..... to jest pravda, asi to musela být pěkná švestkaGeorgeos píše:jo tak proto jsem jí viděl chodit s krunýřem na krku.
Tuningové dění u nás
- fufu
- Moderátor
- Příspěvky: 2554
- Registrován: 06 dub 2006 20:55
- Bydliště: Český Krumlov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuningové dění u nás
- Venca Brody
- Příspěvky: 3338
- Registrován: 09 črc 2006 18:04
- Bydliště: jižní čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuningové dění u nás
fakt jo??to je blbost ne??PeLa píše:Já viděl Alíka ve Feldě.
no necim jezdit musim kdyz je gali nemocnej....
Re: Tuningové dění u nás
A co se mu stalo.Alik píše:fakt jo??to je blbost ne??PeLa píše:Já viděl Alíka ve Feldě.![]()
![]()
no necim jezdit musim kdyz je gali nemocnej....
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
- PeLa
- Příspěvky: 239
- Registrován: 30 čer 2006 18:49
- Bydliště: Taková pr*el kousek od "Metropole"
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuningové dění u nás
Ještě že nemá prd... v hadičce. 
Když jsem byl malý, byl jsem namyšlený.... ale ted už nemám chybu.
www.vw-club.cz
Pusťte si rádio VW-Clubu

www.vw-club.cz
Pusťte si rádio VW-Clubu

- Venca Brody
- Příspěvky: 3338
- Registrován: 09 črc 2006 18:04
- Bydliště: jižní čechy
- Kontaktovat uživatele:
No ten spodek by chtel poopravit a dat nastrik.
Jinak koukam ze ten spodek a asi i ta predni naprava je zrejme stejna s galantem r.v.85 Pod tatikovo autem uz sem dlouho nelezel ale je mi to povedomi 
neboj udelam...poopravit neni co to je jen povrchova rez to ma kazdy starsi auto a od oleje je to proto ze ta trubicka doslova chcala volej........takze nafta mi pomuze to dat dolu
neboj udelam...poopravit neni co to je jen povrchova rez to ma kazdy starsi auto a od oleje je to proto ze ta trubicka doslova chcala volej........takze nafta mi pomuze to dat dolu
Re: Tuningové dění u nás
To jsou asfaltový pláty na tý podlaze (v kufru je tecsound ne?)? Nějakej Doronel ? Páč ty jsou dosti dobrý hlavně proti vybracím ale jinak jsou kurevsky těžký. Já je mám na blatníkách a bocích a mají přes 10 kg. To ta podlaha má teď tak o 30 kg víc ne.
Jinak já jestli se k tomu dokopu chci přes zimu rozebrat palubku a podlahu. Podlahu chci ještě o pár plátů vylepšit a taky na ní použít pěnovou desku na pohlcení zvuku. Pak ještě chci vytlumit přední kapotu speciální pěnou pohlcující zvuk a přepážku mezi motorem a kabinou vezmu noise killerem. Chci snížit hluk v kabitě ještě aleposň o třetinu nynější hodnoty.
Ale už teď jsem docílil útlumu že ventilace uvnitř auta je hlučnější než samotný motor což si myslím že je dobrý
.
Jinak já jestli se k tomu dokopu chci přes zimu rozebrat palubku a podlahu. Podlahu chci ještě o pár plátů vylepšit a taky na ní použít pěnovou desku na pohlcení zvuku. Pak ještě chci vytlumit přední kapotu speciální pěnou pohlcující zvuk a přepážku mezi motorem a kabinou vezmu noise killerem. Chci snížit hluk v kabitě ještě aleposň o třetinu nynější hodnoty.
Ale už teď jsem docílil útlumu že ventilace uvnitř auta je hlučnější než samotný motor což si myslím že je dobrý
http://fimosperky.cz - obchod s ručně vyráběným zbožím 
Re: Tuningové dění u nás
Tak mas asi hlucnou ventilaciGeorgeos píše:To jsou asfaltový pláty na tý podlaze (v kufru je tecsound ne?)? Nějakej Doronel ? Páč ty jsou dosti dobrý hlavně proti vybracím ale jinak jsou kurevsky těžký. Já je mám na blatníkách a bocích a mají přes 10 kg. To ta podlaha má teď tak o 30 kg víc ne.
Jinak já jestli se k tomu dokopu chci přes zimu rozebrat palubku a podlahu. Podlahu chci ještě o pár plátů vylepšit a taky na ní použít pěnovou desku na pohlcení zvuku. Pak ještě chci vytlumit přední kapotu speciální pěnou pohlcující zvuk a přepážku mezi motorem a kabinou vezmu noise killerem. Chci snížit hluk v kabitě ještě aleposň o třetinu nynější hodnoty.
Ale už teď jsem docílil útlumu že ventilace uvnitř auta je hlučnější než samotný motor což si myslím že je dobrý.
GIV 1.8T
Chce za ně 10K i s pneu. Ty zadní prej maji 9"fufu píše:..... nevíš kolik chtěla za ty kola co tam měla, docela by se mi hodili na služebáka
http://fimosperky.cz - obchod s ručně vyráběným zbožím 
- fufu
- Moderátor
- Příspěvky: 2554
- Registrován: 06 dub 2006 20:55
- Bydliště: Český Krumlov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuningové dění u nás
Georgeos píše:To jsou asfaltový pláty na tý podlaze (v kufru je tecsound ne?)? Nějakej Doronel ? Páč ty jsou dosti dobrý hlavně proti vybracím ale jinak jsou kurevsky těžký. Já je mám na blatníkách a bocích a mají přes 10 kg. To ta podlaha má teď tak o 30 kg víc ne.
Jinak já jestli se k tomu dokopu chci přes zimu rozebrat palubku a podlahu. Podlahu chci ještě o pár plátů vylepšit a taky na ní použít pěnovou desku na pohlcení zvuku. Pak ještě chci vytlumit přední kapotu speciální pěnou pohlcující zvuk a přepážku mezi motorem a kabinou vezmu noise killerem. Chci snížit hluk v kabitě ještě aleposň o třetinu nynější hodnoty.
Ale už teď jsem docílil útlumu že ventilace uvnitř auta je hlučnější než samotný motor což si myslím že je dobrý.
..... jo bylo to dosti těžký když jsem to nesl z Matos Soundu, ještě že mi nejde o výkon motoru, ale ta spotřeba
..... pod palubovkou mám tlumící molitan a pak ještě všude pod tapecírinkem, no doufám že to nebudu muset někdy zas rozebírat
ty jo ze by nekdo izoloval kdyz koukam na ty stribrnou paskufufu píše:.... tak abych se nenechal zahambit u Georgeuse, tak jsem též odhlučnil vůz, protože jsem ostatní věci krom podlahy a kufru měl hotov už od zimy, tak jsem dodělal ten zbytek
HONDA CR-V
www.autodesign.zde.cz
www.autodesign.zde.cz
Tak vačkový hřídel je na autě.
Nejdříve jsem asi ho chtěl vyměnit sám, ale narazil jsem na problém, že nejde vyndat bez demontáže celé hlavy(což se mi nechtělo, protože tam mám karbonové těsnění za 3500Kč) a nebo nadzvednutí celého motoru(to si ale v garáži neudělám)
Takže jsem to nechal na autoservis.
A první dojmy. Do cca 3500ot/m není znát žádná změna(a to ani pokles výkonu) Někde kolem 4000ot/m se motor podruhé nadechne a pak nepolevuje až do REDLINE což mám zatím 6000ot/m
V praxi to znamená, že např. při předjíždění v 80km/h podřadím na trojku, která pak točí až do 130km/h, kde začne motor škytat(zasáhne omezovač).
Nejvíc je to znát na 4ce, kterou vytočím plynule až do cca 180km/h. Předtím jsem už kolem 160 ztrácel na výkonu.
Zítra jdu měřit pomocí G-Techu, abych měl nějaké přesnější ůdaje.
Takže jsem to nechal na autoservis.
A první dojmy. Do cca 3500ot/m není znát žádná změna(a to ani pokles výkonu) Někde kolem 4000ot/m se motor podruhé nadechne a pak nepolevuje až do REDLINE což mám zatím 6000ot/m
V praxi to znamená, že např. při předjíždění v 80km/h podřadím na trojku, která pak točí až do 130km/h, kde začne motor škytat(zasáhne omezovač).
Nejvíc je to znát na 4ce, kterou vytočím plynule až do cca 180km/h. Předtím jsem už kolem 160 ztrácel na výkonu.
Zítra jdu měřit pomocí G-Techu, abych měl nějaké přesnější ůdaje.
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
- Venca Brody
- Příspěvky: 3338
- Registrován: 09 črc 2006 18:04
- Bydliště: jižní čechy
- Kontaktovat uživatele:
Stála mě 4500Kč. Je to ale jen přebroušení staré vačky + nitridace. Výroba nové vačky přijde tak na cca 9000Kč.Venca Brody píše:to chvalim!Kolik si za ni dal?Ze bych si kopil do citronka!
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
- Venca Brody
- Příspěvky: 3338
- Registrován: 09 črc 2006 18:04
- Bydliště: jižní čechy
- Kontaktovat uživatele:
To Andel: To mi nejde do hlavy, proc by se kvuli vacce mel nadzvedavat celej motor, nebo sundavat hlava? Mas to ciply? Bez toho to asi nema moc velkej vyznam.. Jinak me zajimaj ty hodnoty co to pridalo.
To Venca Brody: Na 1.4ce je to znat stejne jako na 1.6ce! Ja mam ostrou vacku na Fabii 1.4ce a je to o 10% lepsi! A s ostatnima upravama je rozdil jeste vetsi..
To Venca Brody: Na 1.4ce je to znat stejne jako na 1.6ce! Ja mam ostrou vacku na Fabii 1.4ce a je to o 10% lepsi! A s ostatnima upravama je rozdil jeste vetsi..
GIV 1.8T
- Venca Brody
- Příspěvky: 3338
- Registrován: 09 črc 2006 18:04
- Bydliště: jižní čechy
- Kontaktovat uživatele:
Protože vačka se musí vyndat do strany a tam překáží karosérie.R@ZOR píše:To Andel: To mi nejde do hlavy, proc by se kvuli vacce mel nadzvedavat celej motor, nebo sundavat hlava? Mas to ciply? Bez toho to asi nema moc velkej vyznam.. Jinak me zajimaj ty hodnoty co to pridalo.
To Venca Brody: Na 1.4ce je to znat stejne jako na 1.6ce! Ja mam ostrou vacku na Fabii 1.4ce a je to o 10% lepsi! A s ostatnima upravama je rozdil jeste vetsi..
Na úpravu ECU pojedu někdy příští týden.
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw









