E21
Moderátor: T-O-M
Rozhodně pokračuj a neprodávej to..!!
Máš můj obdiv, já bych to nedokázal..
Barva je to poslední, ale zůstal bych u origo BMW barev..
Povinný ručení bych taky neřešil, až to doděláš, tak to můžeš dát na veteránský značky a ručení je 1/12 z ceny..
Máš můj obdiv, já bych to nedokázal..
Barva je to poslední, ale zůstal bych u origo BMW barev..
Povinný ručení bych taky neřešil, až to doděláš, tak to můžeš dát na veteránský značky a ručení je 1/12 z ceny..
=E39 530i 2003=
=E24 M635CSi 1984=
Někdo potřebuje auto, já mám dvě BMW
=E24 M635CSi 1984=
Někdo potřebuje auto, já mám dvě BMW
Máš pravdu,to auto je prostě nutný dodělat,otázkou jen je jestli to stihnu do zimy aspoň ošetřit proti korozi.T-O-M píše:Jo jo, ta Tatra v AT je super a dělá ji jedinečnou to, že takových člověk moc nevidí, když si koupíš Camaro, Vettu... tak aby za něco stála tak se budeš muset hodně snažit, pak přijedeš na sraz amerik a uvidíš že takových kusů je tam hafo a některé skutečně pikantní. Když přijedeš na jakýkoli tuning sraz u nás tak o E21 nezavadíš, když jsem si pozorně prohlížel fotky z Big BMW srazu tak jsem našel 2 možná 3 a ani jedna mě nezaujala. To jenom abys věděl, že s obyč autem jde udělat hodně parády. Věřím, že když vidíš ty E21 ze západu, tak ti padá brada - nádherný laky, kůže, dělený BBS RS, Alpiny, všude chrom......ale nemusíš hned zoufat a fňukat, s drátěným kartáčem ve vrtačce a brusnejma pastama, silichromama a dalšíma přípravkama na kovy jde udělat takovej malej zázrak a hned máš co dělat přes zimu - panty dveří, uchycení kapoty, díly na motoru. Kola? Klidně nech ty plechy co tam máš - vylešti jim límec a středy stříkny do nějaký barvy třeba do černý jako to měly 2002 Turbo. Barva? Tady záleží dost na penězích, ale být tebou tak si prohlídnu vzorník BMW, hlavně na Mka napříč generacemi. Tvým delphinem chybu neuděláš stejně jako diamantschwarcem, ale neunáhloval bych se.
PS: Když tak koukam, na ty tvý fotky se divim, že místo okolo víčka nádrže není napadeno korozí stejně jako spodky dveří, tam bych to čekal, jinak ty červený světla nejbyly špatnej nápad.
Nikam nepospíchej, vše dělej s rozvahou a pečlivě, v jednoduchosti je krása. Až vše bude komplet, tak uvidíš jakou z toho budeš mít radost a až někam přijedeš budeš středem pozornosti, mezi náma BMW nemocnýma určitě.


- Přílohy
-
- Obr.0107.jpg (26.95 KiB) Zobrazeno 2816 x
-
- Obr.0110.jpg (123.69 KiB) Zobrazeno 2816 x
-
- Obr.0106.jpg (139.89 KiB) Zobrazeno 2816 x
BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01
Dnes jsem zčásti drbal a patlal antikorozní základovkou... docela to prokouklo myslím. Ale jsem tak v půlce,ještě mě čeká moooooře drbání a patlání než to bude aspoň tak abych mohl pokročit ke kitování. Snad net dovolí a budu vám moct pár fotek poslat:









A speciálně pro Toma jsem cvaknul spodek dveří.










A speciálně pro Toma jsem cvaknul spodek dveří.


BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01
on ma pravdu predsedo!T-O-M píše:Jo jo, ta Tatra v AT je super a dělá ji jedinečnou to, že takových člověk moc nevidí, když si koupíš Camaro, Vettu... tak aby za něco stála tak se budeš muset hodně snažit, pak přijedeš na sraz amerik a uvidíš že takových kusů je tam hafo a některé skutečně pikantní. Když přijedeš na jakýkoli tuning sraz u nás tak o E21 nezavadíš, když jsem si pozorně prohlížel fotky z Big BMW srazu tak jsem našel 2 možná 3 a ani jedna mě nezaujala. To jenom abys věděl, že s obyč autem jde udělat hodně parády. Věřím, že když vidíš ty E21 ze západu, tak ti padá brada - nádherný laky, kůže, dělený BBS RS, Alpiny, všude chrom......ale nemusíš hned zoufat a fňukat, s drátěným kartáčem ve vrtačce a brusnejma pastama, silichromama a dalšíma přípravkama na kovy jde udělat takovej malej zázrak a hned máš co dělat přes zimu - panty dveří, uchycení kapoty, díly na motoru. Kola? Klidně nech ty plechy co tam máš - vylešti jim límec a středy stříkny do nějaký barvy třeba do černý jako to měly 2002 Turbo. Barva? Tady záleží dost na penězích, ale být tebou tak si prohlídnu vzorník BMW, hlavně na Mka napříč generacemi. Tvým delphinem chybu neuděláš stejně jako diamantschwarcem, ale neunáhloval bych se.
PS: Když tak koukam, na ty tvý fotky se divim, že místo okolo víčka nádrže není napadeno korozí stejně jako spodky dveří, tam bych to čekal, jinak ty červený světla nejbyly špatnej nápad.
Nikam nepospíchej, vše dělej s rozvahou a pečlivě, v jednoduchosti je krása. Až vše bude komplet, tak uvidíš jakou z toho budeš mít radost a až někam přijedeš budeš středem pozornosti, mezi náma BMW nemocnýma určitě.


Nějak nefunguje imageshack takže to postnu sem přímo. Další pokračování...
- Přílohy
-
- Foto(01).jpg (197.96 KiB) Zobrazeno 2871 x
-
- Foto(02).jpg (193.51 KiB) Zobrazeno 2871 x
-
- Foto(03).jpg (189.75 KiB) Zobrazeno 2871 x
BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01
A poslední - zatím. Mám ale jeden dost vážný problém - klempíř mi vytahal odtoky od šíbru a zavařil to hezky ale komplet takže je nemám kam vyvést. Nevíte někdo kde měla E21 díry na tento účel?
- Přílohy
-
- Foto(19).jpg (194.32 KiB) Zobrazeno 2830 x
-
- Foto(20).jpg (167.81 KiB) Zobrazeno 2830 x
BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01
Takže právě dnes jsem se o to auto přestal jakkoli starat. Zítra to půjdu deponovat a zrušit povinné ručení a milý vůz ať si třeba shnije nebo ho někdo zničí,je mi to už fuk. Vzal jsem si příliš velké sousto na které nestačím a venku se to prostě dělat nedá. A musel bych se nejmíň 3x naklonovat abych stihl udělat vše co je třeba než přijdou deště a mrazy. Přátelé jsem grogy,končím s tím. 

BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01
Hlavně jsem na tom nechal poslední zbytky sil a psychicky mě to dnes odrovnalo. Ulítly mi držáky kufrdeklu - ty péra - a po několika hodinách pokusů to tam dát zpátky jsem kapituloval a kapotu na to jen hodil,zacvakl zámek a šel radši pryč.
Nevím co dřív,všechno na tom spěchá a lítám odpředu dozadu a pod auto a do motoru a furt to nikde není vidět.
A to mě ještě čeká ten modrej kterej taky musí být před zimou opravenej.
Nikam to dát nemůžu,nejhorší je že ho musím opouštět ustrojenýho což je práce navíc a jen to zdržuje. Nicméně ty péra na kufru mi zcela odrovnaly ruce a stejně nevím jak to tam patří. Elektriku tam nemám,občas se poštěstí ukecat souseda aby mi ji vytáhl ven,ale vše jinak probíhá ručně což se fakt nedá.
A když už jsem ho začal i okopávat a nadávat mu do sviní tak už je pro mě asi fakt ztracenej.
Ach jo.








BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01
Seženu si něco co tolik nehnije a zkusím se věnovat tomu anebo tohle dodělám formou zadávání prací v servisech. Ale momentálně už fakt nemůžu. Zrovna bych mohl tam být a zkoušet něco dělat,no ale už jsem včera asi přeskočil pomyslnou hranici možností a schopností a nemám chuť to auto ani vidět. A ani to modrý,je na tom práce která mě nebaví a podmínky dá se říct stejný,jen s tou elektrikou je to lepší. Myslím ale že mu smrt klepe na dveře mnohem silněji než tomu mýmu vraku takže asi bude priorita teď modrej a tenhle počká do jara,léta,napřesrok.... Stejně vyvářka vydrží tak 3 roky a pak se může začít znovu takže to je asi jedno. A vidina stejný dřiny pořád dokola mě příliš nepřidává. Takže to asi hodím nakonec do šrotu. Už ale nechci starý BMW doma ani vidět. Na to co ty auta ve svý době stály peněz a stojej dodnes jejich kvalita naprosto neodpovídá. Viděl jsem moře shnilých E30,snad všechny E21 co jsem viděl si musely projít vyvářkou nebo jsou shnilý,E28 hnijou a viděl jsem už pěkně děravou E34... Zkrátka to kuci německý pěkně odbejvaj. Dnes si koupíš BMW a za deset let ti projede technickou kvůli shnilýmu spodku. Tak to se mi u Golfa nestalo ani omylem a to byl jeden utopenej při povodni až po střechu a druhej 2x nabouranej a dost ledabyle opravenej. A ani známka po rzi. Jeden byl rok 85 a druhej 88 takže v letech BMW E30. Něco je shnilého u modrobílé vrtule.
Jedno tomu mýmu vraku upřít nelze - přes velmi těžký život je to spolehlivý auto,ale když jsem objevil další místa s nutností zásahu klempíře (pod gumama kolem oken a v kufru),když jsem viděl co mě čeká na spodku a když mi uletěly ty péra,prostě jsem už kapituloval. Jedna blbá guma do okna stojí 1500,guma do kufru stojí 2500 a blbej umrněnej motorek na ostřikovače 6500 - jako uznejte že takhle to prostě nejde. Za desetitisíce opravovat auto který má tabulkově hodnotu 15k a nikdo to ani nepojistí proti vandalismu apod. Prostě pokud ten vřed mýho života neprodám v nejbližších dvou týdnech komukoli kdo projeví zájem tak třeba budu pokračovat. Ale už tomu nedám tu péči,ošudlám to,udělám STK a do bazaru s tím.
Mám tip co s těma pérama tak uvidím. Třeba ještě k tomu udělám něco... nevím. Ale nic nesedí,nic není jak by mělo být,nejhorší je že už sám netuším jak tam spousta věcí byla a v podstatě z hromady šroubků stavím auto.
Tome rád bych ti řekl co dál,ale fakt to nevím,je to moc těžký dělat auto venku bez jakékoli mechanizace. Nějak si neumím představit jak bych tahal motor nebo špajzku sám. Nechám to být s tím že se uvidí. Momentálně nejsem schopen vyřešit ani ty odtoky od šíbru takže mám pořád hadice vyvedený na podlahu. Zajímavý je že mám nákresy všeho,jen tohle a ty péra ne. 

Jedno tomu mýmu vraku upřít nelze - přes velmi těžký život je to spolehlivý auto,ale když jsem objevil další místa s nutností zásahu klempíře (pod gumama kolem oken a v kufru),když jsem viděl co mě čeká na spodku a když mi uletěly ty péra,prostě jsem už kapituloval. Jedna blbá guma do okna stojí 1500,guma do kufru stojí 2500 a blbej umrněnej motorek na ostřikovače 6500 - jako uznejte že takhle to prostě nejde. Za desetitisíce opravovat auto který má tabulkově hodnotu 15k a nikdo to ani nepojistí proti vandalismu apod. Prostě pokud ten vřed mýho života neprodám v nejbližších dvou týdnech komukoli kdo projeví zájem tak třeba budu pokračovat. Ale už tomu nedám tu péči,ošudlám to,udělám STK a do bazaru s tím.



Mám tip co s těma pérama tak uvidím. Třeba ještě k tomu udělám něco... nevím. Ale nic nesedí,nic není jak by mělo být,nejhorší je že už sám netuším jak tam spousta věcí byla a v podstatě z hromady šroubků stavím auto.


BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01
hele ja vimjak ti je, ale neprodavej!!!!!!!!!!!!! vim, ze bys toho mohl pak litovat, jako toho lituju ja do ted, kdyz sem prodal svy corrado, je to tvoje srdecni zalezitost, radeji tohod pod plachtu a pockej do jara, to prijdes na jiny myslenky! vr mi, chce to si trochu odpocnout a pak te to zase chyte jako driv prosimte nedelej to a nech si to, to auto si to zaslouzi tu tvou peci, nikdo jinej mu ji uz neda, a zase je v tom uz tolik casu a penez, to ti nikdo uz nevrati
prosimte pockej tejden a napis sem jak to bude dal, verim, ze se rozhodnes spravne a karu si nechas 


Dobře,tohle zní řekl bych rozumně.máca píše:hele ja vimjak ti je, ale neprodavej!!!!!!!!!!!!! vim, ze bys toho mohl pak litovat, jako toho lituju ja do ted, kdyz sem prodal svy corrado, je to tvoje srdecni zalezitost, radeji tohod pod plachtu a pockej do jara, to prijdes na jiny myslenky! vr mi, chce to si trochu odpocnout a pak te to zase chyte jako driv prosimte nedelej to a nech si to, to auto si to zaslouzi tu tvou peci, nikdo jinej mu ji uz neda, a zase je v tom uz tolik casu a penez, to ti nikdo uz nevratiprosimte pockej tejden a napis sem jak to bude dal, verim, ze se rozhodnes spravne a karu si nechas




BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01
ctes mi z duse! hele to corro uz bylo na spadnuti minuly utery, jrdno sem si nasel v nemecku hned tady u nas za kopcem, domluvil sem se s majitelem a sel vyzvednout prachy, ale banka jeste mela zavrino a kdyz otevreli po obede a ja mel prachy v ruce a sedel sem uz v odtahovce, tak tomu skopcakovi volam, ze vyjizdim a on na to, ze uz je to prodany
tak sem koupil e 30 kabrio a mam zatim tohle, jinak rano sem jak brunejskej kral a rozhoduju se cim pojedu do prace
u baraku mi sedi tri kary a jedna lepsi nez druha 



No vidíííííš...
Tak to já momentálně mám na výběr nepojízdnou E21,brutálně promočenou E30 s mrtvou baterkou a problémem na elektrice a Peugeot 405 kterej za studena nestartuje. Výběr jak prase.
Hele nevíš...? Potřebuju sehnat na E30 levou potkávačku nebo obě na chroma,pak příčku pod přední okno a na E21 si chci dát čočky bez úsměvu z plasta a potřebuju sehnat ledviny. Přeci jen to máš do D kousek,já to tam mám tak 350km.
Jen esli třeba náááhodou o něčem nevíš. Heh když jsem u těch dílů tak bych užil celou E21 na díly hehe.
Stejně chci nějakou potvoru na jízdy do práce. Přemýšlel jsem o E32 abych nasral našeho drahého majitele firmy kterej jezdí v Octavii a toužííííí po medvědovi. A já poslední holka pro všechno bych si vozil prdel v sedmičce.












BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01
to Cons - škoda že lámeš hůl nad svou E21, ale dovedu si představit jak seš na tom a i že toho máš plný zuby, na toto téma se toho tady řeklo dost a asi ještě řekne, protože ti držíme palce, každopádně se nějak neunáhluj. E32 by neni špatnej nápad - taková 735i v manuálu
to máca - gratulace ke cabriu



to máca - gratulace ke cabriu
Tome když já jsem strašně vzteklej poslední dobou. A ke všemu to vypadá že má bávo prasklý péro vzadu. Takže ještě kupovat pružiny...T-O-M píše:to Cons - škoda že lámeš hůl nad svou E21, ale dovedu si představit jak seš na tom a i že toho máš plný zuby, na toto téma se toho tady řeklo dost a asi ještě řekne, protože ti držíme palce, každopádně se nějak neunáhluj. E32 by neni špatnej nápad - taková 735i v manuálu![]()
![]()
![]()
to máca - gratulace ke cabriu



BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01
Tome když já jsem strašně vzteklej poslední dobou. A ke všemu to vypadá že má bávo prasklý péro vzadu. Takže ještě kupovat pružiny...T-O-M píše:to Cons - škoda že lámeš hůl nad svou E21, ale dovedu si představit jak seš na tom a i že toho máš plný zuby, na toto téma se toho tady řeklo dost a asi ještě řekne, protože ti držíme palce, každopádně se nějak neunáhluj. E32 by neni špatnej nápad - taková 735i v manuálu![]()
![]()
![]()
to máca - gratulace ke cabriu



BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01
Tome když já jsem strašně vzteklej poslední dobou. A ke všemu to vypadá že má bávo prasklý péro vzadu. Takže ještě kupovat pružiny...T-O-M píše:to Cons - škoda že lámeš hůl nad svou E21, ale dovedu si představit jak seš na tom a i že toho máš plný zuby, na toto téma se toho tady řeklo dost a asi ještě řekne, protože ti držíme palce, každopádně se nějak neunáhluj. E32 by neni špatnej nápad - taková 735i v manuálu![]()
![]()
![]()
to máca - gratulace ke cabriu



BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01
LOL LOL LOL napíše to nebyl zvolen typ odesílání a tváří se to že to neodeslalo. A vono joooo.
Máca: Ledviny na žraloka. Heeej a kolik za čočky? Docela bych... Teda kdyby to šlo....
Můžu mít angel eyes pro E30,bylo by to zajímavý na žraločině.

Máca: Ledviny na žraloka. Heeej a kolik za čočky? Docela bych... Teda kdyby to šlo....

BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01
Hihi noooooooooooo...T-O-M píše:a já si řikám, jak jsi vyčerpanej psychycky i finančně, proto tady nadhazuju 735i a ty chceš hned 750, ale jestli chceš naštvat šéfa tak jsi hned do iL verzeTohle auto si řiká o V12
















BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01
Tak teď už neni problém si zajed do Německa a nějakou hezkou 750i/iL si vybrat. Viděl jsem promo video z r.´86 na tehdy novinku E32 a ta technika už v tý době
neuvěřitelný (tady v tý době šli lidi do kolen samou radostí když měli ve 120L stahovací okýnka vzadu oproti 105S). A když se taková sedmice dá do kupy, tak je to pořád respekt auto na silnici. Výhodou je, že takový káry nikdo nehumtoval - ředitelský auta, automaty, servis... jen budou mít hodně najeto. A jízdní komfort oproti ředitelský octavii - vesmírná loď Enterprice a vozejk na uhlí (nechci pomlouvat octávky, jsou to dobrý auta, můžu potvrdit, ale přece jen 7 je 7)
