Nissan Skyline-najlepšie auto sveta???

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

řádový bude lepší ve všech směrech,..Rb26 je motor který by chtěl mít v autě asi skoro každý...
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

mikey
Příspěvky: 363
Registrován: 24 kvě 2006 18:59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mikey »

skoro kazdej ty blazinku ... :twisted:

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

já bych chtěl ten co máš v autě ty ..pokud to je deTT
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

mikey
Příspěvky: 363
Registrován: 24 kvě 2006 18:59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mikey »

ja bych asi jinaci nekupoval nez vg30dett (variable valve timing je tam tez) vq35 je taky prej dobrej aleb sem zvedavej co s nim nissan udela na novy gtr ...uz se tresu na to maso :evil:

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 26 srp 2014 07:29, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
petoGT
Příspěvky: 47
Registrován: 16 bře 2006 12:09
Bydliště: Banská BYstrica

Příspěvek od petoGT »

Danecek píše:
petoGT píše:
Laconi píše:Tohle je téma zase :smich:
máš lepšiu ???? :?:
viz zbytek fora :smich:
heh ved toto :lol:

Uživatelský avatar
petoGT
Příspěvky: 47
Registrován: 16 bře 2006 12:09
Bydliště: Banská BYstrica

Příspěvek od petoGT »

Spitfire píše:sakra lidi nezda se vam ze to prehanite? :smich2: samozrejme skyline jako takovej je moc dobry auto, prvni serie gt-r sou uzansy veterani, druha serie gt-r je (podle mojeho nazoru) auto s nejvetsim potencialem na svete a je opravdu vyjmecny ale nazivat ho nejlepsim autem na svete je prehnany :roll:
toto sme tu už maly...súhlasím s tebou,je to fórum a práve preto som to tak nazval..bol to zámer na zaujatie,ktorý veľmi dobre vyšiel ....už chápeš ???

Uživatelský avatar
petoGT
Příspěvky: 47
Registrován: 16 bře 2006 12:09
Bydliště: Banská BYstrica

Příspěvek od petoGT »

Beaver píše:
mikey píše:sem cetl ze blok rb 26 ma limit na 1400 koni(ale nevim jestli mysleli na kolech ci klice ) pak se lame mezi 3 a 4 cilindrem ... ja fandim motorum do v a basta
A 1400 koní je ti málo, že ? Protože na popojíždění po městě potřebuješ min. tak 2000 :lol:

A motory V6 jsou fakt "báječný" - po stránce vyvážení jedny z nejhorších co svět vytvořil + musíš hnát dvoje rozvody, mít dvakrát tolik vaček,... Apropo, kterej V6 má 1400 koní ? :wink:
V6 sú podla teba shity ???a čo je lepšie fabia 1,2 HTP čková ???? :)

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Taboo píše:
Beaver píše:Apropo, kterej V6 má 1400 koní ? :wink:
U nas se jmena jako Buick GNX a Ken Duttweiler vyslovuji s posvatnou uctou...
:wink:
A to jsou presne ty vyjimky co potvrzuji pravidlo :D Pochopitelne vsechno jde upravit, i zminovana Fabie 1.2 HTP (pro tebe zcela nezname rodinne vozidlo s trivalcovym motorem a zvukem vysavace), chtel jsem jen podotknout, ze mikey tady "fandi motorum do V" a pritom zrovna srovani V6 a radovej setivalec dle meho nazoru vyzni lepe pro radovej motor.
Taboo píše:V6 sú podla teba shity ???a čo je lepšie fabia 1,2 HTP čková ????
1.2 HTP je parodie na motor :lol:
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 26 srp 2014 07:30, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PJ »

Taboo: pěkný 8)
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
GReddy
Příspěvky: 1398
Registrován: 24 črc 2005 19:54

Příspěvek od GReddy »

Taboo píše:
Beaver píše: A to jsou presne ty vyjimky co potvrzuji pravidlo :D
:lol:
Ja vim, ze pro vas ten vuz asi nic neznamena anebo vam moc nerika (u nas si vyslouzil prezdivku "black beast"), ale kdybych mel 20 tisic "navic", tak s tim zitra jedu domu:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Buick-Gr ... 7780QQrdZ1
:twisted:
GNX je nadhera :oops:

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

a co motor Abarth 233 ATR 18S ?ví vůbec někdo vo co de? :lol: :lol: :lol:
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od honza 2.0 16v »

Krosmen píše:a co motor Abarth 233 ATR 18S ?ví vůbec někdo vo co de? :lol: :lol: :lol:
já jo- celkem úchylárna od italů,ale nechal bych si ho líbit:) aby to pak nedopadlo jako s group"B"kterou nevím jestli vůbec jel :lol:

FCS
Moderátor
Příspěvky: 1018
Registrován: 16 dub 2006 07:25
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od FCS »

honza 2.0 16v píše:
Krosmen píše:a co motor Abarth 233 ATR 18S ?ví vůbec někdo vo co de? :lol: :lol: :lol:
já jo- celkem úchylárna od italů,ale nechal bych si ho líbit:) aby to pak nedopadlo jako s group"B"kterou nevím jestli vůbec jel :lol:
Taky vím moc dobře woco go :lol: :lol: bratři italští :lol:
Byla to "úchylárna" ale skvělá úchylárna :lol: :lol:

Uživatelský avatar
bob ash
Příspěvky: 431
Registrován: 07 úno 2005 01:39
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bob ash »

Taboo píše:
Beaver píše: A to jsou presne ty vyjimky co potvrzuji pravidlo :D
:lol:
Ja vim, ze pro vas ten vuz asi nic neznamena anebo vam moc nerika (u nas si vyslouzil prezdivku "black beast"), ale kdybych mel 20 tisic "navic", tak s tim zitra jedu domu:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Buick-Gr ... 7780QQrdZ1
:twisted:
Taboo: Mě Grand National říká docela dost. Ale kdybych měl 20k, tak pojedu domů v GTX, ne v GNX :D

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

FCS píše:
honza 2.0 16v píše:
Krosmen píše:a co motor Abarth 233 ATR 18S ?ví vůbec někdo vo co de? :lol: :lol: :lol:
já jo- celkem úchylárna od italů,ale nechal bych si ho líbit:) aby to pak nedopadlo jako s group"B"kterou nevím jestli vůbec jel :lol:
Taky vím moc dobře woco go :lol: :lol: bratři italští :lol:
Byla to "úchylárna" ale skvělá úchylárna :lol: :lol:
je z S4
ale nemůžu najít CV2 .... Ještě zajímavější konstrukce tzv TRIFLUX.....měl bejt i v roce 87 použitej v deltě.... :lol:
Abarth 233 ATR 18S je čtyřdobý řadový kapalinou chlazený přeplňovaný zážehový čtyřválec s rozvodem 2x OHC, zdvihový objem 1759 cm3, vrtání 88.5 mm, zdvih 71.5 mm, největší výkon 330 kW při 8000 ot/min. Turbodmychadlo KKK a mechanické dmychadlo Roots, elektronické vstřikování paliva Weber-Marelli s bezdotykovým zapalováním, blok motoru i hlava válců z lehké slitiny, uzavřená chladicí soustava, mazání se suchou skříní se dvěma sacími a jedním výtlačným čerpadlem a chladičem oleje, alternátor 12 V/65 A, akumulátor 12 V/50 Ah.

Převodné ústrojí. Trvalý pohon všech kol, kapalinou ovládaná dvoukotoučová suchá spojka s kovokeramickým obložením, nesouměrný mezinápravový diferenciál s ručně ovládaným závěrem, samosvorné diferenciály obou náprav.
Podvozek. Příhradový rám z chrommolybdenových trubek a ocelových výlisků, vyztužený sendvičovými panely z uhlíkových a aramidových vláken, s integrovaným bezpečnostním rámem. všechna kola nezávisle zavěšena, odpružený progresivními vinutými pružinami s teleskopickými tlumiči a příčnými zkrutnými stabilizátory. Dvouokruhové kapalinové brzdy s podtlakovým posilovačem. Hřebenové řízení bez posilovače, elektronová kola s ráfky o rozměrech 8x16 vpředu a 12x16 vzadu, pneumatiky Pirelli P7 230/45-16 vpředu a 290/60-16 vzadu.

Karosérie dvoumístná, z plastů vyztužených skleněnými vlákny.

Rozměry a hmotnosti. Rozvor náprav 2440 mm, rozchod kol vpředu 1535 mm, vzadu 1510 mm, délka 3990 mm, šířka 1880 mm, výška 1360 mm, hmotnost bez paliva 890 kg, palivová bezpečnostní nádrž o objemu 110 l.
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od honza 2.0 16v »

www.bulletracing.se

tam je pár delt a prototypů+ 10s integrála se kterou jezdí denně v provozu

Uživatelský avatar
petoGT
Příspěvky: 47
Registrován: 16 bře 2006 12:09
Bydliště: Banská BYstrica

Příspěvek od petoGT »

A to jsou presne ty vyjimky co potvrzuji pravidlo :D Pochopitelne vsechno jde upravit, i zminovana Fabie 1.2 HTP (pro tebe zcela nezname rodinne vozidlo s trivalcovym motorem a zvukem vysavace), chtel jsem jen podotknout, ze mikey tady "fandi motorum do V" a pritom zrovna srovani V6 a radovej setivalec dle meho nazoru vyzni lepe pro radovej motor.
Taboo píše:V6 sú podla teba shity ???a čo je lepšie fabia 1,2 HTP čková ????
1.2 HTP je parodie na motor :lol:[/quote]beriem fabiu ako rodiné autíčko,ale skyline nieje a myslím,že ani iné z V6 a vyšie niesú autá na každý den možno ani týžden...je to výnimočné vozenie a to ich robí dosť špeciálnymi..nevravým,že fabky sa nedajú tunovať,len mi už lezú na nervy a aj tento "tuning"v našich krajinách....tým nechem na nikoho narážať,ale ....

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

honza 2.0 16v píše:www.bulletracing.se

tam je pár delt a prototypů+ 10s integrála se kterou jezdí denně v provozu
to je přesně ta stránka co sem nemoh najít...
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 26 srp 2014 07:30, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
bob ash
Příspěvky: 431
Registrován: 07 úno 2005 01:39
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bob ash »

Taboo píše: Myslis 67-71 Plymouth GTX? (anebo mozna Buick GSX :? ) Samozrejme hezke taky (mne se libi snad uplne vsechno :lol: ), ale po sberatelske strance ma ten GNX (pokud je 100% originalni + low miles) vetsi hodnotu (protoze jich bylo vyrobeno jen 547). Nedavno jsem videl jeden na aukci prodan za 150 tisic dollaru :shock: ... Mne by ale stacil i nejaky "obycejny" Grand National. :D
Myslím konkrétně '68-'70 Plymouth GTX. Obyčejnej sice nemá takovou hodnotu jako GNX, ale když v něm bude 440 Six Pack nebo Hemi a nejlíp ještě 4-speed převodovka, tak už má sběratelskou hodnotu podobnou a tržní hodnotu podstatně větší...

Ale protože jsem jenom chudý student, tak si budu muset pořídit obyčejnýho Plymoutha Satellite a postavit si klona. Snad už brzo :)

Edit: ono mi až tak nesejde na tom, jestli to bude GTX nebo ne. V podstatě mi stačí jakejkoliv Mopar z let 1968-1970 na platformě B-body, s dvoudveřovou karoserií hardtop (ne pillared coupe) a s big blockem...

mikey
Příspěvky: 363
Registrován: 24 kvě 2006 18:59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mikey »

cv1 a cv2 sou asi malej hard core ..vazi pod tunu a ma pri 8000 otackach vykon kolem 600 koni kroutim hlavou jak to pisu protoze to je mokrej sen asi kazdyho z nas ne ????????????

mikey
Příspěvky: 363
Registrován: 24 kvě 2006 18:59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mikey »

pozor je to ecv 1 ecv 2 tak je to zpravne .....

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

mikey
Příspěvky: 363
Registrován: 24 kvě 2006 18:59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mikey »

jo jo uz sem se na to dival je to halus ...to musi slapat ty vole jak nevim co ..to je death metal jak chces !!!!!!!!!!

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

petoGT píše:beriem fabiu ako rodiné autíčko,ale skyline nieje a myslím,že ani iné z V6 a vyšie niesú autá na každý den možno ani týžden...je to výnimočné vozenie a to ich robí dosť špeciálnymi..nevravým,že fabky sa nedajú tunovať,len mi už lezú na nervy a aj tento "tuning"v našich krajinách....tým nechem na nikoho narážať,ale ....
Otec drahe polovicky jezdil donedavna s autem s motorem 2.5 V6 bezne do prace, v cem je problem ? V podstate Suprou bezne jezdit taky neni problem, s tou nakupuju v Hypernove nebo Tescu. Pochopitelne to nejsou auta co maji 1400 koni, s tema by to opravdu na bezny jezdeni nebylo. Akorat je po meste holt vyssi spotreba :D
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Příspěvek od JonnY »

petoGT píše:beriem fabiu ako rodiné autíčko,ale skyline nieje a myslím,že ani iné z V6 a vyšie niesú autá na každý den možno ani týžden...je to výnimočné vozenie a to ich robí dosť špeciálnymi..nevravým,že fabky sa nedajú tunovať,len mi už lezú na nervy a aj tento "tuning"v našich krajinách....tým nechem na nikoho narážať,ale ....
preco by nemal byt 6valec normalne auto na kazdodenne jazdenie? :? :? :?

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

JonnY píše:
petoGT píše:beriem fabiu ako rodiné autíčko,ale skyline nieje a myslím,že ani iné z V6 a vyšie niesú autá na každý den možno ani týžden...je to výnimočné vozenie a to ich robí dosť špeciálnymi..nevravým,že fabky sa nedajú tunovať,len mi už lezú na nervy a aj tento "tuning"v našich krajinách....tým nechem na nikoho narážať,ale ....
preco by nemal byt 6valec normalne auto na kazdodenne jazdenie? :? :? :?
a kurna asi jsem neco zapsal, jezdím už dva měsíce denně přes 100km jen do práce ( plus další popojíždky ) s přeplnovaným 3.0 L6 ..

můžeš mi vysvětklit v čem dělám chabu? proč podle tebe není na denní ježdění??

:) prober se ...
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Příspěvek od JonnY »

Idaho píše:
JonnY píše:
petoGT píše:beriem fabiu ako rodiné autíčko,ale skyline nieje a myslím,že ani iné z V6 a vyšie niesú autá na každý den možno ani týžden...je to výnimočné vozenie a to ich robí dosť špeciálnymi..nevravým,že fabky sa nedajú tunovať,len mi už lezú na nervy a aj tento "tuning"v našich krajinách....tým nechem na nikoho narážať,ale ....
preco by nemal byt 6valec normalne auto na kazdodenne jazdenie? :? :? :?
a kurna asi jsem neco zapsal, jezdím už dva měsíce denně přes 100km jen do práce ( plus další popojíždky ) s přeplnovaným 3.0 L6 ..
můžeš mi vysvětklit v čem dělám chybu? proč podle tebe není na denní ježdění??
:) prober se ...
ale to nemozes !!!
pakuj si kupit fabiu 1.2 HTP, s 6valcom mozes jazdit len v nedelu!
:smich2:

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“