Oplí technická poradna

Moderátoři: Berry, m.artty

Odpovědět
Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Juraj »

udelejte mi dobre foto zespodu na kazdou napravu a ja vam nakreslim jak je konstrukce nejlepsi dodelat rozpery... ale pocitejte ze se auto zacne kroutit v jinych mistech kastle atd.
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Gooder
Příspěvky: 2116
Registrován: 13 zář 2011 20:48
Bydliště: Středočeský kraj

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Gooder »

Tak to se ale kroutí jinde i v případě horních rozpěr ne?

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Juraj »

ano. misto zon ktere jsou k tomu primarne urceny se to zacne kroutit jinde... kastle se musi zpevnit cela kdyz uz tohle pouzivat ;-)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Gooder
Příspěvky: 2116
Registrován: 13 zář 2011 20:48
Bydliště: Středočeský kraj

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Gooder »

Tak zrovna Corsa je taková žvejkačka, ta by to potřebovala. Od toho jak se to kroutí mám odřené dveře. Nad rozpěrou jsem přemýšlel, ale zatím jsou pro mě důležitější věci. Alespoň je dobrý vědět, co všechno by se mělo udělat :)

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

někdo to u Astry navaří na pevno

Obrázek
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

Juraj> si to nevybavíš z toho ilus. obrázku z eshopu, který je na předešlé stránce??

Obrázek
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

Juraj píše:ano. misto zon ktere jsou k tomu primarne urceny se to zacne kroutit jinde... kastle se musi zpevnit cela kdyz uz tohle pouzivat ;-)

hoj, díval ses na fotky toho rámu pod motor na Astru, jestli by bylo dobré ho nějak zpevnit? Dík
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

má někdo zkušenost s unibalovým horním uložením př. tlumičů? Případně s alternativním uložením?? Chtěl bych vyměnit prýžové silentbloky náprav za polyuretanové.. ale pořád by tam zůstalo to měkké gumové horní uložení :(
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

BIGPAPA
Příspěvky: 9161
Registrován: 09 čer 2007 01:50
Bydliště: PIT-STOP
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od BIGPAPA »

vršek se nedělá z PU :? :?
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

no nikde ho nemůžu najít.. leda unibal :D
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

BIGPAPA
Příspěvky: 9161
Registrován: 09 čer 2007 01:50
Bydliště: PIT-STOP
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od BIGPAPA »

http://www.speedpro.eu/download/powerfl ... eedpro.pdf" onclick="window.open(this.href);return false; ani tady? tak leda pak zkusit matixxe
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Juraj »

nějak nestíhám... mrknu se na to zitra po praci :-)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
Ilegaltuner
Příspěvky: 3826
Registrován: 22 pro 2005 22:24
Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Ilegaltuner »

zdar chlapi, mám tu astru F a nejedoou mi stěrače, přitom motorek je funkční relé cvaká a páčky jsem už vyskoušel čtyři. pojstka je ok. Nějaký tip na co ještě kouknout?
Commodore B 3.0 24V Nitro
Audi A8 D3 4,2i

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

ukostření? :-) na 100%.. klasický problém.
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
Ilegaltuner
Příspěvky: 3826
Registrován: 22 pro 2005 22:24
Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Ilegaltuner »

Lukin_GSi píše:ukostření? :-) na 100%.. klasický problém.
ukostření kde?
Commodore B 3.0 24V Nitro
Audi A8 D3 4,2i

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

motorek drží 3 šroubky, je tak? Pod 1 z nich je hnědý kablík..
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
Ilegaltuner
Příspěvky: 3826
Registrován: 22 pro 2005 22:24
Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Ilegaltuner »

Lukin_GSi píše:motorek drží 3 šroubky, je tak? Pod 1 z nich je hnědý kablík..
noo ano 3 šroubky by tam byly kablik ne :D
Commodore B 3.0 24V Nitro
Audi A8 D3 4,2i

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

tak hledej.. někde se fláká.. nemá to kostru, proto motorek nejede :wink:
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
Ilegaltuner
Příspěvky: 3826
Registrován: 22 pro 2005 22:24
Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Ilegaltuner »

Lukin_GSi píše:tak hledej.. někde se fláká.. nemá to kostru, proto motorek nejede :wink:
tak jsem to byl před barák opravit pomoci kablíku přímo z batrky. Díky moc opravdu se tady na foru stane jednou za 5let ,že někdo dokáže rychle a přesně poradit. 8)
Commodore B 3.0 24V Nitro
Audi A8 D3 4,2i

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

není zač, příště řekni hned a ušetříš si třeba spoustu práce :D Jinak to nemusí být přímo z baterky, stačí na čistý plech karoserie :wink: :mavani:
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
Ilegaltuner
Příspěvky: 3826
Registrován: 22 pro 2005 22:24
Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Ilegaltuner »

Lukin_GSi píše:není zač, příště řekni hned a ušetříš si třeba spoustu práce :D Jinak to nemusí být přímo z baterky, stačí na čistý plech karoserie :wink: :mavani:
Dělal jsem to před barákem s mobilem v ruce místo svtěla potřeboval sjem to co nejsnadněji zprovoznit :D, později předělám :wink:
Commodore B 3.0 24V Nitro
Audi A8 D3 4,2i

Gooder
Příspěvky: 2116
Registrován: 13 zář 2011 20:48
Bydliště: Středočeský kraj

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Gooder »

Při shánění vačky z C14SE se mi povedlo sehnat nastrojenou hlavu, kabeláž a ECU z C14SE. A tak mě napadlo překopat jednobod X14SZ na čtyřbod pomocí této hlavy. Samozřejmě budu muset sehnat i jiné čerpadlo, ale to problém nebude.

Spíš je problém v tom, že musím sehnat impulzní kolo a písty z C14SE. Co by se mohlo stát, kdybych to nevyměnil a nechal tam to původní? Případně kdyby zůstaly jen písty? Nevíte ještě někdo, která všechna čidla bych musel vyměnit? Při výměně kabeláže budu muset asi vyměnit i pojistkovou skříň, že? :D

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Juraj »

proc menit impulzni kolo? pokud maji oba 58zubu a 2 vynechane tak nic menit nemusis :-)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Gooder
Příspěvky: 2116
Registrován: 13 zář 2011 20:48
Bydliště: Středočeský kraj

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Gooder »

No já právě nevím, kolik mají ta kola zubů, vycházel jsem jen z toho, co jsem někde četl :oops: Jestliže mají stejný počet zubů, pak mi odpadá problém s tím kolem a musel bych řešit jen písty, čidla a eletriku.

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

proč chceš řešit písty? :roll: to chceš jako sehnat písty z 14SE a dát je do svojeho bloku?
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Juraj »

pocitam ze pisty resi kvuli deflektoru... ale nevim jak vypadaji.. treba to neni potreba :-)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

jasně.. ale dát písty z jetého motoru do jiného bloku.. :? no, já bych do toho nešel.. :nono:
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Juraj »

jen jsem koukal na rozvody a jsou uplne stejne :-) takze tam problem mit nebudes ;-)

u pistu problem nebude
C14SE

Obrázek

a X14SZ

Obrázek


jsou trochu jine... ale nemelo by to vadit... budes mit trochu vetsi KP :-)
Přílohy
C14SE rozvody.JPG
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Juraj »

Lukin_GSi píše:jasně.. ale dát písty z jetého motoru do jiného bloku.. :? no, já bych do toho nešel.. :nono:
a to jako proc? pokud maji stejne vrtani? :-) pochopitelne ze se pocita s prehonovanim bloku a nove kruhy ;-)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Gooder
Příspěvky: 2116
Registrován: 13 zář 2011 20:48
Bydliště: Středočeský kraj

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Gooder »

No co jsem tak zjistil, tak údajně má mít C14SE ty písty jiné. Koukal jsem i na zahraniční fóra, kde řešili tuhle úpravu, někde zmiňovali jenom prohodit hlavu + ecu, eletriku a čerpadlo, ale zase jinde právě zmiňovali i písty, bohužel ale ti, co to předělávali, už nenapsali, co vše nakonec museli řešit.

Dokonce jsem někde i četl, že by byla potřeba měnit celá nádrž, protože by čerpadlo nestíhalo dostatečně tlačit, ale to mi přijde jako blbost.


Takže mám zkusit vyměnit jen hlavu a ty věci kolem? A o blok se nezajímat? :)

Odpovědět

Zpět na „OPEL Cars“