tdi motor s největším potenciálem
Moderátoři: Eiffel, Fáboš, Bohuš, Berry, habitat3, Tommy1978, Kane13, Ritchma
- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: tdi motor s největším potenciálem
To není ona, já psal 200+kW
Byl to černý kombík a už je dávno prodaný 
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
Re: tdi motor s největším potenciálem
Mne sú výsledky Drag cupu uLiberaleMiguel2 píše:Pufko: očividně vůbec nevíšPodívej se na výsledky letošního Drag cupu, toho Leona tam najdeš. Až bude mít VR6 přes 500Nm, tak to srovnávej
Rotah : hovor si čo chceš diesel bude vždy horšie kúriť ako benzín... A poladené TDIčka som nejazdil, na čo aj, mne nevadí spotreba 10-12l benzínu, jedine čo ma trochu uchvátilo bol 3.0TDI ale ja nemám nervy na neustále riešenie <>vín u dieslov a spotreba toho 3.0TDI už je na hodnote 8,5l , brat mal kedysi aj 96kW TDI a tá má absolútne neoslovila ničím okrem spotreby, pridáš - zatlačí ťa do sedačky a zrazu ako keby si povolil plyn - totálne tupé auto. Z toho je uchvátený iba človek čo presedá napr. s benzínovej 1,4i o výkone 50-70kW
Ano dá sa to poladiť, ale načo budem sypať groše do motora, brzd, ked si môžem kúpiť auto s motorom, ktorého výkon v serii mi dostačuje...
Pre teba platí to isté, 1.9TDI s 260PS za 230000Kč vs 2.8V6 204PS za 130000Kč. Pre mna je 2.8V6 jasná volba, vždy nejde len o kW, aj keby som mal dať za tú 2.8V6 160000Kč
Ked nemám TDI, aspon sa nezapíšem do rubriky "Ukradeno"
Re: tdi motor s největším potenciálem
s tou kourivosti bych si nebyl tak jisty... opravte me, ale nafta zacne hulit, protoze ma malo vzduchu, nebo se nestihne spalit....
kamarad ma ibizu zaklad 96kw... ma v tom hibrida, vstriky............2 dny to ladily.. a to auto proste nezahuli...
kamarad ma ibizu zaklad 96kw... ma v tom hibrida, vstriky............2 dny to ladily.. a to auto proste nezahuli...
ex:opel tigra 1.4 16v,opel tigra 1.6 16v,peugeot 106 1.4 sport,seat leon 1.8T 200PS+,ibiza 1.9TDI 6L 170PS, octavia RS combi 1.8T
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf
- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: tdi motor s největším potenciálem
Jasně, nejde jenom o výkon, ale tady se o výkonu bavíme a ten chrochtavý Leon by tu VR6 prostě zadupal do země jak nic
Navíc ladit diesel je o dost levnější než na podobné výkony ladit benzín o stejné kubatůře
A pořádně naladěný diesel hulí minimálně http://www.youtube.com/watch?v=X4QpDOCQLN0" onclick="window.open(this.href);return false; ne jak ty vergly co za nima ani jet nemůžeš
Mimochodem taky preferuju benzín, ale o tomdle to téma není
Crocu: máš pravdu
Pro srovnání: Fun na 260hp fouká nějak 2,6b, Čajíčkova Sisinka na 280hp foukala 3,1b
Navíc ladit diesel je o dost levnější než na podobné výkony ladit benzín o stejné kubatůře
Mimochodem taky preferuju benzín, ale o tomdle to téma není
Crocu: máš pravdu
Pro srovnání: Fun na 260hp fouká nějak 2,6b, Čajíčkova Sisinka na 280hp foukala 3,1b
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
Re: tdi motor s největším potenciálem
že jste toho naladili 
Re: tdi motor s největším potenciálem
A já vůl jsem si myslel, že jsme na fóru, kde se chápe, že si někdo koupí auto (jakýkoliv) a nainvestuje do něho peníze a poladí si motor, brzdy, podvozek atd., protože prostě sériovku nechce.. Asi ne, asi si teda všichni koupíme sériovky benzíny a budem velicí automobiloví fandové.. Stejně tak, jako nechápat, že se někomu může zvuk dieselu líbit a někomu ne.. Nebo, že někomu nevadí jezdit za 15l a někomu jo..pufko píše:Ano dá sa to poladiť, ale načo budem sypať groše do motora, brzd, ked si môžem kúpiť auto s motorom, ktorého výkon v serii mi dostačuje...
Vysvětlovat ti, že né vždycky musí diesel hulit nemá cenu, jseš prostě diesel hater a já ti to neberu..
Ibiza mk3 TDI - ?ps/?Nm
BMW 330D - 150kw/410Nm
BMW 330D - 150kw/410Nm
- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: tdi motor s největším potenciálem
Rotah: +1 - bohužel, todle smýšlení je tu běžné....
A k tomu zvuku.....neznám nikoho komu by se to vyložené líbilo, spíš některým to prostě nevadí
aji mechoš, co staví motory pro Funa se rozplýval na zvukem benzinového V6 v Coupečku 
A k tomu zvuku.....neznám nikoho komu by se to vyložené líbilo, spíš některým to prostě nevadí
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
Re: tdi motor s největším potenciálem
hlavně myslim že je potřeba to pořádně vočipovat,aby to jako táhlo vod spodu,víš co myslim...
Müller Motorsport & Customs - Autoservis Prostějov
- servis, lakovna, karosárna, svařování plastů, geometrie, klimatizace , zajistení stk
- rámování, renovace veteranu, tuning a offroad upravy + shop, výroba z lamina a uhlíku
- servis, lakovna, karosárna, svařování plastů, geometrie, klimatizace , zajistení stk
- rámování, renovace veteranu, tuning a offroad upravy + shop, výroba z lamina a uhlíku
Re: tdi motor s největším potenciálem
Držme sa radšej pekne pri zemi a rovno sa bavme o tom že rozpočet autora je skôr hlboko pod 230000Kč, čo pýtajú za tu nachipovanú Cupru TDI.Rotah píše:A já vůl jsem si myslel, že jsme na fóru, kde se chápe, že si někdo koupí auto (jakýkoliv) a nainvestuje do něho peníze a poladí si motor, brzdy, podvozek atd., protože prostě sériovku nechce.. Asi ne, asi si teda všichni koupíme sériovky benzíny a budem velicí automobiloví fandové.. Stejně tak, jako nechápat, že se někomu může zvuk dieselu líbit a někomu ne.. Nebo, že někomu nevadí jezdit za 15l a někomu jo..
Vysvětlovat ti, že né vždycky musí diesel hulit nemá cenu, jseš prostě diesel hater a já ti to neberu..Jak jsem psal, porovnávat FUNovýho Leona ve kterým je nainvestováno s vylítanou hujdou 2.8V6 za 130k z inzerce je směšný.. Nicméně stejně nechápu, proč se mu snazíš vnutit ňáký tvoje myšlenky o benzínu, když jeho otázka zněla úplně jasně..
Za ďalšie tuning nie je len o tom že vždy musím ladiť aj motor. Trebárs kúpa nejakého kitu sania, nejaký ladený koncový tlmič + zvody, nastaviteľný podvozok, iné elektrony nie je tuning ?
Neviem inak prečo by 2.8V6 mala byť olietaná "hujda", tu by som skôr hľadal vo vydojenom aspoň 2-3x stočenom TDI
Zvuk benzínu sa vždy páči viac, kto hovorí opak klame sám seba, že to žere je už iná pesnička, preto som hneď na začiatku spomenul LPG, tak ako sa da kúpiť 1.8T s LPG, tak aj 2.8V6, alebo si ho môže jednoducho namontovať
Kúpiť si koncern so 400-500(700)tkm bol odjakživa môj sen, ale baviť sa o tom s človekom silno zaťaženým na TDI nemá zmysel...
Re: tdi motor s největším potenciálem
moc pekne napsane 
Müller Motorsport & Customs - Autoservis Prostějov
- servis, lakovna, karosárna, svařování plastů, geometrie, klimatizace , zajistení stk
- rámování, renovace veteranu, tuning a offroad upravy + shop, výroba z lamina a uhlíku
- servis, lakovna, karosárna, svařování plastů, geometrie, klimatizace , zajistení stk
- rámování, renovace veteranu, tuning a offroad upravy + shop, výroba z lamina a uhlíku
Re: tdi motor s největším potenciálem
Opet tuna kecu bez radne rady.. Nejsilnejsi motory jsou ARL 110kw (118kw v ibize) ASZ 96kw ..maji silnejsi spodek a prvni jmenovane i vetsi turbo a IC u obou pri hodne upravach potencial komponentu 270-300HP.
Jinak chipem prvni verze cca 180-190koni druha cca 150-160HP dle vkusu upravce a stavu komponent.
Jinak chipem prvni verze cca 180-190koni druha cca 150-160HP dle vkusu upravce a stavu komponent.
" www.autowerks.cz "
Re: tdi motor s největším potenciálem
tholis: a teraz by bolo zaujímavé vedieť prečo napríklad ty ako bývalí majiteľ nachipovanej 1.9TDI si nezostal u diesla, ale si prešiel na oturbený benzín, nemáš teraz potrebu ladiť motor ?
Co hovoríš na zvukový prejav, nechýba ti to klepanie TDI ?
Co hovoríš na zvukový prejav, nechýba ti to klepanie TDI ?
- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: tdi motor s největším potenciálem
Pufko když už máš potřebu tady půlácat nesmysly a obhajovat benzín do krve, tak se aspoň nenavážej do toho Leona, víš o něm prd 
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
Re: tdi motor s největším potenciálem
Do 2.0T FSI jsem sel protoze moderni nafty stojej za hovno a 1,9tdi se nedela v mnou preferovane verzi a navic moderni auta s timhle motorem jsou vetsinou socky.
" www.autowerks.cz "
Re: tdi motor s největším potenciálem
Kde a akým spôsobom som sa navážal do toho nachipovaného Leona ? Ja neobhajujem len benzín, na začiatku dom spomenul nech si miesto chipovania kúpi 3.0TDI, respektíve také auto, ktorého výkon v sérii mu stačí, teda kľudne aj 96kW. Vždy lepšie ako tých 96kW dolovať zo 66kW, že to bude stále tupé - s tým sa moc urobiť nedá. Raz je to diesel s jedným kopancom v úzkom rozsahu otáčokLiberaleMiguel2 píše:Pufko když už máš potřebu tady půlácat nesmysly a obhajovat benzín do krve, tak se aspoň nenavážej do toho Leona, víš o něm prd
Vlastne som zabudol, že autor uviedol že nejakých 150kW by mu stačilo. Kľudne to môže vyriešiť Bramborom 330D 135kW
Re: tdi motor s největším potenciálem
Pufko: Nemusíš nám tady vysvětlovat co znamená tuning, reagoval jsem akorát na tvou větu "Ano dá sa to poladiť, ale načo budem sypať groše do motora atd..." Já ti nevím proč, možná protože chce, možná protože jsou to jeho peníze..? Nebo třeba protože né každej človek chce mít 1.8T nebo 2.8V6 a pak to předělávat na LPG, aby to vůbec uživil..?
Držme se radši pěkně při zemi, ty víš jakej má a nemá autor topicu rozpočet ? Nepadlo tady jediný slovo o autorovým rozpočtu, tak se Tě, jakožto vševěda musím teda asi zeptat.. Stejně tak, by mě zajímalo, kde jsi přišel na to, že já su člověk silně zasaženej TDIčkama ? Je jasný, že z těch mých cca 100 příspěvků za 5 let, opět víš naprosto přesně čím já su nebo nejsu zasaženej..
Jenom protože jsem se rozhodl oponovat Ti na ty Tvoje h**na, který tady o TDIčkách píšeš, to neznamená, že su silně zasaženej TDIčkama..
"Zvuk benzína se vždy páčí víc, kto hovorí opak klame sám seba"..
Opět jsem u toho, že někomu se líbí to a někomu se líbí něco jinýho.. Jseš dítě, že nechápeš takovou základní věc a že tady mluvíš, jak kdyby bylo jediný správný to, co se líbí tobě..? Ať už je to jakkoliv, pořád to nevysvětluje proč mu tlačíš do hlavy tvoje LPG benzíny a snažíš se ho přesvědčit o své "pravdě", když otázka zněla naprosto jasně..
EDIT: Píšeš o 150kW a radíš mu BMW 330D 135kW.. Proč mu rovnou neporadíš to stejný auto akorát se s 150kW, když se to taky dělalo v sérii..? Že by neznalost TDI motorů ? Když nevím, nesnažím se za každou cenu "poradit"..
Držme se radši pěkně při zemi, ty víš jakej má a nemá autor topicu rozpočet ? Nepadlo tady jediný slovo o autorovým rozpočtu, tak se Tě, jakožto vševěda musím teda asi zeptat.. Stejně tak, by mě zajímalo, kde jsi přišel na to, že já su člověk silně zasaženej TDIčkama ? Je jasný, že z těch mých cca 100 příspěvků za 5 let, opět víš naprosto přesně čím já su nebo nejsu zasaženej..
"Zvuk benzína se vždy páčí víc, kto hovorí opak klame sám seba"..
EDIT: Píšeš o 150kW a radíš mu BMW 330D 135kW.. Proč mu rovnou neporadíš to stejný auto akorát se s 150kW, když se to taky dělalo v sérii..? Že by neznalost TDI motorů ? Když nevím, nesnažím se za každou cenu "poradit"..
Ibiza mk3 TDI - ?ps/?Nm
BMW 330D - 150kw/410Nm
BMW 330D - 150kw/410Nm
Re: tdi motor s největším potenciálem
pufko:
1. TDi sice vice sazi, ale ta tva 1.8T zabiji nase deti!!!
Podle novych studii jsou tve emise 10x horsi, nez u naftaka..
2. to co pises o otackach je holy nesmysl. Stacil obycejny kvalitni chip za par korun na brzde a auto me tahne bez prodlevy od pocatku az po 5000 otacek. Ano, mohl jsem na svuj set-up 200PS, ale presne jak pises, grafem ve stylu spicky, kdy by to auto tahalo jen v rozmezi 700otacek, coz je k nicemu. Ja trebas zustal u tech 150PS, ale jak pisu - tahne krasne od pocatku po 5000. Mam ke golfine jeste B16 VTi, tam je to zase druhy extrem, ale na druhou stranu ten vtec je pouziteny jen v urcitem spekru otacek a to uz ten naftak i diky kroutaku ukazuje prdku (na sprintu) a zalezi na tom, zda ma clovek 6tikvalt, nebo nikoliv. Kazdopadne co rikas o rozmezi je kravina.
3. pokud nemas na kvalitni alarm s GPS 2t penez, tak bych radeji mlcel vubec
4. kit sani do nafty? ladeny vyfuk do nafty? Aaaahaaaaa...ty toho o nafte vis jako ja o zizalach
5. zvuk TDi - zajimave, ale ja ho moc neslysim. Staci mit kvalitni tlumeni
Jinak pokud se chci kochat zvukem, tak si presednu do VTi, kde se ho nabazim az az (zvuk 1.8T - to opravdu neni muj sen
)
crocjirka:
Zahuli pokazde, kdyz zacne tahat turbo. Pak uz by hulit nemelo. Bohuzel dosti lidem ladi auto ve stodole Lojzove s programem za 500,- z ebay.de a pak je to problem.
LiberaleMiguel2: nejmenoval bych Cajicka, atd atd..to je jako argumentovat Maratovym CRX (ten by taky dneska uz do stavby nesel, protoze za tu cenu co v tom je uz by mel 1000PS jine auto)...jsou to extremy, bavme se o beznych upravach co clovek muze provozovat na silnici
Rotah: na druhou stranu veci ja jsem taky zastance lepsi serie nez tuningove babicky
Ale zase stara rotacka - rozumne naladena mi nalita hodne pres 500t a proto jsem se aktualne rozhodl si ji nechat jako hlavni auto. Chtel jsem si koupit poradny BMW, ale kdyz vidim jak se novejsi auta vsem kolem me serou a co stoji to udrzovat, tak zustanu u perfektne vybaveneho golfa. S moji nohou se u niceho jineho niz se spotrebou beztak nedostanu a koupim na nej dily za par korun.
(navic to ma pytle, Recaro interier, atd...takze o moc bezpecnejsi a pohodlnejsi auto uz si nesezenu..)
1. TDi sice vice sazi, ale ta tva 1.8T zabiji nase deti!!!
2. to co pises o otackach je holy nesmysl. Stacil obycejny kvalitni chip za par korun na brzde a auto me tahne bez prodlevy od pocatku az po 5000 otacek. Ano, mohl jsem na svuj set-up 200PS, ale presne jak pises, grafem ve stylu spicky, kdy by to auto tahalo jen v rozmezi 700otacek, coz je k nicemu. Ja trebas zustal u tech 150PS, ale jak pisu - tahne krasne od pocatku po 5000. Mam ke golfine jeste B16 VTi, tam je to zase druhy extrem, ale na druhou stranu ten vtec je pouziteny jen v urcitem spekru otacek a to uz ten naftak i diky kroutaku ukazuje prdku (na sprintu) a zalezi na tom, zda ma clovek 6tikvalt, nebo nikoliv. Kazdopadne co rikas o rozmezi je kravina.
3. pokud nemas na kvalitni alarm s GPS 2t penez, tak bych radeji mlcel vubec
4. kit sani do nafty? ladeny vyfuk do nafty? Aaaahaaaaa...ty toho o nafte vis jako ja o zizalach
5. zvuk TDi - zajimave, ale ja ho moc neslysim. Staci mit kvalitni tlumeni
crocjirka:
Zahuli pokazde, kdyz zacne tahat turbo. Pak uz by hulit nemelo. Bohuzel dosti lidem ladi auto ve stodole Lojzove s programem za 500,- z ebay.de a pak je to problem.
LiberaleMiguel2: nejmenoval bych Cajicka, atd atd..to je jako argumentovat Maratovym CRX (ten by taky dneska uz do stavby nesel, protoze za tu cenu co v tom je uz by mel 1000PS jine auto)...jsou to extremy, bavme se o beznych upravach co clovek muze provozovat na silnici
Rotah: na druhou stranu veci ja jsem taky zastance lepsi serie nez tuningove babicky
- Chamelion
- Příspěvky: 1455
- Registrován: 04 pro 2004 09:45
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: tdi motor s největším potenciálem
Nafta patří do kamen, benzín do zapalovačů, beztak je lepší jezdit na hovna. Já nevim, že se tu vždycky každej dotaz a debata strhne na boj a urážky o to kdo má většího bimbase 
Re: tdi motor s největším potenciálem
Chamelion: taky doufam, ze jednou to snad takto napisu
Rad bych velky V12 na LPG
Ale na poradny vuz musim jeste hodne nasetrit
Kazdopadne jak jsem psal - jako delnik TDi a na blbnuti VTi = naprosta spokojenost 
- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: tdi motor s největším potenciálem
Cajickovu Fabku jsem uvedl jako příklad špatného ladění. Motor Total překopávka se základem PD a vydrželo to pár tisíc a šel na generálku. Ukázka toho, jak jeden potřebuje na daný výkon o půl baru víc než druhý. Kámoš s tou 66kW rotačkou naladěnou na 200+kW najezdil přes 30tis a bez problémů a to s tím občas zajel i na závody a vyhrával(vrchy, sprinty)
U tohohle se prostě nevyplatí šetřit, protože se to pak člověku akorát prodraží, když kupuje 7 repasovaných hybridů, které stejně nefungují a to samé s nekvalitním laděním. Nechápu lidi, co se s hledáním chiptuningové firmy omezují jenom na své okolí, zvlášť s autem co na dálnici žere prd
U tohohle se prostě nevyplatí šetřit, protože se to pak člověku akorát prodraží, když kupuje 7 repasovaných hybridů, které stejně nefungují a to samé s nekvalitním laděním. Nechápu lidi, co se s hledáním chiptuningové firmy omezují jenom na své okolí, zvlášť s autem co na dálnici žere prd
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
Re: tdi motor s největším potenciálem
S tim plne souhlas
Ja jel nechat naladit auto 110km od bydliste do DieselPower a ikdyz znam par lidi co s nima spokojeny nejsou, tak ja jsem
Ze vsech firem v CR jsou jediny s brzdou co ma simulaci chlazeni (alespon 2 roky zpet to tak bylo)..dneska mam o 100t najeto vic a stale na puvodni original spojku i stejne turbo a auto funguje (nemam to na zavody, sprinty, atd a proste kdyz prijedu, tak auto nechavam oddychnout)
Re: tdi motor s největším potenciálem
Libera ty a ti tvoji kamaradi.to tve domnivani a mysleni. Mluv konkretne. Kolikrat si tu neco tvrdil pritom si o tom lhal a vedel hovno? Jdi uz fakt do prdele... Kurvis tu kazdej topic. Nebal bych se rict ze primo ty osobne si potopil tohle forum do absolutnich sracek....
Jinak ohledne DP souhlas. Jsou kvalitni upravce.
Jinak ohledne DP souhlas. Jsou kvalitni upravce.
" www.autowerks.cz "
- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: tdi motor s největším potenciálem
Simulaci chlazení? Jakože vzduchotechniku ? To má aji třeba Fun. Třeba Profituning.sk před nedávnem házeli na Fb auto, co před rokama nachipovali, týpek s ním od té doby ujel 500tis km(celkem teda 700tis km) a furt jezdí
původní turbo tam asi nebude, ale ukázka hodně výmluvná 
(snad jsem ty čísla nepopletl
)
Tholisi: http://www.autosmetana.cz" onclick="window.open(this.href);return false; klidně mu napiš
schválně jsem se před nedávnem s ním o té Octě a Leonovi dopodrobna bavil a zjišťoval co a jak, když mě Juraj nařknul z toho, že melu h*vna
To, že ty jsi měl TDi a přečetl sis pár topiců na netu z tebe nedělá odborníka, tak mě přestaň urážet. Já svoje znalosti o TDi čerpám od člověka co staví závodní speciály pro vrchy, vytrvalostní závody atd 
(snad jsem ty čísla nepopletl
Tholisi: http://www.autosmetana.cz" onclick="window.open(this.href);return false; klidně mu napiš
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
Re: tdi motor s největším potenciálem
2 roky zpet byl Richard z DP jedinej, kdo umel ladit na brzde s tim, ze mu to simulovalo i s protitlakem vzduchu. Do dneska nechapu, jak nekdo muze LADIT mapu u turboveho auta bez hodnot vzduchu (chlazeni)...
Jinak zjistoval jsem si toho hodne o vetsine firem v CR co ladi naftu a nakonec zbyl jedinej on (ikdyz za nemale penize)
Re: tdi motor s největším potenciálem
rotah : autor na začiatku sa pýtal či by postačila 66kW verzia, alebo radšej už 96kW čo je PD, teda uvažuje nad prvými rotačkami vs novšie PD. Asi teda logicky nemá rozpočet 230000Kč na vyladený Leon, respektíve taký rozpočet na ladenie sériovky
Aj za originál 1.9 TDI 110kW si treba priplatiť voči slabším verziam, preto kľudne 330D aj ked len 135kW na ktorý nemusím siahnuť a pritom ide slušne. Ďaleko lepšie ako bežná 1.9TDI 96kW
gizmi: kit sania, ladený výfuk logicky na benzín
Alarm s GPS za 2000Kč podľa teba auto dokonale ochráni ? Stačí rušička signálu za 15-20€ a nikto nič nevystopuje, vyradenie tej srandy im zaberie menej času ako majiteľovi montáž.
Či si myslíš, že všetci čo napríklad na tomto webe zalozili tému ohladne svojho odcudzeného vehykla boli hlupáci, ktorý svoje auto nemali nijako zabezpečené ?
Áno 1.6Vti je druhý extrém, ale ja som hovoril aj o 2.8V6 kde to ide aj bez toho aby som musel kvalty vytáčať do nemoty.
Je toľko alternatív, či benzín, alebo diesel, kde je výkonu toľko koľko potrebujem - stačí si len vybrať
Aj za originál 1.9 TDI 110kW si treba priplatiť voči slabším verziam, preto kľudne 330D aj ked len 135kW na ktorý nemusím siahnuť a pritom ide slušne. Ďaleko lepšie ako bežná 1.9TDI 96kW
gizmi: kit sania, ladený výfuk logicky na benzín
Alarm s GPS za 2000Kč podľa teba auto dokonale ochráni ? Stačí rušička signálu za 15-20€ a nikto nič nevystopuje, vyradenie tej srandy im zaberie menej času ako majiteľovi montáž.
Či si myslíš, že všetci čo napríklad na tomto webe zalozili tému ohladne svojho odcudzeného vehykla boli hlupáci, ktorý svoje auto nemali nijako zabezpečené ?
Áno 1.6Vti je druhý extrém, ale ja som hovoril aj o 2.8V6 kde to ide aj bez toho aby som musel kvalty vytáčať do nemoty.
Je toľko alternatív, či benzín, alebo diesel, kde je výkonu toľko koľko potrebujem - stačí si len vybrať
Re: tdi motor s největším potenciálem
Pufko:
x mam dva kamose s temato BMW a oba predtim vlastnici TDI od VW. Oba z BMW nestastny, protoze ta udrzba je silene draha a sere se to.
x mam piskovana skla + GPSko, ale stejne pochybuji, ze by me nekdo kradl 4koveho golfa
Vzdyt to nema defakto hodnotu
Kradou se octavky a hlavne tyhle auta nebude krast profik, protoze pro nej to neni vydelek (v Plzni mizi zasadne octy a vsechno urcity edice) Pokud mam auto za xyz penez, tak musim mit i pojistku a pokud nemam, tak jsem jouda
To at se na me nikdo nezlobi
x s 2.8V6 budu mit spotrebu s mou nohou kolem 16ti a bude me stat na udrzbe 2x tolik. Dekuji, ale radeji zustanu u TDi. Tohle je proste obrovska vyhoda techto motoru. Tech aut je vsude tisice, dily na vrakaci za par korunek a spotreba nizka. Proc by me melo trapit, ze to huli? Ze to smrdi? Ze to ma divnej chod? To jsou argumenty zaostalych lidi asi, protoze to auto me bezpecne a pohodlne doveze kam potrebuji a to za par penez. Vic nepotrebuji a ani nechci. Ted jsem si za 1000,- dodelal original novou VW packu s tempomatem. Tohle proste u jinych aut v teto cenove nenajdu.
x mam dva kamose s temato BMW a oba predtim vlastnici TDI od VW. Oba z BMW nestastny, protoze ta udrzba je silene draha a sere se to.
x mam piskovana skla + GPSko, ale stejne pochybuji, ze by me nekdo kradl 4koveho golfa
x s 2.8V6 budu mit spotrebu s mou nohou kolem 16ti a bude me stat na udrzbe 2x tolik. Dekuji, ale radeji zustanu u TDi. Tohle je proste obrovska vyhoda techto motoru. Tech aut je vsude tisice, dily na vrakaci za par korunek a spotreba nizka. Proc by me melo trapit, ze to huli? Ze to smrdi? Ze to ma divnej chod? To jsou argumenty zaostalych lidi asi, protoze to auto me bezpecne a pohodlne doveze kam potrebuji a to za par penez. Vic nepotrebuji a ani nechci. Ted jsem si za 1000,- dodelal original novou VW packu s tempomatem. Tohle proste u jinych aut v teto cenove nenajdu.
Re: tdi motor s největším potenciálem
pytal sa na tdi, a zrazu sa tu rieši 2.8V6.. keď mu neviete poradiť, načo tu pišete tie sračky?? 
Re: tdi motor s největším potenciálem
Taky bych radil bmw 330d
Gizmi
Měl jsem 5x tdi rotačku a asi 20x 30d od bmw
.. A na 30d od bmw jde říci jen chvála
Neříkám že se nemůže podělat ale osobně si myslím že měli kamarádi špatnou ruku při výběru auta
Gizmi
Měl jsem 5x tdi rotačku a asi 20x 30d od bmw
Neříkám že se nemůže podělat ale osobně si myslím že měli kamarádi špatnou ruku při výběru auta
Dovoz aut ze zahraničí, Non-stop odtah, Kompletní péče o vozidlo (mytí, leštění, tepování, leštění světel), Zařízení STK, Diagnostika vozidel, Rychlé sjednání pojistky za fajn cenu, Servis.
Plzeň 775115675
Plzeň 775115675
Re: tdi motor s největším potenciálem
Jo..tak tahle fáma vznikla proto, protože lidi naladí naftu s turbem a porovnávají to pak s nalazeným benzínem bez turba a mají pocit jak skvěle poladili. Většina chiptunnerů totiž nedělá nic jiného, než že jen zvedne plnící tlak do turbíny...a tam je jedno jestli to žere benzín nebo naftu...Domas píše:nechci nesmysl, ale už jen proto že chip u tdi ti přidá o kotel víc jak u benzína, bohatě by mi stačilo nějakejch 150kw
http://www.tuzingforum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.infobaden.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.infobaden.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: tdi motor s největším potenciálem
LiberaleMiguel2: Ty znáš Čajička, že tady něco hodnotíš jako špatně?
Od něho by ses mohl učit od rána do večera.
Jeho práce je vidět. Každý auto, který měl, tak bylo TOP.
Od něho by ses mohl učit od rána do večera.
Jeho práce je vidět. Každý auto, který měl, tak bylo TOP.
Naposledy upravil(a) TomasUL dne 06 pro 2013 14:34, celkem upraveno 1 x.
Autoservis
Autodíly
STK + EM
Autodíly
STK + EM
