Noooo... Možností je víc.T-O-M píše:U toho auta to hned vypadá jinak (líp) než v tý kůlně (dík za náhled), špatný to neni, můj názor (se kterym nemusíš souhlasit) znáš.
A teď jak to budeš dělit - jednu koncovku necháš na tlumiči a druhou povedeš samostatně větví z tlumiče na druhou stranu?
1.nechat to jak to je a laďák tam nedávat - nejsnažší
2.uříznout koncovky a použít jen je,jednu na obyč. tlumič a druhou udělat jako falešný výfuk - pro efekt dobrý,ale to nechci
3.uříznout výfuk před diferem,rozvést ho na obě strany pomocí svařených trubek a na obě strany dát laďák - tohle bych viděl asi zatím jako nejlepší řešení,bohužel kvůli absenci držáků a umístění palivového vedení to nebude jen tak... Navíc nevím co to pak udělá s motorem,asi to bude klást větší odpor splodinám a tudíž to nemusí fungovat.
4.vyřešit to jak jsi psal ty,ale zde platí předchozí stať o odporu.
5.prostě jen vyměnit stávající tlumič za Musketiera.
Problémem je že stejně jako u silentbloků je i výfuk zbastlen bůhví z čeho,co vím tak koncová část je buď z Omegy nebo z nějakého Fiata a středová je z Peugeota. Vše uděláno navářením kousků trubek do požadovaného tvaru... No prostě je to komplet od svodů po koncovku svařený a bez možnosti měnit jednotlivé části. To si říká o rekonstrukci. A tak zvažuji jestli tomu dát vizáž 323i nebo prostě jen zrenovovat stávající výfuk.
