Nissan Skyline-najlepšie auto sveta???
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
toto sme tu už maly...súhlasím s tebou,je to fórum a práve preto som to tak nazval..bol to zámer na zaujatie,ktorý veľmi dobre vyšiel ....už chápeš ???Spitfire píše:sakra lidi nezda se vam ze to prehanite?samozrejme skyline jako takovej je moc dobry auto, prvni serie gt-r sou uzansy veterani, druha serie gt-r je (podle mojeho nazoru) auto s nejvetsim potencialem na svete a je opravdu vyjmecny ale nazivat ho nejlepsim autem na svete je prehnany
V6 sú podla teba shity ???a čo je lepšie fabia 1,2 HTP čková ????Beaver píše:A 1400 koní je ti málo, že ? Protože na popojíždění po městě potřebuješ min. tak 2000mikey píše:sem cetl ze blok rb 26 ma limit na 1400 koni(ale nevim jestli mysleli na kolech ci klice ) pak se lame mezi 3 a 4 cilindrem ... ja fandim motorum do v a basta![]()
A motory V6 jsou fakt "báječný" - po stránce vyvážení jedny z nejhorších co svět vytvořil + musíš hnát dvoje rozvody, mít dvakrát tolik vaček,... Apropo, kterej V6 má 1400 koní ?

A to jsou presne ty vyjimky co potvrzuji pravidloTaboo píše:U nas se jmena jako Buick GNX a Ken Duttweiler vyslovuji s posvatnou uctou...Beaver píše:Apropo, kterej V6 má 1400 koní ?

1.2 HTP je parodie na motorTaboo píše:V6 sú podla teba shity ???a čo je lepšie fabia 1,2 HTP čková ????

Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
GNX je nadheraTaboo píše:Beaver píše: A to jsou presne ty vyjimky co potvrzuji pravidlo![]()
![]()
Ja vim, ze pro vas ten vuz asi nic neznamena anebo vam moc nerika (u nas si vyslouzil prezdivku "black beast"), ale kdybych mel 20 tisic "navic", tak s tim zitra jedu domu:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Buick-Gr ... 7780QQrdZ1

- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Taboo: Mě Grand National říká docela dost. Ale kdybych měl 20k, tak pojedu domů v GTX, ne v GNXTaboo píše:Beaver píše: A to jsou presne ty vyjimky co potvrzuji pravidlo![]()
![]()
Ja vim, ze pro vas ten vuz asi nic neznamena anebo vam moc nerika (u nas si vyslouzil prezdivku "black beast"), ale kdybych mel 20 tisic "navic", tak s tim zitra jedu domu:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Buick-Gr ... 7780QQrdZ1

je z S4FCS píše:Taky vím moc dobře woco gohonza 2.0 16v píše:já jo- celkem úchylárna od italů,ale nechal bych si ho líbit:) aby to pak nedopadlo jako s group"B"kterou nevím jestli vůbec jelKrosmen píše:a co motor Abarth 233 ATR 18S ?ví vůbec někdo vo co de?![]()
![]()
![]()
bratři italští
![]()
Byla to "úchylárna" ale skvělá úchylárna![]()
ale nemůžu najít CV2 .... Ještě zajímavější konstrukce tzv TRIFLUX.....měl bejt i v roce 87 použitej v deltě....

Abarth 233 ATR 18S je čtyřdobý řadový kapalinou chlazený přeplňovaný zážehový čtyřválec s rozvodem 2x OHC, zdvihový objem 1759 cm3, vrtání 88.5 mm, zdvih 71.5 mm, největší výkon 330 kW při 8000 ot/min. Turbodmychadlo KKK a mechanické dmychadlo Roots, elektronické vstřikování paliva Weber-Marelli s bezdotykovým zapalováním, blok motoru i hlava válců z lehké slitiny, uzavřená chladicí soustava, mazání se suchou skříní se dvěma sacími a jedním výtlačným čerpadlem a chladičem oleje, alternátor 12 V/65 A, akumulátor 12 V/50 Ah.
Převodné ústrojí. Trvalý pohon všech kol, kapalinou ovládaná dvoukotoučová suchá spojka s kovokeramickým obložením, nesouměrný mezinápravový diferenciál s ručně ovládaným závěrem, samosvorné diferenciály obou náprav.
Podvozek. Příhradový rám z chrommolybdenových trubek a ocelových výlisků, vyztužený sendvičovými panely z uhlíkových a aramidových vláken, s integrovaným bezpečnostním rámem. všechna kola nezávisle zavěšena, odpružený progresivními vinutými pružinami s teleskopickými tlumiči a příčnými zkrutnými stabilizátory. Dvouokruhové kapalinové brzdy s podtlakovým posilovačem. Hřebenové řízení bez posilovače, elektronová kola s ráfky o rozměrech 8x16 vpředu a 12x16 vzadu, pneumatiky Pirelli P7 230/45-16 vpředu a 290/60-16 vzadu.
Karosérie dvoumístná, z plastů vyztužených skleněnými vlákny.
Rozměry a hmotnosti. Rozvor náprav 2440 mm, rozchod kol vpředu 1535 mm, vzadu 1510 mm, délka 3990 mm, šířka 1880 mm, výška 1360 mm, hmotnost bez paliva 890 kg, palivová bezpečnostní nádrž o objemu 110 l.
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
A to jsou presne ty vyjimky co potvrzuji pravidlo
Pochopitelne vsechno jde upravit, i zminovana Fabie 1.2 HTP (pro tebe zcela nezname rodinne vozidlo s trivalcovym motorem a zvukem vysavace), chtel jsem jen podotknout, ze mikey tady "fandi motorum do V" a pritom zrovna srovani V6 a radovej setivalec dle meho nazoru vyzni lepe pro radovej motor.
[/quote]beriem fabiu ako rodiné autíčko,ale skyline nieje a myslím,že ani iné z V6 a vyšie niesú autá na každý den možno ani týžden...je to výnimočné vozenie a to ich robí dosť špeciálnymi..nevravým,že fabky sa nedajú tunovať,len mi už lezú na nervy a aj tento "tuning"v našich krajinách....tým nechem na nikoho narážať,ale ....

1.2 HTP je parodie na motorTaboo píše:V6 sú podla teba shity ???a čo je lepšie fabia 1,2 HTP čková ????

to je přesně ta stránka co sem nemoh najít...honza 2.0 16v píše:www.bulletracing.se
tam je pár delt a prototypů+ 10s integrála se kterou jezdí denně v provozu
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
Myslím konkrétně '68-'70 Plymouth GTX. Obyčejnej sice nemá takovou hodnotu jako GNX, ale když v něm bude 440 Six Pack nebo Hemi a nejlíp ještě 4-speed převodovka, tak už má sběratelskou hodnotu podobnou a tržní hodnotu podstatně větší...Taboo píše: Myslis 67-71 Plymouth GTX? (anebo mozna Buick GSX) Samozrejme hezke taky (mne se libi snad uplne vsechno
), ale po sberatelske strance ma ten GNX (pokud je 100% originalni + low miles) vetsi hodnotu (protoze jich bylo vyrobeno jen 547). Nedavno jsem videl jeden na aukci prodan za 150 tisic dollaru
... Mne by ale stacil i nejaky "obycejny" Grand National.
Ale protože jsem jenom chudý student, tak si budu muset pořídit obyčejnýho Plymoutha Satellite a postavit si klona. Snad už brzo

Edit: ono mi až tak nesejde na tom, jestli to bude GTX nebo ne. V podstatě mi stačí jakejkoliv Mopar z let 1968-1970 na platformě B-body, s dvoudveřovou karoserií hardtop (ne pillared coupe) a s big blockem...
http://www.bulletracing.se/pages/cars/e ... ne_500.gif
http://www.bulletracing.se/pages/cars/e ... engine.jpg
mě se ten motor hrozně líbí....
http://www.bulletracing.se/pages/cars/e ... engine.jpg
mě se ten motor hrozně líbí....

krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
Otec drahe polovicky jezdil donedavna s autem s motorem 2.5 V6 bezne do prace, v cem je problem ? V podstate Suprou bezne jezdit taky neni problem, s tou nakupuju v Hypernove nebo Tescu. Pochopitelne to nejsou auta co maji 1400 koni, s tema by to opravdu na bezny jezdeni nebylo. Akorat je po meste holt vyssi spotrebapetoGT píše:beriem fabiu ako rodiné autíčko,ale skyline nieje a myslím,že ani iné z V6 a vyšie niesú autá na každý den možno ani týžden...je to výnimočné vozenie a to ich robí dosť špeciálnymi..nevravým,že fabky sa nedajú tunovať,len mi už lezú na nervy a aj tento "tuning"v našich krajinách....tým nechem na nikoho narážať,ale ....

Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
preco by nemal byt 6valec normalne auto na kazdodenne jazdenie?petoGT píše:beriem fabiu ako rodiné autíčko,ale skyline nieje a myslím,že ani iné z V6 a vyšie niesú autá na každý den možno ani týžden...je to výnimočné vozenie a to ich robí dosť špeciálnymi..nevravým,že fabky sa nedajú tunovať,len mi už lezú na nervy a aj tento "tuning"v našich krajinách....tým nechem na nikoho narážať,ale ....



a kurna asi jsem neco zapsal, jezdím už dva měsíce denně přes 100km jen do práce ( plus další popojíždky ) s přeplnovaným 3.0 L6 ..JonnY píše:preco by nemal byt 6valec normalne auto na kazdodenne jazdenie?petoGT píše:beriem fabiu ako rodiné autíčko,ale skyline nieje a myslím,že ani iné z V6 a vyšie niesú autá na každý den možno ani týžden...je to výnimočné vozenie a to ich robí dosť špeciálnymi..nevravým,že fabky sa nedajú tunovať,len mi už lezú na nervy a aj tento "tuning"v našich krajinách....tým nechem na nikoho narážať,ale ....![]()
![]()
můžeš mi vysvětklit v čem dělám chabu? proč podle tebe není na denní ježdění??

Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
ale to nemozes !!!Idaho píše:a kurna asi jsem neco zapsal, jezdím už dva měsíce denně přes 100km jen do práce ( plus další popojíždky ) s přeplnovaným 3.0 L6 ..JonnY píše:preco by nemal byt 6valec normalne auto na kazdodenne jazdenie?petoGT píše:beriem fabiu ako rodiné autíčko,ale skyline nieje a myslím,že ani iné z V6 a vyšie niesú autá na každý den možno ani týžden...je to výnimočné vozenie a to ich robí dosť špeciálnymi..nevravým,že fabky sa nedajú tunovať,len mi už lezú na nervy a aj tento "tuning"v našich krajinách....tým nechem na nikoho narážať,ale ....![]()
![]()
můžeš mi vysvětklit v čem dělám chybu? proč podle tebe není na denní ježdění??
prober se ...
pakuj si kupit fabiu 1.2 HTP, s 6valcom mozes jazdit len v nedelu!
