Pocitane potrubi

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

Z ceho jste jeleni? Ja mam svoje 4-1 se skoro rourou az dozadu a narust se projevil celkem krasne at je to ve zrychleni nebo casu na 400m... Ja vedel proc si kupuju 4-1 namisto 4-2-1... :wink: A s tim narustem v nizkych otackach... Panove ono to je mozna pravda... Driv to u me bylo pod 4k mrtvy, ted je to jinak se mi zda... :D Imo Jakub Kral s nejrychlejsi CRX v CR ma tusim ten samej setup jako ja tak na tom asi neco bude... :ja_nic: Da se rici ze kdyz jsem videl naky lepsi CRXky ve svete tak ma 80% svody 4-1 a plne pruchozi tlumic namisto toho parohace BIONIX... Jen moje postrehy... At si kazdej dela co chce... :wink:
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Příspěvek od Ritchma »

Co probull tady v Praze? Dělá i svody na zakázku snad. Bráchovi dělali komplet nerez výfuk na zakázku na vectru A 4x4 2,0 16V turbo a spokojenost tak třeba by to nebylo tak zlý.......
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

Uživatelský avatar
Sly
Příspěvky: 5230
Registrován: 14 srp 2004 10:36
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sly »

Ritchma píše:Co probull tady v Praze? Dělá i svody na zakázku snad. Bráchovi dělali komplet nerez výfuk na zakázku na vectru A 4x4 2,0 16V turbo a spokojenost tak třeba by to nebylo tak zlý.......
Mrknu na ne. Snad maji web. Jedine, co mi trochu kazi naladu je jezdit s autem az do Prahy, pak jet zpet pres celou CR vlakem a za tyden to same, kdyz si pojedu pro hotovou karu.
Live4Ride Syndicate

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Příspěvek od Ritchma »

Sly píše:
Ritchma píše:Co probull tady v Praze? Dělá i svody na zakázku snad. Bráchovi dělali komplet nerez výfuk na zakázku na vectru A 4x4 2,0 16V turbo a spokojenost tak třeba by to nebylo tak zlý.......
Mrknu na ne. Snad maji web. Jedine, co mi trochu kazi naladu je jezdit s autem az do Prahy, pak jet zpet pres celou CR vlakem a za tyden to same, kdyz si pojedu pro hotovou karu.
Web maj a komplet výfuk i se svodama od nich možná už má jedna zelená puma tady z fóra, jenom sem teď zapomněl nick :lol:
Jestli nemá tak hodně brzo bude mít
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

Ritchma píše:Co probull tady v Praze? Dělá i svody na zakázku snad. Bráchovi dělali komplet nerez výfuk na zakázku na vectru A 4x4 2,0 16V turbo a spokojenost tak třeba by to nebylo tak zlý.......
Vole nerez vyfuk u Turba je uplne neco jinyho nez svody u atmosfery... :lol: Pokud to je fakt delany na zakazku bude to stat mega ranec pac se to bude odladovat na brzde... Podle me pokud Sly provede neco s internals (vacky treba) pujde znova pro novy svody pac uz nemusi vyhovovat danymu setupu ty predchozi... :D
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Příspěvek od Ritchma »

Zemi píše:
Ritchma píše:Co probull tady v Praze? Dělá i svody na zakázku snad. Bráchovi dělali komplet nerez výfuk na zakázku na vectru A 4x4 2,0 16V turbo a spokojenost tak třeba by to nebylo tak zlý.......
Vole nerez vyfuk u Turba je uplne neco jinyho nez svody u atmosfery... :lol: Pokud to je fakt delany na zakazku bude to stat mega ranec pac se to bude odladovat na brzde... Podle me pokud Sly provede neco s internals (vacky treba) pujde znova pro novy svody pac uz nemusi vyhovovat danymu setupu ty predchozi... :D
No tak na tý pumě to turbo neni že Ládíku. Je jasný že to nebude odladněý na brzdě, to si myslim že tady dělá málokdo a za velký prachy, akorát udělaj průměr jakej chceš a budou se snažit udělat to co nejrovnější no........

Jinak když už ses do toho pustil takhle tak si měl možná zkusit někde koupit hotovej komplet a bylo by po prdeli
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

Uživatelský avatar
Mike Mad
Moderátor
Příspěvky: 2347
Registrován: 11 kvě 2004 10:59
Bydliště: Sleepy Hollow - Dux
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mike Mad »

slymak> napis Landerovi. on nam sliboval v tematu o jeho swiftu kontakt na clovek co dela komplet fucky i se svodama do 10tisic a dela je pro vrchare a prej je to profik, delal je i jemu. A vsichni vime jak jeho NA 1.3ka lita 8)
Volkswagen Jetta Mk2 Coupe US&A 2.0 16V ABF ... reconstruction
Volkswagen Bora Variant 1.9TDI ARL ... daily

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

vypadá zajímavě, ale proč je to takhle šíleně propletený ? To je jasná brzda ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Sly
Příspěvky: 5230
Registrován: 14 srp 2004 10:36
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sly »

Ritchma píše: Jinak když už ses do toho pustil takhle tak si měl možná zkusit někde koupit hotovej komplet a bylo by po prdeli
Auto delam postupne, krucek po krucku. Nemoh nebo sipise nechtel jsem do nej jednorazova nasypat balik. Co jsem koukal, tak komplety renomovanych firem se pohybuji kolem 30tis Kc. Od svodu po koncak.
Live4Ride Syndicate

Uživatelský avatar
Sly
Příspěvky: 5230
Registrován: 14 srp 2004 10:36
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sly »

MarauderZ28 píše:vypadá zajímavě, ale proč je to takhle šíleně propletený ? To je jasná brzda ...
Mozna by nam na tohle moh odpovedet Dynomax. Byl primo v Netamiusa. Mam za to, ze je ladeny primo na Hondu 1.6. Pokud se rozsiri a zpruchodni cele potrubi, tak snad kvuli zpetnym tlakum? Nechci placat nesmysly, nejsem z oboru.

Kazdopadne pokud mas kontakt na nekoho, kdo by mi moh odladit potrubi, byl bych moc rad. Precti muj mail, smerovany na fy. Bulldog Tuning. Je o stranku zpet.

Thx a lot. 8)
Live4Ride Syndicate

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Příspěvek od Ritchma »

Sly píše:
Ritchma píše: Jinak když už ses do toho pustil takhle tak si měl možná zkusit někde koupit hotovej komplet a bylo by po prdeli
Auto delam postupne, krucek po krucku. Nemoh nebo sipise nechtel jsem do nej jednorazova nasypat balik. Co jsem koukal, tak komplety renomovanych firem se pohybuji kolem 30tis Kc. Od svodu po koncak.
No ale pak tě to nakonec pomalu výjde taky tak a kvalita třeba nebude taková jaká by mohla být. no
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

Uživatelský avatar
Sly
Příspěvky: 5230
Registrován: 14 srp 2004 10:36
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sly »

Ritchma píše: No ale pak tě to nakonec pomalu výjde taky tak a kvalita třeba nebude taková jaká by mohla být. no
V tomhle s tebou souhlasim, ale auto si stavim pro radost. Je to konicek, ne profi zalezitost. Jsou i jine priority, nez nez jednorazove nasypat do 16 let stare kary ranec penez. :wink:
Live4Ride Syndicate

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

ohledně svodů 4-2-1 vs 4-1 je to dle mě velice složitá otázka a nedá se dle mě říct co je jednoznačně lepší, vyrobit taky takový svody není otázka 1 dne, ale řádově měsíců, co sem četl tak třeba u M6 jim trvalo 1,5 roku než svody odladily tak aby to bylo max uspokující. Sám mám na Camaru 4-1, ale tam se tuším ani nic jinýho nedělá. MX-5 měla origo 4-1 já dal 4-2-1 a výkon se posunul vejš, ale díky málo HP to bylo téměř neznatelný ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Sly
Příspěvky: 5230
Registrován: 14 srp 2004 10:36
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sly »

MarauderZ28 píše:ohledně svodů 4-2-1 vs 4-1 je to dle mě velice složitá otázka a nedá se dle mě říct co je jednoznačně lepší, vyrobit taky takový svody není otázka 1 dne, ale řádově měsíců, co sem četl tak třeba u M6 jim trvalo 1,5 roku než svody odladily tak aby to bylo max uspokující. Sám mám na Camaru 4-1, ale tam se tuším ani nic jinýho nedělá. MX-5 měla origo 4-1 já dal 4-2-1 a výkon se posunul vejš, ale díky málo HP to bylo téměř neznatelný ...
Ja zvolil 4-2-1 od DC Sports. Avizovali narust kroutaku v nizsich a strednich otackach a hlavne se mi to v tu dobu zdalo jako nejlepsi investice, z nabizenych svodu na trhu.
Ted ale resim, zbytek potrubi. Jak uz jsem napsal, svody a koncak mam. Mam i rezonator. Nejesem si jisty, jestli je krome zvukove kulisy vubec k necemu dobry. Tohle bych uz asi nechal na odbornicich, kteri by se meho auta ujali. Pokud by mi rekli, ze mi doporucuji ho v kombinaci s jejich potrubim vyhodit, poslechnu je.
Live4Ride Syndicate

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

ohledně potrubí - zjistil bych jak tlustý trubky používá někdo kdo tomu fakr rozumí - ren. výrobce, koupil bych trubku mezi svody a konec s min počtem ohybů a dle mě nic nezkazíš ..... pokud to nebude fungovat riskuješ max 1000 kč za matroš a něco za práci. Jen k tomu koncáku, pokud to není spešl pro CRX pro Tvůj motor a je to uni tak stejně to nebude nikdy 100% ....
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Sly
Příspěvky: 5230
Registrován: 14 srp 2004 10:36
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sly »

MarauderZ28 píše:ohledně potrubí - zjistil bych jak tlustý trubky používá někdo kdo tomu fakr rozumí - ren. výrobce, koupil bych trubku mezi svody a konec s min počtem ohybů a dle mě nic nezkazíš ..... pokud to nebude fungovat riskuješ max 1000 kč za matroš a něco za práci. Jen k tomu koncáku, pokud to není spešl pro CRX pro Tvůj motor a je to uni tak stejně to nebude nikdy 100% ....
Souhlasim. Jen jsem mel za to, ze profici, co delaji s potrubim pouzivaji i nejaky merici software. Pletu se?
Co se tyce koncaku Netami Bionix, tak je ladeny primo na Civica VTi 160hp. Proto jsem ho koupil. Takze o univerzal se nejedna.
Uz jsem to psal nekde vyse. Vyrobce garantuje narust vykonu ve vysokych otackach az o 15hp. Samozrejme vse bylo testovane s komplet potrubim, pocinaje svody, konce koncakem. Tohodle bych chtel prave dosahnout. Proto bych to nerad daval nekam, kde mi ty roury jen tak splacaji dohromady.
Live4Ride Syndicate

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

pokud to někdo spočítal - výrobce jak píšeš, nevěřím, že někdo to tady dokáže udělat to samý, výrobce k vytvoření používá brzdu, okruh x dalších možností a měřících zařízení, který pochybuju někdo v čr bude mít nebo bude mít zkušenosti z CRX, osobně bych obšlehnul už vyrobený trubky o kterejch píšeš, to je to nej co můžeš udělat ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

Kulturni vlozka:

@Sly: Uz jsi poresil privod paliva? Me se se seriovym regulatorem stavaly totiz nemily veci uz po zakladni uprave I/E... Kdyz chces vetsi vykon musis dodat vice paliva (spis pod vetsim tlakem) - me se stavalo ze mi cukalo auto, spatne startovalo...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
Sly
Příspěvky: 5230
Registrován: 14 srp 2004 10:36
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sly »

Zemi píše:Kulturni vlozka:

@Sly: Uz jsi poresil privod paliva? Me se se seriovym regulatorem stavaly totiz nemily veci uz po zakladni uprave I/E... Kdyz chces vetsi vykon musis dodat vice paliva (spis pod vetsim tlakem) - me se stavalo ze mi cukalo auto, spatne startovalo...
Nene, zatim serie.
Live4Ride Syndicate

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

Sly píše:
Zemi píše:Kulturni vlozka:

@Sly: Uz jsi poresil privod paliva? Me se se seriovym regulatorem stavaly totiz nemily veci uz po zakladni uprave I/E... Kdyz chces vetsi vykon musis dodat vice paliva (spis pod vetsim tlakem) - me se stavalo ze mi cukalo auto, spatne startovalo...
Nene, zatim serie.
No kdyby neco zaclo tak tady mas vyber... Ja mam ten treti zeshora... Myslim ze bude stacit ten prostredni...

http://www.saabtuning.cz/tdilys7.htm
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

jak zajišťujete správnej poměr A/F ?
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Příspěvek od Ritchma »

MarauderZ28 píše:jak zajišťujete správnej poměr A/F ?
Já bych typnul že od oka - necuká neskáče tak je to dobrý :lol:
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

Ritchma píše:
MarauderZ28 píše:jak zajišťujete správnej poměr A/F ?
Já bych typnul že od oka - necuká neskáče tak je to dobrý :lol:
...a druha strana je - kdyz se neco nepropali tak taky dobry... :lol:

Jinak smes jsem neladil... Urcite je to bohaty a nekde tam jsou schovany jeste kone... Software se snad nekdy doladi...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
Sly
Příspěvky: 5230
Registrován: 14 srp 2004 10:36
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sly »

Co ten prvni kus? Je nejlevnejsi a je vcetne meraku. To je ten bazmek, kterym si na sprintech muzes zvysit bohatost smesi?
Jakou to ma spojitost s vyfukovym potrubim?
Live4Ride Syndicate

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Příspěvek od Ritchma »

Sly píše:Co ten prvni kus? Je nejlevnejsi a je vcetne meraku. To je ten bazmek, kterym si na sprintech muzes zvysit bohatost smesi?
Jakou to ma spojitost s vyfukovym potrubim?
Proto tam psal kulturní vložka.......
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

Uživatelský avatar
dynomax
Příspěvky: 236
Registrován: 13 led 2005 03:16
Bydliště: OSTRAVA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dynomax »

tady se to rozjelo, ja jen dodam k tomu Netami, ze samozrejme se da privest i cely koncovy tlumic pro hondu na primo dany typ , ale v nakupu o proti jen samotnemu tlumici je narust ceny skoro 100% a proto se to moc nevyplati, jinak v tomto provedeni se dela v oznaceni BIONIX, EFEX a EFEX II, kde se lisi hl. samotnou sirkou tela, protoze samotny BIONIX je tak siroky, ze pokud ma nekdo hodne snizene auto, nemusi se mu tam vejit, tyto vyfuky maji dokonce vnitrni perforaci jen 1,875" a samotne telo je dlouhe jen 24 cm, potom tato firma dela jeste vyfuk s oznacenim DRIFT, ktery uz je urcen pro silnejsi auta a nebo treba i hondu s turbem , uz ma samozrejme pruchozi konstrukci se vstupnim prumerem 2,5" a poznate ho podle slepeho ramena u vstupu,
samozrejme jsem poukazoval i na to, ze Bionix ve vysokych otackach nemuze nikdy dosahnout maxima o proti pruchozi konstrukci, ale celkove byl vyhodnocen jako idealni varianta v celem spektru otacek prave pro mensi obsahy, mohl bych zde samozrejme zase zminit vyfuky Dynomax, ULTRA FLOO DO 500 koni ma pruchozi konstrukci a vetsinou se pouzivaji jen pro silnejsi auta, kdez to DYNOMAX SUPER TURBO, i kdyz to ma v nazvu neni urcen pro turbo motory, ale spise pro mensi motory jako je prave treba honda atd. , konstrukce neni pruchozi, zase je to" dvojite" esko , samozrejme nejlepsi dukaz by byl na brzde pred a po, pro zajimavost prvni vyfuk Bionix si koupil v CR majitel Prelude 185 koni, ktery vymenil pruchozi konstrukci za Bionix - mame to na webu v referencich, volal jsem mu potom jeste, jak ze je spokojeny a nebudu prehanet, rekl ze rozdil poznal hl. v nizkych a strednich otackach, kdy mu to proste lepe tahne, pokud by se ho chtel nekdo zeptat osobne, muzu vam dat na nej cislo, snad se nebude zlobit
www.sportovniautodoplnky.cz - prodej sportovních autodoplňků, dovoz tuningových dílů z USA

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

Sly píše:Co ten prvni kus? Je nejlevnejsi a je vcetne meraku. To je ten bazmek, kterym si na sprintech muzes zvysit bohatost smesi?
Jakou to ma spojitost s vyfukovym potrubim?
Zvysit bohatost = mene koni, ale bezpecne... Vetsiho vykonu docilis idelanim pomerem A/F (ted si nevzpomenu kolik to je :roll: )...

Jinak spojitost je tam takova, ze porad upgradujes a nemusi ti to ten seriovej regulator porad stihat... Tady v CR to lidi moc nema, ale slovaci to maj snad vsichni vcetne Dusana s GX Saxem. :D
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
dynomax
Příspěvky: 236
Registrován: 13 led 2005 03:16
Bydliště: OSTRAVA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dynomax »

pro zajimavost, byl jsem minuly tyden v Nitre a setkal jsem se tam s clovekem co pripravuje nekolik aut pro zavody do vrchu ,dela jen motory a mezi nima byl treba civic R vyladeny na 241 koni, samozrejme je to uz financne narocne
www.sportovniautodoplnky.cz - prodej sportovních autodoplňků, dovoz tuningových dílů z USA

Uživatelský avatar
Sly
Příspěvky: 5230
Registrován: 14 srp 2004 10:36
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sly »

dynomax píše:pro zajimavost, byl jsem minuly tyden v Nitre a setkal jsem se tam s clovekem co pripravuje nekolik aut pro zavody do vrchu ,dela jen motory a mezi nima byl treba civic R vyladeny na 241 koni, samozrejme je to uz financne narocne
:slina:
Live4Ride Syndicate

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Příspěvek od JonnY »

http://www.maxmotorsport.sk/montaze/integra.asp
v autotuningu o nej pisaly ze ma tak 250hp.... :O

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“