LJay: Honda CRX 2G ED9 - R.I.P.

Na čem pracují členové TF

Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis

Odpovědět
LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Příspěvek od LJay »

Tak nárazník už je odvrtaný a připravený k instalaci zpátky na auto. Lakovaný je opravdu jen hodně na hrubo, aby černý fleky po zavaření prasklin nebyly do očí. Po sezóně ho nechám nalakovat pořádně, ale pro teď to stačí.
Nárazník 06.jpg
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Příspěvek od Zemi »

6 a na fakture neni napsano ktera - cislo vyrobku interni takze dohledam prd... Zabira tak na 2mm, ale da se to naucit tak pocitam ze odpruzena...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Příspěvek od LJay »

No potěš koště, jestli se takhle chová odpružená keramika, tak ještě že sem šel do té organiky :)
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
Alfoun
Příspěvky: 1071
Registrován: 12 říj 2005 11:53
Bydliště: now Smethwick,B-ham
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Příspěvek od Alfoun »

Ja ji odpruzenou mam,tak jsem zvedav jak se bude chovat az ji namontim.
http://forum.corradoclub.cz
FB Corrado R32T
Corrado R32 turbo 509BHP/640NM
Yamaha YZF-R1 4XV 150hp

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Příspěvek od Juraj »

podle meho nezalezi na materialu oblozeni ale sile pritlaku tzn plocha oblozeni lamely a sila pritlaku setrvacniku :-) pokud je jen "4 hrotá" lamela na silnej pritlacak tak je jasne ze skoro klouzat nebude :-)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Příspěvek od LJay »

Upravený nárazník je zpátky na autě. Jelikož je z auta, který bylo bouraný na předek, tak zrovna dvakrát dobře nesedí, ale to pořeším až po sezoně.

Sem zvědavý jak se přídavný otvory osvědčí, až začně být teplo. V týdnu ještě koupím hliníkový plech a udělám tepelný štít, pro vzduchový filtr, který zároveň bude sloužit jako přívod vzduchu z nárazníku k filtru.
Nárazník 07.jpg
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel
Příspěvky: 3089
Registrován: 04 srp 2011 19:12
Bydliště: Havířov

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Příspěvek od LiberaleMiguel »

mozna blba otazka, ale ma vyznam tepelny stit u vzduchove filtru u turbo motoru, kdyz se vzduch stejne v turbu ohreje ?
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru

Uživatelský avatar
beck
Příspěvky: 541
Registrován: 26 čer 2007 18:14
Bydliště: Hrochov/Prostějov/Brno

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Příspěvek od beck »

cim studenejsi vzduch tam dostanes,tim lip :kladivo: nplati to jen pro atmosfery...
Müller Motorsport & Customs - Autoservis Prostějov
- servis, lakovna, karosárna, svařování plastů, geometrie, klimatizace , zajistení stk
- rámování, renovace veteranu, tuning a offroad upravy + shop, výroba z lamina a uhlíku

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Příspěvek od blázen »

proto je třeba mít účinný IC
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
beck
Příspěvky: 541
Registrován: 26 čer 2007 18:14
Bydliště: Hrochov/Prostějov/Brno

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Příspěvek od beck »

nekolik benzinovych preplnovanyh aut mam nebo jsme mel a z vlastni zkusenosti vim,ze pokud nasajes vzduch kterej je zvenku a ma 20 stupnu tak jede auto daleko lip nez kdyz nasajes vzuch z podkapoty kterej ma treba 60..... konkretne na tomhle pripadu u tehle crx to bude mit dost velkej vliv si myslim ja
Müller Motorsport & Customs - Autoservis Prostějov
- servis, lakovna, karosárna, svařování plastů, geometrie, klimatizace , zajistení stk
- rámování, renovace veteranu, tuning a offroad upravy + shop, výroba z lamina a uhlíku

Gooder
Příspěvky: 2116
Registrován: 13 zář 2011 20:48
Bydliště: Středočeský kraj

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Příspěvek od Gooder »

Nechceš raději zvolit jiný materiál pro ten tepelný štít? Třeba karbon nebo polykarbonát mi přijde lepší. Ale myslím si, že nikdy to tak dokonale neutěsníš, spíš bych koupil už filtr s karbonovým krytem(Simota nějaký dělá) a případně ho osadil kvalitnějším filtrem. Sám jsem s tím experimentoval, kryt mi kopíroval kapotu a myslel jsem, že je to dostatečně utěsněné. Potom jsem vrátil origo airbox a nestačil jsem se divit, jak auto najednou ožilo :) Filtr byl předtím kupovaný nový a byl tam cca 3 měsíce, takže špinavý nebyl, přívod vzduchu jsem vyřešil přes otvor po mlhovce.

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Příspěvek od LJay »

beck: přesně tak, u céra není v motorovým prostoru moc místa, takže mám filtr hodně blízko svodů a to není úplně ideální, tak snad tomu stínění alespoň trochu pomůže.

Gooder: ten hliníkový štít chci potáhnout tímhle: http://www.speedpro.eu/akce-reflexni-te ... -6070.html" onclick="window.open(this.href);return false; o karbonu, nebo alespoň o laminátu sem přemýšlel, ale bylo by to zdlouhavý, protože bych musel dělat kopyto. Možná kdybych někde splašil karbonový nebo kevlarový desky, tak to udělám z nich. Na airbox, nebo nějaký filtr s krytem tam bohužel není místo. Už takhle mám co dělat, abych nasadil ten filtry přímo turbo.
www.jfperformance.cz

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Příspěvek od LJay »

Nová spojka už je na místě. Tímto bych chtěl poděkovat klukům z MotorArtu za skvělou práci a příští sobotu se zase uvidíme :)

Dohodl sem se totiž s Dimim, že si nakonec nechám výfuk svařit u nich, protože to bude o dost jednodušší. Doma bych mohl auto zvednout tak maximálně na hevery a pod tím se nedá nic pořádnýho dělat.
spojka_01.jpg
spojka_02.jpg
www.jfperformance.cz

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Příspěvek od LJay »

Jelikož sem měl dneska dovolenou a venku bylo nádherně, tak mi to nedalo a pustil sem se do výfuku sám. Strávil sem na tom sice skoro 10 hodin, protože neustálý lezení pod auto dost zdržovalo, ale výfuk je hotový. Ještě o víkendu zbouchu downpipe a budu moc k Montymu na finální odladění ECU.

Sváry sice nejsou žádná krása, protože sem spěchal, kvůli tomu, že sem to potřeboval mít do večera zase zpátky pojízdný, ale výfuk stejně příjde z větší části omotat termopáskou, takže to zase tolik nevadí.
vyfuk_03.jpg
vyfuk_04.jpg
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Příspěvek od Juraj »

8) taky me to ceka.... ufffff
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Příspěvek od LJay »

Juraj: bez zvedáku je to fuška, ale dá se to.
www.jfperformance.cz

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Příspěvek od LJay »

Sice sem u toho trochu zmoknul a vymrznul, ale downpipe je hotová :) Přírubu a jedno koleno sem použil z původní downpipe, kterou sem koupil s turbem. Musel sem ten celek sice komplet rozřezat a převařit, aby to páslo, ale nakonec se to dalo použít. Zbytek downpipe sem pak svařil z nových trubek. Za přírubou by se mi víc líbil trochu pozvolnější ohyb dolů, ale kvůli nedostatku místa to už líp udělat nešlo.

Na downpipe sem si připravil i montážní otvor pro wideband lambdu, protože až bude čas, tak bych chtěl začít dělat na WB kontroleru, tak abych to měl kde testovat. Mezi přírubu a trubku sem navařil kulatinu pro zvýšení odolnosti v případě, že bych ze spodu o něco šktrnul,tak abych se nezasekl o přírubu a neutrhnul ji.
vyfuk_05.jpg
vyfuk_07.jpg
vyfuk_08.jpg
www.jfperformance.cz

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Příspěvek od LJay »

Dneska sem ještě předělal uchycení aktuátoru WG, aby bylo pevnější, protože mi nedávno prasknula jedna z plošek přes kterou je aktuátor uchycený k tělu turba. To už by se teď snad stát nemělo.

Teď ráno mi psal Monty. Je to potvrzený a v sobotu se jde ladit :)

No a takhle to u mně aktuálně vypadá pod kapotou :)
motorovy_prostor_01.jpg
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Příspěvek od Lordík »

pěknej hadicovej a drátovej chaos :lol: jinak dobrý kus práce 8)
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel
Příspěvky: 3089
Registrován: 04 srp 2011 19:12
Bydliště: Havířov

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Příspěvek od LiberaleMiguel »

todle je to spravne PORNO ! :potlesk:
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Příspěvek od LJay »

Ještě sem hodím, jednu fotku motorovýho prostoru, kterou sem nafotil dneska. Dal si s ní trochu víc práce, takže se na to přeci jen líp kouká :)
motorovy prostor 02.jpg
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Příspěvek od JRD McLAREN »

pjekne... 8)

uz vieme kolko je tam tych splasenych japonskych ponikov ..??
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Příspěvek od LJay »

JRD McLAREN: zítra se to bude znovu ladit. Když bude čas, tak to změřím alespoň Gtechem a pak bych to nechal někde odbrzdit. Osobně doufám, že bych se teď mohl dosáhnout 200 koní na klice.
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
Yurii
Příspěvky: 687
Registrován: 28 kvě 2007 14:43
Bydliště: Praha 2

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Příspěvek od Yurii »

Čepec dole chlape! :) Fakt velkej a kvalitní kus práce :rock: Ta druhá fotka motoru vypadá jako z katalogu nějákýho úpravce :-)
Pětka f kombajnu

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Příspěvek od LJay »

Už je naladěno :D :D :D

V první řadě bych chtěl poděkovat Montymu za odvedení opravdu výborné práce a za nesmírnou trpělivost při ladění (začínali sme v 9 ráno a končili po půlnoci).

Turbo teď tlačí stabilně od nějakých 4500 až do omezovače 0,65bar. Víc sme tam pustit nemohli kvůli seriovýmu MAPu.

Motor dává přes 180koní na kolech (na klice bude kolem 210koní) a krouťák je necelých 200Nm. Je to měřený Gtechem, na stejným místě jako posledně s tím, že byla nastavená i stejná váha, ale v autě sem navíc seděl já, takže naměřený hodnoty mohou být o nějakýho toho koně nižší než v reálu. Až bude čas, tak to nechám někde odbrzdit.

Zkoušeli sme natočit i nějaký video, ale při akceleraci se nedají udržet ruce v klidu, takže na videu nebylo nic vidět. Hned jak to půjde, tak nějak uchytím kameru a něco natočím.

Jen pro představu jak to teď jede. Pro ty co vědí jak akceleruje seriový nonVTEC CRX na 3rychlostní stupeň, tak o něco lepší zátah to má teď na 5 :)
graf 05.jpg
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
DcSpeedi
Příspěvky: 461
Registrován: 14 čer 2007 17:20
Bydliště: Opava city

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Příspěvek od DcSpeedi »

mě baví jak si skoro všechno děláš "na koleně" a přesto všechno funguje :D

u těch 0.65 zůstaneš ? předpokládam k době strávené laděním že na to rok nesáhneš :D

gratulace 8)
Řidič

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel
Příspěvky: 3089
Registrován: 04 srp 2011 19:12
Bydliště: Havířov

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Příspěvek od LiberaleMiguel »

parada :potlesk:
Myslim, ze budu mluvit za vsechny, kdyz napisu: Chceme video ! :D
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Příspěvek od LJay »

DcSpeedi: jj 0,65 je pro tenhle rok finálních. Musím totiž dodělat brzdy a podobný další věci. Takže tenhle rok se dál nepůjde.
Naposledy upravil(a) LJay dne 01 kvě 2013 21:34, celkem upraveno 1 x.
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
Fifi
Příspěvky: 657
Registrován: 15 lis 2006 20:20
Bydliště: Ostrava

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Příspěvek od Fifi »

:shock: PERPETUM MOBILE, při brzdění motorem vyrábí benzín... :lol: Dobré to je... 8)
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!

TomasUL
Příspěvky: 912
Registrován: 16 čer 2010 07:47
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Příspěvek od TomasUL »

Fifi píše::shock: PERPETUM MOBILE, při brzdění motorem vyrábí benzín... :lol: Dobré to je... 8)
To byl asi vír v nádrži. :lol:
Moc do dobrý. 8)
Autoservis
Autodíly
STK + EM

Odpovědět

Zpět na „Projekty“