LJay: Honda CRX 2G ED9 - R.I.P.

Na čem pracují členové TF

Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis

Odpovědět
Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Příspěvek od kozorozecek »

miras3000-na vyfuk jako co je pod autem ti stači normalni tzv potravinařsky nerez ten zvlada jestli se nepletu neco kolem 500stupnu ale na svodech by praskal proto na svody je lepši žaruvzdorny .
co se svařečky tyče s trubičkou nemam skušenost vařim tigem a tam nepouživam vižši proudy ale spiše pulzni vařeni ale to je uplne o nečem jinem.u tebe by mohl možna nastat problem v posunovači nerez drat je tvrdši.
jinak když chi mit dokonaly svar teda u tigu tak poušim do vnitřku argon a kořen vypada jako by tam byl trpaslik s tigem a vařil proti mě :-)
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

Uživatelský avatar
kucik
Příspěvky: 497
Registrován: 27 kvě 2008 12:48
Bydliště: Moravská Třebová
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Příspěvek od kucik »

A kde budeš brát příruby?-taky nerez nebo obyč z oceli?
mazda MX-6 coupe GD 2.0 16v - summer car
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Příspěvek od LJay »

miras3000: co sem koukal, tak tím trubičkovým drátem by mělo jít vařit už od 100A. Já mám Mig od Alfa in ABC 155 a tím se to vaří úplně v pohodě. Jen to musím spíš bodovat než dělat housenku, protože jinak se to docela rychle propáli, ale to bude spíš tím, že nejsem moc kovaný svářeč.

crocjirka: jj shiftlight je vlastní výroby. Víc LED tam už bohužel nezapojím, protože už nemám na procesoru volný pin.

kucik:: příruby jsou z nerezu. Část sem koupil na ebay, jednu mám od Jagyho z JDM fora a přírubu na svody si teď nechávám vypalovatlaserem, podle mý předlohy.
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Příspěvek od kozorozecek »

ja si přiruby nechavam řezat vodnim paprskem.co se tyče mechanicke časti myslim že jsem dost zdatny ale co se tyka elektronyky klobouk dolu Ljay klobouk dolu maš muj obdiv
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Příspěvek od LJay »

Nedalo mi to a OCT sem úplně kompletně předělal. Výrobně je to sice náročnější (dražší), ale funkčně i vzhledově je to o dost lepší.

Všechny hadice jsou teď navedený do přírub na víčku, takže se při vylívání nádobky nemusí odpojovat a stačí jen povolit jeden šroub a oddělat celou spodní část nádobky.

Vstupy jsou udělaný z nalisovaných nerezových trubiček o průměru 12mm. Výstup je řešený 12mm fitinkou se závitem G1/4. Díky tomu je možný fittinku vyměnil za kolínko v případě kdy bude potřeba vyvést výstup na jinou stranu.

Zjištění hladiny náplně se dělá pomocí centrálního šroubu, který po povolení slouží jako měrka.
oct_01.jpg
oct_02.jpg
www.jfperformance.cz

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Příspěvek od LJay »

Dneska sem si vyzvednul poslední díl potřebný pro výrobu výfuku. Je to protikus k této http://www.tegiwaimports.com/2-2-5-coll ... ange-1440/" onclick="window.open(this.href);return false; 2,5" přírubě výfuku.

Nechával sem si ho podle výkresu vyrobit v S-plasmě v Liberci. Doma tomu ještě udělám menší rádiusy na hranách, protože sem výkres nakreslil co nejjednodušší, aby to bylo co nejlevnější na výrobu.

Kdyby se to někomu hodilo, tak sem ten výkres můžu postnout.
priruba_01.jpg
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Příspěvek od kozorozecek »

tam je rozdilna cena když jedou radius nebo rovnou čaru??mel jsem zato že se plati za delku řezu?
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Příspěvek od LJay »

kozorozecek: já to bral spíš z pohledu doby potřebný na přípravu dat pro CNC. Oba ty kusy dohromady včetně materiálu vyšly na 350,- a to je podle mně hodně dobrá cena.
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Příspěvek od kozorozecek »

aha tak to ju jinak fakt dobra cena :-)
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel
Příspěvky: 3089
Registrován: 04 srp 2011 19:12
Bydliště: Havířov

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Příspěvek od LiberaleMiguel »

ten OCT se ti fakt povdedl 8) ostatne jako cokoliv jineho na co jsi sahnul :D
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Příspěvek od LJay »

LiberaleMiguel: díky, ta minulá verze byla taková neohrabaná, tak sem jí musel předělat :)

Včera sem namontoval nový OCT a při tý příležitosti sem auto trochu protáhnul po venku, protože sem už začínal mít pořádněj honda absťák :) Asi začínám bejt trochu závislej, ale fakt mi to ježdění s cérem přes zimu chybí :)
crx_01.jpg
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Příspěvek od Beaver »

OCT vypadá dobře, měl bych k tomu jen dvě poznámky:

1. vstupy bych radši měl udělaný z hadicových přípojek než z rovnoběžných trubiček, i když to nebude tak hezký
2. dovnitř nacpat nerez drátěnky na lepší separaci

Jo ještě... pokud je to hliník, nebyl by od věci možná elox, ale to je už kosmetika.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Příspěvek od LJay »

Beaver: Jj elox by se mi taky líbil, ale nejdřív musím zjistit, kde mi ho udělají za rozumnou cenu, abych to tím ve finále ještě víc neprodražil.
Teď to alespoň lakuju bezbarvým lakem, aby to mělo alespoň nějakou povrhovou úpravu.

ad.1. šroubovací hadicový přípojky na vstupu použít nemůžu, protože je tam moc velký rádius, takže by na nich nevyšel závit. Kdybych tam nechal na CNC vysoustružit nějaký plošky, tak je to další práce navíc, která by to prodražila. Ideální by byly lisovací příruby s osazením, ale ty sem zatím nikde nenašel. Teď to řeším tak, že konce nerezových trubiček rozráhnu kulatým důlčíkem, takže jsou do konusu a hadice na nich normálně těsní.

ad.2. místo drátěnky je tam plastová síťovina. Používám jí už dlouho a dost se mi osvědčila. Mám jí radši kvůli tomu, že je to celistvý materiál a nehrozí, že se ti kousek uvolní a naseje do motoru a kdyby se to přeci jen náhodou stalo, tak plast nemá šanci nic poškodit. Navíc je lepší to s překážkama v proudění vzduchu nepřehánět, aby se ti v systému zbytečně nezvedal tlak.
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
Dacan
Moderátor
Příspěvky: 1528
Registrován: 08 kvě 2010 12:05
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Příspěvek od Dacan »

když už si všechno děláš tak pěkně doma: http://www.rcauta.net/forum/topic13451- ... -doma.html" onclick="window.open(this.href);return false; ,určitě o tom víš ale kdyby-přece... ale předem říkám že nevím jak je to oděru odolné když to děláš v domacích podmínkách :?

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Příspěvek od LJay »

Dacan: díky za odkaz. Mám pocit že něco podobnýho tady postoval kdysi Libor. Přemýšlel sem o tom, ale zatím sem se k tomu neodhodlal :)
www.jfperformance.cz

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Příspěvek od LJay »

Nevíte náhodou kde by se dal sehnat konický těsnící kroužek výfuku (jako je na obrázku) s vnitřním průměrem 63-64mm?
Nejblíž sem zatím našel jen 61 a pak až 66mm a objednávat to z ebay se mi moc nechce.

Obrázek
www.jfperformance.cz

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Příspěvek od LJay »

Dneska sem kontroloval jak funguje OCT a vypadá to, že funguje :) Takhle to v něm vypadalo po nějakých 100km kdy sem auto zrovna moc nešetřil. Měřil sem to a je to cca. 0,5dl směsi zkondezovaných vodních výparů, oleje, atd.
oct3 05.jpg
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
miras3000
Příspěvky: 580
Registrován: 02 pro 2011 21:04
Bydliště: kousek od Mostu

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Příspěvek od miras3000 »

to je teda pěknej humáč co tam zkondenzoval :savle: ,no jestli každých 100km motor smlsne 0,5dcl tohodle gulášku, tak si mu tím OCT docela ulevil 8) jak se to vylívá? co tam udělat nějaký odkalovací ventil?
Opel Astra F C20XE

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Příspěvek od LJay »

miras3000: ventil sem tam žádný nedával, protože většinou je to OCT namontovaný na takových místech, kam se pořádně nedá dostat. Vylít to můžeš buďto tak, že odšroubuješ tu nádobku a vyliješ jí, nebo já to dělám tak že to odsaju starým hustoměrem.
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Příspěvek od JRD McLAREN »

ked vam ukazem, jaku dobru nadobku z odpustakom mam doma... :mrgreen:
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Příspěvek od Beaver »

Tak vyrobit to jde i z plechovky od merunek a vzpousteci ventil si tam nasroubujes treba do dna... :D Ale jinak za par kacek (liber/dolaru) to neni problem koupit...

Napr. http://www.ebay.com/itm/Universal-Alumi ... 3cc7bb74f6
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Příspěvek od LJay »

Konečně to vypadá, že už bude po sněhu. Takže příští týden už budu moc začít kompletovat výfuk na autě.

Už mám taky vybranou novou spojku. Bude to 6 puková odpružená keramika Competition Clutch. Zatím sem na ní viděl jen samý pozitivní ohlasy a spousta lidí si jí chválí víc než ACT.

V týdnu ještě jednou prolítnu zahraniční fóra kvůli recenzím a pokud nenarazím na nějako botu, tak jí koncem týdne objednám.
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Příspěvek od Juraj »

a co treba tohle: http://www.streetpro.cz/index.php?id=11" onclick="window.open(this.href);return false; druha od shora... ja bych nevahal ;-)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Příspěvek od LJay »

Tak nakonec při výběru spojky nastala změna a už mám objednanou ACT HC4-HDSS :)
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Příspěvek od Juraj »

8) to uz by mohla byt podle meho lepsi volba... jen mi nejde do hlavy proc nejdes do vicelamelove spojky ;-)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
Fifi
Příspěvky: 657
Registrován: 15 lis 2006 20:20
Bydliště: Ostrava

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Příspěvek od Fifi »

Myslím, že dobrá jednolamela snese/přenese víc než se bude dlouhodobě líbít std převodovce, takže dle mě zbytečně peníze navíc...
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Příspěvek od LJay »

Juraj: s více lamelam nemám vůbec žádný zkušenosti, takže sem chtěl jít spíš cestou jistý volby. Navíc ta HDSS spojka by měla podle výrobce udržet 318Nm, což je pro mý potřeby až až.
www.jfperformance.cz

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Příspěvek od LJay »

Tak už sem to čekání na lepší počasí nevydržel a musel sem jít něco udělat na autě :) Takže sem sundal z auta přední nárazník, přehodil na něj lip z původního nárazníku. Předělal vstup vzduchu, tak aby IC nestínil tolik chladiči a provizorně nalakoval stranu nárazníku, kterou sem dřív vyvařoval.

Ještě přemýšlím nad tím, že bych vedle SPZky udělal z obou stran přídavný vstupy vzduchu k filtru a chladiči (tak jak je to vidět na druhým obrázku). Nebyly by sice moc veliký, ale každá trocha vzduchu navíc dobrá.
Nárazník 04.jpg
Nárazník 05.jpg
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Příspěvek od Zemi »

Ty jsi hracicka. :D

Jinak spojku jednolamelu keramiku mam ve svoji RX7 a je to otres se stim rozjizdet, ale musi bejt.....
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Příspěvek od LJay »

Zemi: já chtěl ten nárazník upravit už dlouho, protože IC docela dost podstatně stíní přívodu vzduchu k chladiči, tak to chci alespoň trošku kompenzovat.

Máš tu keramiku odpruženou, nebo neodpruženou, kolika puk ?
www.jfperformance.cz

Odpovědět

Zpět na „Projekty“