Skoda 110l EVO I.

Na čem pracují členové TF

Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis

Josifek
Příspěvky: 47
Registrován: 25 zář 2011 13:35

Re: Skoda 110l EVO I.

Příspěvek od Josifek »

Myslim ze mate zly obraz o mojom pristupe... byvanie neriesim koli rodine a podobnym veciam ktore by ma zdrziavali od stavby, ale naopak hladam dom pre mna cim vhodnejsi co sa tyka mojho automobiloveho zamerania... Momentalne byvam s rodicmi a preto nemam na robotu ten spravny klud a tym padom to dlho trva...

Stale nerozumiem kde vidite problem s novou nadrzou... stara je najznisi bod na zemi a po chladici je to hned prva vec vpredu ktora schyta naraz...

Inac ani jeden z tych odkazov co tu boli mi nefunguje :(

Uživatelský avatar
WRCteam
Příspěvky: 664
Registrován: 21 črc 2005 16:10
Bydliště: turnau
Kontaktovat uživatele:

Re: Skoda 110l EVO I.

Příspěvek od WRCteam »

podivej se nekdy na rez aut skupiny B.. pripadne jinech specialu...co brzdy? neni laminat zastarala hmota? nejsou lehci veci treba plast nebo karbon?
wrceho mazlicek a dvojcatko a http://www.tuningxcars.com/

Josifek
Příspěvky: 47
Registrován: 25 zář 2011 13:35

Re: Skoda 110l EVO I.

Příspěvek od Josifek »

Brzdy budem riesit tehlicami komplet z audi kedze pouzijem audi prevodovku nebudem musiet robit cachre-machre s pasovanim na poloosi. Momentalne nechavam skodovacke, su komplet po repase, kazda srubka aj hadicka v brzdovom systeme, na sucasne parametre auta to bude stacit... Inac laminat = karbon, s tym rozdielom ze karbon je pevnejsi, ale vahovo to nieje nejaky extra zisk...

kony5
Příspěvky: 1337
Registrován: 30 pro 2008 22:21

Re: Skoda 110l EVO I.

Příspěvek od kony5 »

co to hulíš za matroš??? to chci taky :D :D
nic ve zlém ale pořád nechápeš co se ti tu všichni snaží říct :D

Uživatelský avatar
Dejv
Příspěvky: 1152
Registrován: 18 úno 2005 14:42
Bydliště: Hradecko
Kontaktovat uživatele:

Re: Skoda 110l EVO I.

Příspěvek od Dejv »

o váhu u karbonu jde...ono to není jenom jiné vlákno, je i jiné pojivo včetně použité úplně jiné výrobní technologie kterou se získává o cc60% vyšší pevnosti než o skelných vláken a o 30-40% nižší hmotnosti. COž je neskutečně mnoho na celém vozidle. řeknu to jinak, třeba hliníkové rameno váží nějakých 650g, to samé, pouze vyrobené z kompoziotního materiálu vycházejícího z uhlíkových vláken(karbon) bude vážit cca 350g a o 20% vyšší pevností.
Hele to je fuk...to je nesmyslná alchymie, měl jsi koupit celý báwo a na bmw šasí dobastlit hundrtku. Neměl by jsi tech. problémi s celou podvozkovou skupinou, ani s uchycením motoru,převodovky, s elektroinstalací atd atd atd...těch aspektů je tolik že si to nedokážeš představit...a to jenom kůli tomu že si podle mého názoru ještě nikdy žádné auto(ani motorku) nerozebral na prvočinitele a znovu nesložil. Vážně čím víc se tady o tom rozepisuješ, tím větší hrob si kopeš.... Na rovinu ti říkám že se z toho posereš třikrát do vejšky a tímhle způsobem co tu popisuješ to ani nikdy nepojede....to prostě nezvládneš :( 8)
ps linky: nevím co ti na nich nejde? já něj kliknu a votevře se mi to..... asi musíš změnit prohlížeč :-) nebo špatnej mezičlánek mezi myší a tebou :D
.....::::Š110R::::......74
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat B5 +mrdinka na skákání a prodej

Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes
Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!

Uživatelský avatar
Dejv
Příspěvky: 1152
Registrován: 18 úno 2005 14:42
Bydliště: Hradecko
Kontaktovat uživatele:

Re: Skoda 110l EVO I.

Příspěvek od Dejv »

a když ti to nende.. tak se podívej sem : viewtopic.php?f=116&t=99449" onclick="window.open(this.href);return false;

Už tady je vidět co to všechno obnáší a to vše zůstává u originálních věcí a i tak je to strašně náročný..jak na čas..tak na peníze! takhle jak to je vidět to spolklo přez 350hodin práce a výsledek je stále v nedohlednu! a to se považuju za technicky zdatnějšího, ale i tak se stále potýkám se spoustou drobností které vyžadují spoustu času a předělávání. jak řikám...vůbec nevíš o čem mluvíš. Škoda tě...bo se z toho zblázníš.
.....::::Š110R::::......74
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat B5 +mrdinka na skákání a prodej

Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes
Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!

Josifek
Příspěvky: 47
Registrován: 25 zář 2011 13:35

Re: Skoda 110l EVO I.

Příspěvek od Josifek »

Karbon je mi zbytocne riesit kedze v domacich podmienkach to ajtan nespravim tak aby som ten rozdiel na vahe pocitil... tam treba robit vo vakuu a na to financiami mrhat nebudem. V podstate mne moze byt jedno ci tu stavbu budem zverejnovat alebo nie... vsetko ajtak robim sam, nikto mi nepomoze a nazory typu "to nezvladnes, je to blbost" pocuvam z kazdej strany a ja nemam naladu obhajovat svoje plany stale dookola a dookola... pokial trvate na tom ze je to hovadina tak to tu mozem rovno zmazat... staci povedat...

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Skoda 110l EVO I.

Příspěvek od m.artty »

Kolego, plány jsou jedna věc a realita je druhá. Pokud chceš postavit opravdu fukční a i zajímavý auto, tak toho nech. Začni od začátku a nechej si trošku poradit od zkušenějších lidí, kterých je to opravdu dost :wink: Nechci ti to hanit, nápad máš zajímavý, ale děláš to trošku špatně - neříkám, že by to tak nešlo, ale nakonec to vyjde dráž a bude to horší.
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Josifek
Příspěvky: 47
Registrován: 25 zář 2011 13:35

Re: Skoda 110l EVO I.

Příspěvek od Josifek »

Ale ved zatial este nikto nevie ako to chcem staviat...

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel
Příspěvky: 3089
Registrován: 04 srp 2011 19:12
Bydliště: Havířov

Re: Skoda 110l EVO I.

Příspěvek od LiberaleMiguel »

klidne se na ne vyser, ja ti drzim palce. To ze tu napises par nejakych blbosti neznamena, ze na to nemas vyclenenych 700tis a zkusenosti ze stavbou zavodnich specialu. Oni budou rypat dycky, kdyz nekdo chce postavit neoc unikatniho, neboj se toho a hlavne to dotahni, jsem na to hodne zvedavy
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Skoda 110l EVO I.

Příspěvek od m.artty »

Josifek píše:Ale ved zatial este nikto nevie ako to chcem staviat...
Ono se to dá odhadnout z toho ako to stavíš do teď :wink: Třeba by mě zajímalo, proč chceš používat brzdy a převodovku z Audi, když motor máš BMW. Nebylo by lepší koupit celé BMW a použít z něho kompletní techniku? Vyjde to levnějí než to kupovat po částech (vím o čem mluvím, když potřebuju díl, většinou kupuju celé auto) a nebude problém s kompatibilitou :wink: Respektive udělat to co psal Dejv, na celej spodek z baworáka posadit karoserii kila. Je to asi měsíc zpět, tak jsem viděl Mantu pozasenou na podvozku Omegy s kompletní nechnikou z Omegy.
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
Dejv
Příspěvky: 1152
Registrován: 18 úno 2005 14:42
Bydliště: Hradecko
Kontaktovat uživatele:

Re: Skoda 110l EVO I.

Příspěvek od Dejv »

No je videt ze vubec nevis nic. Ani si nepochopil ze ti nerikam ze to je pikacovina, ja se ti jen snazil poradit a navest na to aby ses vazne zamyslel nad zpusobem uprav. Od ted uz te nebudu pohorsovat a dalsi koment bude az vyjedes. A bud pochvalim a uznam ze jsem se zmejlil,nebo opacne :wink:
.....::::Š110R::::......74
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat B5 +mrdinka na skákání a prodej

Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes
Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!

Uživatelský avatar
Skury
Příspěvky: 837
Registrován: 22 kvě 2004 15:45
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Skoda 110l EVO I.

Příspěvek od Skury »

Jenom pro info: Podle mě nejjednodušší řešení zástavby silnějšího motoru....

http://skoda-virt.cz/cz/auta/specialy2/ ... w-v8-4-4l/" onclick="window.open(this.href);return false;
Be in, be pirate. Pirates.cz + Škoda Felicia Fun + VW Golf III Variant

Uživatelský avatar
Rolljoin
Příspěvky: 1779
Registrován: 26 lis 2006 17:39
Bydliště: BV city?
Kontaktovat uživatele:

Re: Skoda 110l EVO I.

Příspěvek od Rolljoin »

proc ho od toho odrazujete? i kdyby to mel byt projekt na x let tak bude aspon neco delat a nasbira nejake zkusenosti a treba z toho fakt neco vznikne.
doufam ze te tady nikdo neodradi a urco se bude naco divat 8)
EX: Audi A4 Avant 1,9TDi quattro
NOW: TDpoVWa GIII

Uživatelský avatar
Sova
Příspěvky: 3475
Registrován: 07 lis 2006 04:03
Bydliště: Tschechisches Streichholzschächtelchen

Re: Skoda 110l EVO I.

Příspěvek od Sova »

Vyser se na ně a pokračuj 8)
Cléon & Fonte

Josifek
Příspěvky: 47
Registrován: 25 zář 2011 13:35

Re: Skoda 110l EVO I.

Příspěvek od Josifek »

Dakujem za povzbudenie... inac co sa tyka prevodovky... preto audi a nie BMW lebo je to jediny dostupny transaxle pri ktorom viem umiestnit motor do stredu auta... nebudem staviat drift karu a take hovadu vpredu je absolutna blbost... Takisto ziskaval som vela informacii a toto spojenie BMWV12 a audi transaxle sa pouziva pri mnohych kit caroch takze su dostupne medzikusy a pod.

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Skoda 110l EVO I.

Příspěvek od JRD McLAREN »

budesh tomu robit turbkovy ram ..??
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Josifek
Příspěvky: 47
Registrován: 25 zář 2011 13:35

Re: Skoda 110l EVO I.

Příspěvek od Josifek »

Cela konstrukcia bude trubkova samonosna vratane naprav, okrem podlahy, tam budu jakle. Kamarat mi to simuloval v programe ako by to mohlo vyzerat...
Přílohy
skelet.jpg

kony5
Příspěvky: 1337
Registrován: 30 pro 2008 22:21

Re: Skoda 110l EVO I.

Příspěvek od kony5 »

pokud posadíš tenhle motor do tohodle rámu a udělaš nějaký bodykit mohlo by to být hodně dobré.. akorát si dost dobře nedovedu představit jak vaříš tenhle rám. i když to přesně naohybáš při vaření to bude mýt snahu se všemožně kroutit...

Uživatelský avatar
tholis
Moderátor
Příspěvky: 3014
Registrován: 16 dub 2009 07:33

Re: Skoda 110l EVO I.

Příspěvek od tholis »

Ten rám je vizualizace nebo model s přesnými rozměry?
" www.autowerks.cz "

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Skoda 110l EVO I.

Příspěvek od JRD McLAREN »

chybaju mi na tom rame uchyty pre ulozenie zadnych tlmicov..
takze to bude asi len vizualizacia..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Josifek
Příspěvky: 47
Registrován: 25 zář 2011 13:35

Re: Skoda 110l EVO I.

Příspěvek od Josifek »

Ano je to len vizualizacia, ale finalna verzia bude hodne podobna...

Uživatelský avatar
tholis
Moderátor
Příspěvky: 3014
Registrován: 16 dub 2009 07:33

Re: Skoda 110l EVO I.

Příspěvek od tholis »

Josifek: Nechápu k čemu to tedy slouží? :? Já myslel že to na základě rozměrů zkreslil a dle toho se to bude připravovat a tvořit.
" www.autowerks.cz "

Josifek
Příspěvky: 47
Registrován: 25 zář 2011 13:35

Re: Skoda 110l EVO I.

Příspěvek od Josifek »

Kreslil to kamarat v programe co sluzi na simulacie deformacie pri naraze... do toho sa nevyznam, ale on robi ramy a pisal z toho aj diplomovku takze jeho designu verim...

kony5
Příspěvky: 1337
Registrován: 30 pro 2008 22:21

Re: Skoda 110l EVO I.

Příspěvek od kony5 »

finalna verze myslím v životě nebude :D :D .. já už toho dost svařil ( teď třeba nástavbu 8m*2,5m - žebřinový rám a je to jen blbá rovná plocha a stejně neni uplně rovná ) a tohle bych nechtěl svařovat ani na kolejích :D :D tohle už musí svařovat opravdu profík co fakt ví kde se mu jak který svár ztáhne a zkroutí aby to ve finále bylo opravdu rovné a pevné a lehké.....sorry za upřimnost ale prostě podle toho cos psal tak ten rám dokupy nedáš.....a chce to pořádnou svářečku ...

Josifek
Příspěvky: 47
Registrován: 25 zář 2011 13:35

Re: Skoda 110l EVO I.

Příspěvek od Josifek »

Mam zvaracky kurz a zvaracku za 800euri takze myslim ze tam problem nebude :)

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Skoda 110l EVO I.

Příspěvek od JRD McLAREN »

no k tej zvaracke este bude treba ukrajinca, co bude vedet takto zvarat
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Josifek
Příspěvky: 47
Registrován: 25 zář 2011 13:35

Re: Skoda 110l EVO I.

Příspěvek od Josifek »

Nieje problem... take zvary som robil... ked mas hruby material kde sa nemusis triast ze ti to prepali a patricne hruby drot k nemu a samozrejme dobre nastavenu zvaracku je zvarat lahke...

kony5
Příspěvky: 1337
Registrován: 30 pro 2008 22:21

Re: Skoda 110l EVO I.

Příspěvek od kony5 »

To vůbec neni o svařečce ani o drátu :D :D ani o tom jak hezkou máš housenku...je to o přípravě všech trubek a profilu co budeš dávat dokupy kde všechno je na mm přesně a neexistuje žádný vyvařování 2mm svárem protože se ti to na každým sváru o pul milimetru na sváru ztáhne...a na celým rámu ti to dá centimetr a už si v pytli....taky housenka kolem trubky chládne postupně a tím se to kroutí vlevo vpravo... přál bych ti aby se ti to povedlo na první pokus, ale dřív sem měl taky velký oči, když sem vařil přední nápravnici kvuli awd swapu...a ejhle i přes 40kilový přípravek na upnutí a upnuté všechny body přenesené z kastle po schládnutí nepasuje o par mm.... takže bych si pro začátek nedával takhle vysoký Formule 1 konstruktérský cíle....

BIGPAPA
Příspěvky: 9161
Registrován: 09 čer 2007 01:50
Bydliště: PIT-STOP
Kontaktovat uživatele:

Re: Skoda 110l EVO I.

Příspěvek od BIGPAPA »

nebudu radit ani odrazovat, jen držim palec aby ste vyjeli 8)
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....

Odpovědět

Zpět na „Projekty“