

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
co kdyby se tady slovo "protitlak" proste navzdy zakazalo ?Lukin_GSi píše:aby to mělo vůbec nějaký protitlak..
To je ti známo špatně.Sova píše:pokud je mi známo, tak protitlak je o zachování točivého momentu
Neni. Pokracuj ale v reseniLiberaleMiguel píše:Resil jsem to s nim uz hodnekrat a idealni vyfuk je roura, nic vic nic min
Mam to od cloveka co se tim zivi, dela to uz roky na zavodni auta atd, tak verim, ze o tom vi vic nez drtiva vetsina ostatnichTaboo píše:Neni. Pokracuj ale v reseniLiberaleMiguel píše:Resil jsem to s nim uz hodnekrat a idealni vyfuk je roura, nic vic nic min.
takže chceš se zabývat řešením výfuku, ale jsi líný přečíst pár stran o dané problematice a z některých hodnotných příspěvků si něco sám vytáhnout?NeviM píše:Nechce se mi pročítat milion stran zpět, jestli to tu padlo, nebo ne, ale dá se nějak obecně říct, jak by měl vypadat výfuk na atmosféře pro co nejvyšší výkon?
Hmmm... Proc se domnivas, ze tam ten strih ventilu vubec je? Pokud se cast nasavane cerstve smesi dostane do vyfuku - a dojde tim k vyplachu spalin z prostoru spalovaci komory a jejich nahrazeni cerstvou smesi, naplni se tim valec min, nez kdyby ty spaliny zustaly ve spalovaci komore?miras3000 píše:co jsem se dočetl, tak protitlak ve výfuku je užitečný při střihu ventilů,kde by se bez potřebného protiltlaku ,dostávala část nasávané čerstvé směsi do výfuku,tím by se zároveň i míň naplnil válec = menší výkon
To vse je sice moc hezke, ale necemu jen slepe verit anebo vedet na zaklade nezvratnych namerenych hodnot je trochu rozdil. Ja osobne davam prednost tomu druhemu, diky cemuz te a tveho cloveka mohu ujistit, ze existuji tlumice, ktere nejen ze maji stejny protitlak jako samotna roura, ale take tlumice, ktere ten protitlak samotne roury diky sve konstrukci dokazi dokonce i snizit. Tve tvrzeni se jednoduse nezaklada na pravde - at uz to mas od koho chces.LiberaleMiguel píše:Mam to od cloveka co se tim zivi, dela to uz roky na zavodni auta atd, tak verim, ze o tom vi vic nez drtiva vetsina ostatnich
Miguel, s prominutim, ty jsi opravdu sama perlaLiberaleMiguel píše:i kdyz je pravda, ze turbo motory na ty vyfuky nejsou tak citlive
Jiste. Idealni vyfuk se neda z technickych duvodu jednoduse postavit. Naprosto stejne, jako treba v pripade vackovych hrideli, co bude idealni v urcitem rezimu motoru nebude idealni v rezimech jinych. K tomu, aby byl vyfuk v kazdem rezimu motoru a celem RPM pasmu idealni, by musel disponovat variabilni zmenou prumeru a delky vetvi svodu a pote take nezavislou zmenou prumeru potrubi po cele jeho delce. Z techto duvodu se pouziva nejpriznivejsi kompromis k danemu ucelu, ktery i v pripade toho sameho motoru muze byt samozrejme naprosto rozdilny.Bohuš píše:Taboo mohl by jsi teda říct jaký je podle tebe ideální výfuk na turbomotor?
Vis co, kdybys byl takovy expert jakeho tady ze sebe delas, tak tady neomilas po 156. tu stejnou frazi o pouzitelnem spe.ktru otacek atd, ale zeptas se Bohuse jaky vykon z toho chce dostat, v jakem spe.ktru otacek to chce pouzivat, jake tam ma turbo a ja nevim co k tomu je jeste treba a normalne bys mu poradilTaboo píše:Miguel, s prominutim, ty jsi opravdu sama perlaLiberaleMiguel píše:i kdyz je pravda, ze turbo motory na ty vyfuky nejsou tak citlive. Ono neni zadnym tajemstvim, ale naopak velice dobre znamym faktem, ze turbo motory reaguji na zmeny tovarnich restriktivnich vyfukovych systemu v podobe procent vykonovych zisku mnohem vyrazneji, nez je tomu v pripade N/A motoru. Az jednou nejaky ten turbo vuz budes vlastnit, tak si to budes mit moznost i sam overit.
Tohle by ti Doupovec nikdy neřekl. Znam ho celkem dobře. Výroba ok,ale jak sám řekl,nemám brzdu a zařízení na to abych vyrobil výfuk danému použití i učelu. Při výrobě vychází jen ze zkušeností co udělal a fungovalo nebo ne. Pokud je to něco nového,na rovinu řekne,ženeví co to udělá. Tak se tady neoháněj někým kdo by ti za tohle tvoje tvrzení nafackoval.LiberaleMiguel píše:Resil jsem to s nim uz hodnekrat a idealni vyfuk je roura, nic vic nic min
Mam to od cloveka co se tim zivi, dela to uz roky na zavodni auta atd, tak verim, ze o tom vi vic nez drtiva vetsina ostatnich
Ty jsi dementní nebo negramotný? Neexistuje rada tahle roura bude měřit 150 a tahle 110 chápeš??? Jsou to jen domněnky a dohady do té doby pokud to nezačneš ladit na brzdě a teorii podložíš čísly. Existují jen obecná pravidla a doporučení odkud se odrazit. Proč myslíš že třeba svody respektive celý výfuk od TRD třeba na 4age 2500usd a je určený jen k jednomu typu vaček? Prptože si nekdo dal práci aby to x hodin měřil a ladil.LiberaleMiguel píše:Vis co, kdybys byl takovy expert jakeho tady ze sebe delas, tak tady neomilas po 156. tu stejnou frazi o pouzitelnem spe.ktru otacek atd, ale zeptas se Bohuse jaky vykon z toho chce dostat, v jakem spe.ktru otacek to chce pouzivat, jake tam ma turbo a ja nevim co k tomu je jeste treba a normalne bys mu poradilTaboo píše:Miguel, s prominutim, ty jsi opravdu sama perlaLiberaleMiguel píše:i kdyz je pravda, ze turbo motory na ty vyfuky nejsou tak citlive. Ono neni zadnym tajemstvim, ale naopak velice dobre znamym faktem, ze turbo motory reaguji na zmeny tovarnich restriktivnich vyfukovych systemu v podobe procent vykonovych zisku mnohem vyrazneji, nez je tomu v pripade N/A motoru. Az jednou nejaky ten turbo vuz budes vlastnit, tak si to budes mit moznost i sam overit.
A ne, ze tu napises par otrepanych mouder a pak po sobe vsechny prispevky zase smazes
+1 přimlouvám se.Dacan píše:dejte mu už někdo ten ban, ne zato že uráží taboo ale zato jaké sračky mele