
Vse k upravam motoru, vyfuky, turba, intercoolery atd.
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Na to sem nepomyslel,ale faktem je co takový hovadinky viz ford jako ventil volnoběhu kterej je podtlakovej.....Jinak většinu ostatního bys moh teoreticky šoupnout před turbo.....snad.....možná.....
Zatim sem předělával jenom naftu......
Už sem jednou přemejšlel o přestavbě tatry 613 na Twinturbo.....
Zatim sem předělával jenom naftu......


Už sem jednou přemejšlel o přestavbě tatry 613 na Twinturbo.....

krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
- NTI
- Příspěvky: 371
- Registrován: 04 lis 2004 08:05
- Bydliště: Praha - za cernakem, CZ
- Kontaktovat uživatele:
No jestli to nebude tim ze turbo s karburatorem neudelas 
Karburator potrebuje pro svou funkci podtlak sani, turbo nebo kompresor vytvari pretlak v sani
... proto potrebujes vstrikovani do preplnovaneho motoru 
Jinak udelat jde vsechno, jen to jen o penezich ... nevidim jediny duvod proc by to neslo ... otazkou je co ti po te prestavbe zbyde z puvodniho motoru

Karburator potrebuje pro svou funkci podtlak sani, turbo nebo kompresor vytvari pretlak v sani


Jinak udelat jde vsechno, jen to jen o penezich ... nevidim jediny duvod proc by to neslo ... otazkou je co ti po te prestavbe zbyde z puvodniho motoru

O Favouchovi s turbem už jsem slyšel před drahnou dobou, takže bys nebyl určitě první a pokud to auto ještě existuje, tak ani jedinej. Navíc do motoru s třikrát uloženou klikou dávat turbo je docela úchylárnaLolek píše:Aha tak to jo no. Já se jen ptal dělat to nechci, myslim že do fáčka to nemá ani za mák cenu. Je fakt že bych byl asi jedinej ale za to mi to nestojí to si za ty prachy radši koupim jiný auto.

Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
NTI:nezlob se,ale nebudu to sem davat,1je to dlouhy a 2 se najde spousta rejpalu a nemam cas ani naladu to vsem vyvracet.
Muzem to probrat na nejakym srazu.....
Je to jednoduchy,ale je to na par hodin...
Muzem to probrat na nejakym srazu.....
Je to jednoduchy,ale je to na par hodin...
Audi A8 4.2
Scorpio Cosworth 3.0 4x4 92 Prodano
Capri Cosworth 3.0 V6 78
Taunus MKIV 1,6 Automatic 77 Prodano
Taunus MKIV (brzy2.0 Turbo) 76 Prodano
Scorpio Cosworth 3.0 4x4 92 Prodano
Capri Cosworth 3.0 V6 78
Taunus MKIV 1,6 Automatic 77 Prodano
Taunus MKIV (brzy2.0 Turbo) 76 Prodano
- NTI
- Příspěvky: 371
- Registrován: 04 lis 2004 08:05
- Bydliště: Praha - za cernakem, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Taboo: myslim ze tomu docela rozumim (tve rozhodnuti) a pro nas co se chteji neco dozvedet je to skoda ... to je to nase "cechacstvi" neomlova nas to a je to smutna pravda
(
Neumim tak dobre anglicky abych se prokousaval zahranicnimi fory, proto jsem rad za cloveka jako je Taboo kery tomu opravdu rozumi a snazil se uvadet veci na pravou miru (a to i opakovane)
... pokud zmenis sve rozhodnuti budu rad
... jinak hodne zdaru 

Neumim tak dobre anglicky abych se prokousaval zahranicnimi fory, proto jsem rad za cloveka jako je Taboo kery tomu opravdu rozumi a snazil se uvadet veci na pravou miru (a to i opakovane)
... pokud zmenis sve rozhodnuti budu rad


- NTI
- Příspěvky: 371
- Registrován: 04 lis 2004 08:05
- Bydliště: Praha - za cernakem, CZ
- Kontaktovat uživatele:
No ne ze bych se o to nejak aktyvne zajimal, spis mi slo o to abych vedel jak je to priblizne zapojeny, pokud mas treba nejaky odkaz na web kde je o tom nejake info tak se tim klidne sam prokousuDoktorF píše:NTI:nezlob se,ale nebudu to sem davat,1je to dlouhy a 2 se najde spousta rejpalu a nemam cas ani naladu to vsem vyvracet.
Muzem to probrat na nejakym srazu.....
Je to jednoduchy,ale je to na par hodin...

Víte o někom kdo by dokázal upravit stávající včku na ostřejší?? To co bych potřeboval nikdo seriově nevyrábí, navíc je to už staré autí ( 86-89)..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
- milos
- Příspěvky: 282
- Registrován: 07 bře 2005 19:47
- Bydliště: kousek od Prahy
- Kontaktovat uživatele:
NTI: podle me karbec v principu vubec nepotrebuje podtlak, staci ze tam proudi vzduch a ten s sebou strhava palivo... je jedno jestli ten vzduch proudi protoze je za karbcem podtlak nebo protoze je pred nim pretlak... akorat nelze pouzit treba podtlakovou regulaci volnobehu a predstihu, coz se davno nepouziva...
Taboo: tvoji reakci sem cekal... proc by si sem psal, ty se tu od nas nic noveho nedovis a pokud te tu za tve pouceni nekdo urazi... skoda
OT: To nejste schopny prijmout radu od nekoho kdo tomu rozumi? Co vam vadi? To mu zavidite, nebo co? Nechapu ze jste schopny odsud vypudit jednoho z mala lidi kdo tomu rozumi a hlavne si to nenechava pro sebe......
Taboo: tvoji reakci sem cekal... proc by si sem psal, ty se tu od nas nic noveho nedovis a pokud te tu za tve pouceni nekdo urazi... skoda
OT: To nejste schopny prijmout radu od nekoho kdo tomu rozumi? Co vam vadi? To mu zavidite, nebo co? Nechapu ze jste schopny odsud vypudit jednoho z mala lidi kdo tomu rozumi a hlavne si to nenechava pro sebe......
- NTI
- Příspěvky: 371
- Registrován: 04 lis 2004 08:05
- Bydliště: Praha - za cernakem, CZ
- Kontaktovat uživatele:
milos: jestli se nepletu tak karbec mam mebranu ktera je spojen s jehlou v trisce, a diky te membrane se reguluje vysouvani jehli z trisky cimz se davkuje mnozstvi paliva, membrana je ovladana podtlakem
Ale nakonec ta membrana muze byt ovladana i pretlakem, princip je stejny prohnutim membrany ovladat jehlu v trisce
... akorad si nedovedu predstavit jak je to delane s tim turbem
... ale jak rikal DoctorF jde to 
Ale nakonec ta membrana muze byt ovladana i pretlakem, princip je stejny prohnutim membrany ovladat jehlu v trisce



Ne ne,jednokomorový karburátor má klapku a dva systémy trysek,jedna volnoběh a druhá maximum otáček a ty jak na to šlapeš,tak tam pouštíš větší podtlak,kterej strhává palivo v difuzoru karburátoru se urychlí a tím to jet tak ve zkratce a jednoduchosti funguje...NTI píše:milos: jestli se nepletu tak karbec mam mebranu ktera je spojen s jehlou v trisce, a diky te membrane se reguluje vysouvani jehli z trisky cimz se davkuje mnozstvi paliva, membrana je ovladana podtlakem
Ale nakonec ta membrana muze byt ovladana i pretlakem, princip je stejny prohnutim membrany ovladat jehlu v trisce... akorad si nedovedu predstavit jak je to delane s tim turbem
... ale jak rikal DoctorF jde to
Jinak přesně je jedno jestli podtlak nebo přetlak proudí krs karburátor.Jediný co to omezuje je to že difuzor v karburátoru je zúžený místo a to je přesně to co turbo nepotřebuje.....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
-
- Příspěvky: 815
- Registrován: 08 čer 2004 13:35
- Bydliště: Praha8/Ml.boleslav/Dolni Bousov
- Kontaktovat uživatele:
NTI píše:Taboo: myslim ze tomu docela rozumim (tve rozhodnuti) a pro nas co se chteji neco dozvedet je to skoda ... to je to nase "cechacstvi" neomlova nas to a je to smutna pravda
Presne tak, je skoda ze nekteri lide nedokazi pochopit mysleni a kulturu jineho narodaKrosmen píše:For taboo-Mrzí mě pokud půjdeš pryč,studoval sem jako automechanik tři roky ale od tebe sem se toho dozvěděl víc než za studia.....Pokud bude možnost se s tebou nějak kontaktovat mimo tohle forum tak budu nesmírně vděčnej.....,![]()
![]()
![]()

Kazdpadne pokud sem uz nezavitas tak nam nech kontakt na sebe

S nekolika rozumnyma lidma, kterym nezalezi na tom, odkud kdo je, kolik vydelava anebo jake jsou jeho politicke nazory, jsme se uchylili k vymene soukromych zprav uz od meho prvniho dne na tomto foru - abychom se tak vyhnuli priblblych narazek zavistivych tupcu, s kteryma se tady jinak clovek ve verejnych threadech casto potkava. Nas spojuje opravdovy zajem o auta a performanci, sdileni faktu, uzitecnych informaci a pravdy, radeji nez pouzivani nejakych prditek k buzeni zavisti okoli pomoci vsemoznych clonitek, blikatek, neonu a body kitu. Ta nutnost uchylit se k vymene soukromych zprav a soucasna situace tohoto fora, kde jsou urazeni lidi, kteri jsou schopni zodpovedet technicke a jine dotazy (za coz jsou pote urazeni blby, kteri odpovedi na ty otazky diky svym nulovym vedomostem poskytnout nemohou a s nicim opravdu hodnotnym tady nikdy neprispeli), se proste vymyka puvodnimu poslani tohoto fora. Vzhledem ale k tomu, ze znalosti, fakta a pravda se tady zdaji byt nepripustne natolik, ze je za ne clovek beztrestne urazen (a to i samotnymi moderatory) a je povazovano za "machrovani vedomostma", tak mozna jejich sdileni nikdy nebylo ani puvodnim zamerem tohoto fora. Protoze ja toto forum a ani povahy, mentalitu a chovani mnoha jeho clenu zmenit nemohu, jedinym resenim jak se vyhnout tem osobnim utokum, urazkam, zavisti a prizemnosti jistych jedincu, je se proste k nicemu tady verejne nevyjadrovat. To ale neznamena, ze odsud odejdu a nebudu i nadale pomoci soukromych zprav komunikovat a sdilet informace s lidma, kteri za to stoji... Ja jen tady prestanu pusobit "verejne", cimz vetsina clenu tohoto fora, kteri vsechno posuzuji s povrchnosti podle toho, jak se jim to "libi", jak to vypada anebo zni - s naprostym nezajmem o technickou a funkcni stranku automobilu, motoru a performanci, nijak poskozena nebude.Krosmen píše:For taboo-Mrzí mě pokud půjdeš pryč,studoval sem jako automechanik tři roky ale od tebe sem se toho dozvěděl víc než za studia.....Pokud bude možnost se s tebou nějak kontaktovat mimo tohle forum tak budu nesmírně vděčnej.....,![]()
![]()
![]()
