E34 - technické dotazy aneb pomooooc

Moderátor: T-O-M

Conscious
Příspěvky: 2191
Registrován: 26 čer 2005 08:06

Příspěvek od Conscious »

Je ho asi 1mm pod max rysku. Tak jsem to koupil,je tam z března novej,najeto asi 1000km. Juknu na to čidlo,mohlo to někde zachytit o něco nebo tak. 8)
BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01

Uživatelský avatar
V12
Moderátor
Příspěvky: 5677
Registrován: 08 říj 2004 14:34
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od V12 »

Fugo píše:pomalej kiš kiš :)
:cry:
R6 twin turbo + V10 + V12

Conscious
Příspěvky: 2191
Registrován: 26 čer 2005 08:06

Příspěvek od Conscious »

Prostříkal jsem všechno co se tvářilo jako čidlo nebo konektor a šlo rozpojit nebo rozšroubovat a dobrý. Z Oelstand motor se to po zapojení změnilo na Oelstand senzor,má v pytli patici takže jsem musel použít donucovací prostředky a už je to v pohodě. A zároveň jsem odhalil další závadu kterou hned řeším. Furt jsem si říkal proč se mi sjíždí jedna guma a jde divně točit volantem atp. Už vím proč,je v rici ten svislej stabilizátor s čepama na koncích co vede ze spodního ramene do držáku v podběhu,má rozemletou prachovku nahoře na kaši a prasklej konec. Přitom je na autě asi 4 měsíce. Hehe jsem někde asi vymetl díru. :twisted: Takže opravujeme vesele dál. Musím po výměně na geometrii? :?: 8)
BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 601
Registrován: 18 pro 2005 18:43
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo »

vůbec nevim o čem mluvíš, na nápravě je jen jedna tyčka co končí čepama a jde do stabilizátoru ale druhý konec tý tyčky nejde do podběhu ale na tlumič. Tak pokud myslíš tuhle , tak ta nebude mít velký vliv na sjíždění pneu a po výměně na geometrii nemusíš. Ale stejně jdi protože to bude tu gumu sjíždět dál, tam je nějakej jinej problém, to řízení taky nebude mít s tou "kostí" to je ta tyčka s čepama, souvislost.
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity

Conscious
Příspěvky: 2191
Registrován: 26 čer 2005 08:06

Příspěvek od Conscious »

Fugo píše:vůbec nevim o čem mluvíš, na nápravě je jen jedna tyčka co končí čepama a jde do stabilizátoru ale druhý konec tý tyčky nejde do podběhu ale na tlumič. Tak pokud myslíš tuhle , tak ta nebude mít velký vliv na sjíždění pneu a po výměně na geometrii nemusíš. Ale stejně jdi protože to bude tu gumu sjíždět dál, tam je nějakej jinej problém, to řízení taky nebude mít s tou "kostí" to je ta tyčka s čepama, souvislost.
Hmmmm,asi to je to co myslíš... Nekoukal jsem na to pořádně,akorát jsem si všimnul že je to nějaký šišatý když jsem pod autem lovil propadlej šroubovák a po hmatu zjistil nepravosti. Čéče ale stejně mám pořád pocit že pravý kolo zatáčí míň než levý. Pošlu ti sem fotky gum,ten rozdíl je až neuvěřitelnej. :? :twisted:
BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01

Conscious
Příspěvky: 2191
Registrován: 26 čer 2005 08:06

Příspěvek od Conscious »

:twisted: Nechal jsem tam na dojetí zimáky,aspoň se to ojíždí rychleji a tak je závada patrná dřív. Mno ale takový ojetí kraje za 2 měsíce... heh to jsem zvědavej co mi řeknou na technický.
Přílohy
Foto4601.jpg
Foto4601.jpg (56.98 KiB) Zobrazeno 2089 x
Foto4571.jpg
Foto4571.jpg (44.36 KiB) Zobrazeno 2089 x
Foto4621.jpg
Foto4621.jpg (47.19 KiB) Zobrazeno 2089 x
BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 601
Registrován: 18 pro 2005 18:43
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo »

takhle budem jen spekulovat zajeď někam na geometrii, nejlépe laserovou kde ti změří jak přední osu tak zadní a vyjede ti z toho papír co je za problém, a pokud to půjde srovnat (sbíhavost) na místě tak ti to i udělaj cena bývá kolem 400kč.
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity

Conscious
Příspěvky: 2191
Registrován: 26 čer 2005 08:06

Příspěvek od Conscious »

Auto je dnes na výměně rozvodů a opravě pár drobností na spodku,počítám že snad ve středu by mohlo být doma a pak zajedu na geometrii. Už teď ale vím co je špatné. Kola se rozjíždějí směrem ven,tedy slabě každé zatáčí na svou stranu,na pravém je pryč ta tyčka na obou stranách,nahoře zcela,dole jen prachovka. Na levém kole jsou v pytli oba čepy v kole (horní a spodní rameno),spodní je pryč totálně. Pokud jde o šroubované čepy na řízení tak to se na zvedáku nepoznalo. A uchází mi levý kolo. :lol: Takže tak. Pokud jde o čidla - oelstand motor to píše vždy po jízdě,čidlo na expanzce nevím jak zkontrolovat,tipuju to na dráty,ale co jsem koukal tak mám na čidlu 2 kulaté konektory ale v autodílech mají jen kulaté se třemi takže nevím jaké vlastně koupit. :oops:
BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 601
Registrován: 18 pro 2005 18:43
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo »

Stav se u mě v Liberci kolo ti opravím. :D
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity

Conscious
Příspěvky: 2191
Registrován: 26 čer 2005 08:06

Příspěvek od Conscious »

:lol: :lol: :lol: :lol: Hehe,ale stavit se by neměl být výrazný problém,zatím mě to auto nikde nenechalo i když potíže s tím prostě jsou a budou,je to přeci jen už plnoletej kousek. 8)
BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01

Conscious
Příspěvky: 2191
Registrován: 26 čer 2005 08:06

Příspěvek od Conscious »

Takže jsem před chvílí auto přivezl,mám vše hotovo,zjištěna taktéž přítomnost něčeho na předku co tam nepatří. Tyčka stabilizátoru na pravým kole je o dost delší než na levým takže bych se přikláněl k problémům kvůli tomu. Jinak rozvody byly zralý,kladka chrastila a řemen byl v zoubkách olámanej. Jinak super. 8)
BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01

Uživatelský avatar
T-O-M
Příspěvky: 3342
Registrován: 13 úno 2006 12:25

Příspěvek od T-O-M »

Takže jako "švýcarky" :wink: Ještě jsi nám neřekl jak to auto vůbec jezdí, jaký jsou dojmy z prostoru, pohodlí, jízdy atd. doufam, že když máš teď káru v cajku tak se pochlubíš nějakym testdrivem....pořád ty káry jen opravuješ a na silnici si jich neužiješ.

Conscious
Příspěvky: 2191
Registrován: 26 čer 2005 08:06

Příspěvek od Conscious »

T-O-M píše:Takže jako "švýcarky" :wink: Ještě jsi nám neřekl jak to auto vůbec jezdí, jaký jsou dojmy z prostoru, pohodlí, jízdy atd. doufam, že když máš teď káru v cajku tak se pochlubíš nějakym testdrivem....pořád ty káry jen opravuješ a na silnici si jich neužiješ.
Ve fotkách plechových miláčků 4 mám pár foteček. I modráka heh,ten je teda zrovna KO. Auto je to skvělý,má pár mušek ale ty vychytám a pak už budu jen chrochtat blahem. Podle mechanika co mi dělal rozvody je asi v čoudu snímač otáček takže to občas (zajímavé že mě se to zatím stalo jen jednou a na moment) nejde za tepla nastartovat. Pak to sjíždění gumy a hláška Kühlwasserstand na CC,jinak to už je bez chybičky. Jezdí se mi s tím úžasně,rozměry vnitřku mi naprosto vyhovují i když je auto vzhledem k vnějším rozměrům uvnitř až stísněné. V E21 je místa víc teda. Jinak rozmístění ovládacích prvků,vedení sedaček a pohodlí na delší trasy je až příkladné. Mám v tom opravdu jistotu,to auto je sice do města nepraktické ale jak člověk vyjede ven tak bych neměnil. M20 je sice náchylnější k papání,ale co jsem vyměnil svíčky a opravil pár drobností na sání tak se ve městě vejdu s lehkou nohou do 10ti litrů což si myslím je super. Uvnitř je krásné ticho,nikde se nic neklepe,nevrže (kromě kůže na sedadlech). Všechno je super,sice to auto je povrchově nic moc (ojeté klíčema,prokopnuté zadní dveře,omlácený čumák od kamínků apod.) ale nikde nehnije a když se umyje tak je jak nový. Nesmí se to moc prohlížet no. Ale lidi a i majitelé E34 u nás na to docela zírají. Jsem s tím autem maximálně spokojen,zatím jsem do něj investoval 41000 za pořízení plus povinné a přepis,4000 za nějaké starší díly,5000 za nové díly a teď 4000 za rozvody,opravu všeho na nádrži,výfuku a zevrubnou kontrolu spodku. Prostě jsem na 50000 a vím že mám nadlouho pokoj. Teď už se to bude jen dolaďovat (seřízení ventilů,výměna blinkrů za kouřové co mám už doma,nějaká ta čirá optika s AE a vyleštění kol které si udělám sám) a to je příjemná práce. S E21 stále pokračuji,bohužel na ní práce spíš přibývá než aby mizela,ale já to prostě dostavím. Střídám pracoviště. :lol: :lol: :lol: Ještě jsem zapomněl že mě bude čekat palivové vedení,ale to až někdy. Zároveň mi pan mechanik pomohl i s E21 a nalisoval mi silentbloky do ramen takže už mám tímto nápravu hotovou. Trvalo to rok a něco,ale je to. 8)
BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01

Conscious
Příspěvky: 2191
Registrován: 26 čer 2005 08:06

Příspěvek od Conscious »

Já už se z toho CC poseru... :lol: Bremslicht elektrik??? :) Něco s brzdovými světly ale fungujou a píše to jen když zastavím a chcípnu motor. Při startu to nenapíše a za jízdy taky ne. :lol: :lol: :lol: Hih vím že to asi nejde ale docela bych CC odpojil. :twisted:

Zajímavé je,že se nové hlášky objevují vždy poté,co auto nějakou dobu stálo. Teď stálo týden,jsem marod,jel jsem na kontrolu a začalo to psát ty světla. Předtím stálo když jsem dělal brzdy a pak to psalo to čidlo hladiny oleje. :? Vzdušná vlhkost? Netěsnící něco elektrickýho někde?
BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 601
Registrován: 18 pro 2005 18:43
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo »

kontakty, jak pod cc tak žárovky, vzbikají přechodové odpory a pak to zlobí.
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity

Conscious
Příspěvky: 2191
Registrován: 26 čer 2005 08:06

Příspěvek od Conscious »

Tak jsem dnes dojezdil. ASI. Chtěl jsem si přeparkovat u baráku abych pořešil ty vyvrácený dveře a auto chytlo,při couvání v tom hrklo a zdechlo to. Přirovnal bych to k pokusu se rozjet na čtyřku. No a už jsem to nenatočil a vyflákal baterku. Takže teď se nabíjí a já dumám. Startér točil,CC fungoval klasicky,nová hláška se neobjevila,benzínu mám 40L,zkusil jsem vytáhnout fajfku od jedné svíčky,dal tam jinou a zkusil o svody jestli dává jiskru a dává. Pojistka 23 je OK,měřil jsem i odpor čidla teploty vody v motoru modré - 3 až 3,01 ohmu,vedlejší černé má 7,71 ohmu,koukal jsem i na relátka ale tam si nejsem zcela jist které je k čerpadlu paliva. Má být hnědé a má být v reléové skříňce,mno sice to tipuju na pojistkovku (pod oknem před řidičem) ale další relátka jsou i před spolujezdcem a další pod zadním sedadlem takže těžko říct který místo teda prolézt. Každopádně ale to vypadá na palivový čerpadlo,při otočení klíče se neozve. A těch asi 5 metrů co jsem ujel mohlo být vyjetí benzínu z trubek.

Pokud mám systém plný vzduchu,vadí to? Na co se zaměřit při kontrole? Vyměním-li čerpadlo za jiné (mám) také z E34,je hodně špatné když je úplně jiné? Uchycení stejné,připojení stejné,vlastní motorek je ale objemem tak poloviční a tudíž nevím jestli bude na toho chlastouna stačit. :? Ale tohle beru jako krajní možnost,nechce se mi hrabat se v nádrži a celý to přehadicovávat.

Tento problém již párkrát auto mělo,mě to ale udělalo prvně. No ale zato pořádně. Vždy pomohlo nechat ho chvíli být. Hypoteticky vzato to může být čerpadlo,pojistka,relé,nějaký drát okolo čerpadla (sám od sebe se ale přece nepodělá),jako další eventualitu beru i přivybitou baterku,možná :oops: auto sice točilo ale startér neměl tolik otáček kolik to chce... Uvidím zítra. Ještě zítra vytáhnu svíčku z válce abych se kouknul jestli je mokrá od benzínu,pokud ne,je to někde v palivové soustavě,pokud ano tak jsem v pytli protože mě nic nenapadá. Uf. Tak tak asi.
BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 601
Registrován: 18 pro 2005 18:43
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo »

zkus zapojit tedy čerpadlo napřímo, konektor je pod tou slzou v kufru a uvidíš zda jde, velikost čerpadla nemá vliv na funkci jde o to kolik dá L/min nebo hod, když dá víc nic se neděje, když dá míň tak to tomu na max výkon nebude stačit ale nouzově si myslím že problém nebude. Vzduch v systému nevadí, pal. pumpa ho hned po zapnutí vytlačí do nádrže.
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity

Conscious
Příspěvky: 2191
Registrován: 26 čer 2005 08:06

Příspěvek od Conscious »

No jo vidíš,podstatnou věc jsem opomenul... To druhý čerpadýlko je i jiný v tom,že je vyrobeno z plastu - spodek a vršek - a liší se v tom,že na tom v autě mám nahoře maticí přidělaný ještě nějaký tlakový ventil nebo co to je (kulatej kovovej bazmek),na tom druhým je rovnou vývod na hadici. A toho se bojím. Zkusím pohledat v tom bordelu co mám v PC fotky těch čerpadel. Právě nevím jestli by vadila absence toho kulatýho čehosi. :oops:
BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 601
Registrován: 18 pro 2005 18:43
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo »

to může být tlumič rázů, a nebo zpětný ventil obojí není až tak důležité. je to druhý doufám taky do nádrže (intank) nebo to je hadicový (inline) pod auto´?
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity

Conscious
Příspěvky: 2191
Registrován: 26 čer 2005 08:06

Příspěvek od Conscious »

Je dovnitř,už jsem to našel tak posílám... 8)
BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01

Conscious
Příspěvky: 2191
Registrován: 26 čer 2005 08:06

Příspěvek od Conscious »

Tohle mám v autě...

Obrázek

A tohle mám jako náhradu...

Obrázek
Obrázek
BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01

Conscious
Příspěvky: 2191
Registrován: 26 čer 2005 08:06

Příspěvek od Conscious »

Takže nutno doplnit že po přidělání dobité baterie auto chytlo na škrtnutí. :twisted: Fakt nevím kde hledat chybu,občas to prostě udělá. Jinak jak bylo v galerii Tomem "přikázáno" tak bychom se zde mohli pobavit o těch světlech,docela mě to zajímá,musím to udělat rychle protože v mrazu to dělat nechci. :lol: Mimochodem - potkal jsem E34 které svítily jen potkávačky,mě svítěj i parkovačky když jedu,je to normální nebo svítit nemají?
BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01

Uživatelský avatar
Ilegaltuner
Příspěvky: 3826
Registrován: 22 pro 2005 22:24
Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ilegaltuner »

taky mám pár problému :cry:

1. nejede ventilátor- teada kdž zapnu klíček tak se intenzivně rozfouká,ale po cca 5sec to přestane a na ovadači to nefunguje vůbec.
2.odstřikovače motorek je funkčí skoušel jsem ho,ale prostě to nefunguje
3. zadní okna
4. přední pravé světlo se nějak divně zapíná,né vždy se nahodí.

Pojstky jsou všechny gut,ale v té krabičce ůplně vlevo dole není jedno relé,nevím jestli tam má být a jaké vůbec.
Commodore B 3.0 24V Nitro
Audi A8 D3 4,2i

Conscious
Příspěvky: 2191
Registrován: 26 čer 2005 08:06

Příspěvek od Conscious »

Koupil jsem druhý světla abych mohl do nich zastavět ty kroužky a neměl odstavený auto... A napadlo mě udělat tomu černý paraboly. Ale čím se to černí aby se to neloupalo a zároveň to teda i svítilo jak má? :? :? :?
BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 601
Registrován: 18 pro 2005 18:43
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo »

u potkávaček nastříkáš ten kroužek kolem čočky, ten je tam steně jen na efekt, svítí to čočkou, a do dálkovejch musíš dát takovej kříž z plechu kterej bude černej a bude se v tý parabole odrážet na e30.cz je návod, když nastříkáš parabolu tak to svítí naprd, ml jsem to. barva je ideální černá přímo určená na světla.
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity

Uživatelský avatar
Ilegaltuner
Příspěvky: 3826
Registrován: 22 pro 2005 22:24
Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ilegaltuner »

Dělal jsem to už 3x není nic jednoduššího.tak do týdne to budu dělat znova- černé světla+kroužky+xenony tak to kompletně nafotím jak se to dělá :wink:
Na ty světla používám obyč sprej.

Ja k tvojemu dotazu na nějaké čiré skla,fakt nevím.Jednou jsem to viděl na dražbě,ale dva skla stály 3000kč :savle: .Taky se mi to líbí,ale tolik peněz za to nedám.Potom snad ještě nějaký xenonmen nebo tak nějak to prý vybrušuje do čira.


Nevíte někdo jak předělat kapotu, aby se otevérala jaku u e36? viz foto
Přílohy
bmw%20treffen%20duesseldorf%20354.jpg
bmw%20treffen%20duesseldorf%20354.jpg (79.95 KiB) Zobrazeno 2052 x
bmwww.jpg
bmwww.jpg (25.55 KiB) Zobrazeno 2052 x
Commodore B 3.0 24V Nitro
Audi A8 D3 4,2i

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 601
Registrován: 18 pro 2005 18:43
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo »

BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity

Conscious
Příspěvky: 2191
Registrován: 26 čer 2005 08:06

Příspěvek od Conscious »

Fugo píše:http://bmw750ial.wz.cz/87.jpg a 88.jpg
Perfektní,díky! 8) 8) 8) 8)
BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01

Uživatelský avatar
Mr. Yaris
Příspěvky: 5235
Registrován: 12 úno 2004 11:01
Bydliště: Essen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mr. Yaris »

Zdravím pánové. S BMW nemám nic společného (i když se mi líbí) , ale kolega v práci má 520-ku. r.v. asi 1990. Má takový problém, přestali mu fungovat stěrače, centrál a elektrické okna. Pojistky by měly být vpořádku (pokud teda nejsou ještě někde jinde než vepředu pod kapotou). Ono to teda sem tam fungovalo, když bylo chladno, ale v teple vůbec. No a teď už to nefunguje vůbec. Nevíte někdo čím by to mohlo být?? Dikes
Live4Ride Syndicate

http://www.youtube.com/watch?v=15_eg1YM9fg" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 601
Registrován: 18 pro 2005 18:43
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo »

ještě vzadu pod sedákem
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity

Odpovědět

Zpět na „BMW Cars“