Skoda 110l EVO I.
Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
Re: Skoda 110l EVO I.
Myslim ze mate zly obraz o mojom pristupe... byvanie neriesim koli rodine a podobnym veciam ktore by ma zdrziavali od stavby, ale naopak hladam dom pre mna cim vhodnejsi co sa tyka mojho automobiloveho zamerania... Momentalne byvam s rodicmi a preto nemam na robotu ten spravny klud a tym padom to dlho trva...
Stale nerozumiem kde vidite problem s novou nadrzou... stara je najznisi bod na zemi a po chladici je to hned prva vec vpredu ktora schyta naraz...
Inac ani jeden z tych odkazov co tu boli mi nefunguje
Stale nerozumiem kde vidite problem s novou nadrzou... stara je najznisi bod na zemi a po chladici je to hned prva vec vpredu ktora schyta naraz...
Inac ani jeden z tych odkazov co tu boli mi nefunguje
Re: Skoda 110l EVO I.
podivej se nekdy na rez aut skupiny B.. pripadne jinech specialu...co brzdy? neni laminat zastarala hmota? nejsou lehci veci treba plast nebo karbon?
wrceho mazlicek a dvojcatko a http://www.tuningxcars.com/
Re: Skoda 110l EVO I.
Brzdy budem riesit tehlicami komplet z audi kedze pouzijem audi prevodovku nebudem musiet robit cachre-machre s pasovanim na poloosi. Momentalne nechavam skodovacke, su komplet po repase, kazda srubka aj hadicka v brzdovom systeme, na sucasne parametre auta to bude stacit... Inac laminat = karbon, s tym rozdielom ze karbon je pevnejsi, ale vahovo to nieje nejaky extra zisk...
Re: Skoda 110l EVO I.
co to hulíš za matroš??? to chci taky
nic ve zlém ale pořád nechápeš co se ti tu všichni snaží říct
nic ve zlém ale pořád nechápeš co se ti tu všichni snaží říct
Re: Skoda 110l EVO I.
o váhu u karbonu jde...ono to není jenom jiné vlákno, je i jiné pojivo včetně použité úplně jiné výrobní technologie kterou se získává o cc60% vyšší pevnosti než o skelných vláken a o 30-40% nižší hmotnosti. COž je neskutečně mnoho na celém vozidle. řeknu to jinak, třeba hliníkové rameno váží nějakých 650g, to samé, pouze vyrobené z kompoziotního materiálu vycházejícího z uhlíkových vláken(karbon) bude vážit cca 350g a o 20% vyšší pevností.
Hele to je fuk...to je nesmyslná alchymie, měl jsi koupit celý báwo a na bmw šasí dobastlit hundrtku. Neměl by jsi tech. problémi s celou podvozkovou skupinou, ani s uchycením motoru,převodovky, s elektroinstalací atd atd atd...těch aspektů je tolik že si to nedokážeš představit...a to jenom kůli tomu že si podle mého názoru ještě nikdy žádné auto(ani motorku) nerozebral na prvočinitele a znovu nesložil. Vážně čím víc se tady o tom rozepisuješ, tím větší hrob si kopeš.... Na rovinu ti říkám že se z toho posereš třikrát do vejšky a tímhle způsobem co tu popisuješ to ani nikdy nepojede....to prostě nezvládneš
ps linky: nevím co ti na nich nejde? já něj kliknu a votevře se mi to..... asi musíš změnit prohlížeč nebo špatnej mezičlánek mezi myší a tebou
Hele to je fuk...to je nesmyslná alchymie, měl jsi koupit celý báwo a na bmw šasí dobastlit hundrtku. Neměl by jsi tech. problémi s celou podvozkovou skupinou, ani s uchycením motoru,převodovky, s elektroinstalací atd atd atd...těch aspektů je tolik že si to nedokážeš představit...a to jenom kůli tomu že si podle mého názoru ještě nikdy žádné auto(ani motorku) nerozebral na prvočinitele a znovu nesložil. Vážně čím víc se tady o tom rozepisuješ, tím větší hrob si kopeš.... Na rovinu ti říkám že se z toho posereš třikrát do vejšky a tímhle způsobem co tu popisuješ to ani nikdy nepojede....to prostě nezvládneš
ps linky: nevím co ti na nich nejde? já něj kliknu a votevře se mi to..... asi musíš změnit prohlížeč nebo špatnej mezičlánek mezi myší a tebou
.....::::Š110R::::......74
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat B5 +mrdinka na skákání a prodej
Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes
Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat B5 +mrdinka na skákání a prodej
Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes
Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!
Re: Skoda 110l EVO I.
a když ti to nende.. tak se podívej sem : viewtopic.php?f=116&t=99449" onclick="window.open(this.href);return false;
Už tady je vidět co to všechno obnáší a to vše zůstává u originálních věcí a i tak je to strašně náročný..jak na čas..tak na peníze! takhle jak to je vidět to spolklo přez 350hodin práce a výsledek je stále v nedohlednu! a to se považuju za technicky zdatnějšího, ale i tak se stále potýkám se spoustou drobností které vyžadují spoustu času a předělávání. jak řikám...vůbec nevíš o čem mluvíš. Škoda tě...bo se z toho zblázníš.
Už tady je vidět co to všechno obnáší a to vše zůstává u originálních věcí a i tak je to strašně náročný..jak na čas..tak na peníze! takhle jak to je vidět to spolklo přez 350hodin práce a výsledek je stále v nedohlednu! a to se považuju za technicky zdatnějšího, ale i tak se stále potýkám se spoustou drobností které vyžadují spoustu času a předělávání. jak řikám...vůbec nevíš o čem mluvíš. Škoda tě...bo se z toho zblázníš.
.....::::Š110R::::......74
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat B5 +mrdinka na skákání a prodej
Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes
Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat B5 +mrdinka na skákání a prodej
Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes
Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!
Re: Skoda 110l EVO I.
Karbon je mi zbytocne riesit kedze v domacich podmienkach to ajtan nespravim tak aby som ten rozdiel na vahe pocitil... tam treba robit vo vakuu a na to financiami mrhat nebudem. V podstate mne moze byt jedno ci tu stavbu budem zverejnovat alebo nie... vsetko ajtak robim sam, nikto mi nepomoze a nazory typu "to nezvladnes, je to blbost" pocuvam z kazdej strany a ja nemam naladu obhajovat svoje plany stale dookola a dookola... pokial trvate na tom ze je to hovadina tak to tu mozem rovno zmazat... staci povedat...
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Skoda 110l EVO I.
Kolego, plány jsou jedna věc a realita je druhá. Pokud chceš postavit opravdu fukční a i zajímavý auto, tak toho nech. Začni od začátku a nechej si trošku poradit od zkušenějších lidí, kterých je to opravdu dost Nechci ti to hanit, nápad máš zajímavý, ale děláš to trošku špatně - neříkám, že by to tak nešlo, ale nakonec to vyjde dráž a bude to horší.
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: Skoda 110l EVO I.
Ale ved zatial este nikto nevie ako to chcem staviat...
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Skoda 110l EVO I.
klidne se na ne vyser, ja ti drzim palce. To ze tu napises par nejakych blbosti neznamena, ze na to nemas vyclenenych 700tis a zkusenosti ze stavbou zavodnich specialu. Oni budou rypat dycky, kdyz nekdo chce postavit neoc unikatniho, neboj se toho a hlavne to dotahni, jsem na to hodne zvedavy
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Skoda 110l EVO I.
Ono se to dá odhadnout z toho ako to stavíš do teď Třeba by mě zajímalo, proč chceš používat brzdy a převodovku z Audi, když motor máš BMW. Nebylo by lepší koupit celé BMW a použít z něho kompletní techniku? Vyjde to levnějí než to kupovat po částech (vím o čem mluvím, když potřebuju díl, většinou kupuju celé auto) a nebude problém s kompatibilitou Respektive udělat to co psal Dejv, na celej spodek z baworáka posadit karoserii kila. Je to asi měsíc zpět, tak jsem viděl Mantu pozasenou na podvozku Omegy s kompletní nechnikou z Omegy.Josifek píše:Ale ved zatial este nikto nevie ako to chcem staviat...
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: Skoda 110l EVO I.
No je videt ze vubec nevis nic. Ani si nepochopil ze ti nerikam ze to je pikacovina, ja se ti jen snazil poradit a navest na to aby ses vazne zamyslel nad zpusobem uprav. Od ted uz te nebudu pohorsovat a dalsi koment bude az vyjedes. A bud pochvalim a uznam ze jsem se zmejlil,nebo opacne
.....::::Š110R::::......74
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat B5 +mrdinka na skákání a prodej
Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes
Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat B5 +mrdinka na skákání a prodej
Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes
Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!
Re: Skoda 110l EVO I.
Jenom pro info: Podle mě nejjednodušší řešení zástavby silnějšího motoru....
http://skoda-virt.cz/cz/auta/specialy2/ ... w-v8-4-4l/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://skoda-virt.cz/cz/auta/specialy2/ ... w-v8-4-4l/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Skoda 110l EVO I.
proc ho od toho odrazujete? i kdyby to mel byt projekt na x let tak bude aspon neco delat a nasbira nejake zkusenosti a treba z toho fakt neco vznikne.
doufam ze te tady nikdo neodradi a urco se bude naco divat
doufam ze te tady nikdo neodradi a urco se bude naco divat
EX: Audi A4 Avant 1,9TDi quattro
NOW: TDpoVWa GIII
NOW: TDpoVWa GIII
Re: Skoda 110l EVO I.
Dakujem za povzbudenie... inac co sa tyka prevodovky... preto audi a nie BMW lebo je to jediny dostupny transaxle pri ktorom viem umiestnit motor do stredu auta... nebudem staviat drift karu a take hovadu vpredu je absolutna blbost... Takisto ziskaval som vela informacii a toto spojenie BMWV12 a audi transaxle sa pouziva pri mnohych kit caroch takze su dostupne medzikusy a pod.
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Skoda 110l EVO I.
budesh tomu robit turbkovy ram ..??
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Skoda 110l EVO I.
Cela konstrukcia bude trubkova samonosna vratane naprav, okrem podlahy, tam budu jakle. Kamarat mi to simuloval v programe ako by to mohlo vyzerat...
Re: Skoda 110l EVO I.
pokud posadíš tenhle motor do tohodle rámu a udělaš nějaký bodykit mohlo by to být hodně dobré.. akorát si dost dobře nedovedu představit jak vaříš tenhle rám. i když to přesně naohybáš při vaření to bude mýt snahu se všemožně kroutit...
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Skoda 110l EVO I.
chybaju mi na tom rame uchyty pre ulozenie zadnych tlmicov..
takze to bude asi len vizualizacia..
takze to bude asi len vizualizacia..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Skoda 110l EVO I.
Ano je to len vizualizacia, ale finalna verzia bude hodne podobna...
Re: Skoda 110l EVO I.
Josifek: Nechápu k čemu to tedy slouží? Já myslel že to na základě rozměrů zkreslil a dle toho se to bude připravovat a tvořit.
" www.autowerks.cz "
Re: Skoda 110l EVO I.
Kreslil to kamarat v programe co sluzi na simulacie deformacie pri naraze... do toho sa nevyznam, ale on robi ramy a pisal z toho aj diplomovku takze jeho designu verim...
Re: Skoda 110l EVO I.
finalna verze myslím v životě nebude .. já už toho dost svařil ( teď třeba nástavbu 8m*2,5m - žebřinový rám a je to jen blbá rovná plocha a stejně neni uplně rovná ) a tohle bych nechtěl svařovat ani na kolejích tohle už musí svařovat opravdu profík co fakt ví kde se mu jak který svár ztáhne a zkroutí aby to ve finále bylo opravdu rovné a pevné a lehké.....sorry za upřimnost ale prostě podle toho cos psal tak ten rám dokupy nedáš.....a chce to pořádnou svářečku ...
Re: Skoda 110l EVO I.
Mam zvaracky kurz a zvaracku za 800euri takze myslim ze tam problem nebude
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Skoda 110l EVO I.
no k tej zvaracke este bude treba ukrajinca, co bude vedet takto zvarat
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Skoda 110l EVO I.
Nieje problem... take zvary som robil... ked mas hruby material kde sa nemusis triast ze ti to prepali a patricne hruby drot k nemu a samozrejme dobre nastavenu zvaracku je zvarat lahke...
Re: Skoda 110l EVO I.
To vůbec neni o svařečce ani o drátu ani o tom jak hezkou máš housenku...je to o přípravě všech trubek a profilu co budeš dávat dokupy kde všechno je na mm přesně a neexistuje žádný vyvařování 2mm svárem protože se ti to na každým sváru o pul milimetru na sváru ztáhne...a na celým rámu ti to dá centimetr a už si v pytli....taky housenka kolem trubky chládne postupně a tím se to kroutí vlevo vpravo... přál bych ti aby se ti to povedlo na první pokus, ale dřív sem měl taky velký oči, když sem vařil přední nápravnici kvuli awd swapu...a ejhle i přes 40kilový přípravek na upnutí a upnuté všechny body přenesené z kastle po schládnutí nepasuje o par mm.... takže bych si pro začátek nedával takhle vysoký Formule 1 konstruktérský cíle....
Re: Skoda 110l EVO I.
nebudu radit ani odrazovat, jen držim palec aby ste vyjeli
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....