Pocitane potrubi
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Vole, tebe naklepla taky. Seriova urcite nebyla. Otevrel to a mel tam svody. A to je to minimum, ktere mohlo jit videt. Interier taky uplne vybrany. Ale nebudem odbocovat od tematu, ne?Zemi píše:Ty si davas na vsem tak zalezet... Vsechno pocitas na vykon a pak te vypleskne naka seriova 2-color CRX z Mostu...
![]()
![]()
Live4Ride Syndicate
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Kdo me naklepl?Sly píše:Vole, tebe naklepla taky. Seriova urcite nebyla. Otevrel to a mel tam svody. A to je to minimum, ktere mohlo jit videt. Interier taky uplne vybrany. Ale nebudem odbocovat od tematu, ne?Zemi píše:Ty si davas na vsem tak zalezet... Vsechno pocitas na vykon a pak te vypleskne naka seriova 2-color CRX z Mostu...
![]()
![]()
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Jestli ti to pomuze... 

CRX Motorsports' exclusive exhaust is comprised of tubing stepped from 2.25" to 2.5" to accelerate exhaust gasses as they exit. A Dynomax Bullet race muffler and turndown bring sound levels to SCCA accepted standards.

CRX Motorsports' exclusive exhaust is comprised of tubing stepped from 2.25" to 2.5" to accelerate exhaust gasses as they exit. A Dynomax Bullet race muffler and turndown bring sound levels to SCCA accepted standards.
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
- MegaVostrak
- Příspěvky: 6
- Registrován: 11 říj 2005 21:14
tak to uz muselo byt z namakaneho auta protoze race bullet od Dynomaxu je jiz ve vykonnostni kategorii bezlimitni, coz je klidne 500 i vice koni, taky si vsimete toho navareni, dela se jiz ve vetsich prumerech ma uz snad i keramickou vlozku a pokud se pouzije jako samotny koncak, neni uz legal ani v USA, protoze jeho hlucnost hodne presahuje 95 dcb, je hodne kratky a ma velice jemnou perforaci, hodi se i tam , kde je malo mista, mrknete zde, tady je videt cela race rada, opticky sice vypaji skarede , ale to zde nehraje zadnou roli http://www.dynomax.com/race.stm
www.sportovniautodoplnky.cz - prodej sportovních autodoplňků, dovoz tuningových dílů z USA
- MegaVostrak
- Příspěvky: 6
- Registrován: 11 říj 2005 21:14
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
jj full pruchozi...MegaVostrak píše:Sly:zajimalo by me kolik vazi kterej vyfuk.jestli mas moznost je zvazit byl bych ti vdecnej kdyz napises rozdil.thanks
Zemi:ten tvuj koncovy tlumic je pruchozi ?
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
Tak tohle se mi moc nezamlouva:
Zde je odpoved pana Bocka z fy. Bulldog Tuning ohledne montaze ladeneho vyfukoveho potrubi. Prikladam i svuj dotaz:
Zdravim přiznivce motosportu jsme schopni vam vyrobit racingove potrubi a cely vyfukovy system ze zarukou narustu vykonu na vaši hondě
změna vyfukoveho potrubi z 4-2-1 na 4-1 přinese přinos vykonu i ve spodni časti otaček motoru ale hlavně v tych vysokych otačkach čim větši otačky tim
větši vykon bude taky zaleži na upravě motoru jestli je upravovan či ne jestli je změnena řidici jednotka hlavně v omezeni otaček motoru, ostre vačky, upravy hlavy,
upravy sacich a vyfukovych ventilu,odlehčeni setrvačniku atd. samozdřejmně jestli chcete jezdit kopce tak je idealni předělat převodovku do rychla a pak motor pracuje jen ve vysokych otačkach a s racingovym vyfukovym systemem bulldog budete velmi spokojen.
s pozdravem AUTO-MOTO SPORT BULLDOG p.bocek
www.bulldog-tuning.com
Dobry den,
vlastnim Hondu CRX ED9 s motorem D16A9. Rad bych si nechal udelat vyfukove potrubi
na zakazku a resim dilema, u ktere firmy. V soucasnosti mam na aute svody
DC SPORTS 4-2-1 ceramic coated, rezonator a koncovy tlumic NETAMI Bionix.
Jelikoz se jedna o otmosferu, mam z vyroby pocitaneho potrubi celkem
obavy. Jde mi predevsim o zvyseni vykonu a krouticiho momentu. Zvuk je az na poslednim miste.
Jelikoz bych s autem rad na zavody do vrchu, chtel bych praci
sverit odbornikum.
Rad bych se tedy zeptal, co mi muze nabidnout Vase firma. Na jakem
softwaru pocitate vyfuky a jestli jste schopni, garantovat mi
narust vykonu. Pravdepodobne bych si zmenu ve vykonu overil na brzde,
ktera je v nedalekych Gliwicich.
Predem dekuji za odpoved,
s pratelskym pozdravem,
Zde je odpoved pana Bocka z fy. Bulldog Tuning ohledne montaze ladeneho vyfukoveho potrubi. Prikladam i svuj dotaz:
Zdravim přiznivce motosportu jsme schopni vam vyrobit racingove potrubi a cely vyfukovy system ze zarukou narustu vykonu na vaši hondě
změna vyfukoveho potrubi z 4-2-1 na 4-1 přinese přinos vykonu i ve spodni časti otaček motoru ale hlavně v tych vysokych otačkach čim větši otačky tim
větši vykon bude taky zaleži na upravě motoru jestli je upravovan či ne jestli je změnena řidici jednotka hlavně v omezeni otaček motoru, ostre vačky, upravy hlavy,
upravy sacich a vyfukovych ventilu,odlehčeni setrvačniku atd. samozdřejmně jestli chcete jezdit kopce tak je idealni předělat převodovku do rychla a pak motor pracuje jen ve vysokych otačkach a s racingovym vyfukovym systemem bulldog budete velmi spokojen.
s pozdravem AUTO-MOTO SPORT BULLDOG p.bocek
www.bulldog-tuning.com
Dobry den,
vlastnim Hondu CRX ED9 s motorem D16A9. Rad bych si nechal udelat vyfukove potrubi
na zakazku a resim dilema, u ktere firmy. V soucasnosti mam na aute svody
DC SPORTS 4-2-1 ceramic coated, rezonator a koncovy tlumic NETAMI Bionix.
Jelikoz se jedna o otmosferu, mam z vyroby pocitaneho potrubi celkem
obavy. Jde mi predevsim o zvyseni vykonu a krouticiho momentu. Zvuk je az na poslednim miste.
Jelikoz bych s autem rad na zavody do vrchu, chtel bych praci
sverit odbornikum.
Rad bych se tedy zeptal, co mi muze nabidnout Vase firma. Na jakem
softwaru pocitate vyfuky a jestli jste schopni, garantovat mi
narust vykonu. Pravdepodobne bych si zmenu ve vykonu overil na brzde,
ktera je v nedalekych Gliwicich.
Predem dekuji za odpoved,
s pratelskym pozdravem,
Live4Ride Syndicate
No ja z toho ani moc jelen nejsem. Nerad bych kohokoliv urazil, ale trochu se mi nezda ten pisemny projev. Mate nekdo zkusenosti s fy. Bulldog Tuning z Ceskeho Tesina?
Samozrejme jakekoliv postrehy, pripominky a tipy ohledne vyfukoveho potrubi na mou karu uvitam.
Slysel jsem dobre reference na vyfukare z Tisnova u Brna, bohuzel mam spatne cislo. Nemate nekdo to aktualni?
Samozrejme jakekoliv postrehy, pripominky a tipy ohledne vyfukoveho potrubi na mou karu uvitam.
Slysel jsem dobre reference na vyfukare z Tisnova u Brna, bohuzel mam spatne cislo. Nemate nekdo to aktualni?
Live4Ride Syndicate
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Z ceho jste jeleni? Ja mam svoje 4-1 se skoro rourou az dozadu a narust se projevil celkem krasne at je to ve zrychleni nebo casu na 400m... Ja vedel proc si kupuju 4-1 namisto 4-2-1...
A s tim narustem v nizkych otackach... Panove ono to je mozna pravda... Driv to u me bylo pod 4k mrtvy, ted je to jinak se mi zda...
Imo Jakub Kral s nejrychlejsi CRX v CR ma tusim ten samej setup jako ja tak na tom asi neco bude...
Da se rici ze kdyz jsem videl naky lepsi CRXky ve svete tak ma 80% svody 4-1 a plne pruchozi tlumic namisto toho parohace BIONIX... Jen moje postrehy... At si kazdej dela co chce... 
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
Mrknu na ne. Snad maji web. Jedine, co mi trochu kazi naladu je jezdit s autem az do Prahy, pak jet zpet pres celou CR vlakem a za tyden to same, kdyz si pojedu pro hotovou karu.Ritchma píše:Co probull tady v Praze? Dělá i svody na zakázku snad. Bráchovi dělali komplet nerez výfuk na zakázku na vectru A 4x4 2,0 16V turbo a spokojenost tak třeba by to nebylo tak zlý.......
Live4Ride Syndicate
Web maj a komplet výfuk i se svodama od nich možná už má jedna zelená puma tady z fóra, jenom sem teď zapomněl nickSly píše:Mrknu na ne. Snad maji web. Jedine, co mi trochu kazi naladu je jezdit s autem az do Prahy, pak jet zpet pres celou CR vlakem a za tyden to same, kdyz si pojedu pro hotovou karu.Ritchma píše:Co probull tady v Praze? Dělá i svody na zakázku snad. Bráchovi dělali komplet nerez výfuk na zakázku na vectru A 4x4 2,0 16V turbo a spokojenost tak třeba by to nebylo tak zlý.......
Jestli nemá tak hodně brzo bude mít
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Vole nerez vyfuk u Turba je uplne neco jinyho nez svody u atmosfery...Ritchma píše:Co probull tady v Praze? Dělá i svody na zakázku snad. Bráchovi dělali komplet nerez výfuk na zakázku na vectru A 4x4 2,0 16V turbo a spokojenost tak třeba by to nebylo tak zlý.......
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
No tak na tý pumě to turbo neni že Ládíku. Je jasný že to nebude odladněý na brzdě, to si myslim že tady dělá málokdo a za velký prachy, akorát udělaj průměr jakej chceš a budou se snažit udělat to co nejrovnější no........Zemi píše:Vole nerez vyfuk u Turba je uplne neco jinyho nez svody u atmosfery...Ritchma píše:Co probull tady v Praze? Dělá i svody na zakázku snad. Bráchovi dělali komplet nerez výfuk na zakázku na vectru A 4x4 2,0 16V turbo a spokojenost tak třeba by to nebylo tak zlý.......Pokud to je fakt delany na zakazku bude to stat mega ranec pac se to bude odladovat na brzde... Podle me pokud Sly provede neco s internals (vacky treba) pujde znova pro novy svody pac uz nemusi vyhovovat danymu setupu ty predchozi...
Jinak když už ses do toho pustil takhle tak si měl možná zkusit někde koupit hotovej komplet a bylo by po prdeli
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
- Mike Mad
- Moderátor
- Příspěvky: 2347
- Registrován: 11 kvě 2004 10:59
- Bydliště: Sleepy Hollow - Dux
- Kontaktovat uživatele:
slymak> napis Landerovi. on nam sliboval v tematu o jeho swiftu kontakt na clovek co dela komplet fucky i se svodama do 10tisic a dela je pro vrchare a prej je to profik, delal je i jemu. A vsichni vime jak jeho NA 1.3ka lita 
Volkswagen Jetta Mk2 Coupe US&A 2.0 16V ABF ... reconstruction
Volkswagen Bora Variant 1.9TDI ARL ... daily
Volkswagen Bora Variant 1.9TDI ARL ... daily
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Auto delam postupne, krucek po krucku. Nemoh nebo sipise nechtel jsem do nej jednorazova nasypat balik. Co jsem koukal, tak komplety renomovanych firem se pohybuji kolem 30tis Kc. Od svodu po koncak.Ritchma píše: Jinak když už ses do toho pustil takhle tak si měl možná zkusit někde koupit hotovej komplet a bylo by po prdeli
Live4Ride Syndicate
Mozna by nam na tohle moh odpovedet Dynomax. Byl primo v Netamiusa. Mam za to, ze je ladeny primo na Hondu 1.6. Pokud se rozsiri a zpruchodni cele potrubi, tak snad kvuli zpetnym tlakum? Nechci placat nesmysly, nejsem z oboru.MarauderZ28 píše:vypadá zajímavě, ale proč je to takhle šíleně propletený ? To je jasná brzda ...
Kazdopadne pokud mas kontakt na nekoho, kdo by mi moh odladit potrubi, byl bych moc rad. Precti muj mail, smerovany na fy. Bulldog Tuning. Je o stranku zpet.
Thx a lot.
Live4Ride Syndicate
No ale pak tě to nakonec pomalu výjde taky tak a kvalita třeba nebude taková jaká by mohla být. noSly píše:Auto delam postupne, krucek po krucku. Nemoh nebo sipise nechtel jsem do nej jednorazova nasypat balik. Co jsem koukal, tak komplety renomovanych firem se pohybuji kolem 30tis Kc. Od svodu po koncak.Ritchma píše: Jinak když už ses do toho pustil takhle tak si měl možná zkusit někde koupit hotovej komplet a bylo by po prdeli
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
V tomhle s tebou souhlasim, ale auto si stavim pro radost. Je to konicek, ne profi zalezitost. Jsou i jine priority, nez nez jednorazove nasypat do 16 let stare kary ranec penez.Ritchma píše: No ale pak tě to nakonec pomalu výjde taky tak a kvalita třeba nebude taková jaká by mohla být. no
Live4Ride Syndicate
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
ohledně svodů 4-2-1 vs 4-1 je to dle mě velice složitá otázka a nedá se dle mě říct co je jednoznačně lepší, vyrobit taky takový svody není otázka 1 dne, ale řádově měsíců, co sem četl tak třeba u M6 jim trvalo 1,5 roku než svody odladily tak aby to bylo max uspokující. Sám mám na Camaru 4-1, ale tam se tuším ani nic jinýho nedělá. MX-5 měla origo 4-1 já dal 4-2-1 a výkon se posunul vejš, ale díky málo HP to bylo téměř neznatelný ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
Ja zvolil 4-2-1 od DC Sports. Avizovali narust kroutaku v nizsich a strednich otackach a hlavne se mi to v tu dobu zdalo jako nejlepsi investice, z nabizenych svodu na trhu.MarauderZ28 píše:ohledně svodů 4-2-1 vs 4-1 je to dle mě velice složitá otázka a nedá se dle mě říct co je jednoznačně lepší, vyrobit taky takový svody není otázka 1 dne, ale řádově měsíců, co sem četl tak třeba u M6 jim trvalo 1,5 roku než svody odladily tak aby to bylo max uspokující. Sám mám na Camaru 4-1, ale tam se tuším ani nic jinýho nedělá. MX-5 měla origo 4-1 já dal 4-2-1 a výkon se posunul vejš, ale díky málo HP to bylo téměř neznatelný ...
Ted ale resim, zbytek potrubi. Jak uz jsem napsal, svody a koncak mam. Mam i rezonator. Nejesem si jisty, jestli je krome zvukove kulisy vubec k necemu dobry. Tohle bych uz asi nechal na odbornicich, kteri by se meho auta ujali. Pokud by mi rekli, ze mi doporucuji ho v kombinaci s jejich potrubim vyhodit, poslechnu je.
Live4Ride Syndicate
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
ohledně potrubí - zjistil bych jak tlustý trubky používá někdo kdo tomu fakr rozumí - ren. výrobce, koupil bych trubku mezi svody a konec s min počtem ohybů a dle mě nic nezkazíš ..... pokud to nebude fungovat riskuješ max 1000 kč za matroš a něco za práci. Jen k tomu koncáku, pokud to není spešl pro CRX pro Tvůj motor a je to uni tak stejně to nebude nikdy 100% ....
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
