Jak měří mobilní motorová brzda (DYNO)

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
CAD
Příspěvky: 313
Registrován: 14 pro 2005 18:33
Bydliště: JZ Cechy - doma na kopecku u lesa

Re: Jak měří mobilní motorová brzda (DYNO)

Příspěvek od CAD »

Uz jsem videl plno chlapcu s nadupanejma karama ktery se zhrabali na startu a pak jim byl ten jejich vykon na PRD. Ztrata na startu se blbe dotahuje.

Myslim ze uspech pri sprintu zavisi na:
60% pomer vaha/vykon (kroutak)
40% start a razeni.

Uživatelský avatar
sejki
Příspěvky: 377
Registrován: 29 dub 2005 12:43
Bydliště: Usti nad Orlici
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak měří mobilní motorová brzda (DYNO)

Příspěvek od sejki »

CAD píše:Uz jsem videl plno chlapcu s nadupanejma karama ktery se zhrabali na startu a pak jim byl ten jejich vykon na PRD. Ztrata na startu se blbe dotahuje.

Myslim ze uspech pri sprintu zavisi na:
60% pomer vaha/vykon (kroutak)
40% start a razeni.
8)
Nissan Skyline R32 '92 - byvale auto

CAD
Příspěvky: 313
Registrován: 14 pro 2005 18:33
Bydliště: JZ Cechy - doma na kopecku u lesa

Re: Jak měří mobilní motorová brzda (DYNO)

Příspěvek od CAD »

to sejki:
Jak je na tom to tvoje Rozborene CRX 2G za 30 000KC? Co se stalo? Jakej je tam motor? posles mi fotky na J.ROJT@seznam.cz? pokud naky mas

diky

Uživatelský avatar
Civic_VT
Příspěvky: 351
Registrován: 07 led 2006 14:13
Bydliště: garáž
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Civic_VT »

JirkaŠ píše:Ještě k tomu vašemu porovnávání časů na sprintu ve vztahu k výkonu a váze.Na výsledný čas má daleko větší vliv průběh výkonu a kroutícího momentu než absolutní číslo výkonu,kterým se tady neustále argumentuje.Pokud je výkon s ostrou(špičatou)charakteristikou,tak ho můžeme využívat jen v úzském poli otáček a to je nám k prdu,že?Daleko lepší je výkon o 20% nižší s plochou charakteristikou,který máme k dispozici ve větším rozsahu otáček a speciálně pro sprintování je ještě důležitější průběh kroutícího momentu.To tady snad chápe každý diskutující.Jinak dobrého "ladiče" moc nezajímají výkonové špičky,ale právě průběh a tvar křivek,z nichž zkušený člověk dokáže odhalit většinu nedostatků.Když chcete něco porovnávat,tak je potřeba mít k dispozici skutečně porovnávatelné vstupy. :D
Jinak,všichni renomovaní výrobci brzd uvádějí(pokud to vůbec chtějí přiznat) toleranci měření +-5%,tedy 10%,což je u 300HP motoru celých 30HP.
Bude to znít hodně troufale, ale měl bych zájem o další změření. Možná by se to tu konečně všechno rozlousklo a lidi by se tu nemuseli hádat kdo má nebo nemá jaký výkon. Sice jsem to byl já, kdo to tu začal, ale nechtěl jsem, aby se to tu takhle "zvrtlo". Pokud by výsledek byl opravdu stejný-vzhledem k tomu, že jsem žádné úpravy neprováděl z nedostatku peněz, by měl být přibližně stejný-samozřejmě zaplatím celé měření. Pokud by se ale ukázalo, že to první měření bylo špatné, zaplatil bych pouze půlku z požadované částky a zároveň bych chtěl vyzkoušet novou klapku sání - instalace cca na 10-15 minut bez odpoutání.
Byli byste to ochotni podstoupit? Myslím, že to je férová nabídka.
Pokud ano, moc rád bych přijel třeba zítra kdykoli se vám to bude hodit, protože shodou okolností jedu do Děčína pro bratrovo auto a uštřil bych tím jednu cestu.
Třeba se to už konečně vysvětlí... :)
Tommy VTEC (čti ftek)
Honda Civic 1,6VTi 1990 1/4mile@14,217s Mimoň 12
Čtyřkolky pro děti i dospělé za skvělé ceny
Motopříslušenství WORKER
www.ctyrkolky4u.cz
info@ctyrkolky4u.cz
tommy@ctyrkolky4u.cz
mob.: +420606189978
TommyVTEC@seznam.cz

Uživatelský avatar
sejki
Příspěvky: 377
Registrován: 29 dub 2005 12:43
Bydliště: Usti nad Orlici
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sejki »

Civic_VT píše:
JirkaŠ píše:Ještě k tomu vašemu porovnávání časů na sprintu ve vztahu k výkonu a váze.Na výsledný čas má daleko větší vliv průběh výkonu a kroutícího momentu než absolutní číslo výkonu,kterým se tady neustále argumentuje.Pokud je výkon s ostrou(špičatou)charakteristikou,tak ho můžeme využívat jen v úzském poli otáček a to je nám k prdu,že?Daleko lepší je výkon o 20% nižší s plochou charakteristikou,který máme k dispozici ve větším rozsahu otáček a speciálně pro sprintování je ještě důležitější průběh kroutícího momentu.To tady snad chápe každý diskutující.Jinak dobrého "ladiče" moc nezajímají výkonové špičky,ale právě průběh a tvar křivek,z nichž zkušený člověk dokáže odhalit většinu nedostatků.Když chcete něco porovnávat,tak je potřeba mít k dispozici skutečně porovnávatelné vstupy. :D
Jinak,všichni renomovaní výrobci brzd uvádějí(pokud to vůbec chtějí přiznat) toleranci měření +-5%,tedy 10%,což je u 300HP motoru celých 30HP.
Bude to znít hodně troufale, ale měl bych zájem o další změření. Možná by se to tu konečně všechno rozlousklo a lidi by se tu nemuseli hádat kdo má nebo nemá jaký výkon. Sice jsem to byl já, kdo to tu začal, ale nechtěl jsem, aby se to tu takhle "zvrtlo". Pokud by výsledek byl opravdu stejný-vzhledem k tomu, že jsem žádné úpravy neprováděl z nedostatku peněz, by měl být přibližně stejný-samozřejmě zaplatím celé měření. Pokud by se ale ukázalo, že to první měření bylo špatné, zaplatil bych pouze půlku z požadované částky a zároveň bych chtěl vyzkoušet novou klapku sání - instalace cca na 10-15 minut bez odpoutání.
Byli byste to ochotni podstoupit? Myslím, že to je férová nabídka.
Pokud ano, moc rád bych přijel třeba zítra kdykoli se vám to bude hodit, protože shodou okolností jedu do Děčína pro bratrovo auto a uštřil bych tím jednu cestu.
Třeba se to už konečně vysvětlí... :)
Tak si vykon nech zmerit vyfukem ne?
Nissan Skyline R32 '92 - byvale auto

Uživatelský avatar
Civic_VT
Příspěvky: 351
Registrován: 07 led 2006 14:13
Bydliště: garáž
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Civic_VT »

sejki píše: Tak si vykon nech zmerit vyfukem ne?
Cože?! To nechápu! Jak to myslíš??
Tommy VTEC (čti ftek)
Honda Civic 1,6VTi 1990 1/4mile@14,217s Mimoň 12
Čtyřkolky pro děti i dospělé za skvělé ceny
Motopříslušenství WORKER
www.ctyrkolky4u.cz
info@ctyrkolky4u.cz
tommy@ctyrkolky4u.cz
mob.: +420606189978
TommyVTEC@seznam.cz

Uživatelský avatar
sejki
Příspěvky: 377
Registrován: 29 dub 2005 12:43
Bydliště: Usti nad Orlici
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sejki »

Civic_VT píše:
sejki píše: Tak si vykon nech zmerit vyfukem ne?
Cože?! To nechápu! Jak to myslíš??
No psal me nakej typek ze byl na mereni vykonu a ze mu to merili vyfukem... Pak sem zjistil ze byl na emisich a myslel ze mu merej vykon :smich:
Nissan Skyline R32 '92 - byvale auto

CAD
Příspěvky: 313
Registrován: 14 pro 2005 18:33
Bydliště: JZ Cechy - doma na kopecku u lesa

Příspěvek od CAD »

No psal me nakej typek ze byl na mereni vykonu a ze mu to merili vyfukem... Pak sem zjistil ze byl na emisich a myslel ze mu merej vykon :smich:[/quote]

tak to jsem se zasmal, to je dobry

Uživatelský avatar
Civic_VT
Příspěvky: 351
Registrován: 07 led 2006 14:13
Bydliště: garáž
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Civic_VT »

sejki píše:
Civic_VT píše:
sejki píše: Tak si vykon nech zmerit vyfukem ne?
Cože?! To nechápu! Jak to myslíš??
No psal me nakej typek ze byl na mereni vykonu a ze mu to merili vyfukem... Pak sem zjistil ze byl na emisich a myslel ze mu merej vykon :smich:

tak to já si na ty emise zajedu taky!!
:lol: :smich2:
Tommy VTEC (čti ftek)
Honda Civic 1,6VTi 1990 1/4mile@14,217s Mimoň 12
Čtyřkolky pro děti i dospělé za skvělé ceny
Motopříslušenství WORKER
www.ctyrkolky4u.cz
info@ctyrkolky4u.cz
tommy@ctyrkolky4u.cz
mob.: +420606189978
TommyVTEC@seznam.cz

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak měří mobilní motorová brzda (DYNO)

Příspěvek od PJ »

sejki: a co kolik mu namerili :smich2:
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

CAD
Příspěvky: 313
Registrován: 14 pro 2005 18:33
Bydliště: JZ Cechy - doma na kopecku u lesa

Re: Jak měří mobilní motorová brzda (DYNO)

Příspěvek od CAD »

Nevite jestli je mozny udelat i chip tuning pres vyfuk a nebo vymenit pisty za kovany s ostrou vackou???

Ondras
Moderátor
Příspěvky: 2146
Registrován: 15 dub 2004 13:41
Bydliště: !!!
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak měří mobilní motorová brzda (DYNO)

Příspěvek od Ondras »

CAD píše:Nevite jestli je mozny udelat i chip tuning pres vyfuk...???
Ano, to jde, ale musí se to dělat u gynekologa za užití poševního zrcadla.
|\/| /\ '|' | '/. ~ < | \/ | < ~ \/ | |< <> |\|

Tom_
Moderátor
Příspěvky: 3732
Registrován: 05 srp 2005 14:31
Bydliště: Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak měří mobilní motorová brzda (DYNO)

Příspěvek od Tom_ »

CAD píše:Nevite jestli je mozny udelat i chip tuning pres vyfuk a nebo vymenit pisty za kovany s ostrou vackou???
a tedka mi rekni jak myslis ze by to asi slo?Protoze to co si vyplodil sem jeste zatim neslysel za cely svuj zivot :smich:
Audi Coupe Quattro

CAD
Příspěvky: 313
Registrován: 14 pro 2005 18:33
Bydliště: JZ Cechy - doma na kopecku u lesa

Re: Jak měří mobilní motorová brzda (DYNO)

Příspěvek od CAD »

Tom:
Vsechno jde kdyz se chce. Staci jen chtit (a mit posevni zrcadlo)

:-)

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PJ »

Mam kamosku na gynde ze bych se zeptal jestli s tim maj nejaky zkusenosti :lol: :lol:
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

CAD
Příspěvky: 313
Registrován: 14 pro 2005 18:33
Bydliště: JZ Cechy - doma na kopecku u lesa

Příspěvek od CAD »

PJ píše:Mam kamosku na gynde ze bych se zeptal jestli s tim maj nejaky zkusenosti :lol: :lol:
jooo, zeptej se ji a vyrid ji, ze kdyz mi poladi auto tak ze ji taky neco po(h)ladim

Uživatelský avatar
sejki
Příspěvky: 377
Registrován: 29 dub 2005 12:43
Bydliště: Usti nad Orlici
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak měří mobilní motorová brzda (DYNO)

Příspěvek od sejki »

PJ píše:sejki: a co kolik mu namerili :smich2:
No kdyz me zacal rikat kolik tam ceho ma tak sem az z toho pochopil ze byl na emisich a myslim ze s tim zije do dnes ze mu merili vykon...
Nissan Skyline R32 '92 - byvale auto

JirkaŠ
Příspěvky: 121
Registrován: 06 pro 2005 11:07
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JirkaŠ »

Bude to znít hodně troufale, ale měl bych zájem o další změření. Možná by se to tu konečně všechno rozlousklo a lidi by se tu nemuseli hádat kdo má nebo nemá jaký výkon. Sice jsem to byl já, kdo to tu začal, ale nechtěl jsem, aby se to tu takhle "zvrtlo". Pokud by výsledek byl opravdu stejný-vzhledem k tomu, že jsem žádné úpravy neprováděl z nedostatku peněz, by měl být přibližně stejný-samozřejmě zaplatím celé měření. Pokud by se ale ukázalo, že to první měření bylo špatné, zaplatil bych pouze půlku z požadované částky a zároveň bych chtěl vyzkoušet novou klapku sání - instalace cca na 10-15 minut bez odpoutání.
Byli byste to ochotni podstoupit? Myslím, že to je férová nabídka.
Pokud ano, moc rád bych přijel třeba zítra kdykoli se vám to bude hodit, protože shodou okolností jedu do Děčína pro bratrovo auto a uštřil bych tím jednu cestu.
Třeba se to už konečně vysvětlí... :)[/quote]
Troufale to nezní,vždyť jsme Ti to nabízeli a Ty jsi to odmítl :nono:
Jen je to moc narychlo,zítra jsou naobjednaní dva zákazníci na ladění motorek a celou sobotu má zadanou Reesha.Není to výmluva,je to fakt.
Kdy budeš v Děčíně?Zkus zavolat,třeba to vyjde(spíše odpoledne).
Kontakt 602192866.
Věřím, jen naměřeným hodnotám!

Tom_
Moderátor
Příspěvky: 3732
Registrován: 05 srp 2005 14:31
Bydliště: Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak měří mobilní motorová brzda (DYNO)

Příspěvek od Tom_ »

CAD píše:Tom:
Vsechno jde kdyz se chce. Staci jen chtit (a mit posevni zrcadlo)

:-)
no ale proc opakujes to co rika Ondras? zeptal ses na totalni kravinu a jeste ze me chces delat blbce ne kurwa? :alien: :x
Audi Coupe Quattro

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Re: Jak měří mobilní motorová brzda (DYNO)

Příspěvek od Ritchma »

Tom_ píše:
CAD píše:Tom:
Vsechno jde kdyz se chce. Staci jen chtit (a mit posevni zrcadlo)

:-)
no ale proc opakujes to co rika Ondras? zeptal ses na totalni kravinu a jeste ze me chces delat blbce ne kurwa? :alien: :x
Prosim tě dyť si dělal prdel nebo si to nepochopil?
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

Tom_
Moderátor
Příspěvky: 3732
Registrován: 05 srp 2005 14:31
Bydliště: Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak měří mobilní motorová brzda (DYNO)

Příspěvek od Tom_ »

Ritchma píše:
Tom_ píše:
CAD píše:Tom:
Vsechno jde kdyz se chce. Staci jen chtit (a mit posevni zrcadlo)

:-)
no ale proc opakujes to co rika Ondras? zeptal ses na totalni kravinu a jeste ze me chces delat blbce ne kurwa? :alien: :x
Prosim tě dyť si dělal prdel nebo si to nepochopil?
jo ale nemam to proste rad,kdyz se nekdo na neco pta a ten mu odpovi tim samym co rekl ten predchozi
Audi Coupe Quattro

Uživatelský avatar
Lukaash
Příspěvky: 843
Registrován: 21 dub 2005 13:05
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak měří mobilní motorová brzda (DYNO)

Příspěvek od Lukaash »

reesha zase jede na brzdu? sakra ten se rozjizdi :-) jsem zvedavej na dalsi grafy

CAD
Příspěvky: 313
Registrován: 14 pro 2005 18:33
Bydliště: JZ Cechy - doma na kopecku u lesa

Re: Jak měří mobilní motorová brzda (DYNO)

Příspěvek od CAD »

Tom: byla to sranda & konec srandy

JirkaŠ
Příspěvky: 121
Registrován: 06 pro 2005 11:07
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak měří mobilní motorová brzda (DYNO)

Příspěvek od JirkaŠ »

Lukaash píše:reesha zase jede na brzdu? sakra ten se rozjizdi :-) jsem zvedavej na dalsi grafy
Reesha ,jako jeden z mnoha,pochopil jak mu v jeho "práci" brzda pomáhá a podstatně zkracuje dobu ladění. :lol:
Věřím, jen naměřeným hodnotám!

Uživatelský avatar
Civic_VT
Příspěvky: 351
Registrován: 07 led 2006 14:13
Bydliště: garáž
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Civic_VT »

JirkaŠ píše:Troufale to nezní,vždyť jsme Ti to nabízeli a Ty jsi to odmítl :nono:
Jen je to moc narychlo,zítra jsou naobjednaní dva zákazníci na ladění motorek a celou sobotu má zadanou Reesha.Není to výmluva,je to fakt.
Kdy budeš v Děčíně?Zkus zavolat,třeba to vyjde(spíše odpoledne).
Kontakt 602192866.
Tak moc děkuju, kolem jedné bych zavolal, jak to vypadá, jedu do Děčína stejně až navečer, ale můžu přijet i dřív, kdyby jste měli čas. Byl bych moc rád, zajímá mě, kolik mi mohla zvětšená klapka dát. Zatím moc díky...
Tommy VTEC (čti ftek)
Honda Civic 1,6VTi 1990 1/4mile@14,217s Mimoň 12
Čtyřkolky pro děti i dospělé za skvělé ceny
Motopříslušenství WORKER
www.ctyrkolky4u.cz
info@ctyrkolky4u.cz
tommy@ctyrkolky4u.cz
mob.: +420606189978
TommyVTEC@seznam.cz

Uživatelský avatar
Civic_VT
Příspěvky: 351
Registrován: 07 led 2006 14:13
Bydliště: garáž
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Civic_VT »

To JirkaŠ:
Ještě mi, prosím, napište, kde Vás mám v Děčíně hledat, nikdy jsem tam nebyl, tak to budu asi dlouho hledat...
Díky
Tommy VTEC (čti ftek)
Honda Civic 1,6VTi 1990 1/4mile@14,217s Mimoň 12
Čtyřkolky pro děti i dospělé za skvělé ceny
Motopříslušenství WORKER
www.ctyrkolky4u.cz
info@ctyrkolky4u.cz
tommy@ctyrkolky4u.cz
mob.: +420606189978
TommyVTEC@seznam.cz

Uživatelský avatar
Civic_VT
Příspěvky: 351
Registrován: 07 led 2006 14:13
Bydliště: garáž
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Civic_VT »

to JirkaŠ:
Moc díky za to odpoledne, co jsem strávil u vás v Děčíně na brzdě. Dozvěděl jsem se spoustu věcí a hlavně pochopil podstatu měření výkonu na mobilní válcové brzdě.
Než jsem k vám jel, hodně jsem pochyboval o vaší profesionalitě, ale po setkání s vámi v domácím prostředí, jsem se sám za sebe dost zastyděl.
Myslím si, že jste opravdu odborníci na slovo vzatí a dáváte lidem možnost, kterou nikde u tzv. "konkurence" nenajdou!!!
Pochybuji, že by Srba servis nebo kterýkoliv jiný servis s brzdou dokázal ladit třeba celé odpoledne auto na sprinty a už vůbec si nedokážu představit, že by v nějakém podobném servisu měli přístup k zákazníkovi takový, jaký máte vy! O ceně ani nemluvě!!!
Zvlášť Radim na mě i na mou přítelkyni (Viki) udělal velmi dobrý dojem a velice ho odbivuji, s jakou vytrvalostí dokáže ladit motory jak na motorkách, tak v autech.
Když jsem procházel dílnou a tzv. uskladněním motorek a všelijakých skvostů, měl jsem pocit, že se v těch prostorách snad nikdy nic nedělalo. Všude byl pořádek, že by se dalo snad ze země jíst a to, si myslím, že jste říkali něco o tom, že se musí uklidit! 8) To na lidi jako jsem já taky udělá dobrý dojem (já sám jsem hroznej bordelář :D ).

Takže vám oběma ještě jednou moc děkuju za zkušenosti a rady, co jsem u vás za to odpoledne posbíral a snad se brzy potkáme buď na nějakém srazu, kde určitě přijdu pokecat, nebo přímo u vás v dílně.

Jinak na srazu v Mýtě jsem skončil (až) druhej a mám pocit, že mi to kouří čím dál víc, takže se co nejdřív pustím do těch gufer ventilů, jak jste mi radili. I tak jsem ale spokojenej se spotřebou benzinu cca 7,2l/100km.
Až ty gufera vyměním, určitě si přijedu znovu změřit mazla k vám na brzdu a uvidíme co dál.

Díky moc, s pozdravem Tommy a Viki
s Honďulí :lol:
Tommy VTEC (čti ftek)
Honda Civic 1,6VTi 1990 1/4mile@14,217s Mimoň 12
Čtyřkolky pro děti i dospělé za skvělé ceny
Motopříslušenství WORKER
www.ctyrkolky4u.cz
info@ctyrkolky4u.cz
tommy@ctyrkolky4u.cz
mob.: +420606189978
TommyVTEC@seznam.cz

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak měří mobilní motorová brzda (DYNO)

Příspěvek od MarauderZ28 »

možná by jsi mohl říct co jste teda naměřili a jak se to lišilo od minulýho měření ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Příspěvek od Ritchma »

Jj souhlasim s marauderem, taky mě zajímá co ste naměřili
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

Uživatelský avatar
Civic_VT
Příspěvky: 351
Registrován: 07 led 2006 14:13
Bydliště: garáž
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak měří mobilní motorová brzda (DYNO)

Příspěvek od Civic_VT »

MarauderZ28 píše:možná by jsi mohl říct co jste teda naměřili a jak se to lišilo od minulýho měření ...
To, co jsme naměřili, bylo hodně ovlivněný podmínkama, které u toho byly, takže to může být zavádějící. V Příbrami jsem měl dost podhuštěný kola a špatná geometrie na mém autě měla za následek to, že se auto muselo hodně stáhnout k zemi, tím pádem mělo větší odpor na kolech a výsledek to zkreslilo.

V Příbrami naměřeno: 137,44 HP při 7614 ot/min 131,87 Nm při 6755 ot/min
V Děčíně naměřeno: 154,85 HP při 7566 ot/min 150,57 Nm při 6868 ot/min
Tommy VTEC (čti ftek)
Honda Civic 1,6VTi 1990 1/4mile@14,217s Mimoň 12
Čtyřkolky pro děti i dospělé za skvělé ceny
Motopříslušenství WORKER
www.ctyrkolky4u.cz
info@ctyrkolky4u.cz
tommy@ctyrkolky4u.cz
mob.: +420606189978
TommyVTEC@seznam.cz

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“