LJay: Honda CRX 2G ED9 - R.I.P.
Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé
Tak nárazník už je odvrtaný a připravený k instalaci zpátky na auto. Lakovaný je opravdu jen hodně na hrubo, aby černý fleky po zavaření prasklin nebyly do očí. Po sezóně ho nechám nalakovat pořádně, ale pro teď to stačí.
www.jfperformance.cz
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé
6 a na fakture neni napsano ktera - cislo vyrobku interni takze dohledam prd... Zabira tak na 2mm, ale da se to naucit tak pocitam ze odpruzena...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé
No potěš koště, jestli se takhle chová odpružená keramika, tak ještě že sem šel do té organiky 

www.jfperformance.cz
- Alfoun
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 12 říj 2005 11:53
- Bydliště: now Smethwick,B-ham
- Kontaktovat uživatele:
Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé
Ja ji odpruzenou mam,tak jsem zvedav jak se bude chovat az ji namontim.
http://forum.corradoclub.cz
FB Corrado R32T
Corrado R32 turbo 509BHP/640NM
Yamaha YZF-R1 4XV 150hp
FB Corrado R32T
Corrado R32 turbo 509BHP/640NM
Yamaha YZF-R1 4XV 150hp
Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé
podle meho nezalezi na materialu oblozeni ale sile pritlaku tzn plocha oblozeni lamely a sila pritlaku setrvacniku
pokud je jen "4 hrotá" lamela na silnej pritlacak tak je jasne ze skoro klouzat nebude 


Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé
Upravený nárazník je zpátky na autě. Jelikož je z auta, který bylo bouraný na předek, tak zrovna dvakrát dobře nesedí, ale to pořeším až po sezoně.
Sem zvědavý jak se přídavný otvory osvědčí, až začně být teplo. V týdnu ještě koupím hliníkový plech a udělám tepelný štít, pro vzduchový filtr, který zároveň bude sloužit jako přívod vzduchu z nárazníku k filtru.
Sem zvědavý jak se přídavný otvory osvědčí, až začně být teplo. V týdnu ještě koupím hliníkový plech a udělám tepelný štít, pro vzduchový filtr, který zároveň bude sloužit jako přívod vzduchu z nárazníku k filtru.
www.jfperformance.cz
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé
mozna blba otazka, ale ma vyznam tepelny stit u vzduchove filtru u turbo motoru, kdyz se vzduch stejne v turbu ohreje ?
Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé
cim studenejsi vzduch tam dostanes,tim lip
nplati to jen pro atmosfery...

Müller Motorsport & Customs - Autoservis Prostějov
- servis, lakovna, karosárna, svařování plastů, geometrie, klimatizace , zajistení stk
- rámování, renovace veteranu, tuning a offroad upravy + shop, výroba z lamina a uhlíku
- servis, lakovna, karosárna, svařování plastů, geometrie, klimatizace , zajistení stk
- rámování, renovace veteranu, tuning a offroad upravy + shop, výroba z lamina a uhlíku
Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé
proto je třeba mít účinný IC
Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé
nekolik benzinovych preplnovanyh aut mam nebo jsme mel a z vlastni zkusenosti vim,ze pokud nasajes vzduch kterej je zvenku a ma 20 stupnu tak jede auto daleko lip nez kdyz nasajes vzuch z podkapoty kterej ma treba 60..... konkretne na tomhle pripadu u tehle crx to bude mit dost velkej vliv si myslim ja
Müller Motorsport & Customs - Autoservis Prostějov
- servis, lakovna, karosárna, svařování plastů, geometrie, klimatizace , zajistení stk
- rámování, renovace veteranu, tuning a offroad upravy + shop, výroba z lamina a uhlíku
- servis, lakovna, karosárna, svařování plastů, geometrie, klimatizace , zajistení stk
- rámování, renovace veteranu, tuning a offroad upravy + shop, výroba z lamina a uhlíku
Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé
Nechceš raději zvolit jiný materiál pro ten tepelný štít? Třeba karbon nebo polykarbonát mi přijde lepší. Ale myslím si, že nikdy to tak dokonale neutěsníš, spíš bych koupil už filtr s karbonovým krytem(Simota nějaký dělá) a případně ho osadil kvalitnějším filtrem. Sám jsem s tím experimentoval, kryt mi kopíroval kapotu a myslel jsem, že je to dostatečně utěsněné. Potom jsem vrátil origo airbox a nestačil jsem se divit, jak auto najednou ožilo
Filtr byl předtím kupovaný nový a byl tam cca 3 měsíce, takže špinavý nebyl, přívod vzduchu jsem vyřešil přes otvor po mlhovce.

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé
beck: přesně tak, u céra není v motorovým prostoru moc místa, takže mám filtr hodně blízko svodů a to není úplně ideální, tak snad tomu stínění alespoň trochu pomůže.
Gooder: ten hliníkový štít chci potáhnout tímhle: http://www.speedpro.eu/akce-reflexni-te ... -6070.html" onclick="window.open(this.href);return false; o karbonu, nebo alespoň o laminátu sem přemýšlel, ale bylo by to zdlouhavý, protože bych musel dělat kopyto. Možná kdybych někde splašil karbonový nebo kevlarový desky, tak to udělám z nich. Na airbox, nebo nějaký filtr s krytem tam bohužel není místo. Už takhle mám co dělat, abych nasadil ten filtry přímo turbo.
Gooder: ten hliníkový štít chci potáhnout tímhle: http://www.speedpro.eu/akce-reflexni-te ... -6070.html" onclick="window.open(this.href);return false; o karbonu, nebo alespoň o laminátu sem přemýšlel, ale bylo by to zdlouhavý, protože bych musel dělat kopyto. Možná kdybych někde splašil karbonový nebo kevlarový desky, tak to udělám z nich. Na airbox, nebo nějaký filtr s krytem tam bohužel není místo. Už takhle mám co dělat, abych nasadil ten filtry přímo turbo.
www.jfperformance.cz
Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé
Nová spojka už je na místě. Tímto bych chtěl poděkovat klukům z MotorArtu za skvělou práci a příští sobotu se zase uvidíme 
Dohodl sem se totiž s Dimim, že si nakonec nechám výfuk svařit u nich, protože to bude o dost jednodušší. Doma bych mohl auto zvednout tak maximálně na hevery a pod tím se nedá nic pořádnýho dělat.

Dohodl sem se totiž s Dimim, že si nakonec nechám výfuk svařit u nich, protože to bude o dost jednodušší. Doma bych mohl auto zvednout tak maximálně na hevery a pod tím se nedá nic pořádnýho dělat.
www.jfperformance.cz
Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé
Jelikož sem měl dneska dovolenou a venku bylo nádherně, tak mi to nedalo a pustil sem se do výfuku sám. Strávil sem na tom sice skoro 10 hodin, protože neustálý lezení pod auto dost zdržovalo, ale výfuk je hotový. Ještě o víkendu zbouchu downpipe a budu moc k Montymu na finální odladění ECU.
Sváry sice nejsou žádná krása, protože sem spěchal, kvůli tomu, že sem to potřeboval mít do večera zase zpátky pojízdný, ale výfuk stejně příjde z větší části omotat termopáskou, takže to zase tolik nevadí.
Sváry sice nejsou žádná krása, protože sem spěchal, kvůli tomu, že sem to potřeboval mít do večera zase zpátky pojízdný, ale výfuk stejně příjde z větší části omotat termopáskou, takže to zase tolik nevadí.
www.jfperformance.cz
Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé
Juraj: bez zvedáku je to fuška, ale dá se to.
www.jfperformance.cz
Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé
Sice sem u toho trochu zmoknul a vymrznul, ale downpipe je hotová
Přírubu a jedno koleno sem použil z původní downpipe, kterou sem koupil s turbem. Musel sem ten celek sice komplet rozřezat a převařit, aby to páslo, ale nakonec se to dalo použít. Zbytek downpipe sem pak svařil z nových trubek. Za přírubou by se mi víc líbil trochu pozvolnější ohyb dolů, ale kvůli nedostatku místa to už líp udělat nešlo.
Na downpipe sem si připravil i montážní otvor pro wideband lambdu, protože až bude čas, tak bych chtěl začít dělat na WB kontroleru, tak abych to měl kde testovat. Mezi přírubu a trubku sem navařil kulatinu pro zvýšení odolnosti v případě, že bych ze spodu o něco šktrnul,tak abych se nezasekl o přírubu a neutrhnul ji.

Na downpipe sem si připravil i montážní otvor pro wideband lambdu, protože až bude čas, tak bych chtěl začít dělat na WB kontroleru, tak abych to měl kde testovat. Mezi přírubu a trubku sem navařil kulatinu pro zvýšení odolnosti v případě, že bych ze spodu o něco šktrnul,tak abych se nezasekl o přírubu a neutrhnul ji.
www.jfperformance.cz
Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé
Dneska sem ještě předělal uchycení aktuátoru WG, aby bylo pevnější, protože mi nedávno prasknula jedna z plošek přes kterou je aktuátor uchycený k tělu turba. To už by se teď snad stát nemělo.
Teď ráno mi psal Monty. Je to potvrzený a v sobotu se jde ladit
No a takhle to u mně aktuálně vypadá pod kapotou
Teď ráno mi psal Monty. Je to potvrzený a v sobotu se jde ladit

No a takhle to u mně aktuálně vypadá pod kapotou

www.jfperformance.cz
Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé
pěknej hadicovej a drátovej chaos
jinak dobrý kus práce 


Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé
todle je to spravne PORNO ! 

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé
Ještě sem hodím, jednu fotku motorovýho prostoru, kterou sem nafotil dneska. Dal si s ní trochu víc práce, takže se na to přeci jen líp kouká 

www.jfperformance.cz
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé
pjekne...
uz vieme kolko je tam tych splasenych japonskych ponikov ..??

uz vieme kolko je tam tych splasenych japonskych ponikov ..??
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé
JRD McLAREN: zítra se to bude znovu ladit. Když bude čas, tak to změřím alespoň Gtechem a pak bych to nechal někde odbrzdit. Osobně doufám, že bych se teď mohl dosáhnout 200 koní na klice.
www.jfperformance.cz
Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé
Čepec dole chlape!
Fakt velkej a kvalitní kus práce
Ta druhá fotka motoru vypadá jako z katalogu nějákýho úpravce 



Pětka f kombajnu
Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé
Už je naladěno
V první řadě bych chtěl poděkovat Montymu za odvedení opravdu výborné práce a za nesmírnou trpělivost při ladění (začínali sme v 9 ráno a končili po půlnoci).
Turbo teď tlačí stabilně od nějakých 4500 až do omezovače 0,65bar. Víc sme tam pustit nemohli kvůli seriovýmu MAPu.
Motor dává přes 180koní na kolech (na klice bude kolem 210koní) a krouťák je necelých 200Nm. Je to měřený Gtechem, na stejným místě jako posledně s tím, že byla nastavená i stejná váha, ale v autě sem navíc seděl já, takže naměřený hodnoty mohou být o nějakýho toho koně nižší než v reálu. Až bude čas, tak to nechám někde odbrzdit.
Zkoušeli sme natočit i nějaký video, ale při akceleraci se nedají udržet ruce v klidu, takže na videu nebylo nic vidět. Hned jak to půjde, tak nějak uchytím kameru a něco natočím.
Jen pro představu jak to teď jede. Pro ty co vědí jak akceleruje seriový nonVTEC CRX na 3rychlostní stupeň, tak o něco lepší zátah to má teď na 5



V první řadě bych chtěl poděkovat Montymu za odvedení opravdu výborné práce a za nesmírnou trpělivost při ladění (začínali sme v 9 ráno a končili po půlnoci).
Turbo teď tlačí stabilně od nějakých 4500 až do omezovače 0,65bar. Víc sme tam pustit nemohli kvůli seriovýmu MAPu.
Motor dává přes 180koní na kolech (na klice bude kolem 210koní) a krouťák je necelých 200Nm. Je to měřený Gtechem, na stejným místě jako posledně s tím, že byla nastavená i stejná váha, ale v autě sem navíc seděl já, takže naměřený hodnoty mohou být o nějakýho toho koně nižší než v reálu. Až bude čas, tak to nechám někde odbrzdit.
Zkoušeli sme natočit i nějaký video, ale při akceleraci se nedají udržet ruce v klidu, takže na videu nebylo nic vidět. Hned jak to půjde, tak nějak uchytím kameru a něco natočím.
Jen pro představu jak to teď jede. Pro ty co vědí jak akceleruje seriový nonVTEC CRX na 3rychlostní stupeň, tak o něco lepší zátah to má teď na 5

www.jfperformance.cz
Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé
mě baví jak si skoro všechno děláš "na koleně" a přesto všechno funguje
u těch 0.65 zůstaneš ? předpokládam k době strávené laděním že na to rok nesáhneš
gratulace

u těch 0.65 zůstaneš ? předpokládam k době strávené laděním že na to rok nesáhneš

gratulace

Řidič
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé
parada 
Myslim, ze budu mluvit za vsechny, kdyz napisu: Chceme video !

Myslim, ze budu mluvit za vsechny, kdyz napisu: Chceme video !

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé
DcSpeedi: jj 0,65 je pro tenhle rok finálních. Musím totiž dodělat brzdy a podobný další věci. Takže tenhle rok se dál nepůjde.
Naposledy upravil(a) LJay dne 01 kvě 2013 21:34, celkem upraveno 1 x.
www.jfperformance.cz
Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé



Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé
To byl asi vír v nádrži.Fifi píše:PERPETUM MOBILE, při brzdění motorem vyrábí benzín...
Dobré to je...

Moc do dobrý.

Autoservis
Autodíly
STK + EM
Autodíly
STK + EM