LJay: Honda CRX 2G ED9 - R.I.P.

Na čem pracují členové TF

Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis

Odpovědět
Uživatelský avatar
kucik
Příspěvky: 497
Registrován: 27 kvě 2008 12:48
Bydliště: Moravská Třebová
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od kucik »

LJay píše:Hodím sem fotku, aby bylo vidět o kolik kleslo vytlačování oleje, potom co sem vrátil zpátky sériový olejový separátor a OCT napojil až z něj.
A ten oct jsi zapojoval zpět do sání? Pokud ne, odstranill jsi pcv nebo jsi ho tam nechal, jak je to s degradací oleje od výparů, když tam není aktivní odtah do sání?[
mazda MX-6 coupe GD 2.0 16v - summer car
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od LJay »

kucik: vývod z oct je volně do atmosféry. PCV je pryč, protože v tomhle případě není potřeba.
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
kucik
Příspěvky: 497
Registrován: 27 kvě 2008 12:48
Bydliště: Moravská Třebová
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od kucik »

Myslíš, že tento neaktivní odtah stačí, aby se z motoru odfoukly výpary a kondenzáty a nesnižovala se tím tak kvalita oleje?-furt přemýšlím, jaké řešení nechat, viz můj topic o žraní oleje :-)
mazda MX-6 coupe GD 2.0 16v - summer car
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od LJay »

kucik: nejlepší by bylo změřit manometrem, jaký máš tlak v klice. Takhle se to dá těžko říct. Každopádně určitý podtlak (cca. 14inHg) v klice je vždycky pozitivní. Pokud ti asistovaný odvětrávání vysává olej z kliky, tak můžeš úroveň podtlaku zregulovat tím, že změnšíš průřez hadice, kterou máš připojenou do sání, ale opět to chce změřit, aby si věděl, jaký je aktuální stav.
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od Taboo »

Jeste neco malo k tomu zajizdeni motoru... Ten by mel byt pred samotnym zajizdenim priveden na provozni teplotu, kam se vetsinou dostane behem prvnich par minut pri ustanoveni zakladniho predstihu zapalovani, RPM volnobehu a naplneni hydraulickych lifters (pokud je jimi motor vybaven), pote behem nekolika prvnich minut jizdy za nizsi zateze a RPM, ktere je pote nutno neustale zvysovat a stridat s useky dojezdu v rychostnim stupni (ktere slouzi k chlazeni motoru a odsavani supinek kovu z drazek honovani). Zatez je v tomto pripade dulezitejsi, nez RPM.
Tento postup se pouziva v pripade "konvencniho" motoru, ne skutecneho profesionalne staveneho zavodniho motoru pouzivajici low-tension krouzky a ktery byl "plateau-honed" za pouziti torque plate. Ten je (diky priprave, metode a vysoke presnosti obrabeni) zabehnut temer okamzite po spusteni, behem 1-2 pulls na dynu, ale jen maloktere dilny maji k jeho stavbe patricne vybaveni a zkusenosti.
IQ stylingem nenahradis.

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od LJay »

Na zadním bočním okně přistála taková malá reklama :)

Taky sem začal programovat LapTimer s OLED řádkovým displejem, možností ukládání časů na SDéčko a špouštěním tlačítkem, externí infra závorou, nebo jiným spouštěcím signálem. Celý to je postavený na platformě Arduina a je to takový moje seznámení s ním. Až tohle dodělám, tak chci na stejný platformě postavit i EBC, který mám už dlouho v plánu.
logo 01.jpg
www.jfperformance.cz

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od LJay »

R4ZoRCiviC je rychlý a kapota už je hotová :) Teď jí jen od něj musím nějak dostat domů a může se odlehčovat :)
kapota.jpg
www.jfperformance.cz

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od LJay »

Včera dorazil Turbo blanket od Thermal Zero, tak ho dneska namontuju a uvidim co to provede :)
blanket 01.jpg
blanket 02.jpg
www.jfperformance.cz

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od LJay »

Blanket už je namontovaný a subjektivně můžu říct, že se vyzařování tepla určitě o něco snížilo, protože v místě kde sem dřív na kapotě neudržel ruku jí teď můžu v klidu položit. Teplota vody a oleje je teď taky o malinko stabilnější.

Co se týká spoolup timu, tak tam sem si nějakýho znatelnýho zlepšení nevšimnul. Možná je znatelnější u "spacáku" který kompletně zakrývá celý housing turbíny, ale ten sem kvůli internímu WG nemohl použít.
blanket 03.jpg
www.jfperformance.cz

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od LJay »

Tak už mám objednanou akční kameru do auta. GoPro je pro to moje občasný natáčení dost drahý, tak sem vybíral mezi SJ1000 a Mobius Cam. Nakonec sem se rozhodl pro Mobius, protože mi příjde po funkční stránce trochu víc promyšlená, má lepší podporu co se týká nových FW a obraz z ní nemá tak moc viditelný efekt rybího oka jako u SJ1000, která natáčí v rozsahu 140° (mobius cca. 120°) a to mi z videí přišlo už trochu moc.

Tady je video recenze na Mobius Action Cam, kdyby se chtěl někdo podívat. Stejný uživatel (techmoan) dělal receze i na další kamery, tak můžete porovnat.

www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od Juraj »

Ahoj, omlouvám se za OT ale resila se tu vůle zámku pístního kroužku... taky trohu přispěji do mlýna...

malá vůle -> kroužek se neotáčí a zapeče se karbonem. tzn únik komprese do kateru, vysoke blow by... pokud jezdi dal zacne to ve valci pekne kreslit samozdřejmě to je i slyset :-)...
Přílohy
IV000005.JPG
MIK_0378.jpg
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od LJay »

Kapota už je doma a vypadá bezvadně dobrý
Zběžně sem jí hodil na váhu a má 7,8kg, což není špatný. Chtěl sem jí totiž trochu pevnější, takže i o něco víc váží. Zejtra ještě zvážím origo kapotu, abych měl porovnání.
kapota_01.jpg
kapota_02.jpg
www.jfperformance.cz

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od LJay »

Tady je jedno video z kamery. Natočený je v rozlišení 720p, protože s 1080p se můj postarší komp už moc solidně nepopere.

Zkoušel sem natáčet mimo auto a pokud je kamera po směru jízdy, tak zvuk stojí za prd, protože mikrofon je v přední části pod čočkou, takže jde vítr přímo do něj. Budu na něj muset udělat nějakou clonu.

Jinak kamera natáčí opravdu pěkně. Jediná nevýhoda je snad ta, že při přepnutí do 720p se zmenší záběr snímaného obrazu, protože kamera to do tohohle rozlišení nepřepočítává z nativního rozlišení čipu, ale prostě jen použije takovou část čipu, která odpovídá 720p.

Pozn: Youtube to video nějak víc zkomprimoval, takže reálná kvalita je lepší.

www.jfperformance.cz

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od LJay »

Tady je ještě ukázka toho, jak funguje kamera v kabině a jak mimo ní.

Pokud je kamera v kabině, tak bych řekl, že je záznam zvuku solidní.
Volně na větru je zhruba od nějakých 30km/h zvuk dost mizerný a to byl ještě mikrofon přelepený izolačkou, protože bez ní to bylo úplně špatný.

Problém je v mikrofonu, který je umístěný na čele kamery a taky v tom, že na těle kamery je ještě par dalších otvorů, kterýma proníká vítr dovnitř a ruší mikrofon. Zkusím si na ní vyrobit nějaký obal a pak by to mohlo být super.

www.jfperformance.cz

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od LJay »

Minulý týden sem po pár letech odkládání konečně nakoupil komponenty a složil si nový kompík :) Dneska sem na něm zkusil sestříhat nějaký to video ze záběrů co sem natočil s cérem, abych porovnal o kolik je rychlejší oproti ty mojí původní "kalkulačce" a ten rozdíl je fakt brutální :) Tady je finální video.

www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel
Příspěvky: 3089
Registrován: 04 srp 2011 19:12
Bydliště: Havířov

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od LiberaleMiguel »

Radši to video z Youtube rychle smaž !!!!
Protože porno tam cenzurují :slina:
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru

DaWe
Příspěvky: 26
Registrován: 25 čer 2010 21:29
Bydliště: Praha-východ

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od DaWe »

hezký,auto jede pěkně,zvuk hezkej a Glitch mob do toho :) video pěkně sestřihaný 8)
Turbo dízl injekšn !

Uživatelský avatar
pufko
Příspěvky: 719
Registrován: 24 pro 2009 23:17

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od pufko »

Najlepšie by bolo asi dať kameru do novej krabičky a zároven miesto vstavaného mikrofonu dať konektor a pripájať ho externe a v prípade snímania obrazu z vonku, kludne nechať mikrofon na kábliku vo vnútri

Uživatelský avatar
MarkusHuhtimo
Příspěvky: 70
Registrován: 06 dub 2011 22:17

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od MarkusHuhtimo »

Nádherné video, peckovní kvalita, miluju lidi "za málo peněz hodně muziky" jako jsi ty, PhoB a jiní, fakt klobrc neskutečný :rock:
Tuscani Tiburon Turbo (forged engine, right now 310hp/400Nm - neverending project)

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od LJay »

Díky, je to první "pořádnější" video co sem kdy stříhal, takže to není nic extra, ale koukat se na celkem dá.
www.jfperformance.cz

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od LJay »

Nemáte někdo zkušenosti s filtry HKS Super Power Flow Reloaded http://www.hkseurope.com/intake/spf_reloaded.asp" onclick="window.open(this.href);return false; ? Potřeboval bych trochu předělat nasávání u turba a tohle je jeden z mála filtrů, který se mi tam vejde.

Co sem hledal na netu, tak na tyhle filtry jsou ale dost smíšený názory. Starší typy měly dost mizernou filtraci a hlavně se prý z vnitřní strany trhaly a motor tak mohl nasát kus filtru. Tak si touhle koupí nejsem zrovna moc jistej.
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od Juraj »

mam ho doma ale bez te peny... hodi se ti?
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Ovarlord
Příspěvky: 272
Registrován: 06 led 2009 10:33
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od Ovarlord »

moje zkušenost byla nic moc opravdu se začal trhat po cca 1000km a za mě radši koupím něco jiného příště
Animalize-Team
BMW E36
Kymco Maxxer

Uživatelský avatar
crocjirka
Příspěvky: 3627
Registrován: 05 kvě 2011 12:53
Bydliště: prágl
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od crocjirka »

Ljay, ono to bude taky hodne tim, ze 90% lidi ma cinskou kopii, ktera vypada uplne stejne, ma i stejnou krabicku, jen ten matros neni uplne stejna kvalita..
ex:opel tigra 1.4 16v,opel tigra 1.6 16v,peugeot 106 1.4 sport,seat leon 1.8T 200PS+,ibiza 1.9TDI 6L 170PS, octavia RS combi 1.8T
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf

posero
Příspěvky: 584
Registrován: 02 kvě 2007 12:45

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od posero »

mam origo HKS se vstupem 80mm je mi k ničemu potřebuju na nové turbo větší takže nevyužitej, skoro nejetej... dyžtak sz
Honda Civic EG turbo
Civic aerodeck
Toyota Celica GT4

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od LJay »

Nejspíš nakonec půjdu cestou jistoty a koupím Apexi, protože jen za dnešek sem našel na forech po světě 3 lidi, kterým kusy toho filtru vlítly do motoru (uvádí že to byl origo HKS) a to člověka důvěrou zrovna moc nenaplní.
www.jfperformance.cz

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od LJay »

Pár fotek od Honzy Fučíka:
01.jpg
02.jpg
03.jpg
www.jfperformance.cz

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od LJay »

04.jpg
05.jpg
06.jpg
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od Libor12 »

hlavně nezapomenout že jak apexi tak hks jsou "suche" filtry. Tj neprat,ničím nestřikat - vyhodit. Apexi se docela dost prodraží když ho každých 5000km vyhodis. Osobně používám filtry fujita.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od LJay »

Libor12: jj s tím "jednorázovým" použitím počítám. U HKS je to ještě celkem rozumně řešený výměnou filtračního elementu, ale u Apexi člověk musí koupit celej novej filtr a to z dlouhodobýho hlediska není opravdu levná záležitost.

O Fujita filtru sem taky přemýšlel, ale pokud sem pochopil správně popis rozměrů na jejich stránkách, tak dělají defakto jen dvě velikosti (týká se délky filtru) a ani ta kratší se mi tam bohužel nevejde. Já mám k dispozici maximálně 160mm (viz. obr.), takže si nemůžu zrovna moc vybírat.
vzdalenost_turbo_podbeh.jpg
www.jfperformance.cz

Odpovědět

Zpět na „Projekty“