A ten oct jsi zapojoval zpět do sání? Pokud ne, odstranill jsi pcv nebo jsi ho tam nechal, jak je to s degradací oleje od výparů, když tam není aktivní odtah do sání?[LJay píše:Hodím sem fotku, aby bylo vidět o kolik kleslo vytlačování oleje, potom co sem vrátil zpátky sériový olejový separátor a OCT napojil až z něj.
LJay: Honda CRX 2G ED9 - R.I.P.
Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
- kucik
- Příspěvky: 497
- Registrován: 27 kvě 2008 12:48
- Bydliště: Moravská Třebová
- Kontaktovat uživatele:
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
mazda MX-6 coupe GD 2.0 16v - summer car
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
kucik: vývod z oct je volně do atmosféry. PCV je pryč, protože v tomhle případě není potřeba.
www.jfperformance.cz
- kucik
- Příspěvky: 497
- Registrován: 27 kvě 2008 12:48
- Bydliště: Moravská Třebová
- Kontaktovat uživatele:
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Myslíš, že tento neaktivní odtah stačí, aby se z motoru odfoukly výpary a kondenzáty a nesnižovala se tím tak kvalita oleje?-furt přemýšlím, jaké řešení nechat, viz můj topic o žraní oleje 

mazda MX-6 coupe GD 2.0 16v - summer car
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
kucik: nejlepší by bylo změřit manometrem, jaký máš tlak v klice. Takhle se to dá těžko říct. Každopádně určitý podtlak (cca. 14inHg) v klice je vždycky pozitivní. Pokud ti asistovaný odvětrávání vysává olej z kliky, tak můžeš úroveň podtlaku zregulovat tím, že změnšíš průřez hadice, kterou máš připojenou do sání, ale opět to chce změřit, aby si věděl, jaký je aktuální stav.
www.jfperformance.cz
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Jeste neco malo k tomu zajizdeni motoru... Ten by mel byt pred samotnym zajizdenim priveden na provozni teplotu, kam se vetsinou dostane behem prvnich par minut pri ustanoveni zakladniho predstihu zapalovani, RPM volnobehu a naplneni hydraulickych lifters (pokud je jimi motor vybaven), pote behem nekolika prvnich minut jizdy za nizsi zateze a RPM, ktere je pote nutno neustale zvysovat a stridat s useky dojezdu v rychostnim stupni (ktere slouzi k chlazeni motoru a odsavani supinek kovu z drazek honovani). Zatez je v tomto pripade dulezitejsi, nez RPM.
Tento postup se pouziva v pripade "konvencniho" motoru, ne skutecneho profesionalne staveneho zavodniho motoru pouzivajici low-tension krouzky a ktery byl "plateau-honed" za pouziti torque plate. Ten je (diky priprave, metode a vysoke presnosti obrabeni) zabehnut temer okamzite po spusteni, behem 1-2 pulls na dynu, ale jen maloktere dilny maji k jeho stavbe patricne vybaveni a zkusenosti.
Tento postup se pouziva v pripade "konvencniho" motoru, ne skutecneho profesionalne staveneho zavodniho motoru pouzivajici low-tension krouzky a ktery byl "plateau-honed" za pouziti torque plate. Ten je (diky priprave, metode a vysoke presnosti obrabeni) zabehnut temer okamzite po spusteni, behem 1-2 pulls na dynu, ale jen maloktere dilny maji k jeho stavbe patricne vybaveni a zkusenosti.
IQ stylingem nenahradis.
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Na zadním bočním okně přistála taková malá reklama 
Taky sem začal programovat LapTimer s OLED řádkovým displejem, možností ukládání časů na SDéčko a špouštěním tlačítkem, externí infra závorou, nebo jiným spouštěcím signálem. Celý to je postavený na platformě Arduina a je to takový moje seznámení s ním. Až tohle dodělám, tak chci na stejný platformě postavit i EBC, který mám už dlouho v plánu.

Taky sem začal programovat LapTimer s OLED řádkovým displejem, možností ukládání časů na SDéčko a špouštěním tlačítkem, externí infra závorou, nebo jiným spouštěcím signálem. Celý to je postavený na platformě Arduina a je to takový moje seznámení s ním. Až tohle dodělám, tak chci na stejný platformě postavit i EBC, který mám už dlouho v plánu.
www.jfperformance.cz
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
R4ZoRCiviC je rychlý a kapota už je hotová
Teď jí jen od něj musím nějak dostat domů a může se odlehčovat 


www.jfperformance.cz
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Včera dorazil Turbo blanket od Thermal Zero, tak ho dneska namontuju a uvidim co to provede 

www.jfperformance.cz
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Blanket už je namontovaný a subjektivně můžu říct, že se vyzařování tepla určitě o něco snížilo, protože v místě kde sem dřív na kapotě neudržel ruku jí teď můžu v klidu položit. Teplota vody a oleje je teď taky o malinko stabilnější.
Co se týká spoolup timu, tak tam sem si nějakýho znatelnýho zlepšení nevšimnul. Možná je znatelnější u "spacáku" který kompletně zakrývá celý housing turbíny, ale ten sem kvůli internímu WG nemohl použít.
Co se týká spoolup timu, tak tam sem si nějakýho znatelnýho zlepšení nevšimnul. Možná je znatelnější u "spacáku" který kompletně zakrývá celý housing turbíny, ale ten sem kvůli internímu WG nemohl použít.
www.jfperformance.cz
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Tak už mám objednanou akční kameru do auta. GoPro je pro to moje občasný natáčení dost drahý, tak sem vybíral mezi SJ1000 a Mobius Cam. Nakonec sem se rozhodl pro Mobius, protože mi příjde po funkční stránce trochu víc promyšlená, má lepší podporu co se týká nových FW a obraz z ní nemá tak moc viditelný efekt rybího oka jako u SJ1000, která natáčí v rozsahu 140° (mobius cca. 120°) a to mi z videí přišlo už trochu moc.
Tady je video recenze na Mobius Action Cam, kdyby se chtěl někdo podívat. Stejný uživatel (techmoan) dělal receze i na další kamery, tak můžete porovnat.
Tady je video recenze na Mobius Action Cam, kdyby se chtěl někdo podívat. Stejný uživatel (techmoan) dělal receze i na další kamery, tak můžete porovnat.
www.jfperformance.cz
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Ahoj, omlouvám se za OT ale resila se tu vůle zámku pístního kroužku... taky trohu přispěji do mlýna...
malá vůle -> kroužek se neotáčí a zapeče se karbonem. tzn únik komprese do kateru, vysoke blow by... pokud jezdi dal zacne to ve valci pekne kreslit samozdřejmě to je i slyset
...
malá vůle -> kroužek se neotáčí a zapeče se karbonem. tzn únik komprese do kateru, vysoke blow by... pokud jezdi dal zacne to ve valci pekne kreslit samozdřejmě to je i slyset

Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Kapota už je doma a vypadá bezvadně dobrý
Zběžně sem jí hodil na váhu a má 7,8kg, což není špatný. Chtěl sem jí totiž trochu pevnější, takže i o něco víc váží. Zejtra ještě zvážím origo kapotu, abych měl porovnání.
Zběžně sem jí hodil na váhu a má 7,8kg, což není špatný. Chtěl sem jí totiž trochu pevnější, takže i o něco víc váží. Zejtra ještě zvážím origo kapotu, abych měl porovnání.
www.jfperformance.cz
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Tady je jedno video z kamery. Natočený je v rozlišení 720p, protože s 1080p se můj postarší komp už moc solidně nepopere.
Zkoušel sem natáčet mimo auto a pokud je kamera po směru jízdy, tak zvuk stojí za prd, protože mikrofon je v přední části pod čočkou, takže jde vítr přímo do něj. Budu na něj muset udělat nějakou clonu.
Jinak kamera natáčí opravdu pěkně. Jediná nevýhoda je snad ta, že při přepnutí do 720p se zmenší záběr snímaného obrazu, protože kamera to do tohohle rozlišení nepřepočítává z nativního rozlišení čipu, ale prostě jen použije takovou část čipu, která odpovídá 720p.
Pozn: Youtube to video nějak víc zkomprimoval, takže reálná kvalita je lepší.
Zkoušel sem natáčet mimo auto a pokud je kamera po směru jízdy, tak zvuk stojí za prd, protože mikrofon je v přední části pod čočkou, takže jde vítr přímo do něj. Budu na něj muset udělat nějakou clonu.
Jinak kamera natáčí opravdu pěkně. Jediná nevýhoda je snad ta, že při přepnutí do 720p se zmenší záběr snímaného obrazu, protože kamera to do tohohle rozlišení nepřepočítává z nativního rozlišení čipu, ale prostě jen použije takovou část čipu, která odpovídá 720p.
Pozn: Youtube to video nějak víc zkomprimoval, takže reálná kvalita je lepší.
www.jfperformance.cz
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Tady je ještě ukázka toho, jak funguje kamera v kabině a jak mimo ní.
Pokud je kamera v kabině, tak bych řekl, že je záznam zvuku solidní.
Volně na větru je zhruba od nějakých 30km/h zvuk dost mizerný a to byl ještě mikrofon přelepený izolačkou, protože bez ní to bylo úplně špatný.
Problém je v mikrofonu, který je umístěný na čele kamery a taky v tom, že na těle kamery je ještě par dalších otvorů, kterýma proníká vítr dovnitř a ruší mikrofon. Zkusím si na ní vyrobit nějaký obal a pak by to mohlo být super.
Pokud je kamera v kabině, tak bych řekl, že je záznam zvuku solidní.
Volně na větru je zhruba od nějakých 30km/h zvuk dost mizerný a to byl ještě mikrofon přelepený izolačkou, protože bez ní to bylo úplně špatný.
Problém je v mikrofonu, který je umístěný na čele kamery a taky v tom, že na těle kamery je ještě par dalších otvorů, kterýma proníká vítr dovnitř a ruší mikrofon. Zkusím si na ní vyrobit nějaký obal a pak by to mohlo být super.
www.jfperformance.cz
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Minulý týden sem po pár letech odkládání konečně nakoupil komponenty a složil si nový kompík
Dneska sem na něm zkusil sestříhat nějaký to video ze záběrů co sem natočil s cérem, abych porovnal o kolik je rychlejší oproti ty mojí původní "kalkulačce" a ten rozdíl je fakt brutální
Tady je finální video.


www.jfperformance.cz
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Radši to video z Youtube rychle smaž !!!!
Protože porno tam cenzurují
Protože porno tam cenzurují

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
hezký,auto jede pěkně,zvuk hezkej a Glitch mob do toho
video pěkně sestřihaný 


Turbo dízl injekšn !
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Najlepšie by bolo asi dať kameru do novej krabičky a zároven miesto vstavaného mikrofonu dať konektor a pripájať ho externe a v prípade snímania obrazu z vonku, kludne nechať mikrofon na kábliku vo vnútri
- MarkusHuhtimo
- Příspěvky: 70
- Registrován: 06 dub 2011 22:17
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Nádherné video, peckovní kvalita, miluju lidi "za málo peněz hodně muziky" jako jsi ty, PhoB a jiní, fakt klobrc neskutečný 

Tuscani Tiburon Turbo (forged engine, right now 310hp/400Nm - neverending project)
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Díky, je to první "pořádnější" video co sem kdy stříhal, takže to není nic extra, ale koukat se na celkem dá.
www.jfperformance.cz
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Nemáte někdo zkušenosti s filtry HKS Super Power Flow Reloaded http://www.hkseurope.com/intake/spf_reloaded.asp" onclick="window.open(this.href);return false; ? Potřeboval bych trochu předělat nasávání u turba a tohle je jeden z mála filtrů, který se mi tam vejde.
Co sem hledal na netu, tak na tyhle filtry jsou ale dost smíšený názory. Starší typy měly dost mizernou filtraci a hlavně se prý z vnitřní strany trhaly a motor tak mohl nasát kus filtru. Tak si touhle koupí nejsem zrovna moc jistej.
Co sem hledal na netu, tak na tyhle filtry jsou ale dost smíšený názory. Starší typy měly dost mizernou filtraci a hlavně se prý z vnitřní strany trhaly a motor tak mohl nasát kus filtru. Tak si touhle koupí nejsem zrovna moc jistej.
www.jfperformance.cz
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
mam ho doma ale bez te peny... hodi se ti?
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
-
- Příspěvky: 272
- Registrován: 06 led 2009 10:33
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
moje zkušenost byla nic moc opravdu se začal trhat po cca 1000km a za mě radši koupím něco jiného příště
Animalize-Team
BMW E36
Kymco Maxxer
BMW E36
Kymco Maxxer
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Ljay, ono to bude taky hodne tim, ze 90% lidi ma cinskou kopii, ktera vypada uplne stejne, ma i stejnou krabicku, jen ten matros neni uplne stejna kvalita..
ex:opel tigra 1.4 16v,opel tigra 1.6 16v,peugeot 106 1.4 sport,seat leon 1.8T 200PS+,ibiza 1.9TDI 6L 170PS, octavia RS combi 1.8T
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
mam origo HKS se vstupem 80mm je mi k ničemu potřebuju na nové turbo větší takže nevyužitej, skoro nejetej... dyžtak sz
Honda Civic EG turbo
Civic aerodeck
Toyota Celica GT4
Civic aerodeck
Toyota Celica GT4
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Nejspíš nakonec půjdu cestou jistoty a koupím Apexi, protože jen za dnešek sem našel na forech po světě 3 lidi, kterým kusy toho filtru vlítly do motoru (uvádí že to byl origo HKS) a to člověka důvěrou zrovna moc nenaplní.
www.jfperformance.cz
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
hlavně nezapomenout že jak apexi tak hks jsou "suche" filtry. Tj neprat,ničím nestřikat - vyhodit. Apexi se docela dost prodraží když ho každých 5000km vyhodis. Osobně používám filtry fujita.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Libor12: jj s tím "jednorázovým" použitím počítám. U HKS je to ještě celkem rozumně řešený výměnou filtračního elementu, ale u Apexi člověk musí koupit celej novej filtr a to z dlouhodobýho hlediska není opravdu levná záležitost.
O Fujita filtru sem taky přemýšlel, ale pokud sem pochopil správně popis rozměrů na jejich stránkách, tak dělají defakto jen dvě velikosti (týká se délky filtru) a ani ta kratší se mi tam bohužel nevejde. Já mám k dispozici maximálně 160mm (viz. obr.), takže si nemůžu zrovna moc vybírat.
O Fujita filtru sem taky přemýšlel, ale pokud sem pochopil správně popis rozměrů na jejich stránkách, tak dělají defakto jen dvě velikosti (týká se délky filtru) a ani ta kratší se mi tam bohužel nevejde. Já mám k dispozici maximálně 160mm (viz. obr.), takže si nemůžu zrovna moc vybírat.
www.jfperformance.cz