hmm, takhle "naprudko" bez IC, ale je fakt, že s IC by se nedal použít "klasický" karbec... Jinak podle wastegate mi to turbo připomíná to, co použili i ti slováci v mých odkazech KKK K16 myslíš, že by bylo použitelné? Co je pravdy na tom, že se dá nastavit nejméně na 0.8bar? To je pro mě strašně moc... Jo a koukni potom večer do sz, měl bych takovou "prosbu".
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Re: Přestavby N/A na turbo
Jak jsi napsal pokud nepouzijes pretlakovy karbec musis pouzit toto reseni... ovsem v minulosti se to pouzivalo a dosahovale se s tim slusnejch vykonu... nechci kecat a le tusim ze mariky s kompikama to pouzivaj dodnes... jinak jako test to nepovazuji za nic hrozneho... nestoji te to nic krom casu ana blbnuti na pole proc ne...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavby N/A na turbo
Tohle není ode mne. Řekl bych že stejné turbo je v AR,ale nejsem si tím jistý. Jinak tohle je práce na dopoledne cca 5h. Je to stavěné způsobem co "vrakovistě dá" bez řízení "na tvrdo". Většinou podle stavu motoru vydrží v chodu tak do 2hod. Většinou popraskaji ojnice nebo klika. Dělám to klukům na blbnuti než to jde definitivně do šrotu. Některé pak dokáží udělat 400m za 15-16s 

toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: Přestavby N/A na turbo
Ahoj, nedalo mi to a musím se pochlubit, tak dlouho jsem vybíral, až jsem vybral a to: Apexi AFC Neo o kterém tady nepadlo ani slovo, ale vzhledem k ceně ?000Kč jsem prostě nemohl jinak... Je sice pravda, že neovlivním předstih, ale po pár vyměněných sz s Liborem12 jsme se shodli, že bude pro začátek dostačující i tohle. Líbí se mi, že k změně nastavení nebude potřeba ntb a taky asi ušetřím za budík tlaku turba, protože díky displeji jej uvidím přímo na piggy (spolu s ostatními údaji)...
Foto je pouze z 1.3mpx mobilu:

Foto je pouze z 1.3mpx mobilu:

Naposledy upravil(a) Fifi dne 07 pro 2009 17:21, celkem upraveno 1 x.
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Re: Přestavby N/A na turbo
jo apexi je taky v klidu ale ja doporucoval rebic pro jeho jednoduchost a snadne nastaveni... nejedna se o siditko jako je safc ale o dalsi nezavisli clen dodavajici palivo s nezavislim nastavenim... navic pri pouziti rabic nepotrebujes zvetsovat vstriky protoze rebic ridi svoje 2 az 4vstriky... myslim si ze ssafc je vhodny pro ty jez maji turbo tovarne a jen chtej troku poladit (sam uvazuji ze jeslti nebudu motor nejak razantne upravovat koupim si safc jen pro doladeni map) ale pro prestavbu nacka si myslim ze je lepsi rebic... kazdopadne to je jen vjec nazaru a fungova bude ve finale oboje... za 6tis to byl jetej? to bych si jej koupil taky...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily