Pocitane potrubi
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Z ceho jste jeleni? Ja mam svoje 4-1 se skoro rourou az dozadu a narust se projevil celkem krasne at je to ve zrychleni nebo casu na 400m... Ja vedel proc si kupuju 4-1 namisto 4-2-1...
A s tim narustem v nizkych otackach... Panove ono to je mozna pravda... Driv to u me bylo pod 4k mrtvy, ted je to jinak se mi zda...
Imo Jakub Kral s nejrychlejsi CRX v CR ma tusim ten samej setup jako ja tak na tom asi neco bude...
Da se rici ze kdyz jsem videl naky lepsi CRXky ve svete tak ma 80% svody 4-1 a plne pruchozi tlumic namisto toho parohace BIONIX... Jen moje postrehy... At si kazdej dela co chce... 
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
Mrknu na ne. Snad maji web. Jedine, co mi trochu kazi naladu je jezdit s autem az do Prahy, pak jet zpet pres celou CR vlakem a za tyden to same, kdyz si pojedu pro hotovou karu.Ritchma píše:Co probull tady v Praze? Dělá i svody na zakázku snad. Bráchovi dělali komplet nerez výfuk na zakázku na vectru A 4x4 2,0 16V turbo a spokojenost tak třeba by to nebylo tak zlý.......
Live4Ride Syndicate
Web maj a komplet výfuk i se svodama od nich možná už má jedna zelená puma tady z fóra, jenom sem teď zapomněl nickSly píše:Mrknu na ne. Snad maji web. Jedine, co mi trochu kazi naladu je jezdit s autem az do Prahy, pak jet zpet pres celou CR vlakem a za tyden to same, kdyz si pojedu pro hotovou karu.Ritchma píše:Co probull tady v Praze? Dělá i svody na zakázku snad. Bráchovi dělali komplet nerez výfuk na zakázku na vectru A 4x4 2,0 16V turbo a spokojenost tak třeba by to nebylo tak zlý.......
Jestli nemá tak hodně brzo bude mít
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Vole nerez vyfuk u Turba je uplne neco jinyho nez svody u atmosfery...Ritchma píše:Co probull tady v Praze? Dělá i svody na zakázku snad. Bráchovi dělali komplet nerez výfuk na zakázku na vectru A 4x4 2,0 16V turbo a spokojenost tak třeba by to nebylo tak zlý.......
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
No tak na tý pumě to turbo neni že Ládíku. Je jasný že to nebude odladněý na brzdě, to si myslim že tady dělá málokdo a za velký prachy, akorát udělaj průměr jakej chceš a budou se snažit udělat to co nejrovnější no........Zemi píše:Vole nerez vyfuk u Turba je uplne neco jinyho nez svody u atmosfery...Ritchma píše:Co probull tady v Praze? Dělá i svody na zakázku snad. Bráchovi dělali komplet nerez výfuk na zakázku na vectru A 4x4 2,0 16V turbo a spokojenost tak třeba by to nebylo tak zlý.......Pokud to je fakt delany na zakazku bude to stat mega ranec pac se to bude odladovat na brzde... Podle me pokud Sly provede neco s internals (vacky treba) pujde znova pro novy svody pac uz nemusi vyhovovat danymu setupu ty predchozi...
Jinak když už ses do toho pustil takhle tak si měl možná zkusit někde koupit hotovej komplet a bylo by po prdeli
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
- Mike Mad
- Moderátor
- Příspěvky: 2347
- Registrován: 11 kvě 2004 10:59
- Bydliště: Sleepy Hollow - Dux
- Kontaktovat uživatele:
slymak> napis Landerovi. on nam sliboval v tematu o jeho swiftu kontakt na clovek co dela komplet fucky i se svodama do 10tisic a dela je pro vrchare a prej je to profik, delal je i jemu. A vsichni vime jak jeho NA 1.3ka lita 
Volkswagen Jetta Mk2 Coupe US&A 2.0 16V ABF ... reconstruction
Volkswagen Bora Variant 1.9TDI ARL ... daily
Volkswagen Bora Variant 1.9TDI ARL ... daily
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Auto delam postupne, krucek po krucku. Nemoh nebo sipise nechtel jsem do nej jednorazova nasypat balik. Co jsem koukal, tak komplety renomovanych firem se pohybuji kolem 30tis Kc. Od svodu po koncak.Ritchma píše: Jinak když už ses do toho pustil takhle tak si měl možná zkusit někde koupit hotovej komplet a bylo by po prdeli
Live4Ride Syndicate
Mozna by nam na tohle moh odpovedet Dynomax. Byl primo v Netamiusa. Mam za to, ze je ladeny primo na Hondu 1.6. Pokud se rozsiri a zpruchodni cele potrubi, tak snad kvuli zpetnym tlakum? Nechci placat nesmysly, nejsem z oboru.MarauderZ28 píše:vypadá zajímavě, ale proč je to takhle šíleně propletený ? To je jasná brzda ...
Kazdopadne pokud mas kontakt na nekoho, kdo by mi moh odladit potrubi, byl bych moc rad. Precti muj mail, smerovany na fy. Bulldog Tuning. Je o stranku zpet.
Thx a lot.
Live4Ride Syndicate
No ale pak tě to nakonec pomalu výjde taky tak a kvalita třeba nebude taková jaká by mohla být. noSly píše:Auto delam postupne, krucek po krucku. Nemoh nebo sipise nechtel jsem do nej jednorazova nasypat balik. Co jsem koukal, tak komplety renomovanych firem se pohybuji kolem 30tis Kc. Od svodu po koncak.Ritchma píše: Jinak když už ses do toho pustil takhle tak si měl možná zkusit někde koupit hotovej komplet a bylo by po prdeli
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
V tomhle s tebou souhlasim, ale auto si stavim pro radost. Je to konicek, ne profi zalezitost. Jsou i jine priority, nez nez jednorazove nasypat do 16 let stare kary ranec penez.Ritchma píše: No ale pak tě to nakonec pomalu výjde taky tak a kvalita třeba nebude taková jaká by mohla být. no
Live4Ride Syndicate
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
ohledně svodů 4-2-1 vs 4-1 je to dle mě velice složitá otázka a nedá se dle mě říct co je jednoznačně lepší, vyrobit taky takový svody není otázka 1 dne, ale řádově měsíců, co sem četl tak třeba u M6 jim trvalo 1,5 roku než svody odladily tak aby to bylo max uspokující. Sám mám na Camaru 4-1, ale tam se tuším ani nic jinýho nedělá. MX-5 měla origo 4-1 já dal 4-2-1 a výkon se posunul vejš, ale díky málo HP to bylo téměř neznatelný ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
Ja zvolil 4-2-1 od DC Sports. Avizovali narust kroutaku v nizsich a strednich otackach a hlavne se mi to v tu dobu zdalo jako nejlepsi investice, z nabizenych svodu na trhu.MarauderZ28 píše:ohledně svodů 4-2-1 vs 4-1 je to dle mě velice složitá otázka a nedá se dle mě říct co je jednoznačně lepší, vyrobit taky takový svody není otázka 1 dne, ale řádově měsíců, co sem četl tak třeba u M6 jim trvalo 1,5 roku než svody odladily tak aby to bylo max uspokující. Sám mám na Camaru 4-1, ale tam se tuším ani nic jinýho nedělá. MX-5 měla origo 4-1 já dal 4-2-1 a výkon se posunul vejš, ale díky málo HP to bylo téměř neznatelný ...
Ted ale resim, zbytek potrubi. Jak uz jsem napsal, svody a koncak mam. Mam i rezonator. Nejesem si jisty, jestli je krome zvukove kulisy vubec k necemu dobry. Tohle bych uz asi nechal na odbornicich, kteri by se meho auta ujali. Pokud by mi rekli, ze mi doporucuji ho v kombinaci s jejich potrubim vyhodit, poslechnu je.
Live4Ride Syndicate
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
ohledně potrubí - zjistil bych jak tlustý trubky používá někdo kdo tomu fakr rozumí - ren. výrobce, koupil bych trubku mezi svody a konec s min počtem ohybů a dle mě nic nezkazíš ..... pokud to nebude fungovat riskuješ max 1000 kč za matroš a něco za práci. Jen k tomu koncáku, pokud to není spešl pro CRX pro Tvůj motor a je to uni tak stejně to nebude nikdy 100% ....
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
Souhlasim. Jen jsem mel za to, ze profici, co delaji s potrubim pouzivaji i nejaky merici software. Pletu se?MarauderZ28 píše:ohledně potrubí - zjistil bych jak tlustý trubky používá někdo kdo tomu fakr rozumí - ren. výrobce, koupil bych trubku mezi svody a konec s min počtem ohybů a dle mě nic nezkazíš ..... pokud to nebude fungovat riskuješ max 1000 kč za matroš a něco za práci. Jen k tomu koncáku, pokud to není spešl pro CRX pro Tvůj motor a je to uni tak stejně to nebude nikdy 100% ....
Co se tyce koncaku Netami Bionix, tak je ladeny primo na Civica VTi 160hp. Proto jsem ho koupil. Takze o univerzal se nejedna.
Uz jsem to psal nekde vyse. Vyrobce garantuje narust vykonu ve vysokych otackach az o 15hp. Samozrejme vse bylo testovane s komplet potrubim, pocinaje svody, konce koncakem. Tohodle bych chtel prave dosahnout. Proto bych to nerad daval nekam, kde mi ty roury jen tak splacaji dohromady.
Live4Ride Syndicate
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
pokud to někdo spočítal - výrobce jak píšeš, nevěřím, že někdo to tady dokáže udělat to samý, výrobce k vytvoření používá brzdu, okruh x dalších možností a měřících zařízení, který pochybuju někdo v čr bude mít nebo bude mít zkušenosti z CRX, osobně bych obšlehnul už vyrobený trubky o kterejch píšeš, to je to nej co můžeš udělat ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Kulturni vlozka:
@Sly: Uz jsi poresil privod paliva? Me se se seriovym regulatorem stavaly totiz nemily veci uz po zakladni uprave I/E... Kdyz chces vetsi vykon musis dodat vice paliva (spis pod vetsim tlakem) - me se stavalo ze mi cukalo auto, spatne startovalo...
@Sly: Uz jsi poresil privod paliva? Me se se seriovym regulatorem stavaly totiz nemily veci uz po zakladni uprave I/E... Kdyz chces vetsi vykon musis dodat vice paliva (spis pod vetsim tlakem) - me se stavalo ze mi cukalo auto, spatne startovalo...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
Nene, zatim serie.Zemi píše:Kulturni vlozka:
@Sly: Uz jsi poresil privod paliva? Me se se seriovym regulatorem stavaly totiz nemily veci uz po zakladni uprave I/E... Kdyz chces vetsi vykon musis dodat vice paliva (spis pod vetsim tlakem) - me se stavalo ze mi cukalo auto, spatne startovalo...
Live4Ride Syndicate
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
No kdyby neco zaclo tak tady mas vyber... Ja mam ten treti zeshora... Myslim ze bude stacit ten prostredni...Sly píše:Nene, zatim serie.Zemi píše:Kulturni vlozka:
@Sly: Uz jsi poresil privod paliva? Me se se seriovym regulatorem stavaly totiz nemily veci uz po zakladni uprave I/E... Kdyz chces vetsi vykon musis dodat vice paliva (spis pod vetsim tlakem) - me se stavalo ze mi cukalo auto, spatne startovalo...
http://www.saabtuning.cz/tdilys7.htm
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
...a druha strana je - kdyz se neco nepropali tak taky dobry...Ritchma píše:Já bych typnul že od oka - necuká neskáče tak je to dobrýMarauderZ28 píše:jak zajišťujete správnej poměr A/F ?
Jinak smes jsem neladil... Urcite je to bohaty a nekde tam jsou schovany jeste kone... Software se snad nekdy doladi...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
tady se to rozjelo, ja jen dodam k tomu Netami, ze samozrejme se da privest i cely koncovy tlumic pro hondu na primo dany typ , ale v nakupu o proti jen samotnemu tlumici je narust ceny skoro 100% a proto se to moc nevyplati, jinak v tomto provedeni se dela v oznaceni BIONIX, EFEX a EFEX II, kde se lisi hl. samotnou sirkou tela, protoze samotny BIONIX je tak siroky, ze pokud ma nekdo hodne snizene auto, nemusi se mu tam vejit, tyto vyfuky maji dokonce vnitrni perforaci jen 1,875" a samotne telo je dlouhe jen 24 cm, potom tato firma dela jeste vyfuk s oznacenim DRIFT, ktery uz je urcen pro silnejsi auta a nebo treba i hondu s turbem , uz ma samozrejme pruchozi konstrukci se vstupnim prumerem 2,5" a poznate ho podle slepeho ramena u vstupu,
samozrejme jsem poukazoval i na to, ze Bionix ve vysokych otackach nemuze nikdy dosahnout maxima o proti pruchozi konstrukci, ale celkove byl vyhodnocen jako idealni varianta v celem spektru otacek prave pro mensi obsahy, mohl bych zde samozrejme zase zminit vyfuky Dynomax, ULTRA FLOO DO 500 koni ma pruchozi konstrukci a vetsinou se pouzivaji jen pro silnejsi auta, kdez to DYNOMAX SUPER TURBO, i kdyz to ma v nazvu neni urcen pro turbo motory, ale spise pro mensi motory jako je prave treba honda atd. , konstrukce neni pruchozi, zase je to" dvojite" esko , samozrejme nejlepsi dukaz by byl na brzde pred a po, pro zajimavost prvni vyfuk Bionix si koupil v CR majitel Prelude 185 koni, ktery vymenil pruchozi konstrukci za Bionix - mame to na webu v referencich, volal jsem mu potom jeste, jak ze je spokojeny a nebudu prehanet, rekl ze rozdil poznal hl. v nizkych a strednich otackach, kdy mu to proste lepe tahne, pokud by se ho chtel nekdo zeptat osobne, muzu vam dat na nej cislo, snad se nebude zlobit
samozrejme jsem poukazoval i na to, ze Bionix ve vysokych otackach nemuze nikdy dosahnout maxima o proti pruchozi konstrukci, ale celkove byl vyhodnocen jako idealni varianta v celem spektru otacek prave pro mensi obsahy, mohl bych zde samozrejme zase zminit vyfuky Dynomax, ULTRA FLOO DO 500 koni ma pruchozi konstrukci a vetsinou se pouzivaji jen pro silnejsi auta, kdez to DYNOMAX SUPER TURBO, i kdyz to ma v nazvu neni urcen pro turbo motory, ale spise pro mensi motory jako je prave treba honda atd. , konstrukce neni pruchozi, zase je to" dvojite" esko , samozrejme nejlepsi dukaz by byl na brzde pred a po, pro zajimavost prvni vyfuk Bionix si koupil v CR majitel Prelude 185 koni, ktery vymenil pruchozi konstrukci za Bionix - mame to na webu v referencich, volal jsem mu potom jeste, jak ze je spokojeny a nebudu prehanet, rekl ze rozdil poznal hl. v nizkych a strednich otackach, kdy mu to proste lepe tahne, pokud by se ho chtel nekdo zeptat osobne, muzu vam dat na nej cislo, snad se nebude zlobit
www.sportovniautodoplnky.cz - prodej sportovních autodoplňků, dovoz tuningových dílů z USA
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Zvysit bohatost = mene koni, ale bezpecne... Vetsiho vykonu docilis idelanim pomerem A/F (ted si nevzpomenu kolik to jeSly píše:Co ten prvni kus? Je nejlevnejsi a je vcetne meraku. To je ten bazmek, kterym si na sprintech muzes zvysit bohatost smesi?
Jakou to ma spojitost s vyfukovym potrubim?
Jinak spojitost je tam takova, ze porad upgradujes a nemusi ti to ten seriovej regulator porad stihat... Tady v CR to lidi moc nema, ale slovaci to maj snad vsichni vcetne Dusana s GX Saxem.
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
pro zajimavost, byl jsem minuly tyden v Nitre a setkal jsem se tam s clovekem co pripravuje nekolik aut pro zavody do vrchu ,dela jen motory a mezi nima byl treba civic R vyladeny na 241 koni, samozrejme je to uz financne narocne
www.sportovniautodoplnky.cz - prodej sportovních autodoplňků, dovoz tuningových dílů z USA
http://www.maxmotorsport.sk/montaze/integra.asp
v autotuningu o nej pisaly ze ma tak 250hp.... :O
v autotuningu o nej pisaly ze ma tak 250hp.... :O
