LJay: Honda CRX 2G ED9 - R.I.P.

Na čem pracují členové TF

Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis

Odpovědět
Uživatelský avatar
Fifi
Příspěvky: 657
Registrován: 15 lis 2006 20:20
Bydliště: Ostrava

Re: LJay - CRX ED9 turbo

Příspěvek od Fifi »

Co stojí vyvážení soustavy klika-setrvák-řemenice? Předpokládám, že to zařizoval Libor? Díky.
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo

Příspěvek od blázen »

měli by to umět udělat i v ostravě ve vítkovicích. vlastně oni tu umí vše,zkusím se zeptat
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo

Příspěvek od JRD McLAREN »

tak nech sa ti skladanie dari viac jak mne v piatok... 8)
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo

Příspěvek od JRD McLAREN »

Fifi píše:Co stojí vyvážení soustavy klika-setrvák-řemenice? Předpokládám, že to zařizoval Libor? Díky.
keby bol problem na morave, skus Banovce nad Bebravou - Koleno
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Fifi
Příspěvky: 657
Registrován: 15 lis 2006 20:20
Bydliště: Ostrava

Re: LJay - CRX ED9 turbo

Příspěvek od Fifi »

Pro mě aktuální cca na podzim, ale nemám představu o cenách, proto mě to zajímá. Liborovi to vyvažuje tuším Krámský a to je jistota, kdyby to ale zvládli i tady bylo by dobře... Jinak co se týče brusu kliky, válců, bloku vím o někom z Petřvaldu, případně ospoltech a dělají i žárové nástřiky... Sorry za ot LJay.
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo

Příspěvek od LJay »

Fifi: vyvažování jsem si zařizoval sám, ale bylo to u stejnýho člověka u kterýho si to nechává vyvažovat Libor. Je to vzdálený příbuzný, takže sem měl asi menší rodinnou slevu :)

JRD McLAREN: Díky, snad to dobře dopadne. Co se stalo v pátek, když si skládal motor? Nějak nestíhám pročítat fórum, takže nemám přehled.
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
Fifi
Příspěvky: 657
Registrován: 15 lis 2006 20:20
Bydliště: Ostrava

Re: LJay - CRX ED9 turbo

Příspěvek od Fifi »

Ok, tak se poptám přímo Libora, koncem měsíce s ním budu řešit spojku... Jinak to "koleno" vypadá taky na schopnou dilnu, ale nespíš zůstanu vrámci ČR. :wink:
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo

Příspěvek od LJay »

Menší upgrade. Není to sice buhví jakej pokrok, ale jen finální čištění bloku mi zabralo přes 5 hodin práce. V úterý až bude volno, tak ještě zkontroluju vůle na klice a pak jí tam našroubuju napevno.
motor 21.jpg
motor 21.jpg (126.48 KiB) Zobrazeno 2818 x
www.jfperformance.cz

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo

Příspěvek od LJay »

Dneska sem zkontroloval vůle hlavních ložisek kliky a zkompletoval písty a ojnice.
ojnice 03.jpg
ojnice 03.jpg (113.96 KiB) Zobrazeno 2714 x
www.jfperformance.cz

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo

Příspěvek od LJay »

Jelikož jsou kluci od Eaglu asi přesvědčený, že stavby Déčkových motorů s jejich ojnicema je potřeba trochu okořenit, tak je navrhnuli tak, aby je bez úpravy bloku a klece uložení klikového hřídele nešlo použít :) Takže mně teď čeká trocha broušení.
blok 10.jpg
blok 10.jpg (169.18 KiB) Zobrazeno 2628 x
blok 11.jpg
blok 11.jpg (141.83 KiB) Zobrazeno 2628 x
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo

Příspěvek od JRD McLAREN »

jeehoo.... mas fotku s prilozenou povodnou ojnicou ..??
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo

Příspěvek od LJay »

Původní ojnice vypadají takhle:
Obrázek

Oproti Eaglům jsou to pěkný tyčinky :)
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: LJay - CRX ED9 turbo

Příspěvek od Lordík »

proč to dělat jednoduše když u toho můžeš trávit spousta hodin vše předělávat a upravovat :lol: jinak hezky s tím válčíš snad to potom pojede podle tvým představ 8)
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

Uživatelský avatar
wesly.TDI
Příspěvky: 6763
Registrován: 26 kvě 2006 09:26
Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo

Příspěvek od wesly.TDI »

tos měl nechat, to by si sedlo :lol: :lol: :lol:

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo

Příspěvek od LJay »

Tak po dnešním brousícím maratonu už by měl být blok a uložení kliky připravený pro montáž ojnic :) Zejta je zkusím nahodit a budu doufat, že nebude nikde drhnout.
blok 12.jpg
blok 12.jpg (117.81 KiB) Zobrazeno 2416 x
blok 13.jpg
blok 13.jpg (106.01 KiB) Zobrazeno 2416 x
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo

Příspěvek od JRD McLAREN »

pekna zabavka.. ..de sade si mal hlinik ..?? :mrgreen:
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo

Příspěvek od LJay »

JRD McLAREN: ani mi nemluv, brousil sem to přes 6 hodin, takže zábava to byla opravdu vydatná :)
www.jfperformance.cz

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo

Příspěvek od LJay »

Dneska sem na test sesadil kliku, ojky a klec klikovky. Po úpravě se už ojky protáčí bez problémů a mají u potřebný odstupy od bloku a klece. Když to půjde dobře, tak o víkendu zabrousím pístní kroužky a začnu finálně kompletovat spodek motoru.
blok 14.jpg
blok 14.jpg (186.7 KiB) Zobrazeno 2311 x
www.jfperformance.cz

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo

Příspěvek od LJay »

Dneska sem zabrousil a nasadil pístní kroužky. Přeměřil vůle na ojnicích a celý to zkompletoval dohromady.
blok 15.jpg
blok 15.jpg (132.23 KiB) Zobrazeno 2206 x
blok 16.jpg
blok 16.jpg (141.63 KiB) Zobrazeno 2206 x
www.jfperformance.cz

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo

Příspěvek od LJay »

Teď sem se díval na jedno video ze stavby honda motoru a při kompletaci pístu s ojnicí, tam udával, že zámky ložisek na ojnicích musí směřovat k výfukový straně pístu. Je to nutný dodržet, nebo se jedná jen o pomůcku, aby měl zámky na všech ojnicích na tu samou stranu? Já je mám totiž natočený k sací straně.
www.jfperformance.cz

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo

Příspěvek od LJay »

Jelikož sem musel kvuli jedný chybce při kompletaci, vyndat znovu písty a ojnice, tak sem toho využil, a trochu sem posychroval přední část bloku, která byla od něčeho nažraná. Není to sice úplnej zázrak, ale rozhodně to vypadá líp než před tím :)
blok 17.jpg
blok 17.jpg (119.83 KiB) Zobrazeno 2064 x
www.jfperformance.cz

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo

Příspěvek od LJay »

Abych to neměl tak jednoduchý, tak sem teď narazil na další problém. ARP štefy co sem kdysi kupoval, nepasují do závitů v bloku. DOHCéčko má totiž z nějakýho důvodu závit M11x1,5 a SOHC na který jsou ty ARPy co mám určený, má M10x1,25. Když sem to tenkrát měřil, tak mně ani za boha nenapadlo, že by v déčkový serii mohly být rozdíly v závitech, tak sem to měřil jen na délku a závit sem nekontroloval.

Co sem teď hledal na netu, tak se to prý dá řešit štefama pro B16A, ale prostřední na sací straně se musí zkracovat, aby nebyl moc blízko vačce.

Ještě mně napadlo nechat převložkovat závity v bloku, tak aby odpovídaly závitům na štefech co mám doma, ale nevím jestli by to nedělalo nějaký problémy, když by bylo převložkovaných všech 10 závitů držících hlavu. Nemáte s tím někdo zkušenost?
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo

Příspěvek od JRD McLAREN »

nevlozkuj...
neda sa to pri rozdielnom stupani zavitu..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo

Příspěvek od LJay »

Já bych ten původní závit předělal, aby měl stejný stoupání, aby se to dalo, ale stejně asi radší půjdu cestou jinech štrefů, teda jestli najdu nějaký vhodný, protože to vložkování by byl zbytečně velikej zásah.
www.jfperformance.cz

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo

Příspěvek od LJay »

B16kový ARPy už jsou objednaný, takže už stačí jen počkat než dorazí. Kdyby měl někdo zájem o novou nepoužitou sadu ARP štefů hlavy pro D16 SOHC motory, tak můžu nabídnout.

Taky sem dneska nainstaloval novou verzi shiftlightu a jel jí otestovat. Všechno běhá jak má, takže ty hodiny strávený psaním a kontrolou firmwaru, nebyly zbytečný :)
crx_01.jpg
crx_01.jpg (145.94 KiB) Zobrazeno 1776 x
www.jfperformance.cz

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo

Příspěvek od LJay »

Dneska sem zase malinko pokročil. Nový štefy už jsou v bloku. Závity sem musel trochu protáhnout závitníkem, aby si štefy sedly co nejhlouběji, ale teď už to všechno sedí jak má a musím už jen zabrousit prostřední štef na sací straně a bude to cajk.
blok 18.jpg
blok 18.jpg (96.63 KiB) Zobrazeno 1515 x
hlava 10.jpg
hlava 10.jpg (109.49 KiB) Zobrazeno 1515 x
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
Boči
Příspěvky: 1630
Registrován: 02 lis 2007 09:14
Bydliště: Ova

Re: LJay - CRX ED9 turbo

Příspěvek od Boči »

Smekám ... :potlesk:
"Kdo je Casey kurva Ryback" ?

*** montáž LPG systému značky Magic - více info přes SZ ***

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo

Příspěvek od LJay »

Štef je upravený a taky jsem namontoval olejový čerpadlo a odlitek s guferem kliky.
štefy 02.jpg
štefy 02.jpg (104.56 KiB) Zobrazeno 1424 x
motor 22.jpg
motor 22.jpg (91.34 KiB) Zobrazeno 1424 x
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo

Příspěvek od JRD McLAREN »

Pekneee..

a podarilo sa ti v poslednej dobe kupit nejaky aftermarket diel, ktory by hned pasoval ..?? bez uprav .. :mrgreen:
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo

Příspěvek od LJay »

JRD McLAREN: hele to je dobrá otázka. Já už si vlastně ani nepamatuju, kdy sem naposled nemusel nic řezat, brousit, vrtat ... :)
www.jfperformance.cz

Odpovědět

Zpět na „Projekty“