LJay: Honda CRX 2G ED9 - R.I.P.
Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
Re: LJay - CRX ED9 turbo
Co stojí vyvážení soustavy klika-setrvák-řemenice? Předpokládám, že to zařizoval Libor? Díky.
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Re: LJay - CRX ED9 turbo
měli by to umět udělat i v ostravě ve vítkovicích. vlastně oni tu umí vše,zkusím se zeptat
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: LJay - CRX ED9 turbo
tak nech sa ti skladanie dari viac jak mne v piatok... 

Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: LJay - CRX ED9 turbo
keby bol problem na morave, skus Banovce nad Bebravou - KolenoFifi píše:Co stojí vyvážení soustavy klika-setrvák-řemenice? Předpokládám, že to zařizoval Libor? Díky.
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: LJay - CRX ED9 turbo
Pro mě aktuální cca na podzim, ale nemám představu o cenách, proto mě to zajímá. Liborovi to vyvažuje tuším Krámský a to je jistota, kdyby to ale zvládli i tady bylo by dobře... Jinak co se týče brusu kliky, válců, bloku vím o někom z Petřvaldu, případně ospoltech a dělají i žárové nástřiky... Sorry za ot LJay.
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Re: LJay - CRX ED9 turbo
Fifi: vyvažování jsem si zařizoval sám, ale bylo to u stejnýho člověka u kterýho si to nechává vyvažovat Libor. Je to vzdálený příbuzný, takže sem měl asi menší rodinnou slevu 
JRD McLAREN: Díky, snad to dobře dopadne. Co se stalo v pátek, když si skládal motor? Nějak nestíhám pročítat fórum, takže nemám přehled.

JRD McLAREN: Díky, snad to dobře dopadne. Co se stalo v pátek, když si skládal motor? Nějak nestíhám pročítat fórum, takže nemám přehled.
www.jfperformance.cz
Re: LJay - CRX ED9 turbo
Ok, tak se poptám přímo Libora, koncem měsíce s ním budu řešit spojku... Jinak to "koleno" vypadá taky na schopnou dilnu, ale nespíš zůstanu vrámci ČR. 

Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Re: LJay - CRX ED9 turbo
Menší upgrade. Není to sice buhví jakej pokrok, ale jen finální čištění bloku mi zabralo přes 5 hodin práce. V úterý až bude volno, tak ještě zkontroluju vůle na klice a pak jí tam našroubuju napevno.
www.jfperformance.cz
Re: LJay - CRX ED9 turbo
Dneska sem zkontroloval vůle hlavních ložisek kliky a zkompletoval písty a ojnice.
www.jfperformance.cz
Re: LJay - CRX ED9 turbo
Jelikož jsou kluci od Eaglu asi přesvědčený, že stavby Déčkových motorů s jejich ojnicema je potřeba trochu okořenit, tak je navrhnuli tak, aby je bez úpravy bloku a klece uložení klikového hřídele nešlo použít
Takže mně teď čeká trocha broušení.

www.jfperformance.cz
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: LJay - CRX ED9 turbo
jeehoo.... mas fotku s prilozenou povodnou ojnicou ..??
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: LJay - CRX ED9 turbo
Původní ojnice vypadají takhle:

Oproti Eaglům jsou to pěkný tyčinky

Oproti Eaglům jsou to pěkný tyčinky

www.jfperformance.cz
Re: LJay - CRX ED9 turbo
proč to dělat jednoduše když u toho můžeš trávit spousta hodin vše předělávat a upravovat
jinak hezky s tím válčíš snad to potom pojede podle tvým představ 


Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
- wesly.TDI
- Příspěvky: 6763
- Registrován: 26 kvě 2006 09:26
- Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
- Kontaktovat uživatele:
Re: LJay - CRX ED9 turbo
tos měl nechat, to by si sedlo




Re: LJay - CRX ED9 turbo
Tak po dnešním brousícím maratonu už by měl být blok a uložení kliky připravený pro montáž ojnic
Zejta je zkusím nahodit a budu doufat, že nebude nikde drhnout.

www.jfperformance.cz
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: LJay - CRX ED9 turbo
pekna zabavka.. ..de sade si mal hlinik ..?? 

Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: LJay - CRX ED9 turbo
JRD McLAREN: ani mi nemluv, brousil sem to přes 6 hodin, takže zábava to byla opravdu vydatná 

www.jfperformance.cz
Re: LJay - CRX ED9 turbo
Dneska sem na test sesadil kliku, ojky a klec klikovky. Po úpravě se už ojky protáčí bez problémů a mají u potřebný odstupy od bloku a klece. Když to půjde dobře, tak o víkendu zabrousím pístní kroužky a začnu finálně kompletovat spodek motoru.
www.jfperformance.cz
Re: LJay - CRX ED9 turbo
Dneska sem zabrousil a nasadil pístní kroužky. Přeměřil vůle na ojnicích a celý to zkompletoval dohromady.
www.jfperformance.cz
Re: LJay - CRX ED9 turbo
Teď sem se díval na jedno video ze stavby honda motoru a při kompletaci pístu s ojnicí, tam udával, že zámky ložisek na ojnicích musí směřovat k výfukový straně pístu. Je to nutný dodržet, nebo se jedná jen o pomůcku, aby měl zámky na všech ojnicích na tu samou stranu? Já je mám totiž natočený k sací straně.
www.jfperformance.cz
Re: LJay - CRX ED9 turbo
Jelikož sem musel kvuli jedný chybce při kompletaci, vyndat znovu písty a ojnice, tak sem toho využil, a trochu sem posychroval přední část bloku, která byla od něčeho nažraná. Není to sice úplnej zázrak, ale rozhodně to vypadá líp než před tím 

www.jfperformance.cz
Re: LJay - CRX ED9 turbo
Abych to neměl tak jednoduchý, tak sem teď narazil na další problém. ARP štefy co sem kdysi kupoval, nepasují do závitů v bloku. DOHCéčko má totiž z nějakýho důvodu závit M11x1,5 a SOHC na který jsou ty ARPy co mám určený, má M10x1,25. Když sem to tenkrát měřil, tak mně ani za boha nenapadlo, že by v déčkový serii mohly být rozdíly v závitech, tak sem to měřil jen na délku a závit sem nekontroloval.
Co sem teď hledal na netu, tak se to prý dá řešit štefama pro B16A, ale prostřední na sací straně se musí zkracovat, aby nebyl moc blízko vačce.
Ještě mně napadlo nechat převložkovat závity v bloku, tak aby odpovídaly závitům na štefech co mám doma, ale nevím jestli by to nedělalo nějaký problémy, když by bylo převložkovaných všech 10 závitů držících hlavu. Nemáte s tím někdo zkušenost?
Co sem teď hledal na netu, tak se to prý dá řešit štefama pro B16A, ale prostřední na sací straně se musí zkracovat, aby nebyl moc blízko vačce.
Ještě mně napadlo nechat převložkovat závity v bloku, tak aby odpovídaly závitům na štefech co mám doma, ale nevím jestli by to nedělalo nějaký problémy, když by bylo převložkovaných všech 10 závitů držících hlavu. Nemáte s tím někdo zkušenost?
www.jfperformance.cz
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: LJay - CRX ED9 turbo
nevlozkuj...
neda sa to pri rozdielnom stupani zavitu..
neda sa to pri rozdielnom stupani zavitu..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: LJay - CRX ED9 turbo
Já bych ten původní závit předělal, aby měl stejný stoupání, aby se to dalo, ale stejně asi radší půjdu cestou jinech štrefů, teda jestli najdu nějaký vhodný, protože to vložkování by byl zbytečně velikej zásah.
www.jfperformance.cz
Re: LJay - CRX ED9 turbo
B16kový ARPy už jsou objednaný, takže už stačí jen počkat než dorazí. Kdyby měl někdo zájem o novou nepoužitou sadu ARP štefů hlavy pro D16 SOHC motory, tak můžu nabídnout.
Taky sem dneska nainstaloval novou verzi shiftlightu a jel jí otestovat. Všechno běhá jak má, takže ty hodiny strávený psaním a kontrolou firmwaru, nebyly zbytečný
Taky sem dneska nainstaloval novou verzi shiftlightu a jel jí otestovat. Všechno běhá jak má, takže ty hodiny strávený psaním a kontrolou firmwaru, nebyly zbytečný

www.jfperformance.cz
Re: LJay - CRX ED9 turbo
Dneska sem zase malinko pokročil. Nový štefy už jsou v bloku. Závity sem musel trochu protáhnout závitníkem, aby si štefy sedly co nejhlouběji, ale teď už to všechno sedí jak má a musím už jen zabrousit prostřední štef na sací straně a bude to cajk.
www.jfperformance.cz
Re: LJay - CRX ED9 turbo
Smekám ... 

"Kdo je Casey kurva Ryback" ?
*** montáž LPG systému značky Magic - více info přes SZ ***
*** montáž LPG systému značky Magic - více info přes SZ ***
Re: LJay - CRX ED9 turbo
Štef je upravený a taky jsem namontoval olejový čerpadlo a odlitek s guferem kliky.
www.jfperformance.cz
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: LJay - CRX ED9 turbo
Pekneee..
a podarilo sa ti v poslednej dobe kupit nejaky aftermarket diel, ktory by hned pasoval ..?? bez uprav ..
a podarilo sa ti v poslednej dobe kupit nejaky aftermarket diel, ktory by hned pasoval ..?? bez uprav ..

Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: LJay - CRX ED9 turbo
JRD McLAREN: hele to je dobrá otázka. Já už si vlastně ani nepamatuju, kdy sem naposled nemusel nic řezat, brousit, vrtat ... 

www.jfperformance.cz