Vse k upravam motoru, vyfuky, turba, intercoolery atd.

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PJ »

octaviaTDi:a co udělat jako na favorita pro skupinu A bejvaj na netu a myslim že tam nebude moc rozdílů.
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Tom_
Moderátor
Příspěvky: 3732
Registrován: 05 srp 2005 14:31
Bydliště: Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom_ »

ok pohledam to 8)
Audi Coupe Quattro

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

tak to tady trošičku zase oživím.Chtěl sem nějaké info o vstřikování vody do sání u turbomotoru.JAk sem se tady dočet a z příspěvku o unu,tak neni potřeba vodu rozprašovat????Pak mě ještě zahímá jak odhadnout množství vstřikovaný vody a jakou asi efektivitu má tento systém,je určitě pekelně levnej ale s jakým efektem....Díky za odpověď a du sehnat palivový čerpadlo.... :lol:

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

to sem psal já..... :mad: :x
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Marcos
Příspěvky: 190
Registrován: 20 říj 2004 11:09
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marcos »

viewtopic.php?t=19740
Nechal jsem si poradit od Taboo, a objednal na uvedenych www, a kamarad mi to v rijnu doveze do ČR. Vzhledem ke spatne dostupnosti typove podobnych komponentu u nas to je asi jednodussi, nez to bastlit na kolene doma. :)

Marcos
Příspěvky: 190
Registrován: 20 říj 2004 11:09
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marcos »

Premyslim nad predelanim sani - intake manifold. Ma nekdo zkusenost s timto? Myslim tim, jak se projevi na prubehu vykonu, resp. kroutaku jeho zmena, treba zvetseni rezonancni komory, nebo prodlouzeni/zkraceni tech sacich "parohu" apod. Je mi jasne, ze se to asi neda presne konkretizovat, ale jen tak obecne. A jednalo by se o turbomotor. Dikes.

Lobo
Příspěvky: 815
Registrován: 08 čer 2004 13:35
Bydliště: Praha8/Ml.boleslav/Dolni Bousov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lobo »

Nejaka zkusenost by i byla...
Nechaly jsme zachovany parohy ale zvetsily komoru..A vysledek, k vykonu 203koni (serie 115 nonturbo) to staci :wink:
Ale tim sem ti moc nepomohl :D

Marcos
Příspěvky: 190
Registrován: 20 říj 2004 11:09
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marcos »

A dalsi modifikace na tom motoru?

Lobo
Příspěvky: 815
Registrován: 08 čer 2004 13:35
Bydliště: Praha8/Ml.boleslav/Dolni Bousov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lobo »

komplet prestavba z N/A na turbo motor...
Jestli chces celej turbo setup tak to je na delsi povidani,co konkretne te zajima?

Marcos
Příspěvky: 190
Registrován: 20 říj 2004 11:09
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marcos »

Konkretne uz nic, diky. Slo mi jen o to, co tam je udelane, ze sel vykon tak nahoru. A tu komoru jste zvetsovali jen tak od oka, nebo? Odhadujes, ze to zvetseni melo nejaky efekt, nebo to bylo jen tak pro jistotu?

Lobo
Příspěvky: 815
Registrován: 08 čer 2004 13:35
Bydliště: Praha8/Ml.boleslav/Dolni Bousov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lobo »

Tusim ze jsou na to nejake vzorecky podle kterych se to propocitava aby byl spravny pomer A/F..
Spise to bylo pro "efektni jistotu" :lol:

Marcos
Příspěvky: 190
Registrován: 20 říj 2004 11:09
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marcos »

Jasne, chapu. Jistota je jistota.. :lol:

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

jsem tu novy

Příspěvek od kozorozecek »

četl jsem vše co jste doposud psali o turbo motorech ale nikde jsem se nedočetl o turbomototu nebo přestavbe na turbo s mechanickym vstřikovanim stavim 2,0 audiho na dve turba ale zatim jsem to řešil mechanickym vstřikem tento motor bude opatřen i dusikem mužete řict nazor k teto problematice motor bude mit mokrej dusik a dve vahy vzduchu a dva vstřikovače paliva na valec tudiž osum vstriku na čtiř valci potřebuji par rad a nejlepe nejakou konzultaci taboo připadaš mi jako nejlepši da se stebou nejak spojit po emailech icq nebo tak neco?
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

raddy
Příspěvky: 270
Registrován: 12 led 2006 11:57

Příspěvek od raddy »

Anonymous píše:tak to tady trošičku zase oživím.Chtěl sem nějaké info o vstřikování vody do sání u turbomotoru.JAk sem se tady dočet a z příspěvku o unu,tak neni potřeba vodu rozprašovat????Pak mě ještě zahímá jak odhadnout množství vstřikovaný vody a jakou asi efektivitu má tento systém,je určitě pekelně levnej ale s jakým efektem....Díky za odpověď a du sehnat palivový čerpadlo.... :lol:
http://www.200sx.cz/forum/viewtopic.php?t=10479

milosh
Administrátor
Příspěvky: 8033
Registrován: 03 úno 2004 13:57

Re: Vse k upravam motoru, vyfuky, turba, intercoolery atd.

Příspěvek od milosh »

Delam inventuru TF a myslim ze tady mame temata ktery si zaslouzi byt na prvnich strankach a ne nekde na 50-ty :)
Toto je jedno z nich.

maxik900
Příspěvky: 325
Registrován: 05 lis 2008 20:04
Kontaktovat uživatele:

Re: Vse k upravam motoru, vyfuky, turba, intercoolery atd.

Příspěvek od maxik900 »

Zdar lidi...Tak se taky pridam s malym dotazem..pustil jsem se do motoru 1,4 44kw z golfa III ktery mi lezel doma...Narovinu nevrazim do toho zadne velke prachy proto delam pouze upravy financne nenarocne...
Hlava:-snizena hlava 0,8mm,zabrousene sedla,slicovani prechodu kanalu hlava-sani a hlava-svody
Spodek:-pouze nove krouzky a odlejceny setrvak
Svody: zatim nejspis origo
Sani: tady je ma otazka..mam v planu z motoru vyhodit el. vstrikovani a nahradit jednim nebo dvouma karburatory...Jake pouzit?webry a podobne jsou cenove drahe...spise bych pouzil 2 z nejake serie vozu...mate napad?
nabízímeslužby pro Vašeho miláčka...lakováni,karosařinu,opravy bouraných aut,tuningové úpravy a mnoho dalsiho http://av-auto.webnode.cz/

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: Vse k upravam motoru, vyfuky, turba, intercoolery atd.

Příspěvek od Beaver »

No nepotěším tě, ale jediný větší smysl tvých navrhovaných úprav je slícování kanálů se sacím potrubím a ty karburátory, pokud by se ti podařilo sehnat nějaký slušný a naladit je.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

maxik900
Příspěvky: 325
Registrován: 05 lis 2008 20:04
Kontaktovat uživatele:

Re: Vse k upravam motoru, vyfuky, turba, intercoolery atd.

Příspěvek od maxik900 »

jake karbce vybrat na 1400ccm? mam nabidku na 4klapu z RI nebo 4klapu z Honda CBF
nabízímeslužby pro Vašeho miláčka...lakováni,karosařinu,opravy bouraných aut,tuningové úpravy a mnoho dalsiho http://av-auto.webnode.cz/

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Vse k upravam motoru, vyfuky, turba, intercoolery atd.

Příspěvek od Libor12 »

vezmi z R1. Dají se snadno upravit trysky.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

maxik900
Příspěvky: 325
Registrován: 05 lis 2008 20:04
Kontaktovat uživatele:

Re: Vse k upravam motoru, vyfuky, turba, intercoolery atd.

Příspěvek od maxik900 »

taky jsem cet...a udajne se daji dobre seridit..lepe nez webry atd...skocim po ni... :D
nabízímeslužby pro Vašeho miláčka...lakováni,karosařinu,opravy bouraných aut,tuningové úpravy a mnoho dalsiho http://av-auto.webnode.cz/

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: Vse k upravam motoru, vyfuky, turba, intercoolery atd.

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 20 úno 2012 11:40, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

maxik900
Příspěvky: 325
Registrován: 05 lis 2008 20:04
Kontaktovat uživatele:

Re: Vse k upravam motoru, vyfuky, turba, intercoolery atd.

Příspěvek od maxik900 »

Taboo píše:
maxik900 píše:Hlava:-snizena hlava 0,8mm
8) Vynikajici uprava. Sniz tu hlavu jeste vice, dosahnes tim jeste vyssi presnosti casovani ventilu :wink: .
maxik900 píše:Spodek:-pouze nove krouzky a odlejceny setrvak
Ano 8) . S odlehcenym setrvacnikem se ten motor bude uplne neskutecne rychle vytacet a dosahnes az 20% vykonovych zisku. Odlehci ten setrvacnik co nejvice. Ve vysokych otackach to jen prospeje jeho strukturalni pevnosti.
maxik900 píše:Sani: tady je ma otazka..mam v planu z motoru vyhodit el. vstrikovani a nahradit jednim nebo dvouma karburatory...
Dalsi skvela uprava 8) . S karburatory dosahnes mnohem presnejsi dodavky paliva, nez s nejakym zastaralym elektronickym vstrikovanim. Dalsim krokem do budoucnosti by melo byt nahrazeni spalovaciho motoru parnim strojem. :wink:
Tak ti dekuji za vyplach tve fantazie...snizeni hlavy tudiz zvyseni komprese mi poradilo 90% lidi..je to ale blba vetsina co...ten motor nemam na DRAG...je to motor na projekt..co pomuze a co ne...proste si hraju...setrvak budu taky odlehcovat s rozumem...vim ze pokud se odlehci moc muze se strihnout..kazdopadne ten motor ani 9000ot/min tocit nebude...a karburatory volim z toho duvodu ze pokud udelam zminene upravy mel bych i doladit davkovani...na el.vstriku to nedoladim protoze mam neprogramovatelnou RJ ...takze proto volim karburatory ktere se seridi manualne...
nabízímeslužby pro Vašeho miláčka...lakováni,karosařinu,opravy bouraných aut,tuningové úpravy a mnoho dalsiho http://av-auto.webnode.cz/

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: Vse k upravam motoru, vyfuky, turba, intercoolery atd.

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 20 úno 2012 11:40, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

maxik900
Příspěvky: 325
Registrován: 05 lis 2008 20:04
Kontaktovat uživatele:

Re: Vse k upravam motoru, vyfuky, turba, intercoolery atd.

Příspěvek od maxik900 »

Hlavu zatim vice snizovat nebudu...protoze ma motor 270 000km za sebou...takze zatim 0,8mm a uvidime co bude dal...u tebe totiz clovek nekdy nevim jak to vse myslis...jak rikam..delam na tom upravy ktere by mely pomoct..a pokud to bude vse fungovat budu rad...
nabízímeslužby pro Vašeho miláčka...lakováni,karosařinu,opravy bouraných aut,tuningové úpravy a mnoho dalsiho http://av-auto.webnode.cz/

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: Vse k upravam motoru, vyfuky, turba, intercoolery atd.

Příspěvek od Beaver »

maxik900 píše:...snizeni hlavy tudiz zvyseni komprese mi poradilo 90% lidi..je to ale blba vetsina co...
Bud meli Skodovky a nebo to na svem motoru vubec neudelali a radili ti neco, co se "nekde doslechli" (patrne od nekoho, kdo mel tu Skodovku). Takze ano, je to blba vetsina a ty se k ni pridavas a snazis se to obhajovat tim, ze kdyz to tak "maji vsichni", tak je to urcite spravne. :lol:
Naposledy upravil(a) Beaver dne 09 úno 2012 14:46, celkem upraveno 1 x.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Tead
Příspěvky: 486
Registrován: 08 srp 2009 15:58
Bydliště: Plzeň

Re: Vse k upravam motoru, vyfuky, turba, intercoolery atd.

Příspěvek od Tead »

Taboo: Přijde mi, že celá tvoje existence na tomhle fóru je založena na přísloví: Chytrému napověz, hloupého kopni 8)

Maxik9000: Popřemejšlej o tom co je AFR, o tom co chceš motoru udělat, jakým způsobem a jakej to asi může mít vliv na AFR, pak taky proč se žádný karburátory už nepoužívají a proč vůbec chceš upravovat 1,4 44kw... třeba ti něco dojde 8)
Micra K11 CG10DE
EX: Elantra XD G4ED-G
Pluriel TUJ3P

maxik900
Příspěvky: 325
Registrován: 05 lis 2008 20:04
Kontaktovat uživatele:

Re: Vse k upravam motoru, vyfuky, turba, intercoolery atd.

Příspěvek od maxik900 »

Mozna by bylo namiste spise poradit...napsat hele tohle nedelej nebo udelej to jinak...a ne hned reagovat stylem "Ja jsem buh,delam do aut,ty vis toho min..jses hovno" ...verim ze mas vice zkusenosti...taky mozna proto cekam od tebe nejake rady...
nabízímeslužby pro Vašeho miláčka...lakováni,karosařinu,opravy bouraných aut,tuningové úpravy a mnoho dalsiho http://av-auto.webnode.cz/

Uživatelský avatar
Butcher
Příspěvky: 3186
Registrován: 15 říj 2006 23:48
Bydliště: Sodom and Gomorrah
Kontaktovat uživatele:

Re: Vse k upravam motoru, vyfuky, turba, intercoolery atd.

Příspěvek od Butcher »

Nemyslim, ze by zrovna maxik patril mezi ty hloupy....maxiku na druhou stranu, tohle vsechno uz je tu 100x napsano :wink:
KEHO rennsport

maxik900
Příspěvky: 325
Registrován: 05 lis 2008 20:04
Kontaktovat uživatele:

Re: Vse k upravam motoru, vyfuky, turba, intercoolery atd.

Příspěvek od maxik900 »

Ano 100x taky si myslim ze tz toho jsem vycetl to co mam v planu...na vw-clubu jsem nekde cetl clanek o golfu II 1.8 KR....snizena hlava,slicovane kanaly,ostra vacka,odlehcena klika,setrvak,ventily,...svody a jezdil na weberech vrchy...proc to tam slo a u meho o 3 roky mladsiho motoru uz to nebude fungovat?je mi jasne panacky TABOO a podobne ladi asi 300HP motory tudiz jiam prijde ubohych 60HP vhodny akorat na mlynek na maso...
nabízímeslužby pro Vašeho miláčka...lakováni,karosařinu,opravy bouraných aut,tuningové úpravy a mnoho dalsiho http://av-auto.webnode.cz/

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: Vse k upravam motoru, vyfuky, turba, intercoolery atd.

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 20 úno 2012 11:41, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“