Diky za vase prizpevky
Zivotnost precipovaneho motoru TDI ?
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Zivotnost precipovaneho motoru TDI ?
Chtel bych se zeptat zkusenejsich na jejich zkusenosti nebo poznatky na zivotnost precipovaneho motoru TDi
.Mam v merku si poridit Pumpe Düse nebo normani TDi a nevim
.
Diky za vase prizpevky
Diky za vase prizpevky
Re: Zivotnost precipovaneho motoru TDI ?
jsem zapomel dodat,jestli to ma smysl precipovavat motor, ktery ma uz nalitano treba 150tis/km,aby to nedopadlo,ze me motor po mesici vyskoci z auta
- Fazeey
- Příspěvky: 4726
- Registrován: 09 bře 2004 17:06
- Bydliště: nýr da Melnik sidé
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zivotnost precipovaneho motoru TDI ?
životnost dolů pujde když ten motor víc namáháš ale jestli v něm neplánuješ ujet 200tis tak ti to může bejt jedno, ve 150tis Mr. Chiptuner a diesel guru Reesha doporučuje vyměnit trysky, když je vyměníš za větší nemusíš si ani s chipem dělat starosti.. u změny map je důležitý aby byly dobře udělaný, né nějakej universál..
pro víc info http://dieselpower.cz/forum/, tam se dozvíš mnohem víc
pro víc info http://dieselpower.cz/forum/, tam se dozvíš mnohem víc
V8 fbiturbu fautomatu hrabeto žeretojakkokot if ekomodu
Re: Zivotnost precipovaneho motoru TDI ?
myslis ze na tak vseobecnu otazku existuje presna odpoved? 
tak skusim : zivotnost klesne.
zalezi od stavu motora / turba ..., od toho o kolko a ako kvalitne sa to "precipuje" a aj keby malo 10 ludi dobre skusenosti, neznamena ze ti to neprdne pre nejaku vadu materialu alebo neco podobne.
tak skusim : zivotnost klesne.
zalezi od stavu motora / turba ..., od toho o kolko a ako kvalitne sa to "precipuje" a aj keby malo 10 ludi dobre skusenosti, neznamena ze ti to neprdne pre nejaku vadu materialu alebo neco podobne.
Re: Zivotnost precipovaneho motoru TDI ?
to me je jasne,ze je to moc vseobecne a ze je na to tezke jednoznacne odpovedet.Jestli se podivas,tak jsem psal "na nazor zkusenejsich nez jsem ja, na jejich zkusenosti nebo poznatky na zivotnost precipovaneho motoru TDi "JonnY píše:myslis ze na tak vseobecnu otazku existuje presna odpoved?
tak skusim : zivotnost klesne.
zalezi od stavu motora / turba ..., od toho o kolko a ako kvalitne sa to "precipuje" a aj keby malo 10 ludi dobre skusenosti, neznamena ze ti to neprdne pre nejaku vadu materialu alebo neco podobne.
Re: Zivotnost precipovaneho motoru TDI ?
zeby som nevedel citat? 
Re: Zivotnost precipovaneho motoru TDI ?
PD je na hovno jedine TDI PD se serou turba a zere to olej a nevydrzi to tolik kilometru jako TDI
-
Bordel
- Moderátor
- Příspěvky: 3887
- Registrován: 20 čer 2004 16:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zivotnost precipovaneho motoru TDI ?
...PD se dobre chipujou 
http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.
neco podobneho jsem uz take zaslechl od nekolika lidi,ze je prece jenom jistejsi normalni TDI + vetsi trycky + chip ,nez TDI PD.T-O-M píše:Já slyšel, že je lepší TDI než TDI PD, jo a s většíma tryskama a kvalitnim chipem by to mělo být OK. Nebo pokud chceš větší výkon a tovární spolehlivost tak si kup auto s motorem V6 TDI
Ale pre zivotnost u techto upravenych TDI odviji od kvalitnich oleju a kvalitni nafty.Jakou mam mit jistotu,ze nacepuji kvalitni naftu,to aby si radeji nasel svuj soukromy vrt
Re: Zivotnost precipovaneho motoru TDI ?
uz jsem se docetl na nekolika mistech,ze u normalnich TDI neni problem udelat chip i pri 200.000 kmBulda píše:PD je na hovno jedine TDI PD se serou turba a zere to olej a nevydrzi to tolik kilometru jako TDI
Nejdříve bych doporučil ty trysky od Reeshy a silnější turbo. Chipnutím se pak celý výkon ještě umocňuje
Ty trysky ber alespoň jako prevenci před propálením pístů
Tady máš ještě graf třetího nejrychlejšího ropáka z Mimoně jako inspiraci

VW Golf II. 1,9 TDi ... celkem seriovka
Ty trysky ber alespoň jako prevenci před propálením pístů
Tady máš ještě graf třetího nejrychlejšího ropáka z Mimoně jako inspiraci

VW Golf II. 1,9 TDi ... celkem seriovka
G3 Variant 1,9 TDi Fratelli Bosio Sprint 764, EGR off 

-
zviratko
- Příspěvky: 1046
- Registrován: 06 bře 2006 15:26
- Bydliště: My Gold Prague ......
- Kontaktovat uživatele:
Já osobně ( a ze zkušeností ) si myslím že je jedno kdy to necháš nachipovat , hodně záleží jak se k tomu motoru budeš chovat a jak ho budeš rozmazlovat. Když se k nemu budeš chovat jako prase , tak ti nevdrží ani když s ním nic mít nebudeš, životnost závisí na plynovém pedálu. Když to budeš pořád využívat na plný výkon tak si myslím že se ti životnost určitě zkrátí , ale když budeš jezdit normálně ( do cca 200km/h ) tak si myslím že ti vydrží. Já mám už 200.000km s chipem a jediné co jsem menil bylo čerpadlo. Jinak nic a jsem nad míru spokojenej. Je úpravda že jsem to rozmazlil i výmenou oleje po 10.000km a jiné věci

Tuning & Zübehor in shop http://www.vwaudishop.cz
*
♥♂ Porn is a serious job ♀♥
*
♥♂ Porn is a serious job ♀♥
zviratko píše:... když budeš jezdit normálně ( do cca 200km/h ) tak si myslím že ti vydrží. ...
Tak ono jet dlouho na vysoké otáčky taky není zrovna nejlepší...
Každopádně to chce nejdříve pořádně celý prohřát a pak až kravnout ... na konci zas ochladit turbo než se auto odstaví
G3 Variant 1,9 TDi Fratelli Bosio Sprint 764, EGR off 

Presne jak tu nekdo psal,vse zalezi na Tvy tezky noze.Ta urcuje zivotnost.
V motoru je krouzivej pohyb takze cim vic se bude motat tim se Ti snizuje zivotnost.
Nekde jsme cetl peknej prispevek.
2 auta jedno upraveny a druhy seriovy.
Jedou stejnou trasu 100Km/h na 4 stupen,kdyz prijde kopec tak nachipovany aby udrzelo stejnou rychlost nemusi podrazovat a seriovy podradi na 3 a uz tam ma vice otacek.A tim padem se snizuje zivotnost.
V motoru je krouzivej pohyb takze cim vic se bude motat tim se Ti snizuje zivotnost.
Nekde jsme cetl peknej prispevek.
2 auta jedno upraveny a druhy seriovy.
Jedou stejnou trasu 100Km/h na 4 stupen,kdyz prijde kopec tak nachipovany aby udrzelo stejnou rychlost nemusi podrazovat a seriovy podradi na 3 a uz tam ma vice otacek.A tim padem se snizuje zivotnost.
Octa II 77kW + chip
www.xtuning.cz
www.xtuning.cz
to je presne to co jsem potreboval vedetzviratko píše:Já osobně ( a ze zkušeností ) si myslím že je jedno kdy to necháš nachipovat , hodně záleží jak se k tomu motoru budeš chovat a jak ho budeš rozmazlovat. Když se k nemu budeš chovat jako prase , tak ti nevdrží ani když s ním nic mít nebudeš, životnost závisí na plynovém pedálu. Když to budeš pořád využívat na plný výkon tak si myslím že se ti životnost určitě zkrátí , ale když budeš jezdit normálně ( do cca 200km/h ) tak si myslím že ti vydrží. Já mám už 200.000km s chipem a jediné co jsem menil bylo čerpadlo. Jinak nic a jsem nad míru spokojenej. Je úpravda že jsem to rozmazlil i výmenou oleje po 10.000km a jiné věci![]()
![]()
Nenapada vas jeste nejake dalsi malickosti,ktere muhou ovlivnit zivotnost
Dik
Re: Zivotnost precipovaneho motoru TDI ?
ochlazovani turba plati pro veskery turbomotory...
wheelseller... http://picasaweb.google.com/LukaashCR/Wheels
Re: Zivotnost precipovaneho motoru TDI ?
Kámoš mněl chipnutýho passata 110ps (ne pumpe duse) a ve 400tis km se motor otevřel a jediný co se měnilo byla vačka a zdvihátka, jinak naprostá lahoda, motor čistý, žádné usazeniny. Bylo to hlavně tím že se tam lil jenom Castrol syntetika a pravidelně se vyměňoval.
A předevčírem jsem jel v nachipovaný Oktávce 90PS se 320tis km a jediný co tam bylo v pořádku byl motor
A předevčírem jsem jel v nachipovaný Oktávce 90PS se 320tis km a jediný co tam bylo v pořádku byl motor
Re: Zivotnost precipovaneho motoru TDI ?
nevis na kolik se zkracuje interval vymeny oleje u cipleho TDI?martin píše:Kámoš mněl chipnutýho passata 110ps (ne pumpe duse) a ve 400tis km se motor otevřel a jediný co se měnilo byla vačka a zdvihátka, jinak naprostá lahoda, motor čistý, žádné usazeniny. Bylo to hlavně tím že se tam lil jenom Castrol syntetika a pravidelně se vyměňoval.
A předevčírem jsem jel v nachipovaný Oktávce 90PS se 320tis km a jediný co tam bylo v pořádku byl motor
Plnou syntetiku uprednostnim take,jistota je jistota a tech par korun navic radeji obetuji.
Jinak to co jsi napsal ohledne tech km se ani nedivim,kdyz clovek neni prase,tak ho mu ten motor hodne hodne dlouho poslouzi
Re: Zivotnost precipovaneho motoru TDI ?
Hlavní je ho dobře zahřát a pak mu můžeš dávat. Pak nepřehřát olej na dálnici a měnit ho po 10-15max. A nepoužívat ten long life.
Re: Zivotnost precipovaneho motoru TDI ?
tak to uz jsem naucenej z benzinu,ze menim radeji po 10tis. olej.martin píše:Hlavní je ho dobře zahřát a pak mu můžeš dávat. Pak nepřehřát olej na dálnici a měnit ho po 10-15max. A nepoužívat ten long life.
Re: Zivotnost precipovaneho motoru TDI ?
to, ze pri nacipovanom motore netreba podradit a preto ma vacsiu zivotnost je somarina.
pre motor nieje velky rozdiel tocit 2300 (napr na trojke) a 1700 (na stvorke) otacok. zato je dost velky rozdiel ci mas 1/3 plyn na trojke, alebo plny na stvorke. pre ovela vyssiu zataz v nizsich otackach su vo valcoch ovela vyssie tlaky. a tiez kluka nema rada moc velku zataz v nizkych otackach.
samozrejme je rozdiel, ak su dva skoro identicke motory, a kazdy ma iny vykon. ak sa ten slabsi cipne na uroven silnejsieho, tak sa nic moc nedeje.
ked je zima tak je fajn ho nechat chvilku poklepat na volnobehu. cigaretka, dve
najlepsie sa to spoznava podla zvuku. kym je nad cca 5 stupnou, tak je to jedno, ale ak je menej, tak to clovek spozna po uchu, a je lepsie ho nechat chvilku zohrievat.
taktiez je fajn, nechat ho minutku dve pred zastavenim chladit. cim bola vyssia zataz (rychlost, kopec, nalozene auto...) tym dlhsie. ak sa cipne, tak zas o neco dlhsie.
a olej / olejovy filter menit naozaj kazdych 10-15k km. a najlepsie si to spravit sam.
pre motor nieje velky rozdiel tocit 2300 (napr na trojke) a 1700 (na stvorke) otacok. zato je dost velky rozdiel ci mas 1/3 plyn na trojke, alebo plny na stvorke. pre ovela vyssiu zataz v nizsich otackach su vo valcoch ovela vyssie tlaky. a tiez kluka nema rada moc velku zataz v nizkych otackach.
samozrejme je rozdiel, ak su dva skoro identicke motory, a kazdy ma iny vykon. ak sa ten slabsi cipne na uroven silnejsieho, tak sa nic moc nedeje.
ked je zima tak je fajn ho nechat chvilku poklepat na volnobehu. cigaretka, dve
taktiez je fajn, nechat ho minutku dve pred zastavenim chladit. cim bola vyssia zataz (rychlost, kopec, nalozene auto...) tym dlhsie. ak sa cipne, tak zas o neco dlhsie.
a olej / olejovy filter menit naozaj kazdych 10-15k km. a najlepsie si to spravit sam.
Ja teda nechavam zahrat motor vzdy (at uz je leto cca 2 min nebo zima 5 min a vice). pokud teda nepospicham... I tak ale na to slapu minimalne...
Pokud jedu palbu - necham turbinku bezet jeste okolo 5 min... Tady plati pravidlo ze cim vic tim lip... vubec neni spatny pred cilem auto trosku posetrit a jed do 60 km/h na petku (vzdalenost kolem 10 km) auto se perfektne chladi a turbinka,prevodovka atd. maji minimum prace a dobre se mazou... pak to necham "dobublat" asi 5 - 10 minut pred garazi... Tot vse !
(posledni odstavec - je spise jen doporuceni pro opravdu pekelnou jizdu... )
P.S. Olej kazdych 10 000 km bohate staci (pokud teda nejezdis pekelnou cestu do prace kazdy den
)...
Pokud jedu palbu - necham turbinku bezet jeste okolo 5 min... Tady plati pravidlo ze cim vic tim lip... vubec neni spatny pred cilem auto trosku posetrit a jed do 60 km/h na petku (vzdalenost kolem 10 km) auto se perfektne chladi a turbinka,prevodovka atd. maji minimum prace a dobre se mazou... pak to necham "dobublat" asi 5 - 10 minut pred garazi... Tot vse !
(posledni odstavec - je spise jen doporuceni pro opravdu pekelnou jizdu... )
P.S. Olej kazdych 10 000 km bohate staci (pokud teda nejezdis pekelnou cestu do prace kazdy den
s tim bych souhlasil, teda pokud mluvíš o Deltě Integrale Evo nebo CosworthuFirearms píše:Ja teda nechavam zahrat motor vzdy (at uz je leto cca 2 min nebo zima 5 min a vice). pokud teda nepospicham... I tak ale na to slapu minimalne...![]()
Pokud jedu palbu - necham turbinku bezet jeste okolo 5 min... Tady plati pravidlo ze cim vic tim lip... vubec neni spatny pred cilem auto trosku posetrit a jed do 60 km/h na petku (vzdalenost kolem 10 km) auto se perfektne chladi a turbinka,prevodovka atd. maji minimum prace a dobre se mazou... pak to necham "dobublat" asi 5 - 10 minut pred garazi... Tot vse !![]()
(posledni odstavec - je spise jen doporuceni pro opravdu pekelnou jizdu... )
P.S. Olej kazdych 10 000 km bohate staci (pokud teda nejezdis pekelnou cestu do prace kazdy den)...
s normál naftovym autem si to nedokážu vše(jak jsi to tu popsal) představit
hlavně z toho časového hlediska.
Re: Zivotnost precipovaneho motoru TDI ?
Firearms: j tak nejak.
druha vec je, zevraj v nizkych otackach nemusi byt chladenie turba idealne, kvoli nizkemu tlaku oleja. ale nejsom isty.
a zatazovat motor az po zohriati. ked to clovek vytoci tak sa sice zohreje rychlejsie, ale co na to piestne kruzky?
druha vec je, zevraj v nizkych otackach nemusi byt chladenie turba idealne, kvoli nizkemu tlaku oleja. ale nejsom isty.
a zatazovat motor az po zohriati. ked to clovek vytoci tak sa sice zohreje rychlejsie, ale co na to piestne kruzky?
Re: Zivotnost precipovaneho motoru TDI ?
jak tak pozoruji,tak kazdy ma svuj navyk,ale jak napsal T-O-M si nedokazu predstavit,ze rano jedu do prace a potom jeste cekam 5min pred branou,to neni to idealni pro me.Priklanim se take k tomu nazoru,ze kdyz chces nechat vydechnout turbo a jedes na 5-stupen do 60km tak tomu spiz skodiz nez naopak.
Nechci se míchat do debaty o TDI, ale naftový motory snad nepotřebujou po dojetí čekat na ochlazení turba protože mají mnohem nižší teplotu výfukových plynů než benzínový motory. A pokud už má někdo fakt udělanej motor že by to mohl potřebovat, tak od toho tu jsou Turbo timery. Určitě se pro tyhle případy dělají i nějaký verze na diesely. Čekat v autě 5min je docela blbost, ne? 
ja mam chiply TDI 66kw na asi 85kw a pohodicka... 200 to udela (v TP mam maximalku 180) najeto 137 000Mirda píše:zviratko píše:... když budeš jezdit normálně ( do cca 200km/h ) tak si myslím že ti vydrží. ...![]()
Některý auta maji občas problém udělat i 150+
![]()
Tak ono jet dlouho na vysoké otáčky taky není zrovna nejlepší...
Každopádně to chce nejdříve pořádně celý prohřát a pak až kravnout ... na konci zas ochladit turbo než se auto odstaví
NA PRODEJ!!!!!!
Brock B1 17" 5x100
http://tuning-forum.org/viewtopic.php?f=89&t=117931" onclick="window.open(this.href);return false;
Brock B1 17" 5x100
http://tuning-forum.org/viewtopic.php?f=89&t=117931" onclick="window.open(this.href);return false;

