
Vse k upravam motoru, vyfuky, turba, intercoolery atd.
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
-
- Příspěvky: 197
- Registrován: 16 zář 2004 15:40
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
for Taboo: ještě jedna věc, která mě kapku trápí je to, že moje auto nemá MAF ale pouze MAP navíc nemá přeprogramovatelnou ŘJ jako další ročníky 94-02 a tak jediná šance je si nechat udělat chip přesně na míru ale na forech o Camarech teda tvrdily, že jsou firmy, těm pošleš přesný info o autu a oni ho udělaj přesně pro Tebe ....
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
A nebo si hold na záda ECU nadrápneš PiggyBack Fuel Controler. Není to asi nic super, ale alespoň si to budeš moct doprogramovat sám dle tvejch představ.MarauderZ28 píše:for Taboo: ještě jedna věc, která mě kapku trápí je to, že moje auto nemá MAF ale pouze MAP navíc nemá přeprogramovatelnou ŘJ jako další ročníky 94-02 a tak jediná šance je si nechat udělat chip přesně na míru ale na forech o Camarech teda tvrdily, že jsou firmy, těm pošleš přesný info o autu a oni ho udělaj přesně pro Tebe ....

Naposledy upravil(a) leon4x4 dne 28 pro 2004 20:04, celkem upraveno 1 x.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
aha super .. jenže ty standalones jsou giga mega drahá věc navíc neznám nikoho kdo by to uměl připojit/ nastavit .. 

Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
prima narvu tam 4x karbec a bude po prdely
) ne to ne i když už mi taky někdo tvrdil, že to je to nej
)


Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
-
- Příspěvky: 197
- Registrován: 16 zář 2004 15:40
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 197
- Registrován: 16 zář 2004 15:40
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Koncovka Laityng
Čau, chci se zeptat ohledně výfuku a koncovky a budu rád za každou radu..
Jedná se mi to, mám Fiestu 1.25 16V ZETEC, r. v. 01, mám to vymyšlené tak, že bych chtěl upálit koncový tlumič, místo něj dát koncovku (konkrétně od Laityngu, 110mm rouru, má 30 cm na délku), a na si udělat stěnu ze zadu a na to ještě navařit pár čísel výfukové trubky a to vše zase zpátky navařit na výfukové potrubí..
Díky..
Jedná se mi to, mám Fiestu 1.25 16V ZETEC, r. v. 01, mám to vymyšlené tak, že bych chtěl upálit koncový tlumič, místo něj dát koncovku (konkrétně od Laityngu, 110mm rouru, má 30 cm na délku), a na si udělat stěnu ze zadu a na to ještě navařit pár čísel výfukové trubky a to vše zase zpátky navařit na výfukové potrubí..
Díky..
Proc by to nemelo jit? Myslim ze i Taboo nekde popsal, jak se daj udelat, nechat naohybat trubky a pak to svarit. Jen je nebudes mit presne vypocitane na tvuj motor, takze bud okopcit podle nejakeho originalu, coz asi ale nebudes mit moznost, nebo to proste strelit tak na slepo delky pred svarenim, mozna bych dal o neco delsi nez jsou originaly. Ma to byt obecne tak, ze delsi trubky posunujou kroutak niz a kratke zas vyse... Snad jsem to nespletl. Taky zalezi na zapojeni, zda 4-2-1 nebo 4-1. Ja si svody delal sam z normalnich kolen z Ferony, a svaril. Jen jsem dbal na to, abych nemel ty trubky presazene ve svarech. 

-
- Příspěvky: 815
- Registrován: 08 čer 2004 13:35
- Bydliště: Praha8/Ml.boleslav/Dolni Bousov
- Kontaktovat uživatele:
Tak me napada co takhle na klasickej atmosferickej motor hodit kompressor?
Technicky by vtom problem bejt nemel ne?Myslim ze sem nekde cet ze seriovej motor vydrzi plneni kolem 0,4baru co je na tom pravdy jak to zjistim?
Treba na takovou 1.8cku o vykonu 120koni dat kompresor z mergla slk230?Co bych musel udelat?TABOO?
Technicky by vtom problem bejt nemel ne?Myslim ze sem nekde cet ze seriovej motor vydrzi plneni kolem 0,4baru co je na tom pravdy jak to zjistim?
Treba na takovou 1.8cku o vykonu 120koni dat kompresor z mergla slk230?Co bych musel udelat?TABOO?

asi největší problém bych viděl k namontování na motor,řemenice se dá vyrobit,ale k čemu to přidělat,když neni místo......Lobo píše:Tak me napada co takhle na klasickej atmosferickej motor hodit kompressor?
Technicky by vtom problem bejt nemel ne?Myslim ze sem nekde cet ze seriovej motor vydrzi plneni kolem 0,4baru co je na tom pravdy jak to zjistim?
Treba na takovou 1.8cku o vykonu 120koni dat kompresor z mergla slk230?Co bych musel udelat?TABOO?
Vono by to teoreticky neměl bejt problém a s tim tlakem máš pravdu,musel bys ho omezit na tuhle míru.
Známej ho má na hondici a s 1.4 motorem má výkon okolo 150PS....ale nevim,jestli je ten motor vevnitř nějak upravenej.
S timhle tlakem bys ani nemusil řešit IC,asi by byl problém teda u mě s hadičkama podtlaku který mám na sání,který nějak ovlivňujou volnoběh a snad i něco s palivem.....
-
- Příspěvky: 815
- Registrován: 08 čer 2004 13:35
- Bydliště: Praha8/Ml.boleslav/Dolni Bousov
- Kontaktovat uživatele:
No to si taky myslim,vyresit akorad misto.Na ten tlak by stacil nakej boost controller.Jinak vykonove to snad prida 20-40% vykonu...asi největší problém bych viděl k namontování na motor,řemenice se dá vyrobit,ale k čemu to přidělat,když neni místo......
Vono by to teoreticky neměl bejt problém a s tim tlakem máš pravdu,musel bys ho omezit na tuhle míru.
Známej ho má na hondici a s 1.4 motorem má výkon okolo 150PS....ale nevim,jestli je ten motor vevnitř nějak upravenej.
S timhle tlakem bys ani nemusil řešit IC,asi by byl problém teda u mě s hadičkama podtlaku který mám na sání,který nějak ovlivňujou volnoběh a snad i něco s palivem......
Pockame jak se vyadri Taboo,co si o tom mysli..