Oplí technická poradna
Re: Oplí technická poradna
udelejte mi dobre foto zespodu na kazdou napravu a ja vam nakreslim jak je konstrukce nejlepsi dodelat rozpery... ale pocitejte ze se auto zacne kroutit v jinych mistech kastle atd.
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Oplí technická poradna
Tak to se ale kroutí jinde i v případě horních rozpěr ne?
Re: Oplí technická poradna
ano. misto zon ktere jsou k tomu primarne urceny se to zacne kroutit jinde... kastle se musi zpevnit cela kdyz uz tohle pouzivat 

Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Oplí technická poradna
Tak zrovna Corsa je taková žvejkačka, ta by to potřebovala. Od toho jak se to kroutí mám odřené dveře. Nad rozpěrou jsem přemýšlel, ale zatím jsou pro mě důležitější věci. Alespoň je dobrý vědět, co všechno by se mělo udělat 

Re: Oplí technická poradna
někdo to u Astry navaří na pevno


Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: Oplí technická poradna
Juraj> si to nevybavíš z toho ilus. obrázku z eshopu, který je na předešlé stránce??


Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: Oplí technická poradna
Juraj píše:ano. misto zon ktere jsou k tomu primarne urceny se to zacne kroutit jinde... kastle se musi zpevnit cela kdyz uz tohle pouzivat
hoj, díval ses na fotky toho rámu pod motor na Astru, jestli by bylo dobré ho nějak zpevnit? Dík
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: Oplí technická poradna
má někdo zkušenost s unibalovým horním uložením př. tlumičů? Případně s alternativním uložením?? Chtěl bych vyměnit prýžové silentbloky náprav za polyuretanové.. ale pořád by tam zůstalo to měkké gumové horní uložení 

Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: Oplí technická poradna
vršek se nedělá z PU



Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
Re: Oplí technická poradna
no nikde ho nemůžu najít.. leda unibal 

Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: Oplí technická poradna
http://www.speedpro.eu/download/powerfl ... eedpro.pdf" onclick="window.open(this.href);return false; ani tady? tak leda pak zkusit matixxe
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
Re: Oplí technická poradna
nějak nestíhám... mrknu se na to zitra po praci 

Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
- Ilegaltuner
- Příspěvky: 3826
- Registrován: 22 pro 2005 22:24
- Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oplí technická poradna
zdar chlapi, mám tu astru F a nejedoou mi stěrače, přitom motorek je funkční relé cvaká a páčky jsem už vyskoušel čtyři. pojstka je ok. Nějaký tip na co ještě kouknout?
Commodore B 3.0 24V Nitro
Audi A8 D3 4,2i
Audi A8 D3 4,2i
Re: Oplí technická poradna
ukostření?
na 100%.. klasický problém.

Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
- Ilegaltuner
- Příspěvky: 3826
- Registrován: 22 pro 2005 22:24
- Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oplí technická poradna
ukostření kde?Lukin_GSi píše:ukostření?na 100%.. klasický problém.
Commodore B 3.0 24V Nitro
Audi A8 D3 4,2i
Audi A8 D3 4,2i
Re: Oplí technická poradna
motorek drží 3 šroubky, je tak? Pod 1 z nich je hnědý kablík..
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
- Ilegaltuner
- Příspěvky: 3826
- Registrován: 22 pro 2005 22:24
- Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oplí technická poradna
noo ano 3 šroubky by tam byly kablik neLukin_GSi píše:motorek drží 3 šroubky, je tak? Pod 1 z nich je hnědý kablík..

Commodore B 3.0 24V Nitro
Audi A8 D3 4,2i
Audi A8 D3 4,2i
Re: Oplí technická poradna
tak hledej.. někde se fláká.. nemá to kostru, proto motorek nejede 

Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
- Ilegaltuner
- Příspěvky: 3826
- Registrován: 22 pro 2005 22:24
- Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oplí technická poradna
tak jsem to byl před barák opravit pomoci kablíku přímo z batrky. Díky moc opravdu se tady na foru stane jednou za 5let ,že někdo dokáže rychle a přesně poradit.Lukin_GSi píše:tak hledej.. někde se fláká.. nemá to kostru, proto motorek nejede

Commodore B 3.0 24V Nitro
Audi A8 D3 4,2i
Audi A8 D3 4,2i
Re: Oplí technická poradna
není zač, příště řekni hned a ušetříš si třeba spoustu práce
Jinak to nemusí být přímo z baterky, stačí na čistý plech karoserie




Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
- Ilegaltuner
- Příspěvky: 3826
- Registrován: 22 pro 2005 22:24
- Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oplí technická poradna
Dělal jsem to před barákem s mobilem v ruce místo svtěla potřeboval sjem to co nejsnadněji zprovoznitLukin_GSi píše:není zač, příště řekni hned a ušetříš si třeba spoustu práceJinak to nemusí být přímo z baterky, stačí na čistý plech karoserie
![]()


Commodore B 3.0 24V Nitro
Audi A8 D3 4,2i
Audi A8 D3 4,2i
Re: Oplí technická poradna
Při shánění vačky z C14SE se mi povedlo sehnat nastrojenou hlavu, kabeláž a ECU z C14SE. A tak mě napadlo překopat jednobod X14SZ na čtyřbod pomocí této hlavy. Samozřejmě budu muset sehnat i jiné čerpadlo, ale to problém nebude.
Spíš je problém v tom, že musím sehnat impulzní kolo a písty z C14SE. Co by se mohlo stát, kdybych to nevyměnil a nechal tam to původní? Případně kdyby zůstaly jen písty? Nevíte ještě někdo, která všechna čidla bych musel vyměnit? Při výměně kabeláže budu muset asi vyměnit i pojistkovou skříň, že?
Spíš je problém v tom, že musím sehnat impulzní kolo a písty z C14SE. Co by se mohlo stát, kdybych to nevyměnil a nechal tam to původní? Případně kdyby zůstaly jen písty? Nevíte ještě někdo, která všechna čidla bych musel vyměnit? Při výměně kabeláže budu muset asi vyměnit i pojistkovou skříň, že?

Re: Oplí technická poradna
proc menit impulzni kolo? pokud maji oba 58zubu a 2 vynechane tak nic menit nemusis 

Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Oplí technická poradna
No já právě nevím, kolik mají ta kola zubů, vycházel jsem jen z toho, co jsem někde četl
Jestliže mají stejný počet zubů, pak mi odpadá problém s tím kolem a musel bych řešit jen písty, čidla a eletriku.

Re: Oplí technická poradna
proč chceš řešit písty?
to chceš jako sehnat písty z 14SE a dát je do svojeho bloku?

Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: Oplí technická poradna
pocitam ze pisty resi kvuli deflektoru... ale nevim jak vypadaji.. treba to neni potreba 

Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Oplí technická poradna
jasně.. ale dát písty z jetého motoru do jiného bloku..
no, já bych do toho nešel.. 


Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: Oplí technická poradna
jen jsem koukal na rozvody a jsou uplne stejne
takze tam problem mit nebudes 
u pistu problem nebude
C14SE

a X14SZ

jsou trochu jine... ale nemelo by to vadit... budes mit trochu vetsi KP


u pistu problem nebude
C14SE

a X14SZ

jsou trochu jine... ale nemelo by to vadit... budes mit trochu vetsi KP

Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Oplí technická poradna
a to jako proc? pokud maji stejne vrtani?Lukin_GSi píše:jasně.. ale dát písty z jetého motoru do jiného bloku..no, já bych do toho nešel..


Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Oplí technická poradna
No co jsem tak zjistil, tak údajně má mít C14SE ty písty jiné. Koukal jsem i na zahraniční fóra, kde řešili tuhle úpravu, někde zmiňovali jenom prohodit hlavu + ecu, eletriku a čerpadlo, ale zase jinde právě zmiňovali i písty, bohužel ale ti, co to předělávali, už nenapsali, co vše nakonec museli řešit.
Dokonce jsem někde i četl, že by byla potřeba měnit celá nádrž, protože by čerpadlo nestíhalo dostatečně tlačit, ale to mi přijde jako blbost.
Takže mám zkusit vyměnit jen hlavu a ty věci kolem? A o blok se nezajímat?
Dokonce jsem někde i četl, že by byla potřeba měnit celá nádrž, protože by čerpadlo nestíhalo dostatečně tlačit, ale to mi přijde jako blbost.
Takže mám zkusit vyměnit jen hlavu a ty věci kolem? A o blok se nezajímat?
