Vse k upravam motoru, vyfuky, turba, intercoolery atd.

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
Nacelnik
Příspěvky: 66
Registrován: 20 lis 2004 13:33
Bydliště: Praha-Louny
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Nacelnik »

Taboo píše:Nektere tovarni turbo motory maji i nizsi kimpresi nez 8:1. Zalezi na tom, pro co je to auto urcene. Motory s vyssi compresi a mensim turbem jsou vetsinou vhodnejsi pro autocross anebo rally, motory s nizsi kompresi a vetsim turbem ale udelaji vice horsepower na normalni benzin a jsou proto vhodnejsi pro sprinty anebo pro zavodeni na dalnicich. Stejne turbo na motoru s vyssi kompresi ma taky rychlejsi spool-up, ale to je to, na cem pri sprintech nezalezi. Ta staticka komprese pistu ale moc neznamena, protoze ta dynamicka comprese toho motoru je pak dale ovlivnena vackami a jejich casovani. I pak, ta dynamicka komprese nema az tak moc velky vliv na 2.0L motoru off boost a ten rozdil mezi 9:1 a 8:1 statickou compresi tech pistu muze byt jen okolo 20HP, na cemz vpodstate nezalezi. Motory s nizsi kompresi jen pouzivaji to turbo vice - k tomu, aby dosahly tu samou HP jako motory s vyssi kompresi. Treba u motoru s 9:1 pisty muzes udelat okolo 140HP pri 0psi. Tu samou HP udelas s motorem s 8:1 pisty treba pri tlaku 1-2 psi. Jakym zpusobem to HP vyrobis, na tom opravdu nezalezi. Ten motor s tou nizsi kompresi bude mit jen trochu vyssi spotrebu, protoze musi by zasoben vice smesi vzduchu s palivem aby dosahl stejneho tlaku v cylindrech, jako ten motor s vyssi kompresi.

..takže při použití těch pístů s tou nižší kompresí bude motor línější než zabere turbo, ale při vyšším tlaku bude více HP za použití stejného paliva.
Vačky by přišly na řadu potom, kdyby to ještě nejelo podle mejch představ.
...švédská ocel..
http://900aero.wz.cz

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

sem se dneska svez v saabu 3,0turbo nebo biturbo 9-5 combi,ale nějak mě to nenatchlo.....byl to automat,ale měl pěknej zvuk....

Uživatelský avatar
Nacelnik
Příspěvky: 66
Registrován: 20 lis 2004 13:33
Bydliště: Praha-Louny
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Nacelnik »

Krosmen píše:sem se dneska svez v saabu 3,0turbo nebo biturbo 9-5 combi,ale nějak mě to nenatchlo.....byl to automat,ale měl pěknej zvuk....

to se ani nedivim ten třílitr V6 je nejhorší motor co do toho dávaj..
...švédská ocel..
http://900aero.wz.cz

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 20 úno 2012 11:17, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
Nacelnik
Příspěvky: 66
Registrován: 20 lis 2004 13:33
Bydliště: Praha-Louny
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Nacelnik »

Taboo píše:
Nacelnik píše:..takže při použití těch pístů s tou nižší kompresí bude motor línější než zabere turbo, ale při vyšším tlaku bude více HP za použití stejného paliva.
Vpodstate ano. Ten motor s tou nizsi kompresi by taky potreboval trochu vyssi tlak, jen aby dosahl ten samy vykon, jako ten motor s tou vyssi kompresi. Vyhodou ale je, ze ten motor s tou nizsi kompresi by zacal detonovat pozdeji, takze by se ten tlak dal zvednout jeste vyse a ten motor by pak byl schopen vyssiho vykonu, nez by zacal detonovat, nez ten motor s tou vyssi kompresi.

..takže to bude pravděpodobně chtít i o něco větší turbo jestli se nepletu?
už ted mi připadá že to standartní turbo (Garett TB3 jestli se nepletu) po zvednutí tlaku na 1,2 baru ztracelo dech nad 4500rpm.
Jaký by jsi doporučil? mam možnost sehnat za slušnou cenu Mitsubishi TD04HL-15T - mas nejaky reference?
...švédská ocel..
http://900aero.wz.cz

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 20 úno 2012 11:17, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od leon4x4 »

Taboo dá se podle označení GT30 identifikovat turbo? Kolik by mělo zvládnout výkonu?
Obrázek

Výrobce japonský AMUSE uvádí že to dělá více než 60kg/m torque už při 3300RPM ! a někdo to má na autě a dělá s tím 519HP a 69kg/m torque při 1.4BAR.
Myslíš že to zvládne víc ? nebo je to malé turbo aby bralo dobře od spodku a větší výkon na Inline 3L engine neudělám?
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 20 úno 2012 11:18, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od leon4x4 »

Taboo píše:To GT30 je "normalni" Garrett (a jen to GT30R ma ty kulickove loziska) vetsinou s 52-trim compressor wheel a Stage 3 (84-trim) turbine wheel. To GT30 taky muze ale pouzit 56-trim anebo i 64-trim wheel. To GT30 pak nejcasteji pouziva TO4S anebo GT40 compressor housing a T3 exhaust housing s .63, .82 anebo 1.06A/R a podle te konfigurace tech wheels a housings pak muze dodat dostatek vzduchu pro 475 az do 650HP. Toho vetsiho vykone se vetsinou dosahuje s tim vetsim 1.06A/R housing a tim 64-trim wheel za cenu pomalejsiho spool-up, coz ale na RWD Supre nemusi byt na zavadu a muze byt umyslne pouzito pro vice linearni power curve a wheelspin control.
Dalsi dobra volba pro Supru by bylo to GT35R, ktere by melo byt schopno dosahnout 700HP s tim vetsim 1.06A/R housing. S tim strednim .82 housing by ten spool-up byl trochu rychlejsi (ale u tech ball bearing turbos na tom opravdu tak nezalezi, protoze vsechny maji velice rychly spool-up), ale to turbo by bylo limitovano jen do nejakych 620HP. Ten rozdil v spool-up na 3.0L motoru mezi tim 1.06 a .82 hosuing by mohl byt jen ale 100-200 RPM, coz je velice dobry trade-off za 80HP vice.
Vpodstate kazde turbo, ktere udela plny boost pod 4K RPM je vhodne pro ulici. Ten rychly spool-up se na te Supre anebo nejakem silnem RWD/FWD ani neda pouzit, protoze s tim clovek jen protaci kola. Ja bych si proto zvolil radeji neco, co by melo plynulejsi a postupnejsi narust s pribyvajici trakci a soucasne pak i vyssi pull ve vyssich otackach. Pokud radis u redline, tak ty otacky stejne nikdy neklesnou pod 4.5K RPM, takze mit turbo, ktere dosahne plny boost pri 3.5K RPM je pak celkem zbytecne.
Pokud se dají posadit na stejný exhaust manifold tak je to fajn. Mohl bych koupit GT30 a později GT35 pokud bych chtěl více síly.
Velmi jsi mi pomohl s poslední částí. Je pravda, že já mám také raději postupný nárůst výkonu a tak si vlastně klidně můžu vzít větší turbo. Mám nabídku na Boost Logic T67 P-trim a nebo T71GTQ, asi vezmu to větší. :lol: Zatím nevím jaký A/R ale to už snad Kean z BoostLogic napíše. Můj cíle je max 550-600WHP na PumpGass ale není to podmínkou. Rozhodující je čas kolem 10.50s na 1/4mile a slušná použitelnost na silnici.

Mé druhé auto SEAT LEON 4x4 TDi má strašně rychlý nástup turba a skoro se s ním nedá jezdit. Do 1500RPM se nic neděje a při 1900RPM to má Full Boost, nemyslím full ale maximální boost prostě při 1900RPM to dává největší tlak a potom už to nezvládá dávat víc. Takže jedeš a nic, nic, nic .... kola hoří a ubíráš.
Naučil jsem se dát nohu na zem a těsně před 1700RPM prudce ubrat tak na 20% plynu a to už je pak trochu plynulejší rozjezd. Rozhodně to nění příjemné.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Nacelnik
Příspěvky: 66
Registrován: 20 lis 2004 13:33
Bydliště: Praha-Louny
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Nacelnik »

Taboo píše:
Nacelnik píše:
Taboo píše: Vpodstate ano. Ten motor s tou nizsi kompresi by taky potreboval trochu vyssi tlak, jen aby dosahl ten samy vykon, jako ten motor s tou vyssi kompresi. Vyhodou ale je, ze ten motor s tou nizsi kompresi by zacal detonovat pozdeji, takze by se ten tlak dal zvednout jeste vyse a ten motor by pak byl schopen vyssiho vykonu, nez by zacal detonovat, nez ten motor s tou vyssi kompresi.

..takže to bude pravděpodobně chtít i o něco větší turbo jestli se nepletu?
už ted mi připadá že to standartní turbo (Garett TB3 jestli se nepletu) po zvednutí tlaku na 1,2 baru ztracelo dech nad 4500rpm.
Jaký by jsi doporučil? mam možnost sehnat za slušnou cenu Mitsubishi TD04HL-15T - mas nejaky reference?
Pro tebe bude asi nejdulezitejsi, aby se to turbo dalo namontovat na ten tovarni exhaust manifold. Ja s tim TD04HL-15T nemam zadne osobni zkusensoti, neni to nejake turbo ze Saab - anebo neceho evropskeho? Ty TD04 turba jsou dost male, ale co se da celkem levne sehnat je MHI TD05 14B, ale jestli pouzijes ty pisty s tou nizsi kompresi, proc na to nedat neco vetsiho - jako treba 16G anebo dokonce 20G? Ty turba s tim TD05 6 anebo 7cm housing by se mely dat namontovat i na ten tovarni manifold - pokud ta roztec tech sroubu je stejna (mnozi vyrobci tech aut ale pouzivaji exhaust housing delane jen pro ne, takze by se to muselo nejdriv overit porovnanim tech tesneni). Samozrejme, s temi vetsimi turby pak zakonite prijdou taky vetsi injectory, benzinova pumpa, vetsi intercooler, etc., ale upgrade do treba 16G neni zase tak drahe. I to TD04HL-15T by bylo asi dost dobre, ale jedine, co mi na nem opravdu nezamlouva je to male TD04 housing, ktere by se ale melo dat vymenit za TD05 (s nejakymi mensimi upravami). To TD05 housing se da upravit i tak, ze se do neho da dat to 20G compressor wheel (a dostat z neho okolo 400HP) - a nikdo ho pak navenek nemuze rozeznat od nejakeho obycejneho 14B anebo 16G.



..to TD04HL-15T dávají do Saab 9-5 aero a i pro něj bych musel upravovat exhaust manifold, takže když by se našlo něco lepšího tak budu rád.A nakolik vyjde to MHI TD05 14B tam u vás + ten upgrade 16G?
...švédská ocel..
http://900aero.wz.cz

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 20 úno 2012 11:18, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od leon4x4 »

Taboo píše:I presto, ze ty T serie turba jsou osvedcene, jejich 40-lety design se v dnesni dobe povazuje za zastaraly. Ty GT turba maji vice usinejsi kola z lehci a pevnejsi slitiny a ty kulickove loziska maji o moc nizsi odpor, ktery ma za nasledek min tepla a proto taky mensi nebezpeci "coking" po te, co se to turbo zastavi. I presto, ze ty stare Garretty se budou i nadale pouzivat diky jejich financni dostupnosti, ty nove turba te GT serie jsou plne neco jineho. To je jako by nekdo porovnaval carburatory s EFI.
Ty GT30R a GT35R, o kterych casto mluvim, jsou opravdu v soucasne dobe ty nejlepsi turba pro 2 a 3.0L motory. Clovek proste s nema nemuze jit spatne. Ja pak na tu Supru dal to GT35R s tim 1.06 housing, i presto, ze by mym cilem bylo jen 600 anebo 650HP, protoze je vzdycky dobre mit v tom turbu aspon nejakou malou rezervu pro pripad zvysene venkovni teploty, kdy by to turbo mohlo zacit vychazet z jeho nejvyssi efficiency range.
Protože nemám dostupnou dílnu abych selý kit stavěl sám, vyřeším to asi hloupě, ale jednoduše. Koupí asi to staré osvědčené turbo T67 s vylepšenám exhaust kolem ve stylu P-trim a až budu mít dost toho pomalého a neúčiného turba tak si koupím GT35 a maximálně převařím "Flange" na to jiné turbo.
Nevíš jestli mají jinou flange nebo stejnou?
Myslím T67 a GT35 ?
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 20 úno 2012 11:19, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
Nacelnik
Příspěvky: 66
Registrován: 20 lis 2004 13:33
Bydliště: Praha-Louny
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Nacelnik »

Taboo píše:
Nacelnik píše: ..to TD04HL-15T dávají do Saab 9-5 aero a i pro něj bych musel upravovat exhaust manifold, takže když by se našlo něco lepšího tak budu rád.A nakolik vyjde to MHI TD05 14B tam u vás + ten upgrade 16G?
Ty 14B turba se daji sehnat pouzite a v dobrem stavu docela levne - za nejakych $100-150, protoze je vetsina lidi vymenuje za vetsi. To 14B je dobre turbo az do nejakych 300HP, to 16G pak pro 350HP (ale stoji nove okolo $700). Velice dobre turbo to Evo 16G, ktere stoji stejne tolik, jako to normalni 16G, ale doda dostatek vzduchu i pro pres 400HP. Pak tam je 17C a 18G, ale ty ani nema cenu pouzivat a clovek hned muze skocit do 20G, ktere je dobre pro nejakych 450HP a vysokych 11s (s normalnim 3200 lbs autem). Pokud ale hledas neco jen pro vykon mezi 200 a 300HP pro mensi motor mezi 1.5 a 2.0L, to 14B za $150 je tezke porazit. Tady s nim lidi jezdi i vysoke 11s - a ja sam jsem s nim jel pred par lety 12.6.

a co říkaš na tohodle Garetta Super T3 "45 " Trim Stage III .48

tady ho nabízej, nevim jestli je to dobrá cena, ale alspon jsou ochotný to poslat do evropy.

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... gory=33742
...švédská ocel..
http://900aero.wz.cz

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 20 úno 2012 11:19, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
hIGGI
Příspěvky: 340
Registrován: 11 srp 2004 23:32
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hIGGI »

Taboo píše:
leon4x4 píše:Nevíš jestli mají jinou flange nebo stejnou?
Myslím T67 a GT35 ?
To P-trim wheel v tom T67 pouziva T4 housing, to GT35 pouziva T3 housing. Ty T4 a T3 housing maji uplne jinou roztec sroubu a taky jinou outlet flange, takze jestlize budes chtit pozdeji vymenit to T4 za T3, tak budes muset vymenit tu flange na tom manifoldu a taky predelat tu downpipe.
GT35R v dobe uvedeni bylo jen v T3 verzi, ale dnes uz neni problem ho sehnat i na T4 footprintu, dokonce i s interni wastegate. Ja mam T3 footprint, externi wastegate, 1.06 AR :D
Cryogenic treatment
http://www.cryo-centrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 20 úno 2012 11:19, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
hIGGI
Příspěvky: 340
Registrován: 11 srp 2004 23:32
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hIGGI »

GT35R s interni wastegate (T3) na

http://www.horsepowerinabox.com/HPIAB2/category12_1.htm

to jestli s interni wastegate sezenes i na T4 jsem nezkoumal
Cryogenic treatment
http://www.cryo-centrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

for Higgi - dobrý kozy ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Bidrin
Příspěvky: 314
Registrován: 28 dub 2004 17:21
Bydliště: Polná (okres Jihlava)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bidrin »

MarauderZ28 píše:for Higgi - dobrý kozy ...
Teď jsem si říkal jestli nejsem na RX-7 CZ fóru.... :)

Vítej hIGGI 8) Dneska posíláme SS. Fakturu budeme muset dořešit později. Odpoledne pošlu číslo účtu.
Nový e-shop - www.bidrinperformance.com/shop

Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 20 úno 2012 11:20, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
hIGGI
Příspěvky: 340
Registrován: 11 srp 2004 23:32
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hIGGI »

No na rotary je T4 prave naopak nejpouzivanejsi, vsichni vyrobci delaji manifoldy pro T4 a na T3 prakticky nenarazis. Pro GT35R jsme museli delat vlastni manifold i kdyz mi tu lezi HKS cast manifold na T4 :(
Cryogenic treatment
http://www.cryo-centrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 20 úno 2012 11:20, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
Bidrin
Příspěvky: 314
Registrován: 28 dub 2004 17:21
Bydliště: Polná (okres Jihlava)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bidrin »

Taboo píše:Rotaries jsou kategorie sama pro sebe. Ja se jich ani nedotknu, protoze o nich nic nevim (anebo jen velice malo na to, abych na nich delal...). :D
To chapu, jak nepraskaji vackove hridele, neodskakujou ventily, nepropalujou se pisty a neohybaji ojnice, tak to neni ono vid... :wink:

hIGGI ma zase rad vyndavani apex seals z wastegate a dalsi rotary pleasures .... :)

Ja jsem se tim asi taky nakazil a az budu jednou velkej a prodame hodne BOV, tak se konecne udela resuscitace jednoho FC a budeme si "uzivat" taky :lol:
Nový e-shop - www.bidrinperformance.com/shop

Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 20 úno 2012 11:30, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Marcos
Příspěvky: 190
Registrován: 20 říj 2004 11:09
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marcos »

Neco pro oziveni.. :) Na ruznych US www jsem narazil na veci, o kterych u nas neni slyset. Napr. chladice paliva nebo nadoby s nazvem "Swirl pot". Ty se instaluji do palivove soustavy k odstraneni pripadnych vzduchovych bublin z paliva... Ma nekdo zkusenost nebo tak neco? Ne ze bych to chtel do auta dat, jen tak pro zajimavost. :lol:

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 20 úno 2012 11:30, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Marcos
Příspěvky: 190
Registrován: 20 říj 2004 11:09
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marcos »

Taboo, ty nikdy nezklames. 8) :lol: Ten chladic, to beru, ale prave na ten pripadny vzduch v palivove soustave, na to ma byt ten swirl pot, ktery je tusim jeste pred vstupem do "railu". Videl jsem to i na fotkach toho motoru z 1000hp Niss Skyline od Sumo Power... To jen tak. :)

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 20 úno 2012 11:30, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Marcos
Příspěvky: 190
Registrován: 20 říj 2004 11:09
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marcos »

Hm, zajimave. Diky za vysvetleni... 8)

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“