 Byl to černý kombík a už je dávno prodaný
 Byl to černý kombík a už je dávno prodaný 

Moderátoři: Eiffel, Fáboš, Bohuš, Berry, habitat3, Tommy1978, Kane13, Ritchma
 Byl to černý kombík a už je dávno prodaný
 Byl to černý kombík a už je dávno prodaný 
Mne sú výsledky Drag cupu uLiberaleMiguel2 píše:Pufko: očividně vůbec nevíšPodívej se na výsledky letošního Drag cupu, toho Leona tam najdeš. Až bude mít VR6 přes 500Nm, tak to srovnávej
 ked dám za to auto o 100tKč viac, zvuk to má jak traktor, pri šlapnutí na plyn sa z toho dymi ako s lokomotívy
  ked dám za to auto o 100tKč viac, zvuk to má jak traktor, pri šlapnutí na plyn sa z toho dymi ako s lokomotívy 
  A pořádně naladěný diesel hulí minimálně http://www.youtube.com/watch?v=X4QpDOCQLN0" onclick="window.open(this.href);return false; ne jak ty vergly co za nima ani jet nemůžeš
 A pořádně naladěný diesel hulí minimálně http://www.youtube.com/watch?v=X4QpDOCQLN0" onclick="window.open(this.href);return false; ne jak ty vergly co za nima ani jet nemůžeš  
 



A já vůl jsem si myslel, že jsme na fóru, kde se chápe, že si někdo koupí auto (jakýkoliv) a nainvestuje do něho peníze a poladí si motor, brzdy, podvozek atd., protože prostě sériovku nechce.. Asi ne, asi si teda všichni koupíme sériovky benzíny a budem velicí automobiloví fandové.. Stejně tak, jako nechápat, že se někomu může zvuk dieselu líbit a někomu ne.. Nebo, že někomu nevadí jezdit za 15l a někomu jo..pufko píše:Ano dá sa to poladiť, ale načo budem sypať groše do motora, brzd, ked si môžem kúpiť auto s motorom, ktorého výkon v serii mi dostačuje...
 Jak jsem psal, porovnávat FUNovýho Leona ve kterým je nainvestováno s vylítanou hujdou 2.8V6 za 130k z inzerce je směšný.. Nicméně stejně nechápu, proč se mu snazíš vnutit ňáký tvoje myšlenky o benzínu, když jeho otázka zněla úplně jasně..
 Jak jsem psal, porovnávat FUNovýho Leona ve kterým je nainvestováno s vylítanou hujdou 2.8V6 za 130k z inzerce je směšný.. Nicméně stejně nechápu, proč se mu snazíš vnutit ňáký tvoje myšlenky o benzínu, když jeho otázka zněla úplně jasně.. aji mechoš, co staví motory pro Funa se rozplýval na zvukem benzinového V6 v Coupečku
 aji mechoš, co staví motory pro Funa se rozplýval na zvukem benzinového V6 v Coupečku 
Držme sa radšej pekne pri zemi a rovno sa bavme o tom že rozpočet autora je skôr hlboko pod 230000Kč, čo pýtajú za tu nachipovanú Cupru TDI.Rotah píše:A já vůl jsem si myslel, že jsme na fóru, kde se chápe, že si někdo koupí auto (jakýkoliv) a nainvestuje do něho peníze a poladí si motor, brzdy, podvozek atd., protože prostě sériovku nechce.. Asi ne, asi si teda všichni koupíme sériovky benzíny a budem velicí automobiloví fandové.. Stejně tak, jako nechápat, že se někomu může zvuk dieselu líbit a někomu ne.. Nebo, že někomu nevadí jezdit za 15l a někomu jo..
Vysvětlovat ti, že né vždycky musí diesel hulit nemá cenu, jseš prostě diesel hater a já ti to neberu..Jak jsem psal, porovnávat FUNovýho Leona ve kterým je nainvestováno s vylítanou hujdou 2.8V6 za 130k z inzerce je směšný.. Nicméně stejně nechápu, proč se mu snazíš vnutit ňáký tvoje myšlenky o benzínu, když jeho otázka zněla úplně jasně..


Kde a akým spôsobom som sa navážal do toho nachipovaného Leona ? Ja neobhajujem len benzín, na začiatku dom spomenul nech si miesto chipovania kúpi 3.0TDI, respektíve také auto, ktorého výkon v sérii mu stačí, teda kľudne aj 96kW. Vždy lepšie ako tých 96kW dolovať zo 66kW, že to bude stále tupé - s tým sa moc urobiť nedá. Raz je to diesel s jedným kopancom v úzkom rozsahu otáčokLiberaleMiguel2 píše:Pufko když už máš potřebu tady půlácat nesmysly a obhajovat benzín do krve, tak se aspoň nenavážej do toho Leona, víš o něm prd
 Jenom protože jsem se rozhodl oponovat Ti na ty Tvoje h**na, který tady o TDIčkách píšeš, to neznamená, že su silně zasaženej TDIčkama..
 Jenom protože jsem se rozhodl oponovat Ti na ty Tvoje h**na, který tady o TDIčkách píšeš, to neznamená, že su silně zasaženej TDIčkama..  Opět jsem u toho, že někomu se líbí to a někomu se líbí něco jinýho.. Jseš dítě, že nechápeš takovou základní věc a že tady mluvíš, jak kdyby bylo jediný správný to, co se líbí tobě..? Ať už je to jakkoliv, pořád to nevysvětluje proč mu tlačíš do hlavy tvoje LPG benzíny a snažíš se ho přesvědčit o své "pravdě", když otázka zněla naprosto jasně..
 Opět jsem u toho, že někomu se líbí to a někomu se líbí něco jinýho.. Jseš dítě, že nechápeš takovou základní věc a že tady mluvíš, jak kdyby bylo jediný správný to, co se líbí tobě..? Ať už je to jakkoliv, pořád to nevysvětluje proč mu tlačíš do hlavy tvoje LPG benzíny a snažíš se ho přesvědčit o své "pravdě", když otázka zněla naprosto jasně.. Podle novych studii jsou tve emise 10x horsi, nez u naftaka..
 Podle novych studii jsou tve emise 10x horsi, nez u naftaka.. 
  
  Jinak pokud se chci kochat zvukem, tak si presednu do VTi, kde se ho nabazim az az (zvuk 1.8T - to opravdu neni muj sen
 Jinak pokud se chci kochat zvukem, tak si presednu do VTi, kde se ho nabazim az az (zvuk 1.8T - to opravdu neni muj sen  )
 ) Ale zase stara rotacka - rozumne naladena mi nalita hodne pres 500t a proto jsem se aktualne rozhodl si ji nechat jako hlavni auto. Chtel jsem si koupit poradny BMW, ale kdyz vidim jak se novejsi auta vsem kolem me serou a co stoji to udrzovat, tak zustanu u perfektne vybaveneho golfa. S moji nohou se u niceho jineho niz se spotrebou beztak nedostanu a koupim na nej dily za par korun.
 Ale zase stara rotacka - rozumne naladena mi nalita hodne pres 500t a proto jsem se aktualne rozhodl si ji nechat jako hlavni auto. Chtel jsem si koupit poradny BMW, ale kdyz vidim jak se novejsi auta vsem kolem me serou a co stoji to udrzovat, tak zustanu u perfektne vybaveneho golfa. S moji nohou se u niceho jineho niz se spotrebou beztak nedostanu a koupim na nej dily za par korun.   (navic to ma pytle, Recaro interier, atd...takze o moc bezpecnejsi a pohodlnejsi auto uz si nesezenu..)
  (navic to ma pytle, Recaro interier, atd...takze o moc bezpecnejsi a pohodlnejsi auto uz si nesezenu..)
 Rad bych velky V12 na LPG
 Rad bych velky V12 na LPG   Ale na poradny vuz musim jeste hodne nasetrit
  Ale na poradny vuz musim jeste hodne nasetrit   Kazdopadne jak jsem psal - jako delnik TDi a na blbnuti VTi = naprosta spokojenost
 Kazdopadne jak jsem psal - jako delnik TDi a na blbnuti VTi = naprosta spokojenost  

 Ja jel nechat naladit auto 110km od bydliste do DieselPower a ikdyz znam par lidi co s nima spokojeny nejsou, tak ja jsem
 Ja jel nechat naladit auto 110km od bydliste do DieselPower a ikdyz znam par lidi co s nima spokojeny nejsou, tak ja jsem   Ze vsech firem v CR jsou jediny s brzdou co ma simulaci chlazeni (alespon 2 roky zpet to tak bylo)..dneska mam o 100t najeto vic a stale na puvodni original spojku i stejne turbo a auto funguje (nemam to na zavody, sprinty, atd a proste kdyz prijedu, tak auto nechavam oddychnout)
 Ze vsech firem v CR jsou jediny s brzdou co ma simulaci chlazeni (alespon 2 roky zpet to tak bylo)..dneska mam o 100t najeto vic a stale na puvodni original spojku i stejne turbo a auto funguje (nemam to na zavody, sprinty, atd a proste kdyz prijedu, tak auto nechavam oddychnout) původní turbo tam asi nebude, ale ukázka hodně výmluvná
 původní turbo tam asi nebude, ale ukázka hodně výmluvná 
 )
 ) schválně jsem se před nedávnem s ním o té Octě a Leonovi dopodrobna bavil a zjišťoval co a jak, když mě Juraj nařknul z toho, že melu h*vna
 schválně jsem se před nedávnem s ním o té Octě a Leonovi dopodrobna bavil a zjišťoval co a jak, když mě Juraj nařknul z toho, že melu h*vna  To, že ty jsi měl TDi a přečetl sis pár topiců na netu z tebe nedělá odborníka, tak mě přestaň urážet. Já svoje znalosti o TDi čerpám od člověka co staví závodní speciály pro vrchy, vytrvalostní závody atd
 To, že ty jsi měl TDi a přečetl sis pár topiců na netu z tebe nedělá odborníka, tak mě přestaň urážet. Já svoje znalosti o TDi čerpám od člověka co staví závodní speciály pro vrchy, vytrvalostní závody atd 
 Jinak zjistoval jsem si toho hodne o vetsine firem v CR co ladi naftu a nakonec zbyl jedinej on (ikdyz za nemale penize)
  Jinak zjistoval jsem si toho hodne o vetsine firem v CR co ladi naftu a nakonec zbyl jedinej on (ikdyz za nemale penize) Vzdyt to nema defakto hodnotu
 Vzdyt to nema defakto hodnotu   Kradou se octavky a hlavne tyhle auta nebude krast profik, protoze pro nej to neni vydelek (v Plzni mizi zasadne octy a vsechno urcity edice) Pokud mam auto za xyz penez, tak musim mit i pojistku a pokud nemam, tak jsem jouda
 Kradou se octavky a hlavne tyhle auta nebude krast profik, protoze pro nej to neni vydelek (v Plzni mizi zasadne octy a vsechno urcity edice) Pokud mam auto za xyz penez, tak musim mit i pojistku a pokud nemam, tak jsem jouda  To at se na me nikdo nezlobi
 To at se na me nikdo nezlobi   
 

 
  .. A na 30d od bmw jde říci jen chvála
 .. A na 30d od bmw jde říci jen chvála   
 
Jo..tak tahle fáma vznikla proto, protože lidi naladí naftu s turbem a porovnávají to pak s nalazeným benzínem bez turba a mají pocit jak skvěle poladili. Většina chiptunnerů totiž nedělá nic jiného, než že jen zvedne plnící tlak do turbíny...a tam je jedno jestli to žere benzín nebo naftu...Domas píše:nechci nesmysl, ale už jen proto že chip u tdi ti přidá o kotel víc jak u benzína, bohatě by mi stačilo nějakejch 150kw