Vse k upravam motoru, vyfuky, turba, intercoolery atd.

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

asi to tak časem dopadne.Ale jelikož to ale zatim nechci hnát až takextra vysoko tak do 300PS se bez ní snad zatim obejdu..... :?:

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 20 úno 2012 11:09, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Martin_534
Příspěvky: 197
Registrován: 16 zář 2004 15:40
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

no já zatím jedu na cca 14psi (1bar) takže malej prostor pro upgrade ještě mám :-) teď si chci koupit elektronickej boost controller a časem haltech, abych byl připravenej na změnu turba :-) a pak ballbearing T28 nebo T3
'89 Nissan 200 SX S13
'99 BMW 530D touring
www.200sx.cz

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

for Taboo: ještě jedna věc, která mě kapku trápí je to, že moje auto nemá MAF ale pouze MAP navíc nemá přeprogramovatelnou ŘJ jako další ročníky 94-02 a tak jediná šance je si nechat udělat chip přesně na míru ale na forech o Camarech teda tvrdily, že jsou firmy, těm pošleš přesný info o autu a oni ho udělaj přesně pro Tebe ....
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od leon4x4 »

MarauderZ28 píše:for Taboo: ještě jedna věc, která mě kapku trápí je to, že moje auto nemá MAF ale pouze MAP navíc nemá přeprogramovatelnou ŘJ jako další ročníky 94-02 a tak jediná šance je si nechat udělat chip přesně na míru ale na forech o Camarech teda tvrdily, že jsou firmy, těm pošleš přesný info o autu a oni ho udělaj přesně pro Tebe ....
A nebo si hold na záda ECU nadrápneš PiggyBack Fuel Controler. Není to asi nic super, ale alespoň si to budeš moct doprogramovat sám dle tvejch představ. :wink:
Naposledy upravil(a) leon4x4 dne 28 pro 2004 20:04, celkem upraveno 1 x.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

:o)
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 20 úno 2012 11:09, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

aha super .. jenže ty standalones jsou giga mega drahá věc navíc neznám nikoho kdo by to uměl připojit/ nastavit .. :help:
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

jinak ignition mám od MSD
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 20 úno 2012 11:10, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

prima narvu tam 4x karbec a bude po prdely :o)) ne to ne i když už mi taky někdo tvrdil, že to je to nej :o))
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Martin_534
Příspěvky: 197
Registrován: 16 zář 2004 15:40
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

jirko napiš higgimu, tem má docela hodně zkušeností s haltechem :-)
'89 Nissan 200 SX S13
'99 BMW 530D touring
www.200sx.cz

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

jak tak koukám,tak je to čeho sem se nejvýc bál,zrovna to nejvíc složitý a zasraně to má největší vliv a to elektronika,je na to potřeba zkurveně moc speciálních vybyvení a bez odborníka a brzdy motor těžko naladim..... :cry: :cry: :cry: :cry:
To se ale nějak vyřeší.... :idea:

Adam 1.8T z práce

Příspěvek od Adam 1.8T z práce »

2 Taboo: A jak je na tom v USA můj koncernový motor Audi 1.8T? Vím, že se na něj dělá spoustu věcí i u vás, ale jaký je na něj názor. Ale objektivně! Zajímá mě tvůj osobní i všeobecný.

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 20 úno 2012 11:10, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Karel
Příspěvky: 47
Registrován: 04 dub 2004 09:32
Bydliště: Prerov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Karel »

To Taboo: Prosim te upravuji se u vas i naftaky? Nebo zastavas nazor ze nafta patri do kamen .
Ford Escort 1,8/TD(1996)5dv

Martin_534
Příspěvky: 197
Registrován: 16 zář 2004 15:40
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

karel: proč by upravovali nafťáky, když tam maj benzín skoro zadarmo :-)
'89 Nissan 200 SX S13
'99 BMW 530D touring
www.200sx.cz

Marcos
Příspěvky: 190
Registrován: 20 říj 2004 11:09
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marcos »

to Karel: Uz jsem se na to ptal, ale pry ze nezna nikoho, kdo by jezdil v dieselu. Bodejt, kdyz tam maj jiny ceny.. :( Ale pokud vim, tak je to tam celkem rozsirene, hlavne u offroadu, pick-upu apod. Sam se o to zajimam, protoze mam TD. :)

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 20 úno 2012 11:10, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
CCCO 1.8T
Příspěvky: 389
Registrován: 02 srp 2004 18:30
Bydliště: NORTH-EAST CZ

Příspěvek od CCCO 1.8T »

Tak co Kompresário :D , jaké máš s Camarem předsevzetí do nového roku?

Návštěvník

Koncovka Laityng

Příspěvek od Návštěvník »

Čau, chci se zeptat ohledně výfuku a koncovky a budu rád za každou radu..

Jedná se mi to, mám Fiestu 1.25 16V ZETEC, r. v. 01, mám to vymyšlené tak, že bych chtěl upálit koncový tlumič, místo něj dát koncovku (konkrétně od Laityngu, 110mm rouru, má 30 cm na délku), a na si udělat stěnu ze zadu a na to ještě navařit pár čísel výfukové trubky a to vše zase zpátky navařit na výfukové potrubí..


Díky..

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

Takovej dotaz,ale je to asi nesmysl,jdou v domácích podmínkách vyrobit svody????Nejlevnějc se daj na pumu sehnat v anglii za v přepočtu 25000 a to je docela dost.....
Nebo nevíte někdo o nějaký firmě,která se zabejvá výrobou svodů??????

Marcos
Příspěvky: 190
Registrován: 20 říj 2004 11:09
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marcos »

Proc by to nemelo jit? Myslim ze i Taboo nekde popsal, jak se daj udelat, nechat naohybat trubky a pak to svarit. Jen je nebudes mit presne vypocitane na tvuj motor, takze bud okopcit podle nejakeho originalu, coz asi ale nebudes mit moznost, nebo to proste strelit tak na slepo delky pred svarenim, mozna bych dal o neco delsi nez jsou originaly. Ma to byt obecne tak, ze delsi trubky posunujou kroutak niz a kratke zas vyse... Snad jsem to nespletl. Taky zalezi na zapojeni, zda 4-2-1 nebo 4-1. Ja si svody delal sam z normalnich kolen z Ferony, a svaril. Jen jsem dbal na to, abych nemel ty trubky presazene ve svarech. :)

Lobo
Příspěvky: 815
Registrován: 08 čer 2004 13:35
Bydliště: Praha8/Ml.boleslav/Dolni Bousov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lobo »

Tak me napada co takhle na klasickej atmosferickej motor hodit kompressor?
Technicky by vtom problem bejt nemel ne?Myslim ze sem nekde cet ze seriovej motor vydrzi plneni kolem 0,4baru co je na tom pravdy jak to zjistim?
Treba na takovou 1.8cku o vykonu 120koni dat kompresor z mergla slk230?Co bych musel udelat?TABOO? :oops:

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

já vim,jak vypadaj na pumu a sou to 4-2-1 a sou poměrně dlouhý,je výhoda,že svody sou zezadu hlavy a tudíž dou rovnou dolu a místa je tam taky dost,origo je tam ještě katík....

Marcos
Příspěvky: 190
Registrován: 20 říj 2004 11:09
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marcos »

Krosmen: Takze je nejak okopirovat +- a je to. Nemel by v tom byt moc velky problem.

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PJ »

No chce to dodržet délku a průřez a asi i minimální ohyby a jinak snad no problemo
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

Lobo píše:Tak me napada co takhle na klasickej atmosferickej motor hodit kompressor?
Technicky by vtom problem bejt nemel ne?Myslim ze sem nekde cet ze seriovej motor vydrzi plneni kolem 0,4baru co je na tom pravdy jak to zjistim?
Treba na takovou 1.8cku o vykonu 120koni dat kompresor z mergla slk230?Co bych musel udelat?TABOO? :oops:
asi největší problém bych viděl k namontování na motor,řemenice se dá vyrobit,ale k čemu to přidělat,když neni místo......
Vono by to teoreticky neměl bejt problém a s tim tlakem máš pravdu,musel bys ho omezit na tuhle míru.
Známej ho má na hondici a s 1.4 motorem má výkon okolo 150PS....ale nevim,jestli je ten motor vevnitř nějak upravenej.
S timhle tlakem bys ani nemusil řešit IC,asi by byl problém teda u mě s hadičkama podtlaku který mám na sání,který nějak ovlivňujou volnoběh a snad i něco s palivem.....

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

Marcos píše:Krosmen: Takze je nejak okopirovat +- a je to. Nemel by v tom byt moc velky problem.
zkusim to,to bude megabastl.....

Lobo
Příspěvky: 815
Registrován: 08 čer 2004 13:35
Bydliště: Praha8/Ml.boleslav/Dolni Bousov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lobo »

asi největší problém bych viděl k namontování na motor,řemenice se dá vyrobit,ale k čemu to přidělat,když neni místo......
Vono by to teoreticky neměl bejt problém a s tim tlakem máš pravdu,musel bys ho omezit na tuhle míru.
Známej ho má na hondici a s 1.4 motorem má výkon okolo 150PS....ale nevim,jestli je ten motor vevnitř nějak upravenej.
S timhle tlakem bys ani nemusil řešit IC,asi by byl problém teda u mě s hadičkama podtlaku který mám na sání,který nějak ovlivňujou volnoběh a snad i něco s palivem......
No to si taky myslim,vyresit akorad misto.Na ten tlak by stacil nakej boost controller.Jinak vykonove to snad prida 20-40% vykonu...
Pockame jak se vyadri Taboo,co si o tom mysli..

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“