jaky 2litr na sprinty
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- Ilegaltuner
- Příspěvky: 3826
- Registrován: 22 pro 2005 22:24
- Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
- Kontaktovat uživatele:
- Ivan
- Administrátor
- Příspěvky: 3794
- Registrován: 04 úno 2004 09:41
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ano, když vykucháš vectru A s turbem, dostaneš se na hmotnost mé NexieIlegaltuner píše:vykchaná vectra A Turboby mněla byt na sprinty dostačujcí
Autor příspěvku by si skutečně mel uvědomit, zda hledá auto, se kterým chce být konkurenceschopný v nějaké vymyšlené kategorii nebo chce mít skutečně výkonné auto i na běžný provoz bez ohledu na kategorie.
je vidět že tady píše někdo kdo o sprintech vubec nic nevíblázen píše:Johnik píše:Jak něco co jede na 400m kolem 14sec může dostat klepec na každý křižovatce???? Moc tohle nechápu. Křižovatka je jen o startu. To mi připomíná, když jsem jel z práglu. Předjel mě kadett a na benzínce mi pak vnucoval jak jsme spolu závodili a jak mě pojel či co. Pro vysvětlenou jsem jel s plně naloženym fáčkem.´blázen píše: to souvisí stím co psal taboo: prdítkovej pohárek a ostuda na křižovatce
Mě by zajímalo kolik těch 13letejch, který tady píšou kecy o prdítkách jezdí běžně pravidelně přes 200km/h na neuzavřený/uzavřený komunikaci a kolika autum natíraj denně prdel?
Ze seriozního tématu je zase sračka.
Máte někdo zkušenosti s escortem RS 2000? V serii to má mýt něco mezi 150-160k. Předpokládám, že ten kadett 2.0 16V bude víkonově obdobnej. Váhově si nejsem jistej.
Na kolik vycházej ty fiati 1.4T?
netuším..já si snima vytíral prdel na každé křižovatce a můžu se pořád zahrnout mezi poloprdítko.. prostě stím nikdy nemůžeš honit větší a silnější stroje ktere začínají časama tam,kde tyhle poladěné prdítka končí.. to je celé...co tim myslel každej ,kdo trošku přemýšlí...pokud chcci 400m káru..koupím si třeba Sti.. ne fiata 1,4t kterej se zbídou dohrabe na 13,7s .. Třeba Sti bude schopna 11-12s když ji dobře poladíš..možná 10s..9s.. tohle budo úspěšné časy.. ne 14s, které zajede každé poorozpadlé turbo,když se mu zrovna povede start a mrtě neprohrabe
Fiat Panda 1.3T....185Ps.......402m: 12,515s
ty seš blázenblázen píše:Johnik píše:Jak něco co jede na 400m kolem 14sec může dostat klepec na každý křižovatce???? Moc tohle nechápu. Křižovatka je jen o startu. To mi připomíná, když jsem jel z práglu. Předjel mě kadett a na benzínce mi pak vnucoval jak jsme spolu závodili a jak mě pojel či co. Pro vysvětlenou jsem jel s plně naloženym fáčkem.´blázen píše: to souvisí stím co psal taboo: prdítkovej pohárek a ostuda na křižovatce
Mě by zajímalo kolik těch 13letejch, který tady píšou kecy o prdítkách jezdí běžně pravidelně přes 200km/h na neuzavřený/uzavřený komunikaci a kolika autum natíraj denně prdel?
Ze seriozního tématu je zase sračka.
Máte někdo zkušenosti s escortem RS 2000? V serii to má mýt něco mezi 150-160k. Předpokládám, že ten kadett 2.0 16V bude víkonově obdobnej. Váhově si nejsem jistej.
Na kolik vycházej ty fiati 1.4T?
netuším..já si snima vytíral prdel na každé křižovatce a můžu se pořád zahrnout mezi poloprdítko.. prostě stím nikdy nemůžeš honit větší a silnější stroje ktere začínají časama tam,kde tyhle poladěné prdítka končí.. to je celé...co tim myslel každej ,kdo trošku přemýšlí...pokud chcci 400m káru..koupím si třeba Sti.. ne fiata 1,4t kterej se zbídou dohrabe na 13,7s .. Třeba Sti bude schopna 11-12s když ji dobře poladíš..možná 10s..9s.. tohle budo úspěšné časy.. ne 14s, které zajede každé poorozpadlé turbo,když se mu zrovna povede start a mrtě neprohrabe
jinač když to vemu polopatě, sti udělá v serii kolem 13s, možná něco málo pod. Postav ho vedle mě a dáme závod od kilablázen píše:
netuším..já si snima vytíral prdel na každé křižovatce a můžu se pořád zahrnout mezi poloprdítko.. prostě stím nikdy nemůžeš honit větší a silnější stroje ktere začínají časama tam,kde tyhle poladěné prdítka končí.. to je celé...co tim myslel každej ,kdo trošku přemýšlí...pokud chcci 400m káru..koupím si třeba Sti.. ne fiata 1,4t kterej se zbídou dohrabe na 13,7s .. Třeba Sti bude schopna 11-12s když ji dobře poladíš..možná 10s..9s.. tohle budo úspěšné časy.. ne 14s, které zajede každé poorozpadlé turbo,když se mu zrovna povede start a mrtě neprohrabe
Matt: tady mas nejaky foto
Jinak ted tam pujde KW podvozek a bow HKS kopie od Rajdlose.Auto ma MTM výfuk(stred+koncak,bez katu),upravenou jednotku,odblokovan omezovac rychlosti.Jinak na ceste to jede asi jak yamaha r1 99r.Kdyz se nebavime o startu z nuly tak si na ceste neujedem
Jinak ted tam pujde KW podvozek a bow HKS kopie od Rajdlose.Auto ma MTM výfuk(stred+koncak,bez katu),upravenou jednotku,odblokovan omezovac rychlosti.Jinak na ceste to jede asi jak yamaha r1 99r.Kdyz se nebavime o startu z nuly tak si na ceste neujedem
- Přílohy
-
- ABCD0009.JPG (58.43 KiB) Zobrazeno 1465 x
-
- ABCD0011.JPG (64.57 KiB) Zobrazeno 1464 x
CRX>MB190EVO>CalibraT>Golf G60 Rallye>Civic VTI>Impreza GT>GII 16V>Civic Type-r>GIII VR6>BMW 840CI>GIII VR6>Audi RS4 Biturbo MTM
aktual:golf II GTI16V,golf II G60 Rallye,BMW M3
aktual:golf II GTI16V,golf II G60 Rallye,BMW M3
- Ivan
- Administrátor
- Příspěvky: 3794
- Registrován: 04 úno 2004 09:41
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Jak to souvisí s tématem? Jestli chceš veřejnosti představit svoje auto, od toho jsou tady jiné thready...mikevr6 píše:Matt: tady mas nejaky foto![]()
Jinak ted tam pujde KW podvozek a bow HKS kopie od Rajdlose.Auto ma MTM výfuk(stred+koncak,bez katu),upravenou jednotku,odblokovan omezovac rychlosti.Jinak na ceste to jede asi jak yamaha r1 99r.Kdyz se nebavime o startu z nuly tak si na ceste neujedem
to mikevr6: hele osobně jsem se vezl v kámošove rs4 mtm... brzdy a podvozek porsche motor kompletně od MTM má to 460klisen a řeknu ti jedno na zatáčky by se motorka nechytala ale co jízdy pružnosti zrychlení apd tak na R1 ku to prostě nemá... jak chceš chytit něco co má 180koní a 190kilo s něčím co má cca 400koní a 1500kilo
nechci tím nikterak tvou audi zhazovat urči jede jako píchlá vosa ale motorky mají prostě dynamiku velmi brutální a jen velmi brutální auta mají dynamiku srovnatelnou zvláště jedná-li se o sotré litrové stroje jako je r1
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Re: jaky 2litr na sprinty
Do dvou litru bych koupil Golfa 1 a dal do něho motor 2,0 16V ABF. Ten bych upravil na nějakých 180 ps a karoserii na 700-750 kg. Cele to vyjde na nějakých 70 tis...auto pojede pod 14s. Což v kategorii do 2 litru je dostačující,až na esovou integru a možná na nějaký hodně upravený civic TyperR
Golf 1 ABF - 193 hp - 1/4 míle...13,7s
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí
Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu
www.dolph-racing.cz
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí
Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu
www.dolph-racing.cz
Re: jaky 2litr na sprinty
dolphe uz si jel nekdy proti sotymu? dsot by mi zajimalo kdo je rychlejsi.
Dovoz aut ze zahraničí, Non-stop odtah, Kompletní péče o vozidlo (mytí, leštění, tepování, leštění světel), Zařízení STK, Diagnostika vozidel, Rychlé sjednání pojistky za fajn cenu, Servis.
Plzeň 775115675
Plzeň 775115675
Re: jaky 2litr na sprinty
Jel,ale tehdy auto ještě nebylo v takové formě v jaké je ted. Bylo to ještě s G3.
Dostal jsem o hodně
Dostal jsem o hodně
Golf 1 ABF - 193 hp - 1/4 míle...13,7s
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí
Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu
www.dolph-racing.cz
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí
Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu
www.dolph-racing.cz
Ivan:nemusim tady predstavovat svoje auto-nejsem malej kluk.Fotky sem tu dal na prani matta
Elviis:Ta R1 ma 150ps a 200kg a to co jsem napsal je pouze moje vlastni skusenost,co jsme se projizdeli s kamaradem co ma tu r1.Nerikam ze na nejakej ranveji tam ty rozdily nebudou vetsi ale na normalnich cestach jsme +- nastejno.300 to jede aji jemu
Elviis:Ta R1 ma 150ps a 200kg a to co jsem napsal je pouze moje vlastni skusenost,co jsme se projizdeli s kamaradem co ma tu r1.Nerikam ze na nejakej ranveji tam ty rozdily nebudou vetsi ale na normalnich cestach jsme +- nastejno.300 to jede aji jemu
CRX>MB190EVO>CalibraT>Golf G60 Rallye>Civic VTI>Impreza GT>GII 16V>Civic Type-r>GIII VR6>BMW 840CI>GIII VR6>Audi RS4 Biturbo MTM
aktual:golf II GTI16V,golf II G60 Rallye,BMW M3
aktual:golf II GTI16V,golf II G60 Rallye,BMW M3
-
meerecheck
- Příspěvky: 273
- Registrován: 05 pro 2006 18:53
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
mikevr6 píše:Matt: tady mas nejaky foto![]()
Jinak ted tam pujde KW podvozek a bow HKS kopie od Rajdlose.Auto ma MTM výfuk(stred+koncak,bez katu),upravenou jednotku,odblokovan omezovac rychlosti.Jinak na ceste to jede asi jak yamaha r1 99r.Kdyz se nebavime o startu z nuly tak si na ceste neujedem
Hezke to je a vim, ze je to rychle auto ... ale jen me zaujaly posledni 2 vety. Typek tu motorku asi moc dobre ridit neumi, ze ? btw R1 neni nic extra. Ani motor, ani podvozek ...
Fiat Uno Turbo i.e. @ T28 fen 
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Když bude dobrej řidič ujede ti i na 6tikilu...meerecheck píše:mikevr6 píše:Matt: tady mas nejaky foto![]()
Jinak ted tam pujde KW podvozek a bow HKS kopie od Rajdlose.Auto ma MTM výfuk(stred+koncak,bez katu),upravenou jednotku,odblokovan omezovac rychlosti.Jinak na ceste to jede asi jak yamaha r1 99r.Kdyz se nebavime o startu z nuly tak si na ceste neujedem
Hezke to je a vim, ze je to rychle auto ... ale jen me zaujaly posledni 2 vety. Typek tu motorku asi moc dobre ridit neumi, ze ? btw R1 neni nic extra. Ani motor, ani podvozek ...
Hezke to je a vim, ze je to rychle auto ... ale jen me zaujaly posledni 2 vety. Typek tu motorku asi moc dobre ridit neumi, ze ? btw R1 neni nic extra. Ani motor, ani podvozek ...[/quote]
Jo bez mu rict ze na tom neumi jezdit
,ja bych rek ze bys krapet cumel jak to umi ale to je jedno,stejne urcite vis jak zrychluje rs4 vic jak ja a on ma tu r1 nejakou mrtvou ze:)).A 600kilo me spraska raz dva 
Jo bez mu rict ze na tom neumi jezdit
CRX>MB190EVO>CalibraT>Golf G60 Rallye>Civic VTI>Impreza GT>GII 16V>Civic Type-r>GIII VR6>BMW 840CI>GIII VR6>Audi RS4 Biturbo MTM
aktual:golf II GTI16V,golf II G60 Rallye,BMW M3
aktual:golf II GTI16V,golf II G60 Rallye,BMW M3
hmm zvláštní GTECHem na 400m sem se pohyboval okolo 13,2-13,4s to byly nejlepší časy které sem si zajel,..na 200km/h to trvalo méně než 17s a na max to zmákla za 30s.. nevím musel by stím zázračným italem jezdit pod 13sreproboy píše:ty seš blázenblázen píše:Johnik píše: Jak něco co jede na 400m kolem 14sec může dostat klepec na každý křižovatce???? Moc tohle nechápu. Křižovatka je jen o startu. To mi připomíná, když jsem jel z práglu. Předjel mě kadett a na benzínce mi pak vnucoval jak jsme spolu závodili a jak mě pojel či co. Pro vysvětlenou jsem jel s plně naloženym fáčkem.´
Mě by zajímalo kolik těch 13letejch, který tady píšou kecy o prdítkách jezdí běžně pravidelně přes 200km/h na neuzavřený/uzavřený komunikaci a kolika autum natíraj denně prdel?
Ze seriozního tématu je zase sračka.
Máte někdo zkušenosti s escortem RS 2000? V serii to má mýt něco mezi 150-160k. Předpokládám, že ten kadett 2.0 16V bude víkonově obdobnej. Váhově si nejsem jistej.
Na kolik vycházej ty fiati 1.4T?
netuším..já si snima vytíral prdel na každé křižovatce a můžu se pořád zahrnout mezi poloprdítko.. prostě stím nikdy nemůžeš honit větší a silnější stroje ktere začínají časama tam,kde tyhle poladěné prdítka končí.. to je celé...co tim myslel každej ,kdo trošku přemýšlí...pokud chcci 400m káru..koupím si třeba Sti.. ne fiata 1,4t kterej se zbídou dohrabe na 13,7s .. Třeba Sti bude schopna 11-12s když ji dobře poladíš..možná 10s..9s.. tohle budo úspěšné časy.. ne 14s, které zajede každé poorozpadlé turbo,když se mu zrovna povede start a mrtě neprohrabev serii jezdí 200sx kolem 15,5s a s upravama ktery ja mam na gt se ani na těch 14s nedostane. mluvíme tady o autech kolem 100kkč ne kolem pul mega nebo víc. v FWD s klukama kromě sannycars nemáme v čr konkurenci. JInáč jestli si si s nima vytíral prdel to bylo asi tím, že nikdo neměl dřív výkon, jako mají kluci s italama teď. Třeba iceman by si s tebou s unem 1,4T vytřel prdel kdykoliv a v jakýkoliv rychlosti
5,něco s na kilo je ti k ničemu, když pak kolem tebe proletí jako střela. Nemluv o něčem co nevíš a neznáš. Kdyby byl sprint na kilák, tak se časy astmatiků hondařů nedají porovnávat s turbařema.
nejelo to vůbec špatně,ale je to taky poměrně malej motor,ikdyž byl vrtanej na 1,9l, bohužel sem byl nucen jej prodat, dnes by disponovalo úplně jiným výkonem.. když už se někdo ohání tímto časovým rozmezím.. věřim,že by šlo dávno pod 13s,kdyby mě stálo u domumikevr6 píše:blazen:slysel jsem ze ti to jelo fest,skoda ze jsem nemel tu cest
Jinak každý tady radí něco jiného.
První otázka spíše zní. Kolik je do toho ochotnej narvat peněz.
Je úplně něco jiného jestli na to má 100tis a nebo 10 mil. 
První otázka spíše zní. Kolik je do toho ochotnej narvat peněz.
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
-
meerecheck
- Příspěvky: 273
- Registrován: 05 pro 2006 18:53
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Jo bez mu rict ze na tom neumi jezditmikevr6 píše:Hezke to je a vim, ze je to rychle auto ... ale jen me zaujaly posledni 2 vety. Typek tu motorku asi moc dobre ridit neumi, ze ? btw R1 neni nic extra. Ani motor, ani podvozek ...
OT, ale zacal jsem, no
A ver mi, ze bych rozhodne necumel, jak jezdi ...
Jinak dost stranek skoro o nicem. Aby mel co nejlepsi mozny cas, Eclipse gsx, 200sx ... jestli do 2.5l tak foukanou malorazku. Ale i tak to prijde na dost a dost penez a jeste vic casu.
Fiat Uno Turbo i.e. @ T28 fen 
určitě je nejde porovnávat,..realita je taková,že kde FWD končí RWD začíná... prostě je sním možno se dostat dál a to je neoddiskutovatelný fakt..reproboy píše:jinač když to vemu polopatě, sti udělá v serii kolem 13s, možná něco málo pod. Postav ho vedle mě a dáme závod od kilablázen píše:
netuším..já si snima vytíral prdel na každé křižovatce a můžu se pořád zahrnout mezi poloprdítko.. prostě stím nikdy nemůžeš honit větší a silnější stroje ktere začínají časama tam,kde tyhle poladěné prdítka končí.. to je celé...co tim myslel každej ,kdo trošku přemýšlí...pokud chcci 400m káru..koupím si třeba Sti.. ne fiata 1,4t kterej se zbídou dohrabe na 13,7s .. Třeba Sti bude schopna 11-12s když ji dobře poladíš..možná 10s..9s.. tohle budo úspěšné časy.. ne 14s, které zajede každé poorozpadlé turbo,když se mu zrovna povede start a mrtě neprohrabekravina porovnávat fwd s awd nebo rwd.
myslím,že v tomhle tématu to nemá cenu,mám obavy,že tazatel nebude ochoten investovat do auta,tak,aby pojel aspon 14s
no to teda nevím co bys s tím chytnultsin píše:audi 1,8T quattro-> jasna volba s odlehcenim
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
tak quattro s 1,8T a třeba 350-400k toho chytne dost.. je otázkou ,co ten motor vydrží..v serii stím nechytne ani staré TDielviiis píše:no to teda nevím co bys s tím chytnultsin píše:audi 1,8T quattro-> jasna volba s odlehcenimale eclipse 4x4 , gtfour , evo , sti no nevim aspoň by mohli jet na spotřebu
