LJay: Honda CRX 2G ED9 - R.I.P.
Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Včera jsem stříknul výdechy do barvy karoserie. Sice se mi to lakování úplně nevyvedlo, ale i tak to vypadá daleko líp než když byly černý.
www.jfperformance.cz
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Vypadá to o 100% lépe 

Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
..je to fakt pěkný, ještě rozleštit zbytek a je to lazenka 

sledujte fb MA-BO
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Díky, ono to bude chtít spíš komplet přelakovat, ale to až časem. Teď jsou na řadě brzdy.
Dneska jsem byl s Patysem a jeho kámošem v Hoškovicích, tak sem hodím pár videí z našeho "blbnutí". Auto funguje super, ale já budu muset ještě hodně máknout na svých rozjezdových shopnostech
Patysův kámoš mně svezl v jeho Golfu R32 a musím uznat, že kombinace AWD, launch controlu a DSG je při rozjezdu opravdu hodně znát.
Ps: videa jsou točená vždy na dvakrát (mám jen jednu kameru), tak se nedivte, že céro na videu jede nejdřív vlevo a pak vpravo
Dneska jsem byl s Patysem a jeho kámošem v Hoškovicích, tak sem hodím pár videí z našeho "blbnutí". Auto funguje super, ale já budu muset ještě hodně máknout na svých rozjezdových shopnostech

Ps: videa jsou točená vždy na dvakrát (mám jen jednu kameru), tak se nedivte, že céro na videu jede nejdřív vlevo a pak vpravo

www.jfperformance.cz
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
..pěkný sprinty..ono je to o tom neslabším článku řetězu..awd by byl u takovýho výkonu a váhy super..ten můj článek se dnes projevil jako spojka
jak to funguje v hoškovicích?..musí se tam platit, nebo se tam dá dostat jen tak?....díky za info

jak to funguje v hoškovicích?..musí se tam platit, nebo se tam dá dostat jen tak?....díky za info

sledujte fb MA-BO
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Moje spojka to zvládá taky je s hodně velkým vypětím. Minulý rok už mi i párkrát proklouzla, když se pořádně zahřála. Možná budu muset vymyslet najaký lepší odvod tepla. V Hoškovicích se platí 100kč za hodinu a auto.U řídícího letovýho provozu to zaplatíš. On ti pak dá lístek a ukáže ti kde můžeš jezdit.
www.jfperformance.cz
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
díky..je tam nějakej větší plac, nebo jen rovinky?..povrch je beton?
ty jsi někde z okolí? že bysme se tam někdy mohli sťuknout
ty jsi někde z okolí? že bysme se tam někdy mohli sťuknout
sledujte fb MA-BO
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Je tam asi 1,5km rovinka a na konci tak taková čtvercová trať. Já bydlím asi 20km od Liberce. Sejít se tam někdy můžem to není problém.
www.jfperformance.cz
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Kód: Vybrat vše
http://www.lkmh.cz/cz/akce_na_letisti.htm

Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Juraj_tebe tam samozrejme cekam taky.. 

sledujte fb MA-BO
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
- kucik
- Příspěvky: 497
- Registrován: 27 kvě 2008 12:48
- Bydliště: Moravská Třebová
- Kontaktovat uživatele:
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
LJay: prosím tě, jaký průměr mají pístnice tlumičů u crx předek/zadek? Díky
mazda MX-6 coupe GD 2.0 16v - summer car
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
kucik:to bohužel takhle z hlavy nevím a původní podvozek už pěkných pár let nemám, takže to nemůžu ani přeměřit.
www.jfperformance.cz
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Včera jsem si z koženky sešil kryt na výdechy v kapotě, aby tam zbytečně nepršelo, když by bylo auto zaparkovaný někde venku na dešti. Po stranách je našitých 6 neodymových magnetů, takže to stačí jen přiložit na kapotu a je připevněno
Možná ze spodní strany nalepím nějakou tepelně reflexní folii, aby se mi to náhodou nespeklo, když bych to nasadil na auto hned po zastavení.
Taky jsem teď konečně odeslal do výroby podklady pro první ze dvou DPS pro boost kontroler, tak se to konečně zase posune trochu dál.

Taky jsem teď konečně odeslal do výroby podklady pro první ze dvou DPS pro boost kontroler, tak se to konečně zase posune trochu dál.
www.jfperformance.cz
- wesly.TDI
- Příspěvky: 6763
- Registrován: 26 kvě 2006 09:26
- Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
- Kontaktovat uživatele:
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
jen otázka, ale ta kapota je stejne přdpokládám skosená směrem dopředu, takže zhora tam stejně bude stákat voda ne? 

- MOTyLEK
- Příspěvky: 251
- Registrován: 27 říj 2008 11:10
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Wesly, výdechy jsou ale na kapotě, to by musel být ale kua proud, aby to přeteklo přes tu hranu toho výdechu 

Nezáleží na tom co řídíš, ale jak to umíš řídit!
--------------------------------------------
http://pedric.wz.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
opel vectra caravan 1.6 16V
NIKON D40
--------------------------------------------
http://pedric.wz.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
opel vectra caravan 1.6 16V
NIKON D40
- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Někdy se nestačím divit co všechno tě napadně
parádička (y)

JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Aktuálně mně čeká výměna ramínek sbíhavosti zadní nápravy, protože stávající jsou zarezlý v silentech a tak nejde seřídit sbíhavost. Náhradní ramínka pro nastavení sbíhavostí mám už připravený. Nakonec jsem koupil starší a repásnul je (nové silenty + barva). Původně jsem je chtěl měnit už dneska, ale kvůli počasí jsem to musel odložit.
Taky mi v týdnu dorazily dps na boost controler, tak jsem zkompletoval jeden kus pro testování. Nejdřív ale budu muset provést úpravy ve firmwaru, protože mně napadlo pár věcí, který bych tam rád zakomponoval, takže ještě nějakou chvíli potrvá, než se to dostane do auta.
Taky mi v týdnu dorazily dps na boost controler, tak jsem zkompletoval jeden kus pro testování. Nejdřív ale budu muset provést úpravy ve firmwaru, protože mně napadlo pár věcí, který bych tam rád zakomponoval, takže ještě nějakou chvíli potrvá, než se to dostane do auta.
www.jfperformance.cz
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Skoro 4 hodiny sr.ní, ale nový kompenzační ramínka jsou na místě.
U původních byly zarezlý šrouby v silentech, tak jsem je musel odřezat. Kvůli špatnýmu přístupu jsem to pižlal přímočarkou a to byla opravdu lahoda
U původních byly zarezlý šrouby v silentech, tak jsem je musel odřezat. Kvůli špatnýmu přístupu jsem to pižlal přímočarkou a to byla opravdu lahoda

www.jfperformance.cz
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Včera při cestě zpátky z geometrie jsem se stavil s autem na váze a docela mně překvapilo, jak málo narostla hmotnost po montáži turba. S půlkou nádrže auto totiž vážilo 920kg, když k tomu dopočtu 15kg (cca. váha 20litrů benzínu), tak jsem na konečný váze 935kg.
Asi rok před montáží turba jsem byl s autem na stejný váze a výsledek byl 920kg. Takže rozdíl je jen nějakých 15kg. Bohužel většina té váhy šla před přední nápravu, ale to je holt daň za přeplňování.
Poměr váha výkon teď vychází 262 hp/tuna (bez řidiče) což není špatný
Asi rok před montáží turba jsem byl s autem na stejný váze a výsledek byl 920kg. Takže rozdíl je jen nějakých 15kg. Bohužel většina té váhy šla před přední nápravu, ale to je holt daň za přeplňování.
Poměr váha výkon teď vychází 262 hp/tuna (bez řidiče) což není špatný

www.jfperformance.cz
- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
To jsou hodně pěkné čísla 

JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
LiberaleMiguel2: jj nízká váha dělá svoje 
Tak prototyp Boost Controlleru je hotový a zítra ho testnu na autě. Opracování krabičky berte prosím trochu s rezervou, brousil sem to v ruce.
Funkčně se jedná o klasický open loop kontroler (stejně jako AEM Truboost, ...) na kterým je možné nastavit tři různé nastvení plnícího tlaku, mezi kterými se dá vybírat buď tlačítkem na BC, nebo pomocí dvou externích spínačů.
Boost kontroler dál obsahuje funkce Peak, Overboost alarm, Overboost shutdown a Datalog, který odesílá data přes sériovou liknu do PC.
Časem si tam doprogramuju ještě pár dalších funkcí, ale nejdřív to musím pořádně otestovat v tomhle stavu.

Tak prototyp Boost Controlleru je hotový a zítra ho testnu na autě. Opracování krabičky berte prosím trochu s rezervou, brousil sem to v ruce.
Funkčně se jedná o klasický open loop kontroler (stejně jako AEM Truboost, ...) na kterým je možné nastavit tři různé nastvení plnícího tlaku, mezi kterými se dá vybírat buď tlačítkem na BC, nebo pomocí dvou externích spínačů.
Boost kontroler dál obsahuje funkce Peak, Overboost alarm, Overboost shutdown a Datalog, který odesílá data přes sériovou liknu do PC.
Časem si tam doprogramuju ještě pár dalších funkcí, ale nejdřív to musím pořádně otestovat v tomhle stavu.
www.jfperformance.cz
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm


sledujte fb MA-BO
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Hezke
. Ja si jeste pamatuji ty prvni HKS EVCs a nektere jejich ryze japonske (a nikym nepouzivane) funkce
. BTW, jaky solenoid pouzivas?


IQ stylingem nenahradis.
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Díky. Solenoid používám od MAC,stejný jaký je použitý u valný většiny ostatních BC.
www.jfperformance.cz
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Boost Controller už je v autě, zatím sice jen provizorně, ale i tak funguje bezvadně. Hned jak bude čas, tak to celý zafinišuju a předělám zdroj tlaku pro řízení WG před IC pro lepší stabilitu řídícího signálu.
Chtěl sem natočit nějaký video, ale zapomněl sem si nabít kameru, takže sem ukázku natočil jen mobilem drženým v ruce. Video je hodně rozklepaný, ale snad tam bude něco vidět.
V odkazu je pro ukázku textový soubor s logem z boost controlleru.
Číslo za písmenem A je relativní tlak v kPa a číslo za písmenem B je hodnota PWM (0 = 0%, 255 = 100%)
http://www.honda-club.cz/forum/download.php?id=182274" onclick="window.open(this.href);return false;
Chtěl sem natočit nějaký video, ale zapomněl sem si nabít kameru, takže sem ukázku natočil jen mobilem drženým v ruce. Video je hodně rozklepaný, ale snad tam bude něco vidět.
V odkazu je pro ukázku textový soubor s logem z boost controlleru.
Číslo za písmenem A je relativní tlak v kPa a číslo za písmenem B je hodnota PWM (0 = 0%, 255 = 100%)
http://www.honda-club.cz/forum/download.php?id=182274" onclick="window.open(this.href);return false;
www.jfperformance.cz
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
mmm ..pekna hracka..
asi sa brzo na jednu prihlasim...
asi sa brzo na jednu prihlasim...

Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
JRD McLAREN: copak, budeš taky foukat?
www.jfperformance.cz
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Vim presne, ktery myslisLJay píše:Díky. Solenoid používám od MAC,stejný jaký je použitý u valný většiny ostatních BC.

IQ stylingem nenahradis.
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Taboo: jj turbo timer tam bude. Při návrhu HW jsem na to myslel a mám tam na to připravený vstupy a výstupy. Ještě bych tam chtěl přidělat možnost připojení IAT senzoru pro kompenzaci plnícího tlaku v závislosti na teplotě nasávanýho vzduchu.
Prvně ale ještě musím trochu víc pořešit řízení solenoidu, protože teď je to udělaný následovně.
-80kPa až +7kPa = solenoid vypnut (wg propojeno s tlakem v sání)
+7kPa až gate pressure = solenoid zapnut (wg propojeno do atmosféry)
gate pressure až overboost shutdown = solenoid pulzuje podle nastavených % PWM
tlak větší než overboost shutdown = solenoid vypnut dokud nespadne plnící tlak pod polovinu tlaku nastaveného pro over boost shutdown
Co jsem zkoušel na autě, tak pokud je gate pressure nastavená na víc jak nějakých +10kPa tak vznikají špičky v plnícím tlaku. Pod tuhle hranici už je to v pohodě. Myslím že bych to mohl trochu kompenzovat tím, že přepnutí mezi sepnutým solenoidem a pulzací s nastavenými % PWM udělám postupné a né skokové.
Prvně ale ještě musím trochu víc pořešit řízení solenoidu, protože teď je to udělaný následovně.
-80kPa až +7kPa = solenoid vypnut (wg propojeno s tlakem v sání)
+7kPa až gate pressure = solenoid zapnut (wg propojeno do atmosféry)
gate pressure až overboost shutdown = solenoid pulzuje podle nastavených % PWM
tlak větší než overboost shutdown = solenoid vypnut dokud nespadne plnící tlak pod polovinu tlaku nastaveného pro over boost shutdown
Co jsem zkoušel na autě, tak pokud je gate pressure nastavená na víc jak nějakých +10kPa tak vznikají špičky v plnícím tlaku. Pod tuhle hranici už je to v pohodě. Myslím že bych to mohl trochu kompenzovat tím, že přepnutí mezi sepnutým solenoidem a pulzací s nastavenými % PWM udělám postupné a né skokové.
www.jfperformance.cz