LJay: Honda CRX 2G ED9 - R.I.P.
Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
Re: LJay - CRX ED9 turbo
pěkný motor, dobře zamotané ty svody

Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: LJay - CRX ED9 turbo
možná se pletu, ale neměly by mít svody k turbu všechny větve stejnou délku ?
Re: LJay - CRX ED9 turbo
LiberaleMiguel: Ty tve snad mají?
u turbomotoru je tohle vcelku pomíjivé, a kolikrát kvůli prostoru i nemožné toho dosáhnout. 
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: LJay - CRX ED9 turbo
zamluvám si svezeníčko, vážně
tohle bude dobrá raketa
Re: LJay - CRX ED9 turbo
LiberaleMiguel: jak už tu psal Juraj, tak pro turbo není stejná délka svodů až tak podstatná. Je to sice plus, ale není to nutnost. Důležitější je spíš způsob, jakým se svody sbíhají do kolektoru, aby se ti větve co nejmíň ovlivňovali.
Dacan: jezdit by to mohlo pěkně, ale takový peklo to zase až tak nebude.
Dacan: jezdit by to mohlo pěkně, ale takový peklo to zase až tak nebude.
www.jfperformance.cz
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: LJay - CRX ED9 turbo
moje nemají, ale budou mít

Co jsem se právě díval jak to dělají profíci atp, tak tam je dycky nějaký spletenec, hlavně aby to bylo všechno stejně dlouhé, viz třeba http://image.importtuner.com/f/tech/imp ... engine.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; Ale tak když to funguje aji takhle tak pro ne, že
Co jsem se právě díval jak to dělají profíci atp, tak tam je dycky nějaký spletenec, hlavně aby to bylo všechno stejně dlouhé, viz třeba http://image.importtuner.com/f/tech/imp ... engine.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; Ale tak když to funguje aji takhle tak pro ne, že
Re: LJay - CRX ED9 turbo
Typickým príkladom kde zvody nemajú rovnakú dlžku je Subaru u starších modelov - preto majú ten nezametilný zvuk
Re: LJay - CRX ED9 turbo
Miguel - to příjde na ten tvůj vysněný 500ps motor?
Ljay - kdy už to bude jezdit s turbem? Jak dlouho už to stavíš?
Ljay - kdy už to bude jezdit s turbem? Jak dlouho už to stavíš?
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
Re: LJay - CRX ED9 turbo
LiberaleMiguel: já tam třeba jednou taky budu mít svody co mají stejnou délku větví, nebo tam třeba budu mít warpovej reaktor. Není důležitý co bude možná jednou v budoucnu, ale co je teď
No a teď vážně, shodná délka větví hraje roli pokud stavíš highperformance motor s očekávaným výkonem v řádu stovek koní, ale pro mých 200whp to není zase až tak podstatný.
Jak už sem psal, tak důležitější je spojení větví (kvůli tepelnýmu namáhání a proudění plynů), Průměr a délka větví (ovlivňuje rychlost proudění plynů a tím pádem i rychlost náběhu turba)
Ritchma: Odladěný by to mělo být tak do 14 dní, takže pak už budu moc jezdit. Motor stavím asi rok. Nebylo na to moc času a peněz, tak se to vleklo.
No a teď vážně, shodná délka větví hraje roli pokud stavíš highperformance motor s očekávaným výkonem v řádu stovek koní, ale pro mých 200whp to není zase až tak podstatný.
Jak už sem psal, tak důležitější je spojení větví (kvůli tepelnýmu namáhání a proudění plynů), Průměr a délka větví (ovlivňuje rychlost proudění plynů a tím pádem i rychlost náběhu turba)
Ritchma: Odladěný by to mělo být tak do 14 dní, takže pak už budu moc jezdit. Motor stavím asi rok. Nebylo na to moc času a peněz, tak se to vleklo.
www.jfperformance.cz
Re: LJay - CRX ED9 turbo
a ty jsi to stavel z te 90 nebo 120kw vezre? nebyla by ta 120kw lepsi?
ex:opel tigra 1.4 16v,opel tigra 1.6 16v,peugeot 106 1.4 sport,seat leon 1.8T 200PS+,ibiza 1.9TDI 6L 170PS, octavia RS combi 1.8T
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: LJay - CRX ED9 turbo
bez rypani to tady vazne nejde ?
Vsak jasne, ono to urcite bude fungovat aji takhle
Vsak jasne, ono to urcite bude fungovat aji takhle
Re: LJay - CRX ED9 turbo
Liberále miguel: Ty nemáš natolik pudu sebezáchovy, aby si nezkritizoval jeden z nej. projektů zde a ve finále ti to furt nedojde a ještě napíšeš..."To já budu mít"... Ty woe ty to chceš bez rýpání?
Jak napsal Ljay...Hraje se co je teď. Za tebou je nevzhledný vůz za Ljayem funkční mistrovské dílo 
" www.autowerks.cz "
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: LJay - CRX ED9 turbo
(ne)vzhlednost je dost subjektivni, jak jedu po meste tak si lidi muzou hlavy ukroutit 
Ja jen napsal pripominku, prave me todle prekvapilo, ze vsechno dela dokonale precizne a todle mi proste nesedelo.... Ljay mi to vyjasnil a pohoda
A k tomu "budou mit" - zatim mam origo, tam jsem to fakt moc ovlivnit nemoh
Ja jen napsal pripominku, prave me todle prekvapilo, ze vsechno dela dokonale precizne a todle mi proste nesedelo.... Ljay mi to vyjasnil a pohoda
A k tomu "budou mit" - zatim mam origo, tam jsem to fakt moc ovlivnit nemoh
Re: LJay - CRX ED9 turbo
tim jak krouti hlavou a rikaj si co to sakraje?LiberaleMiguel píše:(ne)vzhlednost je dost subjektivni, jak jedu po meste tak si lidi muzou hlavy ukroutit
Ja jen napsal pripominku, prave me todle prekvapilo, ze vsechno dela dokonale precizne a todle mi proste nesedelo.... Ljay mi to vyjasnil a pohoda
A k tomu "budou mit" - zatim mam origo, tam jsem to fakt moc ovlivnit nemoh
Re: LJay - CRX ED9 turbo
LJay: jinak projekt pěknej.. Swifta pořád mám tak to můžeme někdy projet...
Suzuki Swift Gti
Re: LJay - CRX ED9 turbo
Monty si asi před hodinou odvezl auto k sobě na dílnu, takže tak do týdne by mohly být k dispozici nějaké výsledky.
www.jfperformance.cz
Re: LJay - CRX ED9 turbo
Juraj: než auto odjelo, tak sem koukal na baterii a má 45Ah a 330A startovací proud
crocjirka: já nechtěl swapovat na jiný typ motoru, protože bych si tím jen přidělal problémy. Navíc D motory (90kW) jsou o dost dostupnější a za lepší cenu něž Béčka (110kW). V US se Déčka přeplňují poměrně hodně a dají se z nich vytáhnout opravdu pěkný výkony. Kdybych to ale dělal znovu tak bych asi zvolil D16 SOHC, protože na tyhle motory je dostupných víc dílů něž na D16 DOHC.
DAWBLACK: díky: určo se ozvu, až bude auto doma z ladění.
crocjirka: já nechtěl swapovat na jiný typ motoru, protože bych si tím jen přidělal problémy. Navíc D motory (90kW) jsou o dost dostupnější a za lepší cenu něž Béčka (110kW). V US se Déčka přeplňují poměrně hodně a dají se z nich vytáhnout opravdu pěkný výkony. Kdybych to ale dělal znovu tak bych asi zvolil D16 SOHC, protože na tyhle motory je dostupných víc dílů něž na D16 DOHC.
DAWBLACK: díky: určo se ozvu, až bude auto doma z ladění.
www.jfperformance.cz
Re: LJay - CRX ED9 turbo
diky za info... ja mam sice baterii misto rezervy v kufru ale kompaktnejsi a lehci se hodi vzdycky 
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: LJay - CRX ED9 turbo
monty bydli 2km ode me tak ze bych se na to zejel mrknout v realu ?
vypada to paradne
Re: LJay - CRX ED9 turbo
Juraj: časem tu svou taky možná hodím do kufru, abych alespoň trochu snížil váhu před přední nápravou, která teď narostla díky turbu. Navíc céro má lehkej zadek, takže malá redistribuce váhy by mu asi neuškodila.
Libang: nevím jestli to stojí vůbec za to. Auto není žádnej zázrak. Z venku je dost ošuntělý, protože dávám přednost funkčnosti před vzhledem, takže leštěnku už nevidělo ani nepamatuju
Libang: nevím jestli to stojí vůbec za to. Auto není žádnej zázrak. Z venku je dost ošuntělý, protože dávám přednost funkčnosti před vzhledem, takže leštěnku už nevidělo ani nepamatuju
www.jfperformance.cz
Re: LJay - CRX ED9 turbo
To koresponduje s tím, co ti napsal tholis, protože co jsem tak vysledoval u lidí kolem mě,LiberaleMiguel píše:(ne)vzhlednost je dost subjektivni, jak jedu po meste tak si lidi muzou hlavy ukroutitJa jen napsal pripominku, prave me todle prekvapilo, ze vsechno dela dokonale precizne a todle mi proste nesedelo.... Ljay mi to vyjasnil a pohoda
A k tomu "budou mit" - zatim mam origo, tam jsem to fakt moc ovlivnit nemoh
kteří se o auta absolutně nezajímají, většinou se jim líbí nevkusný, kýčovitý auta
Fiat UNO Logo 1.3 D R.I.P
Toyota Starlet 1.3 16V R.I.P
Opel Zafira A 2.0 16v DTi
www.blackhawks.cz
www.fitnessworld.cz
výživa QNT, Peak Sport Nutriton a doplňky Mad Max za super ceny
500PS 4x4 na všechny korejské vozy za hubičku
Toyota Starlet 1.3 16V R.I.P
Opel Zafira A 2.0 16v DTi
www.blackhawks.cz
www.fitnessworld.cz
výživa QNT, Peak Sport Nutriton a doplňky Mad Max za super ceny
500PS 4x4 na všechny korejské vozy za hubičku
Re: LJay - CRX ED9 turbo
To OT si vyřešte třeba PM ale nezasírejte jedno z nejzajímavějších témat co tu je !!!
LJay: Klobouk dolů fakt luxus jeden z nejlepších projektů tady moc pěkné jen tak dál
LJay: Klobouk dolů fakt luxus jeden z nejlepších projektů tady moc pěkné jen tak dál
- pavelini22
- Příspěvky: 85
- Registrován: 04 srp 2011 11:37
- Bydliště: Petrovice u Karviné
- Kontaktovat uživatele:
Re: LJay - CRX ED9 turbo
Pěkné pěkné..... Super projekt...

The Present: 92´Astra GSi16V(C20XE M2.8.),07´Megane II GT(1.6 16V), 03´Passat B5.5(1.9TDi PD)
The Past: 07´Octavia II (1.9TDi), 01´A6 Allroad (2.5TDi), 92´Primera P10 (1.6i 16V), 03´Laguna II GT(2.0iDE), 97´Felicia (1.3MPi), 98´Omega B (2.0i 16V)
The Past: 07´Octavia II (1.9TDi), 01´A6 Allroad (2.5TDi), 92´Primera P10 (1.6i 16V), 03´Laguna II GT(2.0iDE), 97´Felicia (1.3MPi), 98´Omega B (2.0i 16V)
- MarkusHuhtimo
- Příspěvky: 70
- Registrován: 06 dub 2011 22:17
Re: LJay - CRX ED9 turbo
2 LJay : Asi už jsem to tady někde psal, ale máš u mě neskutečný obdiv, jak si co objednáváš, skládáš, atd, všechno sám, to já bych nezvládl, jsi fakt borec
2 Ritchma : Ne, to přijde na tvoje šlapací kolo
2 Ritchma : Ne, to přijde na tvoje šlapací kolo
Tuscani Tiburon Turbo (forged engine, right now 310hp/400Nm - neverending project)
Re: LJay - CRX ED9 turbo
V týdnu dorazil mechanický budík na měření tlaku turba. Je to jeden z nejlevnějších na trhu, tak uvidím jak bude běhat, když tak bych pak sehnal nějakej jinej. Informaci o tlaku turba bych totiž měl rád na separátním analogovým budíku, aby byla co nejsnáž čitelná.
Jinak auto je zatím ještě u Montyho. Při ladění se totiž podle posledních informací vyskytl malý problém, kdy jednotka při přechodu z podtlaku do přetlaku přeskočí jedno pole v mapě a motor trochu cukne. Tak snad se to podaří co nejdřív odstranit, abych to mohl tenhle rok ještě trochu projet na letních pneumatikách
Jinak auto je zatím ještě u Montyho. Při ladění se totiž podle posledních informací vyskytl malý problém, kdy jednotka při přechodu z podtlaku do přetlaku přeskočí jedno pole v mapě a motor trochu cukne. Tak snad se to podaří co nejdřív odstranit, abych to mohl tenhle rok ještě trochu projet na letních pneumatikách
www.jfperformance.cz
Re: LJay - CRX ED9 turbo
Monty mi dneska poslal dvě videa, jako ochutnávku toho jak to jede, tak se s vámi o ně podělím 
Maximální plnící tlak je zatím 0,45 baru, protože turbo omezuje malý průměr downpipe a výfuku. To ale příjde časem upravit, takže výsledek by mohl být v budoucnu ještě o něco lepší.
Maximální plnící tlak je zatím 0,45 baru, protože turbo omezuje malý průměr downpipe a výfuku. To ale příjde časem upravit, takže výsledek by mohl být v budoucnu ještě o něco lepší.
www.jfperformance.cz
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: LJay - CRX ED9 turbo
co to tam dycky pípá při 7000rpm ? To je signalizace přeřazení ?
Re: LJay - CRX ED9 turbo
Řidič
- Květoslávek
- Příspěvky: 1601
- Registrován: 16 srp 2006 11:01
- Bydliště: Brno-Hlavní město Moravy
Re: LJay - CRX ED9 turbo
krásná práce,monty není zrovna twiggy a i tak to letí slušně:) (joke)
Volvo V40 2.0 T4 yellow Faketaxi 
Go HARD or Go Home!!!
Go HARD or Go Home!!!
