Ten clanek nema s dfensem nic spolecnyho
viz vyjadreni resenipokut.cz
podvod to rozhodne neni, ten clanek proste a jednoduse lze
REMCALOVÉ A POMLOUVAČI
Dobrý den naši drazí fanoušci a nefanoušci.. Následující post mne přiměla napsat nechuť se už jakkoliv rozčilovat nad lidským chováním zvaném pomlouvačství, remcání a účelové poškozování dobrého jména. V následujících řádcích vložím 2 případy takového jednání, na které jste nás vy, fanoušci, upozornili a závěrem i jeden náš příběh osvětlující možné pohnutky, či podměty těchto pomluvačů, protože jak se říká "Na každém šprochu, je pravdy trochu"...
PŘÍPAD 1
http://30kmh.cz/index.php?topic=325.0" onclick="window.open(this.href);return false;
NAŠE REAKCE
Jménem
http://www.resenipokut.cz" onclick="window.open(this.href);return false; řekneme následující.
K obsahu a utváření vašeho vlastního názoru dodáme jménem
http://www.resenipokut.cz" onclick="window.open(this.href);return false; článek ze zmiňovaného serveru dfens-cz.com na
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2013042402" onclick="window.open(this.href);return false;, který je více než kladnou referencí, ne opakem, jak se v této dle nás účelové diskusi zmiňuje, a fakt, ze pojišťovnou opravdu jsme a to dle ust. § 1 odst. 1 písm. a), zák. č. 363/1990 Sb., tedy že vzájemná pojišťovna provádí činnost nikoli dle českého zákona o pojišťovnictví, ale podle dle čl. 3 odst. 2 Směrnice Evropského pojišťovnictví. Tím, že činnost není dle českého zákona o pojišťovnictví, též nespadá pod dohled ČNB.
Dle nás si zajisté uděláte vlastni obrázek a pochopíte, že pravda má vždy dvě strany mince a v tomto případe může vycházet i z opomenutí povinnosti klienta, který takovouto informaci pustil do světa, protože u
http://www.resenipokut.cz" onclick="window.open(this.href);return false; lze na základe smluvních podmínek odstoupit při pochybení klienta od smlouvy a tím i z plnění, což se zatím stalo 3x za celou historii (máme přes 10.000 klientů) a vždy to vycházelo z nevůle domluvit se právě s klientem, který nám nepředal včas požadované podklady (dle smlouvy na to má 3 dny od vyzvednutí) apod - zjednodušeně se říká, že "Nejhorší je srážka s lokomotivou"
Případ 2
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2014012901" onclick="window.open(this.href);return false;
NAŠE REAKCE
Dodáme k tomuto, dle mne účelovému článku, který určitě nepochází od rukou nositele jména tohoto blogu, jediné a to článek, který o nás D-FENS sám napsal:
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2013042402" onclick="window.open(this.href);return false;
Je na každém, aby si udělal svůj názor.. Anonymita umožňuje bohužel beztrestně pomlouvat, nic víc, nic míň, které mnohdy a převážně vychází jen ze zkreslených neobjektivních útržků, jak je na tomto případě vidět..
Také zdůrazníme, že námi poskytované služby jsou předmětem smlouvy, na kterou s námi přistupuje každý klient a jasně z ní pro nás plynou povinnosti a "postihy" - takže i kdybychom neobhájili klienta, což se pravomocně nestalo 27 měsíců u více jak 6.000 přestupků (i v samotné diskusi se jeden účastník pochlubil i přes naladění proti nám, že jsme mu již pár věcí vyřešili ZASTAVENÍM, nikoliv promlčením), zaplatíme vše, myšleno celou pokutu a správní poplatek bez spoluúčasti klienta, a ještě kompenzujeme v hotovosti každý bod a to Kč 1.500,-.
NÁŠ PŘÍPAD
Uvedu zde v rychlosti jeden případ, který hovoří více méně za všechny.
Minulý týden mi volala slečna z infolinky, že ji zkontaktoval nevybíravým způsobem pan C. Po cca hodině jsem se mezi jednáními podíval do mailu a od pana C jsem našel mail plný VELKÝCH písmen, VYKŘIČNÍKŮ a dokonce výhružky, že pokud mu nebude odpovězeno, učiní proti nám právní úkony. Jako vždy jsem tuto reakci obratem předal vedoucímu právního oddělení, který ještě v ten den, jak pan C požadoval, panu C zavolal a toto z toho vyšlo:
- pán si stěžoval, že s ním není komunikováno a že nemá odpověď na své dotazy (jednalo se o výzvu provozovatele, kterou nám předal, řádně, kdy měl zaplatit pokutu xxx,- - to jen pro vaši představu). Jakmile se vedoucí našeho právního oddělení podíval do našich systémů, chyběla nám od pána podepsaná plná moc, která mu byla řádně do 48 hodin od přijetí podkladu zaslána. Toto bylo pánovi do telefonu řečeno a on ze sebe vydal něco ve stylu "Jeee, vidíte, já na to zapomněl".. Jelikož jsme profesionálové, kolega mu řekl v pořádku, ať plnou moc podepsanou v originále donese hned ráno na správní orgán, že tam zítra pošleme svého člověka a ten se se spisem osobně seznámí. Pan C nám toto slíbil. Přišel následující den odpoledne a co se nestalo? Člověk nám ze správního orgánu volá, že plná moc není na místě..
ZÁVĚR
Je na každém z vás, ať si udělá obrázek. Je pravdou, že loni v měsících 10 - 11 jsme měli opravdu velký nápor klientů a jejich požadavků (denně přijímá naše právní oddělení cca 500 mailů pro vaši představu) a stalo se v pár případech, že nebylo na nové podklady reagováno do 2 pracovních dnů a na dotazy spojené s probíhajícími kauzami do 3 pracovních dnů. Pokud nás na to ale klient upozornil, ať už více či méně vybíravým způsobem, bylo mu vždy odpovězeno co nejdříve to bylo možné. Taky řeknu, že bohužel se velmi těžko hledá kvalitní pracovní síla, takže právě sekretariát našeho právního oddělení má bohužel fluktuaci pracovnic skoro jak MLM s parfémy - i z tohoto důvodu nasazujeme námi v posledních 3 měsících vyvíjený nový systém, který vedle upomínek na nečinnost našich zaměstnanců k očím našich vedoucí, bude i automaticky odpovídat na všechny přijaté podklady a to tímto způsobem:
"Děkujeme za váš email, byl přijat a předán ke zpracování.
V případě potřeby naší zpětné vazby budete kontaktováni do 48 hodin od této zpravy.
Dojde-li k prodlení v odpovědi, kontaktujte naše reklamační oddělení na 777 xxx xxx
S přátelským pozdravem"
..protože bohužel denně i na naši infolinku, která je na webu pro nové klienty, volá cca 30 lidí denně stylem "ráno jsem vám poslal podklad, dostali jste jej" a to všude komunikujeme, že na emaily klientů bude odpovídáno právě do 48 hodin..
ZÁVĚR ZÁVĚROVÝ
Je mi jasné, že zde začnou reagovat odpůrci naší služby, maskování PČR, MP, tvůrci oněch dvou článků a jejich přitokávači, zazní zde mnoho pomluv a zkreslených informací, proto se k celé šňůře nebudeme vyjadřovat, necháme to pouze na vás, našich fanoušcích a spokojených klientů, ale kdyby se zde opravdu objevil někdo, kdo je s naším klientským servisem oprávněně nespokojený, může mne bez odkladu kontaktovat na 776 554 445 a slibuji, že se na toto velmi rád podívám, protože to je i pro nás cenná zpětná vazba..
Přeji hezký den
už nemám hnujdaj...