Wesly´s GtTi uphill Race Car

Na čem pracují členové TF

Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis

Odpovědět
Uživatelský avatar
Marab
Příspěvky: 423
Registrován: 07 srp 2013 09:20

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od Marab »

...když se tu do toho vetřu, abychom měli všichni kompletní informace..
když jde výstup OCT do výfuku, do jakého místa/vzdálenosti od motoru je nejlepší ho odvést do výfuku? 8)
sledujte fb MA-BO

bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od Juraj »

v místě kde bude vytvářen největší podtlak.... to se samozdřejmě u každé konstrukce liší... je tedy nemozne dat obecnou radu ktera bude fungovat vsude.. snad jen ze uhel napojeni musi byt 45°
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
Marab
Příspěvky: 423
Registrován: 07 srp 2013 09:20

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od Marab »

:D a jak zjistit největší podtlak? :mrgreen:
sledujte fb MA-BO

bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko

Uživatelský avatar
wesly.TDI
Příspěvky: 6763
Registrován: 26 kvě 2006 09:26
Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od wesly.TDI »

než se stačím rozkjoukat, marab se zeptá za mě :lol: spek

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od Juraj »

nasimulovat v nějakym sw.. :-) treba solidworks by to mel umet :-)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
wesly.TDI
Příspěvky: 6763
Registrován: 26 kvě 2006 09:26
Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od wesly.TDI »

aha, moja dělá v solidu, ....jdu ji otravovat :lol:

Uživatelský avatar
wesly.TDI
Příspěvky: 6763
Registrován: 26 kvě 2006 09:26
Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od wesly.TDI »

tak prý nemám otravovat no :zadek: , tak bude filtřík no :lol: :D

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od Libor12 »

Nic nepočítej. Ten podtlak tam přece vzniká z principu funkce. Proč asi 45st uhel? Největší samozřejmě bude v oblasti s nejvyšším prouděním a ta obecně je do 100cm za turbem nebo spojením všech větví N/A motoru. https://www.youtube.com/watch?v=wGrx2rvIxJ0#t=99" onclick="window.open(this.href);return false;
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
wesly.TDI
Příspěvky: 6763
Registrován: 26 kvě 2006 09:26
Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od wesly.TDI »

díky kucí 8)

v mezičase jsem se tak zamyslel, a přišel na to, že klukům od Forda dalo asi hodně práce vymyslet ten 3 vál 1.0 EcoBoost :lol: :lol: :lol: , vygooglili plánek daihatsu CB80T a je to :D

Obrázek

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od JRD McLAREN »

...vseci su daaaavno pozadu.. FIAT126p ..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
wesly.TDI
Příspěvky: 6763
Registrován: 26 kvě 2006 09:26
Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od wesly.TDI »

ten byl atmosfera 2 vál ne? :D

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od JRD McLAREN »

taky "polokompressor" ...
vzduchovy filter to ma na telese vetraku na chladenie..a taha to luft odtaaal... :D
motor sirsiii jak dlksiiii....
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
wesly.TDI
Příspěvky: 6763
Registrován: 26 kvě 2006 09:26
Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od wesly.TDI »

finišujem :?: ......mouchy se stále vychtávají :lol:

Obrázek

je i video ale to se nedá :( :oops: , třeba kupit novou telefonní budku.

https://www.youtube.com/watch?v=EfCzws9f4pU" onclick="window.open(this.href);return false; (dluhý start je z důvodu výměny palivových hadic)

Uživatelský avatar
wesly.TDI
Příspěvky: 6763
Registrován: 26 kvě 2006 09:26
Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od wesly.TDI »

Problém, kucí s chatrýma hlavama snad poradí :( , nechávalo se dělat plechové těsnění u merako.cz, parametry už přesně nevím myslím že mělo 3mm, v různých daihatsu fórech a klubech jsem vyčetl, že seriové se rve něco kolem max. 80nm, plechařina kolem 90nm. Problém je ten, že se to dorvalo už i nad 120nm a pořád to buď tlačí vodu do spalováku nebo olej ven na blok :(. Už jsem z toho v piči, asi to zapálím.

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od Libor12 »

hlava i blok byla srovnaná? 3mm těsnění kolikavrstvé? A pokud jsi použil ty originální TTY šrouby a instaloval si je na olej a ne na sucho dojde k jejich poškození. Lubrikant sníží tření v závitu a dojde k překročení momentu a plastické deformaci šroubu.
Naposledy upravil(a) Libor12 dne 06 črc 2014 11:58, celkem upraveno 1 x.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
F.l.a.n.e.l.
Příspěvky: 14358
Registrován: 05 lis 2004 19:03
Bydliště: Split, Croatia

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od F.l.a.n.e.l. »

Proč bys to zapaloval? Dám si to v passatu na palubovku místo bburaga spek :lol:
Autoservis, diagnostika, geometrie, zprostředkování STK, přihlášení, evidenční kontroly,...


Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše :poklona:

Uživatelský avatar
wesly.TDI
Příspěvky: 6763
Registrován: 26 kvě 2006 09:26
Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od wesly.TDI »

Libor12 píše:hlava i blok byla srovnaná? 3mm těsnění kolikavrstvé?
hlava i blok byly dělané,srovnané, těsnění mělo 6 vrstev

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od JRD McLAREN »

no ja mam 6vrstev na 1.9mm..

PERMATEX si neskusal ..??
drsnost ploch je jaka ..??
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
wesly.TDI
Příspěvky: 6763
Registrován: 26 kvě 2006 09:26
Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od wesly.TDI »

netuším, bylo jich tam jak piča :lol: 6 minimalne. Co to je permatex? vygooglilo mi to nějaké pasty a pásky :D

Uživatelský avatar
wesly.TDI
Příspěvky: 6763
Registrován: 26 kvě 2006 09:26
Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od wesly.TDI »

vím že před montáží se to stříkalo nějakou černou grafitovou vrstvou ze spereje na plechové těsnění :ja_nic: , z meraka už ten mail nemůžu najít :( ,

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od Libor12 »

hlavně už jsou v prdeli šrouby
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od JRD McLAREN »

http://www.permatex.com/products-2/prod ... ant-detail" onclick="window.open(this.href);return false;

treba zohnat stifty...
a pri 3mm tesneni by som kazdy ten jeden plech toho tesnenia jemne nastriekal permatexom..
(alebo tym druhym onym co si mal ty)
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
wesly.TDI
Příspěvky: 6763
Registrován: 26 kvě 2006 09:26
Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od wesly.TDI »

mrdám na to, zítra objednám origo jiparts plech 1,7mm a je to, pokusy s dělaným těsněním už jebu. Včera při tlaku 0,8 to žralo vodu, dneska při 0.6 valí olej po bloku. Začarovaný japonský kruh :kladivo: :kladivo: :kladivo: . Už mi na to auto chybí nervy i čas :spac:

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od Libor12 »

pokud můžu doporučit,tak použij originální těsnění daihatsu a ne žadnou druhovýrobu. Šrouby hlavy to mají za sebou,takže kup také nové. Myslel jsem že ten kdo ti motor dělá má manuál :? A jak ti na těch forech přišli na to že plechové těsnění o 10Nm víc? :lol: Dokážeš ty nebo někdo z těch fór zodpovědět jednoduchou otázku: Proč jsou hlavové šrouby tak dlouhé a proč jsou závity tak hluboko v bloku?
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
wesly.TDI
Příspěvky: 6763
Registrován: 26 kvě 2006 09:26
Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od wesly.TDI »

no nechám tomu čas na uklidněnou, teď mám aktuálně náladu na koupení 10l benzínu a zapalovače a koupit špekáčky v globu :D :D :D :kladivo:

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od Libor12 »

Tovární hodnota utahovacího momentu šroubů hlavy je 43 ft-lbs tedy 58Nm :lol: Pokud někdo vědomě překročí utahovací moment šroubu o 100% je .... On ty utahovací momenty výrobce v manuálech neuvádí jen tak,že se jeho inženýři nudili a chtěli být něčím důležití :lol:
wesly.TDI píše: Začarovaný japonský kruh :kladivo: :kladivo: :kladivo:
Není. Prostě jen vyměn mechanika.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
FilipGTti
Příspěvky: 1737
Registrován: 07 dub 2008 01:13
Bydliště: poblíž PL
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od FilipGTti »

chyba byla zvolené těsnění merako... Dalo se to očekávat, ale holt chybama se člověk učí.
Zítra dáme sériové těsnění, pakliže bude hlava rovná.
K dotahování NM a co šrouby vydrží a nevydrží o tom tady nehodlám polemizovat... :lol:
DRS Daihatsu Racing Service

Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels
Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP
Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od Libor12 »

Cyba není v těsnění,nebo ne úplně. Pokud by se aplikoval permatex na každou vrstvu nebo to co tam dával,věřím že by nějakou dobu vydrželo. O šroubech,momentech a to kolik vydrží než elastická deformace přejde do plastické,také diskutovat nemůžu protože to při překročení momentu o 100% nemam jak ověřit a musím se spolehnout na to,že už tu zkoušku někdo udělal a uvedl do manuálu. S tím utažením také souvisí ta první otázka
Libor12 píše: Proč jsou hlavové šrouby tak dlouhé a proč jsou závity tak hluboko v bloku?
protože až budeš znát odpověd,vyndáte motor a začnete znovu a možná správně. Protože jinak tu máme do pár dní příspěvek o tom jak motor klepe. Ale nebudu už se vam tu do toho srát,všechno znáte lépe a máte to za polovinu. 8)
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od JRD McLAREN »

Libore nestresuj... zltu celdu si uz videl .. ?? :shutup:
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Wesly´s GtTi uphill Race Car

Příspěvek od Libor12 »

JRD McLAREN píše:Libore nestresuj... zltu celdu si uz videl .. ?? :shutup:
Já stresuju? Ještě ty začni s tím,že přetáhnout šroub o více jak 100% je OK? Právě že jsem ji viděl.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Odpovědět

Zpět na „Projekty“