Protože konkurence nepsí, akorát jsem nahodil do Swifta nový závodní motor. Není teda podle představ jaké jsem měl v zimě, ale je to významný krok kupředu.
Detailnější info (s ohledem na konkurenci se tu nebudu rozepisovat o konkrétnějších hodnotách)
Objem 1298ccm (74 mm vrtání, 75,5mm zdvih)
Písty kované 11:1 z verze Cultus
Sériové ojnice odlehčené, vyvážené, vyleštěné
Sériová klika odlehčená, vyvážená, vyleštěná
Snížený blok
Komplet upravená závodní hlava - výrazně zvětšená sedla, rozšířené kanály, vyleštěné, přepracovaný spalovací prostor
Upravené ventily, sedla, odlehčené, vyleštěné.
Snížená hlava - výsledná komprese cca 12:1
Vačky - větší otevření a větší zdvih
Bohužel stále hydroštely avšak zvládají bez problému 8600rpm
Stavitelná rozvodová kola
Odlehčená kliková řemenice
Škrtící klapka 60mm
Upravené sací svody pro klapku
Převrtaný MAF na 49 mm
Bez filtru
Svíčky Denso Iridium
Závodní rallyová Ačková mapa od Suzukisportu
Odlehčený sériový setrvačník
No a tady to Evo motoru je spolu se závodní 5ti stupňovou převodovkou s čelními zubovými spojkami (Hewland), se kterou lze řadit bez spojky.
A kolik tak koní z té 1,3ky bude? No proteď tam snad bude tak 140. Se uvidí, zítra ho zkusím nastartovat a zajet tak abych v sobotu mohl už startovat ve Vysokém mýtě.







Lander
lander@email.cz