miras3000-na vyfuk jako co je pod autem ti stači normalni tzv potravinařsky nerez ten zvlada jestli se nepletu neco kolem 500stupnu ale na svodech by praskal proto na svody je lepši žaruvzdorny .
co se svařečky tyče s trubičkou nemam skušenost vařim tigem a tam nepouživam vižši proudy ale spiše pulzni vařeni ale to je uplne o nečem jinem.u tebe by mohl možna nastat problem v posunovači nerez drat je tvrdši.
jinak když chi mit dokonaly svar teda u tigu tak poušim do vnitřku argon a kořen vypada jako by tam byl trpaslik s tigem a vařil proti mě
miras3000: co sem koukal, tak tím trubičkovým drátem by mělo jít vařit už od 100A. Já mám Mig od Alfa in ABC 155 a tím se to vaří úplně v pohodě. Jen to musím spíš bodovat než dělat housenku, protože jinak se to docela rychle propáli, ale to bude spíš tím, že nejsem moc kovaný svářeč.
crocjirka: jj shiftlight je vlastní výroby. Víc LED tam už bohužel nezapojím, protože už nemám na procesoru volný pin.
kucik:: příruby jsou z nerezu. Část sem koupil na ebay, jednu mám od Jagyho z JDM fora a přírubu na svody si teď nechávám vypalovatlaserem, podle mý předlohy.
ja si přiruby nechavam řezat vodnim paprskem.co se tyče mechanicke časti myslim že jsem dost zdatny ale co se tyka elektronyky klobouk dolu Ljay klobouk dolu maš muj obdiv
Nedalo mi to a OCT sem úplně kompletně předělal. Výrobně je to sice náročnější (dražší), ale funkčně i vzhledově je to o dost lepší.
Všechny hadice jsou teď navedený do přírub na víčku, takže se při vylívání nádobky nemusí odpojovat a stačí jen povolit jeden šroub a oddělat celou spodní část nádobky.
Vstupy jsou udělaný z nalisovaných nerezových trubiček o průměru 12mm. Výstup je řešený 12mm fitinkou se závitem G1/4. Díky tomu je možný fittinku vyměnil za kolínko v případě kdy bude potřeba vyvést výstup na jinou stranu.
Zjištění hladiny náplně se dělá pomocí centrálního šroubu, který po povolení slouží jako měrka.
Nechával sem si ho podle výkresu vyrobit v S-plasmě v Liberci. Doma tomu ještě udělám menší rádiusy na hranách, protože sem výkres nakreslil co nejjednodušší, aby to bylo co nejlevnější na výrobu.
Kdyby se to někomu hodilo, tak sem ten výkres můžu postnout.
kozorozecek: já to bral spíš z pohledu doby potřebný na přípravu dat pro CNC. Oba ty kusy dohromady včetně materiálu vyšly na 350,- a to je podle mně hodně dobrá cena.
LiberaleMiguel: díky, ta minulá verze byla taková neohrabaná, tak sem jí musel předělat
Včera sem namontoval nový OCT a při tý příležitosti sem auto trochu protáhnul po venku, protože sem už začínal mít pořádněj honda absťák Asi začínám bejt trochu závislej, ale fakt mi to ježdění s cérem přes zimu chybí
OCT vypadá dobře, měl bych k tomu jen dvě poznámky:
1. vstupy bych radši měl udělaný z hadicových přípojek než z rovnoběžných trubiček, i když to nebude tak hezký
2. dovnitř nacpat nerez drátěnky na lepší separaci
Jo ještě... pokud je to hliník, nebyl by od věci možná elox, ale to je už kosmetika.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm) "Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Beaver: Jj elox by se mi taky líbil, ale nejdřív musím zjistit, kde mi ho udělají za rozumnou cenu, abych to tím ve finále ještě víc neprodražil.
Teď to alespoň lakuju bezbarvým lakem, aby to mělo alespoň nějakou povrhovou úpravu.
ad.1. šroubovací hadicový přípojky na vstupu použít nemůžu, protože je tam moc velký rádius, takže by na nich nevyšel závit. Kdybych tam nechal na CNC vysoustružit nějaký plošky, tak je to další práce navíc, která by to prodražila. Ideální by byly lisovací příruby s osazením, ale ty sem zatím nikde nenašel. Teď to řeším tak, že konce nerezových trubiček rozráhnu kulatým důlčíkem, takže jsou do konusu a hadice na nich normálně těsní.
ad.2. místo drátěnky je tam plastová síťovina. Používám jí už dlouho a dost se mi osvědčila. Mám jí radši kvůli tomu, že je to celistvý materiál a nehrozí, že se ti kousek uvolní a naseje do motoru a kdyby se to přeci jen náhodou stalo, tak plast nemá šanci nic poškodit. Navíc je lepší to s překážkama v proudění vzduchu nepřehánět, aby se ti v systému zbytečně nezvedal tlak.
když už si všechno děláš tak pěkně doma: http://www.rcauta.net/forum/topic13451- ... -doma.html" onclick="window.open(this.href);return false; ,určitě o tom víš ale kdyby-přece... ale předem říkám že nevím jak je to oděru odolné když to děláš v domacích podmínkách
Nevíte náhodou kde by se dal sehnat konický těsnící kroužek výfuku (jako je na obrázku) s vnitřním průměrem 63-64mm?
Nejblíž sem zatím našel jen 61 a pak až 66mm a objednávat to z ebay se mi moc nechce.
Dneska sem kontroloval jak funguje OCT a vypadá to, že funguje Takhle to v něm vypadalo po nějakých 100km kdy sem auto zrovna moc nešetřil. Měřil sem to a je to cca. 0,5dl směsi zkondezovaných vodních výparů, oleje, atd.
to je teda pěknej humáč co tam zkondenzoval ,no jestli každých 100km motor smlsne 0,5dcl tohodle gulášku, tak si mu tím OCT docela ulevil jak se to vylívá? co tam udělat nějaký odkalovací ventil?
miras3000: ventil sem tam žádný nedával, protože většinou je to OCT namontovaný na takových místech, kam se pořádně nedá dostat. Vylít to můžeš buďto tak, že odšroubuješ tu nádobku a vyliješ jí, nebo já to dělám tak že to odsaju starým hustoměrem.
Tak vyrobit to jde i z plechovky od merunek a vzpousteci ventil si tam nasroubujes treba do dna... Ale jinak za par kacek (liber/dolaru) to neni problem koupit...
Juraj: s více lamelam nemám vůbec žádný zkušenosti, takže sem chtěl jít spíš cestou jistý volby. Navíc ta HDSS spojka by měla podle výrobce udržet 318Nm, což je pro mý potřeby až až.
Tak už sem to čekání na lepší počasí nevydržel a musel sem jít něco udělat na autě Takže sem sundal z auta přední nárazník, přehodil na něj lip z původního nárazníku. Předělal vstup vzduchu, tak aby IC nestínil tolik chladiči a provizorně nalakoval stranu nárazníku, kterou sem dřív vyvařoval.
Ještě přemýšlím nad tím, že bych vedle SPZky udělal z obou stran přídavný vstupy vzduchu k filtru a chladiči (tak jak je to vidět na druhým obrázku). Nebyly by sice moc veliký, ale každá trocha vzduchu navíc dobrá.
Zemi: já chtěl ten nárazník upravit už dlouho, protože IC docela dost podstatně stíní přívodu vzduchu k chladiči, tak to chci alespoň trošku kompenzovat.
Máš tu keramiku odpruženou, nebo neodpruženou, kolika puk ?