

už si s ní nikdo nevíme rady, dělali to postupně tři různý lidi a všichni dopadli stejně... dneska zkusim vyrobit náký přítlačný plechy a přišroubovat jí pod ně
Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
jde o to, že to těsnění neni plochý, ale jakoby 3D a to neumí udělat nikdo z ničeho... navíc v tom problémovym místě je origo těsnění tlustý cca5mm což by z papíru asi moc nefungovalo...Mefistisko píše:a co tam zkusit udelat klasicky "papirovi" tesneni jak se davalo na stary masiny ....
to se ti nezdá, to tak jeYurii píše:To fakt nejde někde sehnat originál třeba za větší prachy??? Zdá se mi že Ti celý auto stojí na uplný prkotině, je to škoda
HANYSx píše:včera sme sundali převodovku, spojka tam eště visí takže si nejsem jistej, ale vypadá to, že problém s utěsněním vany se jmenuje gufero na klice...což by znamenalo, že vod tý doby co sem nandal hliníkovou vanu s rezonanční komorou a přestalo to týct všude dokola tak už vana těsnila a dělal sem jí dvakrát zbytečně![]()
je tam přez gufero na klice odlitek kterej ho přitlačuje, ten odlitek má zároveň ze spoda oblouku pod guferem drážku na těsnění a přímo na něj jde vana takže to furt vypadalo, že chčije vana v tom oblouku pod klikou(dokud se nesundá převodovka vypadá jako součást bloku), díky tomu samozřejmě musim nejdřív sundat vanu, teprve pak odlitek a pak gufero... tzn že sem jí vlastně dělal zbytečně třikrátmaRkusVT píše:Hanys husty.... tohle me pri dnesku fakt pobavilo.... obdivuju tvoji trpelivost.... tak snad posledni zadrhel
co vim tak vana testi uplne v pohode...v tom uz zadnej problem neni323.Hans.626 píše:správnej přístupHANYSx píše: až to bude mít odjetejch aspoň 300km a dole bude furt sucho pudu se strašně vožrat![]()
![]()
![]()
jinak jak teda s vanou... těsní to nebo ne?? nějaké novinky??
no myslim že kdyby si sem tenhle dotaz nebo kamkoli jinam zadal tak by ti na něj odpověděl každejHANYSx píše: jediný pozitivum je, že na seriový řj která mi dovolí plnit max 0,9 se auto chová s t25 mnohem líp než s gt28