LJay: Honda CRX 2G ED9 - R.I.P.
Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Dneska sem ještě s pár lidma trochu blbnul v hoškovicích na letišti. Něco se tam i natočilo, takže až budu mít ty videa doma, tak něco postnu.
Taky budu muset vyměnit palec rozdělovače a víčko, protože ty už mají nejlepší léta za sebou, tak hledám od jaký firmy je koupit. Zatím to vypadá na JAKOPARTS od Auto Matějček, nebo máte nějaký lepší tip?
Taky budu muset vyměnit palec rozdělovače a víčko, protože ty už mají nejlepší léta za sebou, tak hledám od jaký firmy je koupit. Zatím to vypadá na JAKOPARTS od Auto Matějček, nebo máte nějaký lepší tip?
www.jfperformance.cz
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
..vyhodit ten rozdelovac prec a pouzit DIS .. ?? .. 

Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- kucik
- Příspěvky: 497
- Registrován: 27 kvě 2008 12:48
- Bydliště: Moravská Třebová
- Kontaktovat uživatele:
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Proč zrovna Jakoparts?-je to něco kvalitnějšího než třeba OEM nebo mitsubishi?
mazda MX-6 coupe GD 2.0 16v - summer car
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
JRD McLAREN: přemýšlím že to předělám na COP, ale to nejspíš až příští sezonu.
kucik: z druhovýroby sem našel jen jakoparts a facet/eps. Z těch dvou mám asi větší důvěru k jakoparts. Ještě sem zkoušel psát do hondy, tak uvidím co mi odpoví a pokud za to nebudou chtít nějakou ránu, tak to vezmu origo honda.
kucik: z druhovýroby sem našel jen jakoparts a facet/eps. Z těch dvou mám asi větší důvěru k jakoparts. Ještě sem zkoušel psát do hondy, tak uvidím co mi odpoví a pokud za to nebudou chtít nějakou ránu, tak to vezmu origo honda.
www.jfperformance.cz
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Kdyz druhoska tak jedine http://www.intermotor.co.uk/" onclick="window.open(this.href);return false; ....
Samozrejme tuhle znacku umim...

(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Zemi: díky za tip. Uvidím kolik bude stát origo honda respektive TEC a podle toho se rozhodnu co koupím.
www.jfperformance.cz
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Tady jsou slibovaný videa. Výkonnostní rozdíl na nich není úplně tak zřetelný, ale na dráze o délce něco přes kilometr jsem by vždycky schopný získat náskok o víc jak třetinu délky té dráhy.
Z videí je dobře vidět problém s přenosem výkonu na dráhu, protože auto přestane hrabat až po zařazení trojky.
Aktuálně tam jsou pneumatiky TOYO Proxes T1R 195/50
Z videí je dobře vidět problém s přenosem výkonu na dráhu, protože auto přestane hrabat až po zařazení trojky.
Aktuálně tam jsou pneumatiky TOYO Proxes T1R 195/50
www.jfperformance.cz
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
asi by to na ty sprinty chtělo obut nějak takhle 



Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
kurna Ljay já myslel že si někde z jižních čech, kde si se ocitnul tady na hoškovicích
kdybych veděl mohli sme dát pokec mám to asi 10minut 


moooc velký černý letadlo 

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
LiberaleMiguel: takovýhle řešení by bylo na sprinty asi nejefektivnější.
Davidoff: jj sem ze severu
Bydlím kousek za Libercem směrem k hranicím. Až příště pojedem do Hoškovic, tak ti dám vědět.
Davidoff: jj sem ze severu

www.jfperformance.cz
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Vsak ja vim
Todle ma myslim nejakych 230 koni a pri startu nehrabne 


- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
..lebo to ma launch control ..LiberaleMiguel píše:Vsak ja vimTodle ma myslim nejakych 230 koni a pri startu nehrabne

Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
To urcite noJRD McLAREN píše:..lebo to ma launch control ..LiberaleMiguel píše:Vsak ja vimTodle ma myslim nejakych 230 koni a pri startu nehrabne

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Ono jde taky o to ,jaký to má krouťák. Pokud je ten civic NA, tak bude mít při těch 230hp, krouťák kolem 200Nm a to je znatelně míň než mám já. Takovýhle pneušky by ale určitě bez problémů zvládly i moje auto
Launch control by nebyl od věci. Blbec sem při ladění zapomněl říct Montymu, aby mi ho tam zapnul.
Dneska dorazily věci co sem si objednal u Jagyho z JDM fóra (můžu jedině doporučit, bezva ceny, super jednání), tak sem je hned nahodil na motor a zapalování už zase funguje bez problémů.
Jen se mi občas stává, že po nastartování se ručička otáčkoměru zvedne až tak s 1-2s zpožděním, pak ale otáčkoměr funguje naprosto bez problémů. Dělá to už od koupě auta a zatím sem neměl čas to neřešil, ale mám podezření na ICM, nebo na otáčkoměr samotný, tak na to budu muset kouknout.

Launch control by nebyl od věci. Blbec sem při ladění zapomněl říct Montymu, aby mi ho tam zapnul.
Dneska dorazily věci co sem si objednal u Jagyho z JDM fóra (můžu jedině doporučit, bezva ceny, super jednání), tak sem je hned nahodil na motor a zapalování už zase funguje bez problémů.
Jen se mi občas stává, že po nastartování se ručička otáčkoměru zvedne až tak s 1-2s zpožděním, pak ale otáčkoměr funguje naprosto bez problémů. Dělá to už od koupě auta a zatím sem neměl čas to neřešil, ale mám podezření na ICM, nebo na otáčkoměr samotný, tak na to budu muset kouknout.
www.jfperformance.cz
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Včera sem udělal přívod vzduch k chladiči verze dva. Protože ten první nebyl moc účinný. Testoval sem ho a vypadá to dobře. Teplota chladící kapaliny klesla minimálně o 5°C a chladič funguje výrazně líp i v nižších rychlostech.
V týdnu koupím gumový plát a nastříhám z něho těsnění do otvorů kolem chladiče. To by mělo ještě o něco víc zlepšit přívod vzduchu k chladiči a pak by to chtělo, nějaký způsobem vymyslet odvětrávání kapoty, abych teplý vzduch za chladičem odvedl mimo motorový prostor.
V týdnu koupím gumový plát a nastříhám z něho těsnění do otvorů kolem chladiče. To by mělo ještě o něco víc zlepšit přívod vzduchu k chladiči a pak by to chtělo, nějaký způsobem vymyslet odvětrávání kapoty, abych teplý vzduch za chladičem odvedl mimo motorový prostor.
www.jfperformance.cz
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Jestli na to mas pod kapotou misto, tak podle me je nejlepsi udelat prolis smerem dovnitr, aspon se tam nebude za jizdy sbirat bordel, neco jako tady


- kozorozecek
- Příspěvky: 618
- Registrován: 02 říj 2007 21:02
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
jak takovedle pruduchy odvadej vodu třeba při dešti ?
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje
holky a auta to je moje
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Prset ti bude do jakychkoliv.....
- kozorozecek
- Příspěvky: 618
- Registrován: 02 říj 2007 21:02
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
tak třebas maj nejaky svody nebo tak neco přeci se nepoleje voda přes motor ne ?
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje
holky a auta to je moje
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Netusim, ono za jizdy by tam nejspis chcat nemelo(voda potece po smeru jizdy) a kdyz clovek zastavi tak by tam molhy teoreticky byt nejaky zlabky, ktere to svedou pod kapotou na bok, to by slo vyrobit celkem v pohode
Na motor ale stejne vali voda skrz chladic atd, tomu to prece nevadi, aji kdyz myjes motor tak to proste slijes wapkou a cajk

Na motor ale stejne vali voda skrz chladic atd, tomu to prece nevadi, aji kdyz myjes motor tak to proste slijes wapkou a cajk

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
LiberaleMiguel píše:Netusim, ono za jizdy by tam nejspis chcat nemelo(voda potece po smeru jizdy)
chtěl jsi říct proti


Nejakou vodu bych neresil... nebo si mylsíte že se tam nic při jízdě v dešti a za mokra nedostane? stačí se podívat co se tvoří za autem při jízdě v takových podmínkách... podobně to je i pod ním a kolem celého motoru

Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
- kozorozecek
- Příspěvky: 618
- Registrován: 02 říj 2007 21:02
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
tak voda za dešte tam určite nejaka pujde ale bude to spiš nejaka mlha kdežto při dešti tam nekontrolovane poteče voda proudem buh vi kam přeci jen z te plochy to bude řeka vody
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje
holky a auta to je moje
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
pokud nepoteče přímo do sání případně do rozdělovače, problém bych neviděl voda odteče/vypaří se.. stejně jako za jízdy za deště prípadně mytí motoru...
Soob 900NG B204l 136kw (zatím)
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Dělat výdechy prolisem směrem dovnitř nechci právě kvůli tomu zatékání vody. Pokud je tam budu dávat, tak tam příjdou kopie výdechů z Focusu RS. Ty jsou nad úrovní kapoty, takže se tím dost omezí zatékaní vody při dešti.
Možná tam ty výdechy ale ani nebudou potřeba (to by byl nejideálnější stav), protože od tý doby co sem udělal přívody vzduchu k chladiči se chlazení motoru dost citelně zlepšilo.
Možná tam ty výdechy ale ani nebudou potřeba (to by byl nejideálnější stav), protože od tý doby co sem udělal přívody vzduchu k chladiči se chlazení motoru dost citelně zlepšilo.
www.jfperformance.cz
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Dneska sem svařil novou přední spodní rozpěru z nerezu, protože ta stará se tam už nevešla kvůli většímu průměru downpipe. Když už sem byl v tom vaření, tak sem před downpipe navařil oblouček z 10 kulatiny, abych jí alespoň trochu ochránil před případným nárazem.
www.jfperformance.cz
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
tuhle rozperu davam na auta taky pokud to je konstrukcne mozne a v te tve vidim jednu mensi vadu... ty patky co sroubujes k ramenu by mely bit z jednoho kusu, tohle ma tendenci praskat protoze v tom miste je to nejvice namahane. normalne je vypichnout z kulatiny na soustruhu s celem silnym 10mm a stenou 5mm, a je to nesmrtelny.
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Juraj: já za to nechtěl moc utrácet, takže sem to vyrobil z toho co bylo po ruce. Celkem mně to stálo asi 190Kč za materiál, když nepočítám plyn a drát.
Patky jsou z nerez podložek o síle 3mm (víc tam nedostanu kvůli délce šroubů) a stěny z dvojky trubky (ve firmě kde sem bral nerez neměli silnější na skladě).
Do přechodů mezi patkou a trubkou sem raši navařil ještě menší vyztuhy, aby se to nemělo tendenci bortit a ty samý výztuhy sem navařil i do ohybů, tak to snad něco vydrží, když tak to předělám.
Patky jsou z nerez podložek o síle 3mm (víc tam nedostanu kvůli délce šroubů) a stěny z dvojky trubky (ve firmě kde sem bral nerez neměli silnější na skladě).
Do přechodů mezi patkou a trubkou sem raši navařil ještě menší vyztuhy, aby se to nemělo tendenci bortit a ty samý výztuhy sem navařil i do ohybů, tak to snad něco vydrží, když tak to předělám.
www.jfperformance.cz
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Včera sem si vyzvedl novou auto baterii. Je to asi ta nejmenší (187x127x227mm) a nejlehčí (10,2kg) co se dá sehnat za rozumný peníze a zároveň má ještě i přijatelnou kapacitu (40Ah).
Chci totiž malinko předělat trubky pro vedení vzduchu mezi IC a klapkou a s touhle baterií si tam udělám víc místa a ještě ušetřím pár kg váhy.
Chci totiž malinko předělat trubky pro vedení vzduchu mezi IC a klapkou a s touhle baterií si tam udělám víc místa a ještě ušetřím pár kg váhy.
www.jfperformance.cz
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
a bude stihat tocit starterom ..??
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
JRD McLAREN: doufám že jo. Startovací proud má stejný jako moje současná baterie (330A) jen kapacitu má o 5Ah nižší než ta současná, ale to by nemělo být nijak krizový.
www.jfperformance.cz