LJay: Honda CRX 2G ED9 - R.I.P.

Na čem pracují členové TF

Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis

Odpovědět
Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: LJay - CRX ED9 turbo

Příspěvek od Juraj »

oboje reseni neni moc vhodne... takhle se plyny za turbem nesrovnaji dostatecne rychle... bude to castecne pusobit jako motorova brzda u nakladaku... doporucuju natahnout vlastni vetev cca 1m delky a pak napojit pod co nejmensim uhlem do vetve hlavni. pokud to ovsem prostor pod kapotou takto umoznuje.
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo

Příspěvek od LJay »

Trochu sem hledal na netu a taky se bavil s pár lidma a pro moje výkony, není ta konstrukce příruby až tak kritická. Klapka WG se stejně nikdy neotevře tak, aby se uplně vyklonila z proudu plynů, takže je bude po každý trochu vířit. Navíc obtok není oddělený od výtoku z turbíny, takže nějaký víření vzniká i tady. Hlavní je, aby se klapka WG mohla otevřít naplno, což už teď jde bez problémů.

S Jirkou sem se dohodnul tak, že pokud by s tím byly v budoucnu problémy, tak si nechám vyrobit tu downpipe novou. Nejspíš se separátní větví pro WG a nebo rovnou použiju externí WG pro lepší řízení toku plynů.
www.jfperformance.cz

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo

Příspěvek od LJay »

Chlapy držte palce, zejtra se jde přehazovat motor.

Nakonec sem se rozhodnul, že ho přeci jen zajedu jako NA. Bude to jistější, protože alespoň budu vědět, že motor je OK než tam dám turbo. Kdyby pak třeba začalo turbo brát olej, tak budu vědět, že chyba je v turbu, né v motoru a nebudu to muset zdlouhavě hledat.

Na motoru je už připravený chlazení a mazání pro turbo, takže až bude zajeto, tak stačí nahodit svody s turbem, IC a trubky a může se jít ladit.
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: LJay - CRX ED9 turbo

Příspěvek od Juraj »

nestacilo by zajet motor s permanentne otevrenym WG? :-)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo

Příspěvek od LJay »

Juraj píše:nestacilo by zajet motor s permanentne otevrenym WG? :-)
Asi by to tak šlo taky, ale takhle je to jistější. Navíc je podle mně lepší nechat motor trochu sednout, než z něho začněš dolovat vyšší výkony :)
www.jfperformance.cz

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo

Příspěvek od LJay »

Tak v první řadě bych chtěl poděkovat Patysovi z Honda-Clubu, za opravdu obětavou pomoc při přehození motoru, bez něj bych se s tím sejřil ještě teď a tady přidávám pár fotek z toho jak to dneska vypadalo.

Jinak motor běží zdá se v pořádku, ale měl sem ho zatím nastartovaný jen cca. 25 minut na volnoběhu. Zítra poskládám zpátky zbytek auta a půjdu ho zajet.
vymena 02.jpg
vymena 02.jpg (156.3 KiB) Zobrazeno 2761 x
vymena 03.jpg
vymena 03.jpg (175.82 KiB) Zobrazeno 2761 x
vymena 04.jpg
vymena 04.jpg (163.43 KiB) Zobrazeno 2761 x
www.jfperformance.cz

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo

Příspěvek od LJay »

Ješte sem přihodím foto toho, jak sem nakonec vyřešil mazání turba a umístění čidel.
mazani 01.jpg
mazani 01.jpg (107.78 KiB) Zobrazeno 2753 x
mazani 02.jpg
mazani 02.jpg (107.92 KiB) Zobrazeno 2753 x
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo

Příspěvek od JRD McLAREN »

paradicka.... :D
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo

Příspěvek od LJay »

JRD McLAREN: jj taky sem rád, že všechno běží jak má.

Jinak motor už má za sebou prvních 100 km a všechno vypadá v pořádku. Natočil sem i krátký video s ukázkou toho jak si pěkně přede:) Až bude čas, tak ho postnu.
www.jfperformance.cz

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo

Příspěvek od LJay »

Přihazuju slíbené video z prvního startu motoru.

www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
petanek192
Příspěvky: 393
Registrován: 31 led 2010 15:21

Re: LJay - CRX ED9 turbo

Příspěvek od petanek192 »

Kolik je volnobeh 1300 ?
Švédská kvalita...to není turek u mašiny v Německu co si myslí, že DAS auto se spokojí se svým jménem z dob co to dělal Herr Němec

Saab 2,3Turbo AERO , POWERFLEX , EBC , WEBASTO , NIVOMAT

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel
Příspěvky: 3089
Registrován: 04 srp 2011 19:12
Bydliště: Havířov

Re: LJay - CRX ED9 turbo

Příspěvek od LiberaleMiguel »

asi by se mi osobne to nechtelo skladat na 2x :D
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru

Uživatelský avatar
Davidoff
Příspěvky: 1735
Registrován: 03 dub 2005 22:51
Bydliště: RiceLand

Re: LJay - CRX ED9 turbo

Příspěvek od Davidoff »

Ljay, tebe obdivuju stejně jak sem přelouskal to 53stránkový téma na HC tak sem to přelouskal i tady a klaním se co jsi všechno sám zvládnul a vyřešil... opravdu klobouk dolů 8)
moooc velký černý letadlo :lol:

Uživatelský avatar
DcSpeedi
Příspěvky: 461
Registrován: 14 čer 2007 17:20
Bydliště: Opava city

Re: LJay - CRX ED9 turbo

Příspěvek od DcSpeedi »

na tohle jsem se těšil, až to pojede a jsem rád že se daří

nejsem si jistý jestli jsi to už někde psal ale budeš taky řešit převodovku nebo necháš jak je... ?
Řidič

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo

Příspěvek od LJay »

petanek192: Volnoběh je 2000 ot při uplně studeným motoru a 1000 ot při zahřátým.

LiberaleMiguel: mazání i chlazení turba už mám připravený, takže montáž turba je už více méně jen otázkou povolení a utažení pár šroubů.

Davidoff: díky, ono to není zase až tak těžký. Kdybych měl nějakou předešlou praxi v motorařině, tak by ten projekt odsejpal určitě rychleji, ale takhle sem strávil spoustu času jen zjišťováním toho co mám vůbec dělat, aby to pak fungovalo :) alespoň se při tom ale člověk něco naučí.

DcSpeedi: převodovku zatím nechám tak jak je. Při montáži motoru sem jenom vyměnil spojku za karbon keramickou F1 racing (uvidíme co vydrží). Časem bych chtěl ale zrepásnout i převodku a s ní tam pak dát i nějakou opravdu pořádnou spojku.
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
Davidoff
Příspěvky: 1735
Registrován: 03 dub 2005 22:51
Bydliště: RiceLand

Re: LJay - CRX ED9 turbo

Příspěvek od Davidoff »

LJay: právě že jde o to se něco naučit proto tě obdivuju, už jenom jak sem viděl na HC jak sis vyrobil ty držáky na sedačky (ber to s tím že sem si to téma četl asi tak dva roky po :lol: ) mě uplně dostalo, takovýhle zapálení pro věc se dneska už nevidí, i když u Hondy to chápu :lol:
moooc velký černý letadlo :lol:

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: LJay - CRX ED9 turbo

Příspěvek od Juraj »

mě osobně F1 racing na 200sx vydržela nebo spíše nevydržela... po první ostré jízdě byla ta tam... poohledni se po spojkach exedy nejlepe stage 2 ci 3 :-) :-)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo

Příspěvek od LJay »

Davidoff: mně právě příjde zbytečný utrácet peníze za věci, který si je člověk schopný s klidem vyrobit doma sám, tak proto právě celý projekt vypadá tak jak vypadá. Navíc si tím člověk i docela dobře zvedne dovednostní skill a to se hodí :)

Juraj: s tím že to ta spojka asi nepobere, tak nějak počítám, dal sem jí tam proto, že sem jí měl už nějakou dobu doma a původní spojka byla na šrot. Až ta F1 odejde, tak koupím něco pořádnýho, třeba zrovna tu Exedy.
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: LJay - CRX ED9 turbo

Příspěvek od Juraj »

no uvidíš :-) tak držim palce ať šlape co nejdéle :-)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo

Příspěvek od LJay »

Juraj: díky, moc jí nedávám, ale uvidíme :)

Na auto teď nebylo moc času, protože sem musel dělat na baráku, takže sem toho moc nestihnul, ale už mám doma nerezový trubky (2" turbo-IC, 2,5" IC-klapka), včera sem objednal Walbro GSS 341 a taky už sem pořešil uchycení IC ke karoserii a v týdnu snad stihnu svařit vedení vzduchu.

Intercooler sem přidělal přes dva silentbloky, aby se mohl částečně pohybovat s motorem a na horní část mu ještě přidělám gumový doraz, aby při maximálním výklonu necinkal o tu středovou výztuhu. Úmyslně sem ho posadil trochu víc k jedný straně, abych mohl trubku mezi turbem a IC táhnout co nejkratší cestou skrz tu díru, kterou sem vyříznul v chladičovce.
Přílohy
ic 04.jpg
ic 04.jpg (164.73 KiB) Zobrazeno 2047 x
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo

Příspěvek od Zemi »

8) 8) 8)
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo

Příspěvek od LJay »

Zemi: konečně ten cooler od tebe zažije taky nějakou akci a nebude furt jen ležet v dílně v polici :)
www.jfperformance.cz

Mr. Grimes
Příspěvky: 119
Registrován: 14 črc 2012 17:22

Re: LJay - CRX ED9 turbo

Příspěvek od Mr. Grimes »

http://www.tuning-forum.org/download/file.php?id=104634" onclick="window.open(this.href);return false;
:nono:
"One of the problems is that too many simply view the wastegate as a wastegate - some sort of exit through we dump useless exhast gas." - A. Graham Bell
I pokud bude mozne udrzet pozadovany plnici tlak, tak spatny WG vystup negativne ovlivnuje dalsi faktory, mimo jine i volumetric efficency. Byla by skoda si timto kazit jinak spickovou stavbu.
Drzim ti palce.
RWD Suzuki Baleno hatch MSQ ecu
Vyroba Wideband Lambda 4.9 budiku, viz sekce prodej nebo PM

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo

Příspěvek od Zemi »

Mr. Grimes píše:
http://www.tuning-forum.org/download/file.php?id=104634" onclick="window.open(this.href);return false;
:nono:
"One of the problems is that too many simply view the wastegate as a wastegate - some sort of exit through we dump useless exhast gas." - A. Graham Bell
I pokud bude mozne udrzet pozadovany plnici tlak, tak spatny WG vystup negativne ovlivnuje dalsi faktory, mimo jine i volumetric efficency. Byla by skoda si timto kazit jinak spickovou stavbu.
Drzim ti palce.
EWG....
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo

Příspěvek od LJay »

Studená část sacího potrubí už je skoro hotová. Ještě navařím úchty a bude cajk. Teplá část pak bude hračka, protože to bude vlastně jen nerezový elko na kterým budou nasazený silikonový kolena.
potrubi 01.jpg
potrubi 01.jpg (139.22 KiB) Zobrazeno 1693 x
potrubi 03.jpg
potrubi 03.jpg (97.95 KiB) Zobrazeno 1693 x
www.jfperformance.cz

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo

Příspěvek od LJay »

Takhle vypadá potrubí na autě (ještě nenastříknutý hliníkovým lakem). Zatím je tam jen studená část. Teplou dodělám až bude nasazený turbo, abych si to mohl pořádně rozměřit.

Jinak motor po 950km v NA režimu běží stále bez závad. Do týdne mi snad dojde palivový čerpadlo a eprom s mapa od Montyho a pak tam začnu sázet turbo.
potrubi_05_113.jpg
potrubi_05_113.jpg (183.42 KiB) Zobrazeno 1548 x
potrubi_04_290.jpg
potrubi_04_290.jpg (148.71 KiB) Zobrazeno 1548 x
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: LJay - CRX ED9 turbo

Příspěvek od Juraj »

máš pěknou kompaktní baterii, jakou má kapacitu a startovací proud? díky.
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo

Příspěvek od Zemi »

Ta Varticka se tvari na 40-45ku soudim dle 330A...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo

Příspěvek od LJay »

Neměl sem teď moc času postovat postupný progres na všechny fora, takže podrobněji je to pouze na Honda Clubu, ale tady je výsledek mýho snažení:)
Zatím nejsou upravený mapy, takže sem to mohl nechat běžet jen na volnoběh. No a teď už jen musím počkat na to co z toho Monty vykouzlí :)

Juraj: jaký jsou přesně parametry tý baterky si bohužel nepamatuju. Juknu na to v týdnu.


motor 28.jpg
motor 28.jpg (180.88 KiB) Zobrazeno 1356 x
motor 29.jpg
motor 29.jpg (171.53 KiB) Zobrazeno 1356 x
motor 30.jpg
motor 30.jpg (147.96 KiB) Zobrazeno 1356 x
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
Květoslávek
Příspěvky: 1601
Registrován: 16 srp 2006 11:01
Bydliště: Brno-Hlavní město Moravy

Re: LJay - CRX ED9 turbo

Příspěvek od Květoslávek »

monty je kouzelník ,víme:)
Volvo V40 2.0 T4 yellow Faketaxi :)
Go HARD or Go Home!!!

Odpovědět

Zpět na „Projekty“