Pocitane potrubi

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
Sly
Příspěvky: 5230
Registrován: 14 srp 2004 10:36
Kontaktovat uživatele:

Re: Pocitane potrubi

Příspěvek od Sly »

Taboo píše:
Sly píše:Jeste k drazbam na eBay. Legrace je, ze jsem vzdycky jediny, ktery prihodi. Napriklad pisty s tak vrazednym kompresnim pomerem, vacky s takovym zdvihem, dobou otevreni proste nikdo nechce :lol:
A tobe porad jeste nedochazi proc to tak je a dokonce z toho mas legraci? :? / :( / :lol:
Vim co delam, muzes byt zcela klidny ;-)
Live4Ride Syndicate

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Ja jsem zcela klidny :lol: . Moje auto, cas ani penize to (nastesti) nejsou :) .
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
Sly
Příspěvky: 5230
Registrován: 14 srp 2004 10:36
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sly »

Taboo píše:Ja jsem zcela klidny :lol: . Moje auto, cas ani penize to (nastesti) nejsou :) .
Kazdy mame jine moznosti, prostredky, nahledy na vec, teorie. Ja se netajim tim, ze teto problematice nerozumim. Delam v jinem oboru a troufam si tvrdit, ze tam dokazu byt platnym. Ale proto jsem obklopeny lidma, kterym verim a vim, ze ve sve brandzi uz neco dokazali, slavili nejeden uspech. I kdyz ve tvych ocich, soude podle tvych prispevku, to jsou stale jen packalove, od kterych by jsi utikal. Vec nazoru, mentalita. To co kupuji nestrilim od boku, ale nejdrive prodiskutuji prave s lidma z oboru, aby to ve vysledku dalo zase o jednu rychlou jednasestku v CR vic. Jedna takova s podobnym setupem tady jezdi a vyhrava. Majitel ma muj respekt a rozhodne bych se na nej nedival jako na blazna, ktery do sveho auta naskladal veci, o ktere nema zadny bezny clovek zajem. To, jaka bude zivotnost motoru je druha vec. Vim o tom ja, vi o tom i on. Musel jsem s tim pocitat, nez jsem do techto uprav sel. Chapu tvou ironickou poznamku, ovsem delam neco, co me bavi, s cim se odreaguji po narocnem pracovnim tydnu. Neco, co dela z chlapu zase na chvili kluky.
Live4Ride Syndicate

Uživatelský avatar
Sly
Příspěvky: 5230
Registrován: 14 srp 2004 10:36
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sly »

Donedavna jsme o sobe nevedeli. K memu (i jeho) udivu mame na 90% stejny setup. Nemyslim si, ze by nevedel, co dela. Nebyl bych tedy takovy skeptik.

http://thezcr.com/forums/showthread.php?t=10743
Live4Ride Syndicate

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

Hi hi sikula mame stejny valve cover... :lol: :lol: :lol:

http://mloncar1.moj-album.com/slike/434 ... 9lO4.v.jpg
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

Obrázek

:P
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
martin
Příspěvky: 727
Registrován: 20 lis 2004 14:16

Příspěvek od martin »

umělecký dílo

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Re: Pocitane potrubi

Příspěvek od Zemi »

Jsem je chtel (Bisimoto), ale stoji $500 coz by nebyl takovej problem, ale jak je dostat do CR... :( To by vysly na 15000 a to mam dvoje + pulku tech co mam a taky fungujou. :D Dukaz toho ze i levny svody dokazou fungovat dokazujou svody na Saxo od RACE LAND... Martine hod sem ten link jestli ho jeste mas. :D
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
fakie vw
Příspěvky: 753
Registrován: 30 lis 2005 17:41
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

crx

Příspěvek od fakie vw »

Ty Slyji co tam v tom motoru máš všechno narvané a kolik máš kompresní poměr? Kolik bude konečný počet klokanu? :D
VW golf II GT 1.8Turbo

Uživatelský avatar
Sly
Příspěvky: 5230
Registrován: 14 srp 2004 10:36
Kontaktovat uživatele:

Re: Pocitane potrubi

Příspěvek od Sly »

Zemi> A jak se to tam kujwa vleze? To aby majitel tehle varhan demontoval chladic a celou napravnici asi...

fakie> Zatim je motor v seriovem stavu. Mel by se zacit delam kolem kvetna. Jeste cekam na ECU a PUR ulozeni motoru. Kompresni pomer by se mel predbezne pohybovat kolem 11:1. Predem odhadovany pocet klokanu 180. Presny udaj ukaze az lazeni na brzde. www.hondaweb.ic.cz Sekce Clenove/Sly. V brzke dobe nas web www.live4ride.org
Live4Ride Syndicate

Ondras
Moderátor
Příspěvky: 2146
Registrován: 15 dub 2004 13:41
Bydliště: !!!
Kontaktovat uživatele:

Re: Pocitane potrubi

Příspěvek od Ondras »

Jaký se důvod, že se ty větve kroutí takhle před blokem a nejdou přímo všecky 4 hezky pod vanu? Je to prostor pod autem?
|\/| /\ '|' | '/. ~ < | \/ | < ~ \/ | |< <> |\|

Uživatelský avatar
Sly
Příspěvky: 5230
Registrován: 14 srp 2004 10:36
Kontaktovat uživatele:

Re: Pocitane potrubi

Příspěvek od Sly »

Me se libi, ze kryt motoru pekne barevne ladi s tim hrnickem vzadu na stole. :lol: Maji to holt chlapci od Bisimota doladene do poslednich detailu.
Live4Ride Syndicate

Uživatelský avatar
martin
Příspěvky: 727
Registrován: 20 lis 2004 14:16

Re: Pocitane potrubi

Příspěvek od martin »

Zemi píše:Jsem je chtel (Bisimoto), ale stoji $500 coz by nebyl takovej problem, ale jak je dostat do CR... :( To by vysly na 15000 a to mam dvoje + pulku tech co mam a taky fungujou. :D Dukaz toho ze i levny svody dokazou fungovat dokazujou svody na Saxo od RACE LAND... Martine hod sem ten link jestli ho jeste mas. :D
I recently had my car remapped after fitting 708 cat cams. (715 cat cams were previously fitted)

Engine spec:
40mm Jenvey TB's
Skimmed head (13 thou)
708 Cat cams
GMC 4-1 manifold
Pug sport Group N exhaust
Emerald management

The car made 162bhp @ 7500rpm & 121lb ft torque @ 5500rpm after remaping.

Previously it made 166bhp @ 7800rpm & 124lb ft torque @ 6500rpm with the 715's fitted

I thought i'd buy one of those Raceland stainless steel manifolds that are for sale on Ebay for £139, i was going to fit it to my wife's 16v 106 Rallye but decided to try it on my car as i had a free Dastek rolling road power run today as part of a PGAC RR shootout.

The results impressed me, 166.6bhp @ 7500rpm and peak torque is 126lb ft @ 6000rpm.

The only change was fitting the Raceland manifold as opposed to the GMC manifold, no remapping has taken place since fitting the new manifold.

Obrázek

Obrázek

Uživatelský avatar
martin
Příspěvky: 727
Registrován: 20 lis 2004 14:16

Příspěvek od martin »

ty svody co tam mněl před tím jsou od GMC a jsou to 4-1, ty Raceland za 200 éček jsou 4-2-1 takže to je ten nejpodstatnější rozdíl. celkem zajímavý že svody z tchaiwanu tady zafungovali líp jak od renomovaný ladičský firmy. tady jde asi hlavně o to že tenhle TU5J4 motor ze saxa má prostě rád 4-2-1, v závodním továrním Kit caru 225 ps jsou taky 4-2-1

Uživatelský avatar
fakie vw
Příspěvky: 753
Registrován: 30 lis 2005 17:41
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

gti

Příspěvek od fakie vw »

a kolik má serie CRX poměr? 180 koní nevím to bude pak motor jen na závody na běžné ježděni to asi nevydrži :( Jak to máš vyřešené? Co tam všechno máš v plánu dát?
VW golf II GT 1.8Turbo

Uživatelský avatar
Sly
Příspěvky: 5230
Registrován: 14 srp 2004 10:36
Kontaktovat uživatele:

Re: gti

Příspěvek od Sly »

fakie vw píše:a kolik má serie CRX poměr? 180 koní nevím to bude pak motor jen na závody na běžné ježděni to asi nevydrži :( Jak to máš vyřešené? Co tam všechno máš v plánu dát?
Seriovy KP je 9.3:1, pokud se nepletu. Ano, bude to uz jen na obcasne vikendove zablbnuti a sprinty. S tim jsem do toho sel. Podivej se na ten link, ktery jsem tady hodil. Tam je seznam vsech uprav.
Live4Ride Syndicate

Uživatelský avatar
fakie vw
Příspěvky: 753
Registrován: 30 lis 2005 17:41
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

crx

Příspěvek od fakie vw »

No bude to zajímavé, ale nepřečetl jsem tam jednu upravu, která ti tam chybí. Vyleštit a odlehčit klikovku s řemenicema a setrvákem a dokupy do vyvážit. Setrvák máš i řemenice,ale ta klika dělá dost 8)
VW golf II GT 1.8Turbo

Uživatelský avatar
Sly
Příspěvky: 5230
Registrován: 14 srp 2004 10:36
Kontaktovat uživatele:

Re: Pocitane potrubi

Příspěvek od Sly »

Remenice je v planu duralova + vyvazeni s klikou a setrvakem je samozrejmosti. Z toho seznamu zatim v motoru neni skoro nic. Lezi mi to doma pod stolem. Pisty, ojnice, vacky, regulator tlaku paliva, vstriky, svicky, pruziny. To vsechno se bude teprve instalovat. Cekam az prijde ecu a silentbloky.
Live4Ride Syndicate

Uživatelský avatar
martin
Příspěvky: 727
Registrován: 20 lis 2004 14:16

Příspěvek od martin »

nalevo je originál Supersprint 4-2-1 napravo jejich taiwanská kopie od Racelandu, rozdíl je v zalomení pření části větví, což by zas tolik nevadilo.

Obrázek

a pak tu ještě máme další 4-2-1 na VTS a to jsou Protech, ta část 4 větví je hodně dlouhá na úkor 2 větví takže tohle ne.

Obrázek

tohle jsou 4-1 svody od renomované anglické firmy GMC motorsport co staví hodně ostré frantíky, jak jsem dával odkaz z brzdy dříve tak byli porovnávaný právě tyhle svody s Racelandama.

Obrázek

docela mně překvapilo že taiwan sundal GMC, když ECU byla naladěná na 4-1 a jen po výměně za 4-2-1 byl naměřenej větší vykon :twisted:

Uživatelský avatar
Sly
Příspěvky: 5230
Registrován: 14 srp 2004 10:36
Kontaktovat uživatele:

Re: Pocitane potrubi

Příspěvek od Sly »

Kdyz jsem se bavil s clovekem, ktery delal svody me, tak zduraznil, ze mnoho firem zanedbava vedeni vetvi hned od motoru. Udajne neni dobre zalomit vetve hned smerem dolu, z cehoz mi podle prvniho obrazku vychazi lepe Raceland. Kazdopadne je to jen jeden aspekt, podle nehoz nejde soudit celek.
Live4Ride Syndicate

Uživatelský avatar
martin
Příspěvky: 727
Registrován: 20 lis 2004 14:16

Re: Pocitane potrubi

Příspěvek od martin »

V saxu neni moc místo, je tam chladič, proto to brzký zalomení. Supersprint zatim rullez. Jsem na ty fešáky moc zvědavej.

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“