LJay: Honda CRX 2G ED9 - R.I.P.
Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
Re: LJay - CRX ED9 turbo
oboje reseni neni moc vhodne... takhle se plyny za turbem nesrovnaji dostatecne rychle... bude to castecne pusobit jako motorova brzda u nakladaku... doporucuju natahnout vlastni vetev cca 1m delky a pak napojit pod co nejmensim uhlem do vetve hlavni. pokud to ovsem prostor pod kapotou takto umoznuje.
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: LJay - CRX ED9 turbo
Trochu sem hledal na netu a taky se bavil s pár lidma a pro moje výkony, není ta konstrukce příruby až tak kritická. Klapka WG se stejně nikdy neotevře tak, aby se uplně vyklonila z proudu plynů, takže je bude po každý trochu vířit. Navíc obtok není oddělený od výtoku z turbíny, takže nějaký víření vzniká i tady. Hlavní je, aby se klapka WG mohla otevřít naplno, což už teď jde bez problémů.
S Jirkou sem se dohodnul tak, že pokud by s tím byly v budoucnu problémy, tak si nechám vyrobit tu downpipe novou. Nejspíš se separátní větví pro WG a nebo rovnou použiju externí WG pro lepší řízení toku plynů.
S Jirkou sem se dohodnul tak, že pokud by s tím byly v budoucnu problémy, tak si nechám vyrobit tu downpipe novou. Nejspíš se separátní větví pro WG a nebo rovnou použiju externí WG pro lepší řízení toku plynů.
www.jfperformance.cz
Re: LJay - CRX ED9 turbo
Chlapy držte palce, zejtra se jde přehazovat motor.
Nakonec sem se rozhodnul, že ho přeci jen zajedu jako NA. Bude to jistější, protože alespoň budu vědět, že motor je OK než tam dám turbo. Kdyby pak třeba začalo turbo brát olej, tak budu vědět, že chyba je v turbu, né v motoru a nebudu to muset zdlouhavě hledat.
Na motoru je už připravený chlazení a mazání pro turbo, takže až bude zajeto, tak stačí nahodit svody s turbem, IC a trubky a může se jít ladit.
Nakonec sem se rozhodnul, že ho přeci jen zajedu jako NA. Bude to jistější, protože alespoň budu vědět, že motor je OK než tam dám turbo. Kdyby pak třeba začalo turbo brát olej, tak budu vědět, že chyba je v turbu, né v motoru a nebudu to muset zdlouhavě hledat.
Na motoru je už připravený chlazení a mazání pro turbo, takže až bude zajeto, tak stačí nahodit svody s turbem, IC a trubky a může se jít ladit.
www.jfperformance.cz
Re: LJay - CRX ED9 turbo
nestacilo by zajet motor s permanentne otevrenym WG? 

Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: LJay - CRX ED9 turbo
Asi by to tak šlo taky, ale takhle je to jistější. Navíc je podle mně lepší nechat motor trochu sednout, než z něho začněš dolovat vyšší výkonyJuraj píše:nestacilo by zajet motor s permanentne otevrenym WG?

www.jfperformance.cz
Re: LJay - CRX ED9 turbo
Tak v první řadě bych chtěl poděkovat Patysovi z Honda-Clubu, za opravdu obětavou pomoc při přehození motoru, bez něj bych se s tím sejřil ještě teď a tady přidávám pár fotek z toho jak to dneska vypadalo.
Jinak motor běží zdá se v pořádku, ale měl sem ho zatím nastartovaný jen cca. 25 minut na volnoběhu. Zítra poskládám zpátky zbytek auta a půjdu ho zajet.
Jinak motor běží zdá se v pořádku, ale měl sem ho zatím nastartovaný jen cca. 25 minut na volnoběhu. Zítra poskládám zpátky zbytek auta a půjdu ho zajet.
www.jfperformance.cz
Re: LJay - CRX ED9 turbo
Ješte sem přihodím foto toho, jak sem nakonec vyřešil mazání turba a umístění čidel.
www.jfperformance.cz
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: LJay - CRX ED9 turbo
paradicka.... 

Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: LJay - CRX ED9 turbo
JRD McLAREN: jj taky sem rád, že všechno běží jak má.
Jinak motor už má za sebou prvních 100 km a všechno vypadá v pořádku. Natočil sem i krátký video s ukázkou toho jak si pěkně přede:) Až bude čas, tak ho postnu.
Jinak motor už má za sebou prvních 100 km a všechno vypadá v pořádku. Natočil sem i krátký video s ukázkou toho jak si pěkně přede:) Až bude čas, tak ho postnu.
www.jfperformance.cz
- petanek192
- Příspěvky: 393
- Registrován: 31 led 2010 15:21
Re: LJay - CRX ED9 turbo
Kolik je volnobeh 1300 ?
Švédská kvalita...to není turek u mašiny v Německu co si myslí, že DAS auto se spokojí se svým jménem z dob co to dělal Herr Němec
Saab 2,3Turbo AERO , POWERFLEX , EBC , WEBASTO , NIVOMAT
Saab 2,3Turbo AERO , POWERFLEX , EBC , WEBASTO , NIVOMAT
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: LJay - CRX ED9 turbo
asi by se mi osobne to nechtelo skladat na 2x 

Re: LJay - CRX ED9 turbo
Ljay, tebe obdivuju stejně jak sem přelouskal to 53stránkový téma na HC tak sem to přelouskal i tady a klaním se co jsi všechno sám zvládnul a vyřešil... opravdu klobouk dolů 

moooc velký černý letadlo 

Re: LJay - CRX ED9 turbo
na tohle jsem se těšil, až to pojede a jsem rád že se daří
nejsem si jistý jestli jsi to už někde psal ale budeš taky řešit převodovku nebo necháš jak je... ?
nejsem si jistý jestli jsi to už někde psal ale budeš taky řešit převodovku nebo necháš jak je... ?
Řidič
Re: LJay - CRX ED9 turbo
petanek192: Volnoběh je 2000 ot při uplně studeným motoru a 1000 ot při zahřátým.
LiberaleMiguel: mazání i chlazení turba už mám připravený, takže montáž turba je už více méně jen otázkou povolení a utažení pár šroubů.
Davidoff: díky, ono to není zase až tak těžký. Kdybych měl nějakou předešlou praxi v motorařině, tak by ten projekt odsejpal určitě rychleji, ale takhle sem strávil spoustu času jen zjišťováním toho co mám vůbec dělat, aby to pak fungovalo
alespoň se při tom ale člověk něco naučí.
DcSpeedi: převodovku zatím nechám tak jak je. Při montáži motoru sem jenom vyměnil spojku za karbon keramickou F1 racing (uvidíme co vydrží). Časem bych chtěl ale zrepásnout i převodku a s ní tam pak dát i nějakou opravdu pořádnou spojku.
LiberaleMiguel: mazání i chlazení turba už mám připravený, takže montáž turba je už více méně jen otázkou povolení a utažení pár šroubů.
Davidoff: díky, ono to není zase až tak těžký. Kdybych měl nějakou předešlou praxi v motorařině, tak by ten projekt odsejpal určitě rychleji, ale takhle sem strávil spoustu času jen zjišťováním toho co mám vůbec dělat, aby to pak fungovalo

DcSpeedi: převodovku zatím nechám tak jak je. Při montáži motoru sem jenom vyměnil spojku za karbon keramickou F1 racing (uvidíme co vydrží). Časem bych chtěl ale zrepásnout i převodku a s ní tam pak dát i nějakou opravdu pořádnou spojku.
www.jfperformance.cz
Re: LJay - CRX ED9 turbo
LJay: právě že jde o to se něco naučit proto tě obdivuju, už jenom jak sem viděl na HC jak sis vyrobil ty držáky na sedačky (ber to s tím že sem si to téma četl asi tak dva roky po
) mě uplně dostalo, takovýhle zapálení pro věc se dneska už nevidí, i když u Hondy to chápu 


moooc velký černý letadlo 

Re: LJay - CRX ED9 turbo
mě osobně F1 racing na 200sx vydržela nebo spíše nevydržela... po první ostré jízdě byla ta tam... poohledni se po spojkach exedy nejlepe stage 2 ci 3



Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: LJay - CRX ED9 turbo
Davidoff: mně právě příjde zbytečný utrácet peníze za věci, který si je člověk schopný s klidem vyrobit doma sám, tak proto právě celý projekt vypadá tak jak vypadá. Navíc si tím člověk i docela dobře zvedne dovednostní skill a to se hodí 
Juraj: s tím že to ta spojka asi nepobere, tak nějak počítám, dal sem jí tam proto, že sem jí měl už nějakou dobu doma a původní spojka byla na šrot. Až ta F1 odejde, tak koupím něco pořádnýho, třeba zrovna tu Exedy.

Juraj: s tím že to ta spojka asi nepobere, tak nějak počítám, dal sem jí tam proto, že sem jí měl už nějakou dobu doma a původní spojka byla na šrot. Až ta F1 odejde, tak koupím něco pořádnýho, třeba zrovna tu Exedy.
www.jfperformance.cz
Re: LJay - CRX ED9 turbo
no uvidíš
tak držim palce ať šlape co nejdéle 


Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: LJay - CRX ED9 turbo
Juraj: díky, moc jí nedávám, ale uvidíme 
Na auto teď nebylo moc času, protože sem musel dělat na baráku, takže sem toho moc nestihnul, ale už mám doma nerezový trubky (2" turbo-IC, 2,5" IC-klapka), včera sem objednal Walbro GSS 341 a taky už sem pořešil uchycení IC ke karoserii a v týdnu snad stihnu svařit vedení vzduchu.
Intercooler sem přidělal přes dva silentbloky, aby se mohl částečně pohybovat s motorem a na horní část mu ještě přidělám gumový doraz, aby při maximálním výklonu necinkal o tu středovou výztuhu. Úmyslně sem ho posadil trochu víc k jedný straně, abych mohl trubku mezi turbem a IC táhnout co nejkratší cestou skrz tu díru, kterou sem vyříznul v chladičovce.

Na auto teď nebylo moc času, protože sem musel dělat na baráku, takže sem toho moc nestihnul, ale už mám doma nerezový trubky (2" turbo-IC, 2,5" IC-klapka), včera sem objednal Walbro GSS 341 a taky už sem pořešil uchycení IC ke karoserii a v týdnu snad stihnu svařit vedení vzduchu.
Intercooler sem přidělal přes dva silentbloky, aby se mohl částečně pohybovat s motorem a na horní část mu ještě přidělám gumový doraz, aby při maximálním výklonu necinkal o tu středovou výztuhu. Úmyslně sem ho posadil trochu víc k jedný straně, abych mohl trubku mezi turbem a IC táhnout co nejkratší cestou skrz tu díru, kterou sem vyříznul v chladičovce.
- Přílohy
-
- ic 04.jpg (164.73 KiB) Zobrazeno 2047 x
www.jfperformance.cz
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Re: LJay - CRX ED9 turbo



(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
Re: LJay - CRX ED9 turbo
Zemi: konečně ten cooler od tebe zažije taky nějakou akci a nebude furt jen ležet v dílně v polici 

www.jfperformance.cz
-
- Příspěvky: 119
- Registrován: 14 črc 2012 17:22
Re: LJay - CRX ED9 turbo

"One of the problems is that too many simply view the wastegate as a wastegate - some sort of exit through we dump useless exhast gas." - A. Graham Bell
I pokud bude mozne udrzet pozadovany plnici tlak, tak spatny WG vystup negativne ovlivnuje dalsi faktory, mimo jine i volumetric efficency. Byla by skoda si timto kazit jinak spickovou stavbu.
Drzim ti palce.
RWD Suzuki Baleno hatch MSQ ecu
Vyroba Wideband Lambda 4.9 budiku, viz sekce prodej nebo PM
Vyroba Wideband Lambda 4.9 budiku, viz sekce prodej nebo PM
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Re: LJay - CRX ED9 turbo
EWG....Mr. Grimes píše:![]()
"One of the problems is that too many simply view the wastegate as a wastegate - some sort of exit through we dump useless exhast gas." - A. Graham Bell
I pokud bude mozne udrzet pozadovany plnici tlak, tak spatny WG vystup negativne ovlivnuje dalsi faktory, mimo jine i volumetric efficency. Byla by skoda si timto kazit jinak spickovou stavbu.
Drzim ti palce.
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
Re: LJay - CRX ED9 turbo
Studená část sacího potrubí už je skoro hotová. Ještě navařím úchty a bude cajk. Teplá část pak bude hračka, protože to bude vlastně jen nerezový elko na kterým budou nasazený silikonový kolena.
www.jfperformance.cz
Re: LJay - CRX ED9 turbo
Takhle vypadá potrubí na autě (ještě nenastříknutý hliníkovým lakem). Zatím je tam jen studená část. Teplou dodělám až bude nasazený turbo, abych si to mohl pořádně rozměřit.
Jinak motor po 950km v NA režimu běží stále bez závad. Do týdne mi snad dojde palivový čerpadlo a eprom s mapa od Montyho a pak tam začnu sázet turbo.
Jinak motor po 950km v NA režimu běží stále bez závad. Do týdne mi snad dojde palivový čerpadlo a eprom s mapa od Montyho a pak tam začnu sázet turbo.
www.jfperformance.cz
Re: LJay - CRX ED9 turbo
máš pěknou kompaktní baterii, jakou má kapacitu a startovací proud? díky.
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Re: LJay - CRX ED9 turbo
Ta Varticka se tvari na 40-45ku soudim dle 330A...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
Re: LJay - CRX ED9 turbo
Neměl sem teď moc času postovat postupný progres na všechny fora, takže podrobněji je to pouze na Honda Clubu, ale tady je výsledek mýho snažení:)
Zatím nejsou upravený mapy, takže sem to mohl nechat běžet jen na volnoběh. No a teď už jen musím počkat na to co z toho Monty vykouzlí
Juraj: jaký jsou přesně parametry tý baterky si bohužel nepamatuju. Juknu na to v týdnu.
Zatím nejsou upravený mapy, takže sem to mohl nechat běžet jen na volnoběh. No a teď už jen musím počkat na to co z toho Monty vykouzlí

Juraj: jaký jsou přesně parametry tý baterky si bohužel nepamatuju. Juknu na to v týdnu.
www.jfperformance.cz
- Květoslávek
- Příspěvky: 1601
- Registrován: 16 srp 2006 11:01
- Bydliště: Brno-Hlavní město Moravy
Re: LJay - CRX ED9 turbo
monty je kouzelník ,víme:)
Volvo V40 2.0 T4 yellow Faketaxi 
Go HARD or Go Home!!!

Go HARD or Go Home!!!