LJay: Honda CRX 2G ED9 - R.I.P.
Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
Re: LJay - CRX ED9 turbo
Dneska mi Monty posílal graf z Gtechu a zatím se není moc z čeho radovat. Úzký výfuk to schazuje víc než sem čekal. Takže ho budu muset co nejdřív vyměnit a to nejspíš i s downpipe. Aktuálně to má teď zhruba 168hp na klice a to je dost málo.
www.jfperformance.cz
Re: LJay - CRX ED9 turbo
to je cca 7KW narust ne? to vypada jak kdyby to turbo ani nezaclo tlacit...
ex:opel tigra 1.4 16v,opel tigra 1.6 16v,peugeot 106 1.4 sport,seat leon 1.8T 200PS+,ibiza 1.9TDI 6L 170PS, octavia RS combi 1.8T
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: LJay - CRX ED9 turbo
jestli je úzký výfuk tak se to prostě dusí a ani nemá jak začít tlačit, ale myslím, že upravit výfuk je už to nejmenší vzlhedem k tomu kolik práce jsi na tom odvedl, ne ? 

Re: LJay - CRX ED9 turbo
crocjirka: sériový motor má 125hp, takže pokud to má teď zhruba 170hp, tak tam nějaký nárůst je, ale poměrně malý oproti tomu na co má ten motor potenciál
LiberaleMiguel: jj úprava výfuku není nic tak strašnýho, jen to prostě zabere další čas.
LiberaleMiguel: jj úprava výfuku není nic tak strašnýho, jen to prostě zabere další čas.
www.jfperformance.cz
- kozorozecek
- Příspěvky: 618
- Registrován: 02 říj 2007 21:02
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
Re: LJay - CRX ED9 turbo
todle ladeni je prave otomdle ted přijdeš nato že je malej vejfuk udelaš vejfuk budou mali vstřiky udelaš to a pak se objevi to udelaš tamto a bude zapotřebi tamtoho a tak dokola a dokola ale to je natom to krasny nee:-)
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje
holky a auta to je moje
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: LJay - CRX ED9 turbo
no jestli ma cil 200hp a jedine co mu v tom brani je ten vyfuk, tak uz nic dalsiho nemusi pak resit. Jak napsal PhoB, chce to cilovy vykon, tlak turba a dalsi veci jsou jenom promenne jak se na ten vykon dostat 

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé
Auto už je doma a musím říct, že moje prvotní lehká skepse vůči výkonu byla absolutně neoprávněná. Auto jede výborně, prakticky v celým spektru otáček nejsou znatelný nějaký výraznější propady ani skoky.
Za hranicí 3500 otáček je cítit, že turbo dosáhne plnýho tlaku a auto začně o to víc zrychlovat. Motor má pěknou dynamiku a krásně se sbírá i z nízkých otáček při zařazeným vysokým rychlostním stupni.
Jedinou chybkou je to, že kroutící moment začně v nějakých 5800 otáčkách padat dolů a díky tomu už výrazně nenarůstá výkon, ale to je daný uzkým výfukovým potrubím, který co nejdřív předělám a pak už bude naprosto totální spokojenost.
Každopádně tímto DĚKUJI MONTYMU za super jednání, obrovskou vstřícnost a bezvadné odladění jednotky.
Za hranicí 3500 otáček je cítit, že turbo dosáhne plnýho tlaku a auto začně o to víc zrychlovat. Motor má pěknou dynamiku a krásně se sbírá i z nízkých otáček při zařazeným vysokým rychlostním stupni.
Jedinou chybkou je to, že kroutící moment začně v nějakých 5800 otáčkách padat dolů a díky tomu už výrazně nenarůstá výkon, ale to je daný uzkým výfukovým potrubím, který co nejdřív předělám a pak už bude naprosto totální spokojenost.
Každopádně tímto DĚKUJI MONTYMU za super jednání, obrovskou vstřícnost a bezvadné odladění jednotky.
www.jfperformance.cz
Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé
LJay: Gratuluju, hlavní je aby to jelo jak má, na papírových hodnotách nezáleží 

" www.autowerks.cz "
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé
parada
video bude ?

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé
Díky, video určitě natočím hned jak na to bude čas.
Včera sem namontil budík pro měření tlaku turba a co sem tak stihnul za jízdy zkontrolovat, tak ukazuje tlak celkem přesně, takže to za ty prachy nebyla vůbec špatná koupě.
Jinak výfuk už se rýsuje a snad do týdne by mohl být doma. Trubky budou mít venkovní průměr 60mm, takže to už by mohlo stačit.
Včera sem namontil budík pro měření tlaku turba a co sem tak stihnul za jízdy zkontrolovat, tak ukazuje tlak celkem přesně, takže to za ty prachy nebyla vůbec špatná koupě.
Jinak výfuk už se rýsuje a snad do týdne by mohl být doma. Trubky budou mít venkovní průměr 60mm, takže to už by mohlo stačit.
www.jfperformance.cz
Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé
60mm ma impreza v zakladu ne?
jinak, kolik si myslis, ze ti to tak cca pozere? 


ex:opel tigra 1.4 16v,opel tigra 1.6 16v,peugeot 106 1.4 sport,seat leon 1.8T 200PS+,ibiza 1.9TDI 6L 170PS, octavia RS combi 1.8T
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf
Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé
60cm sem mel na 323GTX 1.6T a byl to ideal
tady bude taky stacit 


Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé
crocjirka: člověče o tom kolik to bude žrát sem zatím ani nijak nepřemýšlel. Pokud budu mimo boost, tak by to nemělo být plus mínus stejný jako u atma, no a v boostu už to zas nemá moc cenu řešit 
Juraj: nakonec sem se rozhodnul, že ten výfuk nekoupím a svařím si vlastní z 2,5" (63,5mm) aby tam byla trochu rezerva do budoucna
Dneska sem byl Gtechem měřit zrychlení z 0-100km/h a čas na 400m. No a musí se nechat, že to nejede vůbec špatně
Zrychlení z 0 na 100 by mohlo být ještě tak o 0,5 možná i o sekundu rychlejší, ale na startu mám dost problémy s trakcí.
Taky se ukázalo, že spojka F1 racing je úplně na pytel a i když sem jí zajížděl skoro 1000km, tak stejně klouže, takže budu muset koupit nějakou jinou odolnější.

Juraj: nakonec sem se rozhodnul, že ten výfuk nekoupím a svařím si vlastní z 2,5" (63,5mm) aby tam byla trochu rezerva do budoucna
Dneska sem byl Gtechem měřit zrychlení z 0-100km/h a čas na 400m. No a musí se nechat, že to nejede vůbec špatně

Zrychlení z 0 na 100 by mohlo být ještě tak o 0,5 možná i o sekundu rychlejší, ale na startu mám dost problémy s trakcí.
Taky se ukázalo, že spojka F1 racing je úplně na pytel a i když sem jí zajížděl skoro 1000km, tak stejně klouže, takže budu muset koupit nějakou jinou odolnější.
www.jfperformance.cz
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé
to zrychleni 0-100 je hodne sympaticke
Na sprinty kdyztak nahodis slicky a problem s trakci vyresen, ne ? Co na tom vubec mas za gumy ?

Re: LJay - CRX ED9 turbo
Juraj píše:mě osobně F1 racing na 200sx vydržela nebo spíše nevydržela... po první ostré jízdě byla ta tam... poohledni se po spojkach exedy nejlepe stage 2 ci 3![]()


dej sérii s HSD 500 obložením

Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé
LiberaleMiguel: a to ho ještě celkem dost kazí ta spojka. S pořádnou spojkou a slicama by to mohlo mít celkem solidní odšťuch
pneumatiky tam jsou teď 190/50
Juraj: jj měl si holt pravdu, že je to shit

Juraj: jj měl si holt pravdu, že je to shit
www.jfperformance.cz
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé
spíš než velikost mě zajímal typ
Budeš na to kupovat "normální" sliky nebo ty přímo na sprinty ?

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé
jaký je v tom rozdíl?LiberaleMiguel píše:spíš než velikost mě zajímal typBudeš na to kupovat "normální" sliky nebo ty přímo na sprinty ?

Rapid 130 --> 110r --> Favorit --> 1000MB --> E34 525iA --> Swišť GTi MK III (125,8dB
) --> Golf 1.9 GTI TDI 20 jahre
felďoška 1,3 combi ethanol - prodáno, Astra caravan 1,7 Dti - prodáno, Passat variant AFN
https://www.facebook.com/RadimRemiasFoto

felďoška 1,3 combi ethanol - prodáno, Astra caravan 1,7 Dti - prodáno, Passat variant AFN
https://www.facebook.com/RadimRemiasFoto
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé
drag sliky nemají boční vedení a mívají lepkavější směs - na okruhu je nepoužíješ 
obuj to nějak takhle http://www.youtube.com/watch?v=abJfaURy ... ure=relmfu" onclick="window.open(this.href);return false; a problémy s trakcí mít nebudeš

obuj to nějak takhle http://www.youtube.com/watch?v=abJfaURy ... ure=relmfu" onclick="window.open(this.href);return false; a problémy s trakcí mít nebudeš

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé
Gratuluju Ti, po zdlouhavý práci, konečně odměna
Juraj ,nemyslel jsi náhodou HDS obložení ?
když občas jedu přeobložit lamelu tak tam má jen ty HDS,i teď s HDS jezdím a nemůžu si stěžovat 

Juraj ,nemyslel jsi náhodou HDS obložení ?


Opel Astra F C20XE
Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé
moc hezký projekt, držím palce
jen se chci zeptat, jestli ty trubky na vedení vzduchu jsou tak jak na fotkách (nemaj osazení) a jestli z toho nelítaj hadice? díky
btw, nepřemejšlel jsi nad "ostrym záběhem", co se tu kdysi řešilo s taboo?

jen se chci zeptat, jestli ty trubky na vedení vzduchu jsou tak jak na fotkách (nemaj osazení) a jestli z toho nelítaj hadice? díky

btw, nepřemejšlel jsi nad "ostrym záběhem", co se tu kdysi řešilo s taboo?

3x Renault Safrane Hartge Biturbo
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé
zabehnute to ma..
na seriovej ECU..
(jak kbydy to ukrad)
na seriovej ECU..
(jak kbydy to ukrad)
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé
ok, ja jen, ze jsem prelit nejaky video 20 min. na volnobeh 

3x Renault Safrane Hartge Biturbo
Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé
LiberaleMiguel: současný penušky jsou TOYO Proxes. Nákup slicků budu řešit až někdy v budoucnu. Teď je potřeba vyřešit tu spojku, výfuk a trochu zefektivnit chlazení.
miras3000: díky, je na tom sice ještě kopec práce, ale hned se člověku dělá líp, když už ví že to někam spěje.
bóďa: díky, v místech kde to vedení vzduchu nemá osazení sem použil "těžký" spony a všechno drží. Motor sem zajížděl už jako atmo, takže teď už další zajížďění nemá smysl.
miras3000: díky, je na tom sice ještě kopec práce, ale hned se člověku dělá líp, když už ví že to někam spěje.
bóďa: díky, v místech kde to vedení vzduchu nemá osazení sem použil "těžký" spony a všechno drží. Motor sem zajížděl už jako atmo, takže teď už další zajížďění nemá smysl.
www.jfperformance.cz
Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé
Dneska sem byl ještě trochu prohnat auto a změřit zrychlení z 0 na 200 km/h. Pokud se rozjíždím ze 3000 ot, tak spojka ten ráz ještě snese, ale při vyšších otáčkách už je cítit proklouznutí.
Taky je docela sranda, že auto začíná hrabat i když už je v pohybu. Když ho rozjedu na jedničku a otáčky se dostanou na nějakých 5000, tak se normálně utrhnou přední kola a začne to hrabat
Tady je graf z dnešního měření (černá křivka je dnešní jízda, červená ta včerejší). Jezdil sem už za tmy, takže sem se ve vyšších rychlostech už trochu bál pustit to co to jde, ale i tak se to celkem povedlo.
Taky je docela sranda, že auto začíná hrabat i když už je v pohybu. Když ho rozjedu na jedničku a otáčky se dostanou na nějakých 5000, tak se normálně utrhnou přední kola a začne to hrabat

Tady je graf z dnešního měření (černá křivka je dnešní jízda, červená ta včerejší). Jezdil sem už za tmy, takže sem se ve vyšších rychlostech už trochu bál pustit to co to jde, ale i tak se to celkem povedlo.
www.jfperformance.cz
Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé
LJay: Proc mas rollout 30cm a ne 0? 

Clio RS 2.0 16V 239Hp 233Nm 860kg, Autodrom Most 1:54:35 http://www.ClioSport.cz
Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé
Lepšie by určite bolo keby to neurobilo ani na jedničku... Ale verím že toto bol projekt len na skúšku a neskôr príde niečo čo nebude mať problém preniesť na vozovku ovela vyšší výkonbóďa píše:a jaká je teprv sranda když to dělá na 3kuLJay píše:Taky je docela sranda, že auto začíná hrabat i když už je v pohybu. Když ho rozjedu na jedničku a otáčky se dostanou na nějakých 5000, tak se normálně utrhnou přední kola a začne to hrabat
Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé
Konečně se mi povedlo rozběhat kamerku, takže přikládám jedno video se zrychlením z 0-200km/h. Je to nátáčený do mírnýho kopce a když jednička dosáhne cca 5000 otáček, tak to začně hrabat, takže zrychlení z 0 na 100 je celkem mizerný, ale jako ukázka pružnosti motoru se to asi dá použít. Kupodivu dneska spojka ani jednou neproklouzla 
Příště musím vymyslet, jak uchtit kamerku, abych mohl natáčet jak rychloměr, tak otáčkoměr.

Příště musím vymyslet, jak uchtit kamerku, abych mohl natáčet jak rychloměr, tak otáčkoměr.
www.jfperformance.cz
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé
parada 
Na uchyceni kamery v aute se mi osvedcil univerzalni drzak na navigaci, kdyz ho pricucnes na bocni okynko tak bych rek ze zvladnes zabrat oba budiky

Na uchyceni kamery v aute se mi osvedcil univerzalni drzak na navigaci, kdyz ho pricucnes na bocni okynko tak bych rek ze zvladnes zabrat oba budiky

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé
Vypada to slusne
pujdes jeste dal?
