Vse k upravam motoru, vyfuky, turba, intercoolery atd.
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
no tedka se trochu zabyvam zvysenim tlasku turba je lepsi chip nebo manualni boost controller? standardne mam ze trubo tlaci 0.8 bar - 5 PSI a s "overboostem" 1.3 bar, chtel bych to predelat aby prozatim tlacilo porad 1.3 bar - 9 PSI
hlavne boost controllerem by se dalo plneni ovladat kuli trakci v zime a tak
no tedka jaky urcite bych chtel "ball and spring" ale je jich druhu hromady: joe p., hallman atd.
aby byl dobrej pomer cena/ vykon a aby mi nekde nezdechlo auto kuli tomu ze mi vypadne z instalaterskyho kolinka sroubek
mate nekdo ideu napr. taboo?
hlavne boost controllerem by se dalo plneni ovladat kuli trakci v zime a tak
no tedka jaky urcite bych chtel "ball and spring" ale je jich druhu hromady: joe p., hallman atd.
aby byl dobrej pomer cena/ vykon a aby mi nekde nezdechlo auto kuli tomu ze mi vypadne z instalaterskyho kolinka sroubek
mate nekdo ideu napr. taboo?
1.3 baru = 9 PSI ? To se mi ňák nezdá... Navíc souvislost mezi MBC a chipem mi taky nějak nedochází.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- Bidrin
- Příspěvky: 314
- Registrován: 28 dub 2004 17:21
- Bydliště: Polná (okres Jihlava)
- Kontaktovat uživatele:
1 bar - cca 14 PSI
Když přestane MBC fungovat, respektive přestane těsnit a z MBC půjde do wastegate míň tlaku, než na kolik je nastaven MBC, tak ti auto nechcípne, ale bude boostovat dál. V nejhorším případě se díky špatný funkci MBC může v podstatě odpojit ovládání wastegate - když by třeba upadla hadička z MBC a když bude wastegate odpojená, tak bude turbo tlačit až za hranici svých možností a možná i možností motoru. Otázka je, jestli nezakročí fuel cut.
Když přestane MBC fungovat, respektive přestane těsnit a z MBC půjde do wastegate míň tlaku, než na kolik je nastaven MBC, tak ti auto nechcípne, ale bude boostovat dál. V nejhorším případě se díky špatný funkci MBC může v podstatě odpojit ovládání wastegate - když by třeba upadla hadička z MBC a když bude wastegate odpojená, tak bude turbo tlačit až za hranici svých možností a možná i možností motoru. Otázka je, jestli nezakročí fuel cut.
Nový e-shop - www.bidrinperformance.com/shop
Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.
Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.
No nepostřehnul jsem teďka co je to za auto ale mám za to, že pomocí MBC člověk získá víc než chipem, kterej mu akorát dá bohatší směs a nelze ho regulovat.semysak píše:myslim jestli dat chip nebo MBC, wastegate je tedka regulovana prez elmag. ventyl, jo s tim prevodem sem se ustrelil 0,8 bar = 11 psi a 1.3 bar =19 psi sorry
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- Bidrin
- Příspěvky: 314
- Registrován: 28 dub 2004 17:21
- Bydliště: Polná (okres Jihlava)
- Kontaktovat uživatele:
Je to Alfa 164 Turbo.
Chipem se dá taky zvednout tlak, ale záleží na tom, jak funguje ten solenoid. MBC může zvednout tlak od továrně nastavené hodnoty, až po vyřazení wastegate z provozu - pružina se předepne tak, že ani největší boost nedokáže pohnout s pružinkou.
Talk ale není jedinej parametr na zvednutí výkonu. Když už se tam nahulí víc vzduchu, tak je potřeba taky víc paliva. Na to by to chtělo aspoň nějakej piggi back computer a nebo nejlépe standalone ECU. Tak ale potřebuje pro svoji funkci regulérní hodnoty z lambdy a tu by bylo dobrý vyměnit za wideband. Pak to asi bude chtít větší vstřiky, palivovou pumpu a další věci.
Jinak tlak se dost podstatně zvedne i tím, že otevřeš vejfuk od turba dál a namontuješ přímej filtr.
Chipem se dá taky zvednout tlak, ale záleží na tom, jak funguje ten solenoid. MBC může zvednout tlak od továrně nastavené hodnoty, až po vyřazení wastegate z provozu - pružina se předepne tak, že ani největší boost nedokáže pohnout s pružinkou.
Talk ale není jedinej parametr na zvednutí výkonu. Když už se tam nahulí víc vzduchu, tak je potřeba taky víc paliva. Na to by to chtělo aspoň nějakej piggi back computer a nebo nejlépe standalone ECU. Tak ale potřebuje pro svoji funkci regulérní hodnoty z lambdy a tu by bylo dobrý vyměnit za wideband. Pak to asi bude chtít větší vstřiky, palivovou pumpu a další věci.
Jinak tlak se dost podstatně zvedne i tím, že otevřeš vejfuk od turba dál a namontuješ přímej filtr.
Nový e-shop - www.bidrinperformance.com/shop
Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.
Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.
Dokud mu nezakročí fuel cut, tak chip nepotřebuje
Zato by se mu hodil měřák tlaku turba, pokud tam není...

Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
meracek jsem si tam dal, jde mi o to ze to chvilku (1s) tlaci tak 1.3 bar (to kdyz se na to poradne slapne, ecu potom ten tlak omezi na stalou hodnotu 0.8 bar (pisou to i v tech specifikaci auta co sem nasel sice italsky ale...) takze by tam meli byt mapy urcite do tech 1.3 baru. pro vetsi tlak si myslim ze by to chtelo uplne predelat
p.s. tak me napada ze jsem si na to jestli chip nebo MBC odpovedel sam
mysleljsem ze puvodni solenoid odpojim a misto nej zapojim MBC a prave by se mi na tom libylo ze se da regulovat
p.s. tak me napada ze jsem si na to jestli chip nebo MBC odpovedel sam
mysleljsem ze puvodni solenoid odpojim a misto nej zapojim MBC a prave by se mi na tom libylo ze se da regulovat
1BAR je cca 14,7PSIBeaver píše:1.3 baru = 9 PSI ? To se mi ňák nezdá... Navíc souvislost mezi MBC a chipem mi taky nějak nedochází.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
2 Taboo: Už jsem nakoupil věci a vyrobil MBC vlastní konstrukce. Padla na to jedna propiska a díly za cca 150Kč.
Uvidíme jak to bude fungovat.
"T" mám z mosazi a tak není problém dirku trochu zatavit cínem a zase ji zvětšit. Tvůj nápad s mezikusem z plastu je ještě o trochu lepší a tak se nechám inspirovat a asi dirku zaletuju a otestuju plsatovou trubičku s různými otvory.
Uvidíme jak to bude fungovat.
"T" mám z mosazi a tak není problém dirku trochu zatavit cínem a zase ji zvětšit. Tvůj nápad s mezikusem z plastu je ještě o trochu lepší a tak se nechám inspirovat a asi dirku zaletuju a otestuju plsatovou trubičku s různými otvory.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Vytvoř plánek, propisku mám, ale představivost je občas mizerná.leon4x4 píše:2 Taboo: Už jsem nakoupil věci a vyrobil MBC vlastní konstrukce. Padla na to jedna propiska a díly za cca 150Kč.
Uvidíme jak to bude fungovat.
"T" mám z mosazi a tak není problém dirku trochu zatavit cínem a zase ji zvětšit. Tvůj nápad s mezikusem z plastu je ještě o trochu lepší a tak se nechám inspirovat a asi dirku zaletuju a otestuju plsatovou trubičku s různými otvory.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
NE , pokud by tam nebyla dirka žádná stala by se zajímavá věc. Poprvé kdy by jsi překročil nastavený tlak , tak by se otevřel MBC a přepustil tlak do WG. Pak by se MBC zavřel a uzavřel by část stlačeného vzduchu v WG a tím by se WG vlastě nikdy nezavřel (pokud by to všechno těsnilo).semysak píše:to znamena ze kdyz se otevre ten MBC tak vliven dynamiky by mohl ten wastegate actuator kmitat a tomu se zabrani malou dirkou v hadici k wastegate a hlavne se umozni pokles tlaku pri zavreni MBC jo?
Ale ano , mohlo by to asi opravdu také nějak rezonovat nebo něco ale to asi nebude ten pravý problém.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
no stim solenoidem podle razeni me to taky napadlo, ze by treba na jednicku nebyl max boost, dneska jsem se vyhrabaval na tajicim ledu az na trojku a este mi 1000x chciplo (FWD, pneusky bez hrotu)
ale v cechach se treba boost controller da taky postavit snadno viz leon4x4 a navsteva zelezarstvi, asi pockam na od bidrina, kdyz budu nedockavej tak mi kamaradka posle neco z usa, horsi je to s tema posranejma solenoidama pro automatizaci jsou docela drahy teda sem spis nenasel nejaky rozumny
ale v cechach se treba boost controller da taky postavit snadno viz leon4x4 a navsteva zelezarstvi, asi pockam na od bidrina, kdyz budu nedockavej tak mi kamaradka posle neco z usa, horsi je to s tema posranejma solenoidama pro automatizaci jsou docela drahy teda sem spis nenasel nejaky rozumny
- Bidrin
- Příspěvky: 314
- Registrován: 28 dub 2004 17:21
- Bydliště: Polná (okres Jihlava)
- Kontaktovat uživatele:
Už mě konečně dorazili odpovídající pružinky, takže můžeme dokončovat. Jak už jsem psal, tak se nechci spoléhat na propisovačky.semysak píše:no stim solenoidem podle razeni me to taky napadlo, ze by treba na jednicku nebyl max boost, dneska jsem se vyhrabaval na tajicim ledu az na trojku a este mi 1000x chciplo (FWD, pneusky bez hrotu)
ale v cechach se treba boost controller da taky postavit snadno viz leon4x4 a navsteva zelezarstvi, asi pockam na od bidrina, kdyz budu nedockavej tak mi kamaradka posle neco z usa, horsi je to s tema posranejma solenoidama pro automatizaci jsou docela drahy teda sem spis nenasel nejaky rozumny
Nový e-shop - www.bidrinperformance.com/shop
Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.
Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.
No tak to jsem zvědav! Moje testy ustaly s napadnuvším sněhemBidrin píše:Už mě konečně dorazili odpovídající pružinky, takže můžeme dokončovat. Jak už jsem psal, tak se nechci spoléhat na propisovačky.semysak píše:no stim solenoidem podle razeni me to taky napadlo, ze by treba na jednicku nebyl max boost, dneska jsem se vyhrabaval na tajicim ledu az na trojku a este mi 1000x chciplo (FWD, pneusky bez hrotu)
ale v cechach se treba boost controller da taky postavit snadno viz leon4x4 a navsteva zelezarstvi, asi pockam na od bidrina, kdyz budu nedockavej tak mi kamaradka posle neco z usa, horsi je to s tema posranejma solenoidama pro automatizaci jsou docela drahy teda sem spis nenasel nejaky rozumny

Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- Bidrin
- Příspěvky: 314
- Registrován: 28 dub 2004 17:21
- Bydliště: Polná (okres Jihlava)
- Kontaktovat uživatele:
Ještě před tím, než to někomu z vás pošlu, tak ten MBC přece jenom vyzkouším u nás v podniku a když to půjde, tak zjistím, jestli bude mít při nastavení na 1 bar a vstupním tlaku 1 bar nějakej únik helia, na který tady máme speciální očuchávací zařízení pro testování medicinální regulační techniky plynů.leon4x4 píše:No tak to jsem zvědav! Moje testy ustaly s napadnuvším sněhemBidrin píše:Už mě konečně dorazili odpovídající pružinky, takže můžeme dokončovat. Jak už jsem psal, tak se nechci spoléhat na propisovačky.semysak píše:no stim solenoidem podle razeni me to taky napadlo, ze by treba na jednicku nebyl max boost, dneska jsem se vyhrabaval na tajicim ledu az na trojku a este mi 1000x chciplo (FWD, pneusky bez hrotu)
ale v cechach se treba boost controller da taky postavit snadno viz leon4x4 a navsteva zelezarstvi, asi pockam na od bidrina, kdyz budu nedockavej tak mi kamaradka posle neco z usa, horsi je to s tema posranejma solenoidama pro automatizaci jsou docela drahy teda sem spis nenasel nejaky rozumny
Nový e-shop - www.bidrinperformance.com/shop
Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.
Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.
No nemyslím si, že je až tak důležití aby to bylo absolutně těsné. Věci kolem dynamiky a propustnosti, případně rozsahu nastavení mi přijdou důležitější než "absolutní" těsnost. Ten částečný únik se právě řeší tou "odvětrávací" dirkou.Bidrin píše:Ještě před tím, než to někomu z vás pošlu, tak ten MBC přece jenom vyzkouším u nás v podniku a když to půjde, tak zjistím, jestli bude mít při nastavení na 1 bar a vstupním tlaku 1 bar nějakej únik helia, na který tady máme speciální očuchávací zařízení pro testování medicinální regulační techniky plynů.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
neni to tak ze castecnej unik pracuje castecne jako odvetravaci dirka? tj. pri nastaveni urcityho tlaku bude skutecnej tlak vliven strat na tech unikach vetsi o kousek? myslimsi totiz ze ty MBC celkove netesni nijak extra, ono i ty regulacni solenoidy nejsou nijak extreme tesny sem do toho foukal a ze by mi z toho lezli oci z dulku se rict nedea (na vymontovanym)
- NTI
- Příspěvky: 371
- Registrován: 04 lis 2004 08:05
- Bydliště: Praha - za cernakem, CZ
- Kontaktovat uživatele:
A ted neco z atmosferou 
Koketuju s myslenkou kompletniho predelani sani (Inlet manifold, Throttle Bodies) u motoru 1.8i 16V ZETEC (130HP) v tomhle stylu

misto Air horns bych pouzil uzavreni do takove "nadoby" a vyusteni k MAF s filtrem, nevo podobneho jako na obr.

Zajima me taky jestli by uvnitr te "nadoby" nemeli byt taky Air horns a taky jak se da zjistit jak dlouhe by ty Air horns meli byt?
Tohle reseni bych zvolil z duvodu ze nemam zatim zadny piggy-back pomoci ktereho bych se zbavil MAF senzoru ... Pocitam s tim ze soucasny senncor natoceni klapky muzu pouzit taky na tom novem trottle bodie
Zajima me taky pokud povuziju zakonceni pomoci Air horns a pak filtr, kam mam potom pripojit podtlakovou hadicku k posilovaci brzd ktery je momentalne zaveden do kolena sani
Toto je jakasi prvni uroven upravy motoru, uprava sani za pouziti zatim seriove ECU, potom bude nasledovat asi dokoupeni nove ECU a predelani na sani s Air horns
Omlouva se za zmet pouzitych vyrazu ale lip jsem to sepsat nesvedl

Koketuju s myslenkou kompletniho predelani sani (Inlet manifold, Throttle Bodies) u motoru 1.8i 16V ZETEC (130HP) v tomhle stylu

misto Air horns bych pouzil uzavreni do takove "nadoby" a vyusteni k MAF s filtrem, nevo podobneho jako na obr.

Zajima me taky jestli by uvnitr te "nadoby" nemeli byt taky Air horns a taky jak se da zjistit jak dlouhe by ty Air horns meli byt?
Tohle reseni bych zvolil z duvodu ze nemam zatim zadny piggy-back pomoci ktereho bych se zbavil MAF senzoru ... Pocitam s tim ze soucasny senncor natoceni klapky muzu pouzit taky na tom novem trottle bodie

Zajima me taky pokud povuziju zakonceni pomoci Air horns a pak filtr, kam mam potom pripojit podtlakovou hadicku k posilovaci brzd ktery je momentalne zaveden do kolena sani

Toto je jakasi prvni uroven upravy motoru, uprava sani za pouziti zatim seriove ECU, potom bude nasledovat asi dokoupeni nove ECU a predelani na sani s Air horns

Omlouva se za zmet pouzitych vyrazu ale lip jsem to sepsat nesvedl

Naposledy upravil(a) NTI dne 20 dub 2005 22:09, celkem upraveno 1 x.
NTI:nechci se ti do toho plest,ale nebylo by ve tvem pripade lepsi pouzit el.brzdovej kompresor napr ze Scorpia?Ono to neni jen o tom ,dat vetsi kotouce a trmeny z Porsche,ale musis na to mit urcity tlak v brzdove soustave a to by ti 100% zarucil kompresor.......
Audi A8 4.2
Scorpio Cosworth 3.0 4x4 92 Prodano
Capri Cosworth 3.0 V6 78
Taunus MKIV 1,6 Automatic 77 Prodano
Taunus MKIV (brzy2.0 Turbo) 76 Prodano
Scorpio Cosworth 3.0 4x4 92 Prodano
Capri Cosworth 3.0 V6 78
Taunus MKIV 1,6 Automatic 77 Prodano
Taunus MKIV (brzy2.0 Turbo) 76 Prodano
- NTI
- Příspěvky: 371
- Registrován: 04 lis 2004 08:05
- Bydliště: Praha - za cernakem, CZ
- Kontaktovat uživatele:
na www.burtopower.com byl tento vzorecek k zjisteni velikosti pistku u vicepistkovych brzdicu tak aby si odpovidala puvodni plocha s plochou novych brzdicu
pi * pr * pr * np = plocha
kde pi = 3,142, pr = prumer pistku, np = pocet pistku v brzdici
u jednopiskovych plovoucich brzdicu se pocita jako 2pot brzdice
pro Ford brzdice (prumer pistku 54mm, plovouci jednopistek) vychazi na 4581
u prorche brzdicu (2x 34mm a 2x38mm) to vychazi na 4084 takze v tomhle smeru by to melo byt OK, jeste jsem nepocital zadni brzdy
Nicmene ten lektricky posilovac brzd by vyresil problem odkud brat podtlak pokud pouziju sani bez intake plenum
A potom pokud se da ucinekt toho posilovace regulovat bylo by to jeste lepsi
Mimochodem jaky brzdice ma Scorpio (pocet a velikost pistku)?
pi * pr * pr * np = plocha
kde pi = 3,142, pr = prumer pistku, np = pocet pistku v brzdici
u jednopiskovych plovoucich brzdicu se pocita jako 2pot brzdice
pro Ford brzdice (prumer pistku 54mm, plovouci jednopistek) vychazi na 4581
u prorche brzdicu (2x 34mm a 2x38mm) to vychazi na 4084 takze v tomhle smeru by to melo byt OK, jeste jsem nepocital zadni brzdy

Nicmene ten lektricky posilovac brzd by vyresil problem odkud brat podtlak pokud pouziju sani bez intake plenum

A potom pokud se da ucinekt toho posilovace regulovat bylo by to jeste lepsi

Mimochodem jaky brzdice ma Scorpio (pocet a velikost pistku)?
- milos
- Příspěvky: 282
- Registrován: 07 bře 2005 19:47
- Bydliště: kousek od Prahy
- Kontaktovat uživatele:
k tomu posilovaci brzd - co pouzit pumpu z nejakyho turbo motoru? treba i z TDI? treba u transitu tdi je jako za alternátorem na jedné hřídeli a prekvapilo me jak je mala.
hledal bych reseni v nejakym aute s turbem - zadny nema podtlak v sani... myslim ze je to jednodussi -> spolehlivejsi nez nejakej elektrokompresor
nemam to vyzkouseny - jen teorie
hledal bych reseni v nejakym aute s turbem - zadny nema podtlak v sani... myslim ze je to jednodussi -> spolehlivejsi nez nejakej elektrokompresor
nemam to vyzkouseny - jen teorie