Oplí technická poradna

Moderátoři: Berry, m.artty

Odpovědět
Uživatelský avatar
kubi
Příspěvky: 7665
Registrován: 05 pro 2006 21:25
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od kubi »

Simmy píše:kdybyste nebyli pořád zalezení v oplí sekci :lol: tak si všimnete, že je tu zvlášť téma pro výfuky a když si to téma projdete, tak se dozvíte, že protitlaky ve výfukové soustavě jsou pokořený mýtus a blbost 8)
Já v tom tématu byl, proto tvrdím, že kat je na hovno... tuším, že to tam taboo někde přesně popisoval...

A že má 20XE svoji jednotku, můžu se kuknout k sašovi, on by měl mít 20XE... ale teda nevím, protože on ji má čipovanou, a tím pádem se asi ty tovární nastavení ztratí ne? Zkusím se ho poptat až ho uvidím :)
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan

Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ

Simmy
Příspěvky: 597
Registrován: 29 črc 2009 20:28

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Simmy »

přesně jak říkáš, Taboo to tam rozepisoval 8)

snad nepřehlížíte v textu smajly a ten štouchanec s oplí sekcí vás nějak nepodráždil :mrgreen:

Uživatelský avatar
kubi
Příspěvky: 7665
Registrován: 05 pro 2006 21:25
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od kubi »

Já do tuningu koukám pravidelně, ale tam nemám moc co říct, tam spíš čtu :-D
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan

Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ

Uživatelský avatar
janos666
Příspěvky: 219
Registrován: 12 čer 2011 13:18
Bydliště: Kašperské Hory

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od janos666 »

Mám jen malej dotaz, ohledne teploty kdy má správně spínat sahara u Astry F GSI 2.0i 16v. Jelikož teprve pred 3 týdny jsem se dostal k oprave, kdy nechtela v létě nastartovat a problém vyřešil, tak jsem pro sychr menil chladící kapalinu, aby mi to pres zimu nezmrzlo, ale sahara se mi nechtela nejak rozeběhnout. tak jsem to nechtel hned uvarit.
Subaru Impreza GT (víkendovka)
Opel Manta B GT/E 2.0i 8v
Honda Accord 2.0is (daily)
Škoda Superb II, 2.0TDI 125kw (daily nr.2)
Opel Manta B 400 + c20xe (zatím pouze polotovar)...

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

sahara mi spina pri 98st 8)
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
janos666
Příspěvky: 219
Registrován: 12 čer 2011 13:18
Bydliště: Kašperské Hory

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od janos666 »

Lukin_GSi píše:sahara mi spina pri 98st 8)
Díky
Subaru Impreza GT (víkendovka)
Opel Manta B GT/E 2.0i 8v
Honda Accord 2.0is (daily)
Škoda Superb II, 2.0TDI 125kw (daily nr.2)
Opel Manta B 400 + c20xe (zatím pouze polotovar)...

Uživatelský avatar
xciba
Příspěvky: 1694
Registrován: 30 pro 2010 22:12
Bydliště: Praha

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od xciba »

Simmy:jasne si tu vitan 8) taky mam nacteno nejen v te sekci a vejfuk je velka haluz aby se udelal poradne :lol:
Vauxhall omega 2.5V6 ->VXR edition -> crazy omega https://www.youtube.com/watch?v=cd65a5H3yHI -> MV6
Ford Fiesta ST150
Golf VI GTI

BIGPAPA
Příspěvky: 9161
Registrován: 09 čer 2007 01:50
Bydliště: PIT-STOP
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od BIGPAPA »

na seriovej motor patří seriovej výfuk pak všechny vlastnosti jdou do řadneho hajzelu 8) a když ho dělat tak od začátku do konce - svody -> poslední tlumič 8)
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....

Uživatelský avatar
Chosse
Příspěvky: 3622
Registrován: 19 led 2006 07:17
Bydliště: u Prostějova...
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Chosse »

kubi píše:
Simmy píše:kdybyste nebyli pořád zalezení v oplí sekci :lol: tak si všimnete, že je tu zvlášť téma pro výfuky a když si to téma projdete, tak se dozvíte, že protitlaky ve výfukové soustavě jsou pokořený mýtus a blbost 8)
Já v tom tématu byl, proto tvrdím, že kat je na hovno... tuším, že to tam taboo někde přesně popisoval...

A že má 20XE svoji jednotku, můžu se kuknout k sašovi, on by měl mít 20XE... ale teda nevím, protože on ji má čipovanou, a tím pádem se asi ty tovární nastavení ztratí ne? Zkusím se ho poptat až ho uvidím :)
panove tim chcete poprit vliv odvodu zpalin na vyplach valce ?
Není třeba...

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

Obrázek

Klapka M2.5 vs M2.8

Bezkontaktní verze již nemá zespoda ten šrktící půlměsíc :)
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

Tabulka kódu ECU C20XE Astra, Vectra, Kadett, Calibra

http://membres.multimania.fr/patrice993 ... 0xett2.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
Chosse
Příspěvky: 3622
Registrován: 19 led 2006 07:17
Bydliště: u Prostějova...
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Chosse »

Hele furt tady vyzdvihujes tu 2.8 je lepsi v cem ? Spolehlivost ?
Není třeba...

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

Tak nevyzdvihuju, ale momentálně to testuju.. tak porovnávám rozdíly oproti M2.5 8)

Základní rozdíl je samozřejmě v tom elektronickém zapalování, zápal ve vysokých otáčkách by měl být přesnější a rychlejší..

Jinak.. M2.8 má snad o 1/2 těžší setrvák a vlastně uplně jinou spojku, dále má "lepší" škrtící klapku bez toho půl měsíce, má čidlo teploty nasávaného vzduchu, takže míchání směsi je závislé na teplotě vzduchu, atd. atd.

Já šel vlastně cestou tou, že jsem jako základ použil motor M2.5, který má o 1 kladku kratší rozvod, na něj jsem dal sání M2.8 z calibry, která nemá pod škrtící ještě ETC klapku, no a pak na to padlo elektronické zapalování a celý zbytek elektroniky s čidlama. Spojka s lehčím setrvákem zůstala taky M2.5 a takhle to funguje.

Takový znatelný rozdíl je v tom, když mrknu na svíčky a vidím jak to pálí, u M2.5 byly znatelně černější. Další dost velký rozdíl je v tom, že když přidáš více plynu naráz, tak se to tak nezadusí jako M2.5 a taky jsem s tím prošel přes emise bez katu :) M2.5 mi jezdila jinak, šla točit do 8200rpm, od 2 do 7tis to jakš takš táhlo, u M2.5 mám omezovač asi 7tis. ale ten největší výkon a krouťák má 3-6tis.. tam to fakt rve. Říká se, že M2.8 je víc poruchová co se elektroniky týče, odchází modul zapalování, já zatím problem nemám a dílu je dosti 8) takže asi tak nějak. Velké plus asi dělá i to zamotání svodů, v motorovém prostoru není taková vysoká teplota a tomu motoru to určitě prospěje, a taky vše co se náporového sání týče.
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
kubi
Příspěvky: 7665
Registrován: 05 pro 2006 21:25
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od kubi »

Otázka je, co se stane až ti ten modul odejde a nebudeš mít další na skladě :lol: a co se pálení svíček týče, mluvíme tady o plnoletých motorech... to že máš černé svíčky na M2.5 určitě nebylo tím, že tam je jiné zapalování 8)
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan

Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

kubi> neboj, modulů je dost.. :lol: a já myslím že to tím bylo, teď to prostě asi lépe splauje, má to ideální směs. Ale jedna věc je jistá, nedoporučuju 4 kont. svíčky, déle to s něma startuje za studena :? Raději orig. GM 1bod. 8) dostačující.
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
kubi
Příspěvky: 7665
Registrován: 05 pro 2006 21:25
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od kubi »

Do XE patří dvoubod ne? Já mám NGK V-LINE dvoubod a start po 14ti dnech stání nabrnk :D
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan

Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

nene, 1bod

Obrázek
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

Pepiku, tady mas dukaz :) ze to asi k necemu bude

http://www.youtube.com/watch?v=dz8tkg7TZMI&feature" onclick="window.open(this.href);return false;
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
xciba
Příspěvky: 1694
Registrován: 30 pro 2010 22:12
Bydliště: Praha

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od xciba »

na omeze mam stejne zkusenosti s tema svickama jednobod klasika nejvetsi ideal... 8)
Vauxhall omega 2.5V6 ->VXR edition -> crazy omega https://www.youtube.com/watch?v=cd65a5H3yHI -> MV6
Ford Fiesta ST150
Golf VI GTI

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

jojo, na tom něco bude :)
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
Chosse
Příspěvky: 3622
Registrován: 19 led 2006 07:17
Bydliště: u Prostějova...
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Chosse »

sice jedna jiskra ale o to silnější :wink:
Není třeba...

Uživatelský avatar
Chosse
Příspěvky: 3622
Registrován: 19 led 2006 07:17
Bydliště: u Prostějova...
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Chosse »

Kdyby to někoho zajímalo tak ty 4 piny jsou pro vyhřívání sedaček....
Přílohy
konektor sedačky.JPG
konektor sedačky.JPG (31.21 KiB) Zobrazeno 1529 x
Není třeba...

Uživatelský avatar
kubi
Příspěvky: 7665
Registrován: 05 pro 2006 21:25
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od kubi »

Pokud by někoho zajímalo pár poznatků k výfukům na GSi 8) svody Remus, hlava Cosworth (někdo :D ), motor jako takový částečně Lotus.... dobré stroje totok 8)
I.C. píše:Já měl např. na GSi 16V (C20XE) originál tlumiče Bosal a koncovej Remus (ano, už z výroby Remus). Mimochodem, pokud se nemýlím, tak origoš svody na 16V jsou taky Remus.
No ale prozměnu na Senatora B 3.0 24V (C30SE) byl už originální výfuk celej Walker.
Jestli voni tam nemontovali cokoliv, co zrovna bylo k mání ;-) No ale teď vážně ... podle mě spíš záleží na roku výroby a aktuálních dodavatelích dílů.
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan

Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od m.artty »

Chosse píše:Kdyby to někoho zajímalo tak ty 4 piny jsou pro vyhřívání sedaček....
Výborně 8) Já pořád přemýšlel k čemu asi tak jsou...
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
Chosse
Příspěvky: 3622
Registrován: 19 led 2006 07:17
Bydliště: u Prostějova...
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Chosse »

Poptám se v Oplu na konektory, chceš je kdyžtak taky ?
Není třeba...

Uživatelský avatar
kubi
Příspěvky: 7665
Registrován: 05 pro 2006 21:25
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od kubi »

Tak znovu otevírám téma výfuky..... a okamžitě konstatuju, zpětný tlak je mýtus :lol:

pokud někdo vládne aspon základem angličtiny :) http://www.thrashercharged.com/tech_htm/exhaust.shtm" onclick="window.open(this.href);return false;

je to tam vč. měření z brzdy

a tady

http://www.nsxprime.com/FAQ/Miscellaneo ... theory.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Kód: Vybrat vše

Also, terms like "back pressure" and the statement, "An engine needs back pressure to run properly!" really rub us the wrong way. 
a do tretice
Taboo píše:OK. Tento myt tykajici se protitlaku vyfukovych plynu vzniknul v dobach motoru s karburatory a pevne nastavenym AFR, bez dnesnich elektronickych ECUs a reference O2 sensoru. Protoze i v te dobe byly tovarni vozy optimalizovane k beznemu provozu na ulici v nizsich RPM pasmech motoru, jejich vyfukove systemy pusobily ve vysokych RPM znacnou restrikci v podobe zpetneho tlaku a tim soucasne i nedokonaly vyplach spalovacich komor. Jakmile byly tyto restrikce odstraneny a zpetny tlak vyfukovych plynu snizen pomoci vice ucineho vyfukoveho systemu, tak zacalo dochazet k lepsimu vyplachu spalovacich komor, do kterych se pote dostalo vice vzduchu. Co se ale nezmenilo, byla ta pevne dana dodavka paliva karburatorem, coz pote vedlo k ochuzeni smese, ztrate krouticiho momentu a mnohdy take propalenym ventilum. V te dobe to tvrzeni, ze "N/A motor potrebuje zpetny tlak vyfukovych plynu" ve skutecnosti znamenalo, ze "N/A karburatorovy motor potrebuje po snizeni zpetneho tlaku vyfukoveho systemu nasledovnou upravu AFR".
Druha cast toho mytu pote vznikla v dobe prditek s EFI, kde sice nedochazelo ke zmene AFR, ale po optimalizaci vyfukoveho systemu pro vysoke RPM zacalo dochazet diky jeho zvetsenemu prumeru potrubi ke snizeni rychlosti vyfukovych plynu v nizkych RPM, coz nasledovne vedlo ke zvyseni jejich tlaku bezprostredne za vyfukovymi ventily a nedokonalemu vyplachu spalovacich komor. Protoze AFR bylo nyni rizeno ECU, tak v zajmu jeho zachovani nyni bylo do valcu vstrikovano mensi mnozstvi paliva, coz opet vedlo ke snizeni vykonu. Samozrejme, v hlavach lidi bylo zakoreneno, ze potrubi vetsiho prumeru ma vyssi prutok a tim zakonite i nizsi zpetny tlak, takze kdyz motor pracuje lepe s potrubim mensiho prumeru, tak zakonite take "potrebuje" i vyssi zpetny tlak. Na rychlost vyfukovych plynu, ktere se vedle prumeru potrubi podileji na jeho prutoku, se pri tom nejak zapomnelo.
Ve skutecnosti zadny vyfukovy system (podobne jako treba vacky) nikdy nebude optimalni pro cele RPM pasmo motoru. Pokud bude optimalizovan pro nizsi a stredni otacky - tak, jako v pripade tovarnich vozu, tak bude predstavovat restrikci ve vysokych RPM a plne zatezi, kde bude soucasne omezovat i vykon motoru - a naopak.
Ted tam ale jsou jeste nekolik dalsich "chytaku", kterymi se nikdo nikdy moc nezabyval. Prvnim je rychlost vytaceni motoru vzhledem k rychlostnim stupnum. Protoze motor se diky prevodovym stupnum vytaci v nizsich rychlostnich stupnich rychleji, nez ve vyssich, vyfukove plyny maji v tom samem pasmu otacek motoru mene casu k evakuaci vyfukoveho systemu. Proto je jejich zpetny tlak vzdy nejvyssi v prvnim rychlostnim stupni pri plne zatezi a maximalnich otackach. To mnozstvi zpetneho tlaku - vetsinou vsude mezi 5 a 8 PSI (u N/A motoru, u turbo motoru je ten zpetny tlak podstatne vyssi) je zcela bezne a mnoho lidi doslova sokuje. Proto se musi pri navrhu vyfukoveho systemu prihlizet k pouziti vozu a jeho provoznim podminkam. Zachazi to az tak daleko, kdy se prihlizi k RPM motoru, rychlostnim stupnim a zatezi nejen vzhledem k samotnemu poslani vozu (drag, rally, autocross, etc.), ale dokonce i samotnym charakteristikam dane trate (!).
Dalsi veci, ke ktere je nutno prihlizet je snizovani teploty vyfukovych plynu za soucasneho zvyseni jejich density a snizeni jejich rychlosti pri ceste potrubim. Stejne mnozstve plynu nizsi teploty (a proto vyssi density) zacne samozrejme zabirat v potrubi mene mista. Proto jsou vsechny ty vyfukove systemy, ktere prechazeji z 2" downpipe do 3" potrubi zakoncenym tlumicem s 5" koncovkou stavene principalne naprosto nespravne. Samozrejme, i vyber mista, kde vyfukove plyny opousteji vyfukovy system, se podili na jeho ucinosti...
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan

Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ

Uživatelský avatar
xciba
Příspěvky: 1694
Registrován: 30 pro 2010 22:12
Bydliště: Praha

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od xciba »

no vsak jo a pak uz jde jen o to jak se s tim jednotka popere a jestli chces mit zatah v nizkejch vysokejch nebo kompromis 8)
u sebe vim ze kdyz vyndam stredy jede to o neco lip, vyndam katy a total stratim tah ve spodku hold eko srac :roll:
Vauxhall omega 2.5V6 ->VXR edition -> crazy omega https://www.youtube.com/watch?v=cd65a5H3yHI -> MV6
Ford Fiesta ST150
Golf VI GTI

Uživatelský avatar
Tiger.s
Příspěvky: 2575
Registrován: 17 lis 2005 11:44
Bydliště: Téměř Pilsen :)
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Tiger.s »

Lukin_GSi píše:Obrázek

Klapka M2.5 vs M2.8

Bezkontaktní verze již nemá zespoda ten šrktící půlměsíc :)
myslíš že kvuli tomu to bude mít nějakej extra vliv na vikon?
dej tam 70ku klapku jiný sání místo toho origo a posereš se :lol:
89´Corsa A Sport (motor nebudu psát :D )
01´Movano Combi SU8
00´Astra G Van x17dtl
00´Astra G Caravan Y20DTH Elegance
Ex:Škoda Rapid 90hp,Opel Tigra 115hp,Opel Tigra 186hp,vw golf ,Opel Corsa A,Opel Corsa B 17?hp+,Felicia Pick-up

Uživatelský avatar
kubi
Příspěvky: 7665
Registrován: 05 pro 2006 21:25
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od kubi »

xciba píše:no vsak jo a pak uz jde jen o to jak se s tim jednotka popere a jestli chces mit zatah v nizkejch vysokejch nebo kompromis 8)
u sebe vim ze kdyz vyndam stredy jede to o neco lip, vyndam katy a total stratim tah ve spodku hold eko srac :roll:
Nemaj ty Ekohrůzy lambdu i za katem?
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan

Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ

lukin66
Příspěvky: 863
Registrován: 09 říj 2011 10:49

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od lukin66 »

Tiger.s píše:
Lukin_GSi píše:Obrázek

Klapka M2.5 vs M2.8

Bezkontaktní verze již nemá zespoda ten šrktící půlměsíc :)
myslíš že kvuli tomu to bude mít nějakej extra vliv na vikon?
dej tam 70ku klapku jiný sání místo toho origo a posereš se :lol:
maš někde fotky jak jsi to měl zrobené?nebude to pak nějak haprovat když tam dáš větší klapku?a co spotřeba ta bude asi normální když pojedeš v klidu ne?
opel kadett 2.0 16v gsi :driver:
bývalka:opel astra g coupé linea blu OPC paket
Ford Focus ST white

Odpovědět

Zpět na „OPEL Cars“