



Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Mrknu na ne. Snad maji web. Jedine, co mi trochu kazi naladu je jezdit s autem az do Prahy, pak jet zpet pres celou CR vlakem a za tyden to same, kdyz si pojedu pro hotovou karu.Ritchma píše:Co probull tady v Praze? Dělá i svody na zakázku snad. Bráchovi dělali komplet nerez výfuk na zakázku na vectru A 4x4 2,0 16V turbo a spokojenost tak třeba by to nebylo tak zlý.......
Web maj a komplet výfuk i se svodama od nich možná už má jedna zelená puma tady z fóra, jenom sem teď zapomněl nickSly píše:Mrknu na ne. Snad maji web. Jedine, co mi trochu kazi naladu je jezdit s autem az do Prahy, pak jet zpet pres celou CR vlakem a za tyden to same, kdyz si pojedu pro hotovou karu.Ritchma píše:Co probull tady v Praze? Dělá i svody na zakázku snad. Bráchovi dělali komplet nerez výfuk na zakázku na vectru A 4x4 2,0 16V turbo a spokojenost tak třeba by to nebylo tak zlý.......
Vole nerez vyfuk u Turba je uplne neco jinyho nez svody u atmosfery...Ritchma píše:Co probull tady v Praze? Dělá i svody na zakázku snad. Bráchovi dělali komplet nerez výfuk na zakázku na vectru A 4x4 2,0 16V turbo a spokojenost tak třeba by to nebylo tak zlý.......
No tak na tý pumě to turbo neni že Ládíku. Je jasný že to nebude odladněý na brzdě, to si myslim že tady dělá málokdo a za velký prachy, akorát udělaj průměr jakej chceš a budou se snažit udělat to co nejrovnější no........Zemi píše:Vole nerez vyfuk u Turba je uplne neco jinyho nez svody u atmosfery...Ritchma píše:Co probull tady v Praze? Dělá i svody na zakázku snad. Bráchovi dělali komplet nerez výfuk na zakázku na vectru A 4x4 2,0 16V turbo a spokojenost tak třeba by to nebylo tak zlý.......Pokud to je fakt delany na zakazku bude to stat mega ranec pac se to bude odladovat na brzde... Podle me pokud Sly provede neco s internals (vacky treba) pujde znova pro novy svody pac uz nemusi vyhovovat danymu setupu ty predchozi...
Auto delam postupne, krucek po krucku. Nemoh nebo sipise nechtel jsem do nej jednorazova nasypat balik. Co jsem koukal, tak komplety renomovanych firem se pohybuji kolem 30tis Kc. Od svodu po koncak.Ritchma píše: Jinak když už ses do toho pustil takhle tak si měl možná zkusit někde koupit hotovej komplet a bylo by po prdeli
Mozna by nam na tohle moh odpovedet Dynomax. Byl primo v Netamiusa. Mam za to, ze je ladeny primo na Hondu 1.6. Pokud se rozsiri a zpruchodni cele potrubi, tak snad kvuli zpetnym tlakum? Nechci placat nesmysly, nejsem z oboru.MarauderZ28 píše:vypadá zajímavě, ale proč je to takhle šíleně propletený ? To je jasná brzda ...
No ale pak tě to nakonec pomalu výjde taky tak a kvalita třeba nebude taková jaká by mohla být. noSly píše:Auto delam postupne, krucek po krucku. Nemoh nebo sipise nechtel jsem do nej jednorazova nasypat balik. Co jsem koukal, tak komplety renomovanych firem se pohybuji kolem 30tis Kc. Od svodu po koncak.Ritchma píše: Jinak když už ses do toho pustil takhle tak si měl možná zkusit někde koupit hotovej komplet a bylo by po prdeli
V tomhle s tebou souhlasim, ale auto si stavim pro radost. Je to konicek, ne profi zalezitost. Jsou i jine priority, nez nez jednorazove nasypat do 16 let stare kary ranec penez.Ritchma píše: No ale pak tě to nakonec pomalu výjde taky tak a kvalita třeba nebude taková jaká by mohla být. no
Ja zvolil 4-2-1 od DC Sports. Avizovali narust kroutaku v nizsich a strednich otackach a hlavne se mi to v tu dobu zdalo jako nejlepsi investice, z nabizenych svodu na trhu.MarauderZ28 píše:ohledně svodů 4-2-1 vs 4-1 je to dle mě velice složitá otázka a nedá se dle mě říct co je jednoznačně lepší, vyrobit taky takový svody není otázka 1 dne, ale řádově měsíců, co sem četl tak třeba u M6 jim trvalo 1,5 roku než svody odladily tak aby to bylo max uspokující. Sám mám na Camaru 4-1, ale tam se tuším ani nic jinýho nedělá. MX-5 měla origo 4-1 já dal 4-2-1 a výkon se posunul vejš, ale díky málo HP to bylo téměř neznatelný ...
Souhlasim. Jen jsem mel za to, ze profici, co delaji s potrubim pouzivaji i nejaky merici software. Pletu se?MarauderZ28 píše:ohledně potrubí - zjistil bych jak tlustý trubky používá někdo kdo tomu fakr rozumí - ren. výrobce, koupil bych trubku mezi svody a konec s min počtem ohybů a dle mě nic nezkazíš ..... pokud to nebude fungovat riskuješ max 1000 kč za matroš a něco za práci. Jen k tomu koncáku, pokud to není spešl pro CRX pro Tvůj motor a je to uni tak stejně to nebude nikdy 100% ....
Nene, zatim serie.Zemi píše:Kulturni vlozka:
@Sly: Uz jsi poresil privod paliva? Me se se seriovym regulatorem stavaly totiz nemily veci uz po zakladni uprave I/E... Kdyz chces vetsi vykon musis dodat vice paliva (spis pod vetsim tlakem) - me se stavalo ze mi cukalo auto, spatne startovalo...
No kdyby neco zaclo tak tady mas vyber... Ja mam ten treti zeshora... Myslim ze bude stacit ten prostredni...Sly píše:Nene, zatim serie.Zemi píše:Kulturni vlozka:
@Sly: Uz jsi poresil privod paliva? Me se se seriovym regulatorem stavaly totiz nemily veci uz po zakladni uprave I/E... Kdyz chces vetsi vykon musis dodat vice paliva (spis pod vetsim tlakem) - me se stavalo ze mi cukalo auto, spatne startovalo...
...a druha strana je - kdyz se neco nepropali tak taky dobry...Ritchma píše:Já bych typnul že od oka - necuká neskáče tak je to dobrýMarauderZ28 píše:jak zajišťujete správnej poměr A/F ?
Zvysit bohatost = mene koni, ale bezpecne... Vetsiho vykonu docilis idelanim pomerem A/F (ted si nevzpomenu kolik to jeSly píše:Co ten prvni kus? Je nejlevnejsi a je vcetne meraku. To je ten bazmek, kterym si na sprintech muzes zvysit bohatost smesi?
Jakou to ma spojitost s vyfukovym potrubim?