LJay: Honda CRX 2G ED9 - R.I.P.

Na čem pracují členové TF

Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis

Odpovědět
LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od LJay »

Kdyby se chtěl někdo podívat, tak tady je odkaz na kompletní galerii fotek co mi Honza nafotil.
http://www.jfperformance.cz/galerie.html#galerie_04" onclick="window.open(this.href);return false;
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel2
Příspěvky: 3841
Registrován: 22 říj 2013 17:21

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od LiberaleMiguel2 »

A nemůžeš tam prostě hodit koleno a vytáhnout ten filtr někam jinam ?
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)

Uživatelský avatar
Alik
Příspěvky: 1130
Registrován: 29 dub 2006 18:45
Bydliště: Český Krumlov
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od Alik »

LJay píše:Nemáte někdo zkušenosti s filtry HKS Super Power Flow Reloaded http://www.hkseurope.com/intake/spf_reloaded.asp" onclick="window.open(this.href);return false; ? Potřeboval bych trochu předělat nasávání u turba a tohle je jeden z mála filtrů, který se mi tam vejde.

Co sem hledal na netu, tak na tyhle filtry jsou ale dost smíšený názory. Starší typy měly dost mizernou filtraci a hlavně se prý z vnitřní strany trhaly a motor tak mohl nasát kus filtru. Tak si touhle koupí nejsem zrovna moc jistej.

Tenhe filtr jezdim na evu...je pravda ze je to takovej filtr nefiltr:D
nema skoro zadnej odpor...apodle vzhedu usuzuju ze papirak nebo KN zachyti vic bordelu.
Mitsubishi Galant VR4 150Kw++
Obrázek
Obrázek

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od LJay »

LiberaleMiguel2: jediný další volný místo kam by se ten filtr vešel, bez toho abych musel řezat do karoseri je před svodama, a to by bylo spíš jen na škodu, takže fo musím nejak vměstnat sem.

Alik: co materiál toho HKS filtru, nedrolí se?
www.jfperformance.cz

posero
Příspěvky: 584
Registrován: 02 kvě 2007 12:45

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od posero »

ten muj je OK, koukal sem na něj nejeví ani známky nějakého drolení
Honda Civic EG turbo
Civic aerodeck
Toyota Celica GT4

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od Juraj »

kdyby jsi chtel jen kostru toho HKS filtru tak se pro ni zastav... :-) pokud ji najdu je tvoje..
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
Alik
Příspěvky: 1130
Registrován: 29 dub 2006 18:45
Bydliště: Český Krumlov
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od Alik »

Hele matros... jsou na me 2 vrstvy , hrubsi a jemna.
kdyz jsem ho koupil tak se drolil...bylo to asi hooodne stary.
Tak jsem na ebay koupil novou vlozku origo HKS(bacha na ty cinsky kurvy :lol: ) a mam ho tam rok a pul a zatim upne v poho.
Přílohy
tf..JPG
Mitsubishi Galant VR4 150Kw++
Obrázek
Obrázek

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od LJay »

Filtr už je doma. Ještě musím nechat obrobit na CNC přírubu na turbo a půjde do auta. Doufám, že ho stihnu testnout, ještě před tím než napadne sníh.
filtr 01.jpg
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
Alik
Příspěvky: 1130
Registrován: 29 dub 2006 18:45
Bydliště: Český Krumlov
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od Alik »

tak tenhle filtruje teda vic nez to HKS!!! ale bohuzel se mi tam uz nevleze....
to HKS ma vyhodu ze je dost placatej 8)
Mitsubishi Galant VR4 150Kw++
Obrázek
Obrázek

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od LJay »

Alik: jj co se týká filtračních schopností, tak HKS na tom není zrovna dobře. Mám pocit že Supra forech mu kvůli přezdívají "Super Dirt Flow" :)
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
Alik
Příspěvky: 1130
Registrován: 29 dub 2006 18:45
Bydliště: Český Krumlov
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od Alik »

no...proto je to nejpropustnejsi filtr :lol:
Mitsubishi Galant VR4 150Kw++
Obrázek
Obrázek

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od LJay »

Co sem koukal, tak v příštím čísle Autosport & Tuning by měl vyjít článek o mým prdítku. Sem celkem zvědavý co tam napíšou, protože redaktor vypadal, že se mu auto docela líbí, hlavně potom co sem ho protáhnul po letišti v Hoškovicích :)
ast 01.jpg
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od m.artty »

Jsem si zrovna včera říkal, jestli je to tvá nebo není.... :D
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od Juraj »

me tam kdysi otiskly slusnej nesmysl.... tak snad to nebude to same :-D :-D
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
JOE_Cik
Příspěvky: 4742
Registrován: 17 srp 2008 20:56
Bydliště: Sokolov-Březová
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od JOE_Cik »

ten časopis jeste vychazi????? :-D :lol: :lol: :lol:
Renault Clio 1,2 rv 97-plonkovka...SOLD
Renault Clio 1,8 16V-letadlo..SOLD
Renault Clio Sport 172 Ph2 rv02 - hají v garáži
Renault Megane Grandtour 1,5dCi rv18 - family wagen
Fiat Doblo Maxi 1,6 MTJ 120SX rv18 - služební

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od LJay »

Po delší době, sem našel trochu času a něco málo udělal na autě. Konečně sem vyrobil pořádný držák aktuátoru WG a taky připravil přírubu pro filtr Apexi se vstupem pro připojení OCT, takže odvětrání motoru teď bude asistovaný podtlakem vznikajícím před sáním turba.
aktuator 01.jpg
priruba 01.jpg
priruba 02.jpg
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel2
Příspěvky: 3841
Registrován: 22 říj 2013 17:21

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od LiberaleMiguel2 »

Měřils jaký reálný tlak dokáže vyvinout to odsávání ?
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od LJay »

m.artty: ono to céro není z venku nijak výrazný, takže těžko poznat čí je to auto.
Juraj: sám sem zvědavej co tam k tomu napíšou
LiberaleMiguel2: budu měřit až podtlak v motoru
www.jfperformance.cz

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od LJay »

Tak už je to namontovaný a co jsem zkoušel v garáži na volnoběh, tak při lehce zvýšených otáčkách to vytvoří v prostoru kliky něco mezi 0,05-0,07 baru podtlaku. Dneska už sem to nestihnul otestovat a změřit za jízdy, ale v soboru to dokončím a postnu výsledky.
priruba 03.jpg
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel2
Příspěvky: 3841
Registrován: 22 říj 2013 17:21

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od LiberaleMiguel2 »

Jsem zvědavý jak se to osvědčí, bo když jsem todle řešení navrhnul v tom topicu o OCT, tak to tam skoro všichni přešli nepovšimnuté :D
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od Juraj »

toto reseni je naprosto bezne u seriovych aut... proc by to nemelo fungovat?
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel2
Příspěvky: 3841
Registrován: 22 říj 2013 17:21

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od LiberaleMiguel2 »

Však já neříkám, že by to nemělo fungovat, jenom jsem zvědavý na čísla :-)
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od LJay »

V sobotu sem otestoval funkci nově upravenýho odvětrání motoru.
Velmi malou úroveň podtlaku je to schopný vytvořit, jen skokově při prudším zvýšení zátěže, jinak se tlak v motoru pohybuje na úrovni atmosférickýho tlaku. Zplodiny z odvětrání to ale odsává dobře, takže už v kabině není nic cítit, ani když zastavím a zapnu ventilítor topení na max.

Když sem přemýšlel nad tím, proč to není schopný vytvořit podtlak, tak mi došlo, že by se defakto jednalo o chybový stav, kdy by byla restrikce vzduchovýho filtru tak velká, že by omezovala dostatečný přívod vzduchu k turbu a to by za filtrem začalo vytvářet podtlak (hodně laicky řečeno).
www.jfperformance.cz

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od LJay »

Teď o víkendu sem začal psát firmware pro boost controller, který příjde do auta. Zatím mám jen měřící a zobrazovací část.
Pro zobrazování údajů používám kvůli co nejlepší čitelnosti OLED displej 2x8 znaků. Na displeji se zobrazuji jen ty nejnutnější údaje, aby se to bylo co nejpřehlednější. Ještě tam přibude indikace aktuálně zvolený boost group a pak bude zobrazovací část kompletní.

www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
Květoslávek
Příspěvky: 1601
Registrován: 16 srp 2006 11:01
Bydliště: Brno-Hlavní město Moravy

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od Květoslávek »

Sikulka,udelas nejakou serii k prodeji,mel bych zajem...
Volvo V40 2.0 T4 yellow Faketaxi :)
Go HARD or Go Home!!!

Uživatelský avatar
semysak
Příspěvky: 733
Registrován: 10 led 2005 12:43
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od semysak »

mas to pekne, zkus zvazit, aby pri kazdym zapnuti byl ten pattern/obrazovka trochu jina treba prohodit radky, tyhle oled displeje trpi na vysvecovani, motivu, ale nevim jak presne u tohodle modelu ale mohlo byt po delsim pouzivani videt.

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od LJay »

Květoslávek: jj, pokud bude všechno fungovat jak má, tak bych to potom nabídnul k prodeji. Funkčně to bude hodně podobný jako AEM tru boost.

semysak: díky za upozornění. Zkusím prověřit, jak je to s vysvěcováním u tohohle typu. Používám OLED od Winstar, protože v Čechách jsou dobře dostupný díky distribuci od Spezial Electronic.
www.jfperformance.cz

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od LJay »

Včera dorazily zámky na kapotu. Původně sem myslel, že si vyrobím nějaký sám, protože origo Aerocatch jsou drahý jak blázen. Pak sem ale našel na ebay tyhle kopie za úplně směšnou cenu a bylo po starostech :)
zamky kapoty 01.jpg
www.jfperformance.cz

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od LJay »

Dneska bylo krásně, tak jsem to musel trochu protáhnout :) Při tý příležitosti jsem i něco natočil, protože jsem chtěl zkusit jak se ve Vegas přidávají do videa stopky :)

www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od JRD McLAREN »

este skus z 0na100
a zo 100na0
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Odpovědět

Zpět na „Projekty“