Vse k upravam motoru, vyfuky, turba, intercoolery atd.

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PJ »

peugeot: že by taboo psal seriál Tutoriál správného tunera :-D
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

Na to sem nepomyslel,ale faktem je co takový hovadinky viz ford jako ventil volnoběhu kterej je podtlakovej.....Jinak většinu ostatního bys moh teoreticky šoupnout před turbo.....snad.....možná.....
Zatim sem předělával jenom naftu...... :cry: :cry:
Už sem jednou přemejšlel o přestavbě tatry 613 na Twinturbo..... :twisted:
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
Lolek
Příspěvky: 505
Registrován: 26 led 2005 20:23
Bydliště: Okr. Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lolek »

Kámoš mi řikal že někde četl že je možný přestavit Favorita se vstřikovánim na turbo, je to fakt možný??? Co by na to ten motor řekl? A proč jen favorita se vstřikovánim?
Fáčko taky dobrý :roll:

Prodej a servis čtyřkolek - www.access-motor.cz
- www.aspauto.cz

Uživatelský avatar
NTI
Příspěvky: 371
Registrován: 04 lis 2004 08:05
Bydliště: Praha - za cernakem, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NTI »

No jestli to nebude tim ze turbo s karburatorem neudelas :lol:
Karburator potrebuje pro svou funkci podtlak sani, turbo nebo kompresor vytvari pretlak v sani :o) ... proto potrebujes vstrikovani do preplnovaneho motoru 8)

Jinak udelat jde vsechno, jen to jen o penezich ... nevidim jediny duvod proc by to neslo ... otazkou je co ti po te prestavbe zbyde z puvodniho motoru :o)

Uživatelský avatar
Lolek
Příspěvky: 505
Registrován: 26 led 2005 20:23
Bydliště: Okr. Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lolek »

Aha tak to jo no. Já se jen ptal dělat to nechci, myslim že do fáčka to nemá ani za mák cenu. Je fakt že bych byl asi jedinej ale za to mi to nestojí to si za ty prachy radši koupim jiný auto.
Fáčko taky dobrý :roll:

Prodej a servis čtyřkolek - www.access-motor.cz
- www.aspauto.cz

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Lolek píše:Aha tak to jo no. Já se jen ptal dělat to nechci, myslim že do fáčka to nemá ani za mák cenu. Je fakt že bych byl asi jedinej ale za to mi to nestojí to si za ty prachy radši koupim jiný auto.
O Favouchovi s turbem už jsem slyšel před drahnou dobou, takže bys nebyl určitě první a pokud to auto ještě existuje, tak ani jedinej. Navíc do motoru s třikrát uloženou klikou dávat turbo je docela úchylárna :D
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
NTI
Příspěvky: 371
Registrován: 04 lis 2004 08:05
Bydliště: Praha - za cernakem, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NTI »

I kdyz vlasten budes muset predelat stejne cele sani takze je nakonec jedno jestli to puvodne je karbec nebo strikacka :o)

No pokud by jsi chtel motor Ford 1.6i CVH 105HP tak mam jeden na prodej :)

Lobo
Příspěvky: 815
Registrován: 08 čer 2004 13:35
Bydliště: Praha8/Ml.boleslav/Dolni Bousov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lobo »

Kdo rikal ze turbo s karbcem nejde?Na zivo sem to teda nevidel,ale nekolik lidi z australskych for ma karburatorovy auta+turbo.....Ale asi to nebude tak "jednoduchy" postavit jako u strikacky :wink:

Uživatelský avatar
Lolek
Příspěvky: 505
Registrován: 26 led 2005 20:23
Bydliště: Okr. Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lolek »

Já to nechci ale jen jsem se ptal. Díky
Fáčko taky dobrý :roll:

Prodej a servis čtyřkolek - www.access-motor.cz
- www.aspauto.cz

Uživatelský avatar
DoktorF
Příspěvky: 111
Registrován: 14 úno 2005 19:02
Bydliště: Kolin

Příspěvek od DoktorF »

Ford Capri TURBO s karbecem neni problem........bezna prestavba....
Audi A8 4.2
Scorpio Cosworth 3.0 4x4 92 Prodano
Capri Cosworth 3.0 V6 78
Taunus MKIV 1,6 Automatic 77 Prodano
Taunus MKIV (brzy2.0 Turbo) 76 Prodano

Uživatelský avatar
NTI
Příspěvky: 371
Registrován: 04 lis 2004 08:05
Bydliště: Praha - za cernakem, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NTI »

No clovek se kazdym dnem dozvida neco "noveho" :o) ... zajimalo by me jak je to delany ... mate o tom nejake info, nakres ??

Uživatelský avatar
DoktorF
Příspěvky: 111
Registrován: 14 úno 2005 19:02
Bydliště: Kolin

Příspěvek od DoktorF »

Jo,v hlave :-)
Audi A8 4.2
Scorpio Cosworth 3.0 4x4 92 Prodano
Capri Cosworth 3.0 V6 78
Taunus MKIV 1,6 Automatic 77 Prodano
Taunus MKIV (brzy2.0 Turbo) 76 Prodano

Uživatelský avatar
NTI
Příspěvky: 371
Registrován: 04 lis 2004 08:05
Bydliště: Praha - za cernakem, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NTI »

Tak to prenes do nejake grafiky a textu a sem s tim :o)

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 20 úno 2012 11:36, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
DoktorF
Příspěvky: 111
Registrován: 14 úno 2005 19:02
Bydliště: Kolin

Příspěvek od DoktorF »

NTI:nezlob se,ale nebudu to sem davat,1je to dlouhy a 2 se najde spousta rejpalu a nemam cas ani naladu to vsem vyvracet.
Muzem to probrat na nejakym srazu.....
Je to jednoduchy,ale je to na par hodin...
Audi A8 4.2
Scorpio Cosworth 3.0 4x4 92 Prodano
Capri Cosworth 3.0 V6 78
Taunus MKIV 1,6 Automatic 77 Prodano
Taunus MKIV (brzy2.0 Turbo) 76 Prodano

Uživatelský avatar
NTI
Příspěvky: 371
Registrován: 04 lis 2004 08:05
Bydliště: Praha - za cernakem, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NTI »

Taboo: myslim ze tomu docela rozumim (tve rozhodnuti) a pro nas co se chteji neco dozvedet je to skoda ... to je to nase "cechacstvi" neomlova nas to a je to smutna pravda :((

Neumim tak dobre anglicky abych se prokousaval zahranicnimi fory, proto jsem rad za cloveka jako je Taboo kery tomu opravdu rozumi a snazil se uvadet veci na pravou miru (a to i opakovane)

... pokud zmenis sve rozhodnuti budu rad :) ... jinak hodne zdaru 8)

Uživatelský avatar
NTI
Příspěvky: 371
Registrován: 04 lis 2004 08:05
Bydliště: Praha - za cernakem, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NTI »

DoktorF píše:NTI:nezlob se,ale nebudu to sem davat,1je to dlouhy a 2 se najde spousta rejpalu a nemam cas ani naladu to vsem vyvracet.
Muzem to probrat na nejakym srazu.....
Je to jednoduchy,ale je to na par hodin...
No ne ze bych se o to nejak aktyvne zajimal, spis mi slo o to abych vedel jak je to priblizne zapojeny, pokud mas treba nejaky odkaz na web kde je o tom nejake info tak se tim klidne sam prokousu ;)

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PJ »

No je to napytel, že někdo kdo ví víc o problematice se kvuli některejm jedincum rozhodne dál nepřispívat. No snad se to změní a zase sem začne psát.
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

Víte o někom kdo by dokázal upravit stávající včku na ostřejší?? To co bych potřeboval nikdo seriově nevyrábí, navíc je to už staré autí ( 86-89)..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
NTI
Příspěvky: 371
Registrován: 04 lis 2004 08:05
Bydliště: Praha - za cernakem, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NTI »

Zkus treba SHmotor, maji cloveka ktery jim dela vacky, dodas specifikaci a mas vacky, bud nove a nebo prebrousene ;)

Uživatelský avatar
milos
Příspěvky: 282
Registrován: 07 bře 2005 19:47
Bydliště: kousek od Prahy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od milos »

NTI: podle me karbec v principu vubec nepotrebuje podtlak, staci ze tam proudi vzduch a ten s sebou strhava palivo... je jedno jestli ten vzduch proudi protoze je za karbcem podtlak nebo protoze je pred nim pretlak... akorat nelze pouzit treba podtlakovou regulaci volnobehu a predstihu, coz se davno nepouziva...

Taboo: tvoji reakci sem cekal... proc by si sem psal, ty se tu od nas nic noveho nedovis a pokud te tu za tve pouceni nekdo urazi... skoda

OT: To nejste schopny prijmout radu od nekoho kdo tomu rozumi? Co vam vadi? To mu zavidite, nebo co? Nechapu ze jste schopny odsud vypudit jednoho z mala lidi kdo tomu rozumi a hlavne si to nenechava pro sebe......

Uživatelský avatar
NTI
Příspěvky: 371
Registrován: 04 lis 2004 08:05
Bydliště: Praha - za cernakem, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NTI »

milos: jestli se nepletu tak karbec mam mebranu ktera je spojen s jehlou v trisce, a diky te membrane se reguluje vysouvani jehli z trisky cimz se davkuje mnozstvi paliva, membrana je ovladana podtlakem
Ale nakonec ta membrana muze byt ovladana i pretlakem, princip je stejny prohnutim membrany ovladat jehlu v trisce ;) ... akorad si nedovedu predstavit jak je to delane s tim turbem :) ... ale jak rikal DoctorF jde to :o)

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

NTI píše:milos: jestli se nepletu tak karbec mam mebranu ktera je spojen s jehlou v trisce, a diky te membrane se reguluje vysouvani jehli z trisky cimz se davkuje mnozstvi paliva, membrana je ovladana podtlakem
Ale nakonec ta membrana muze byt ovladana i pretlakem, princip je stejny prohnutim membrany ovladat jehlu v trisce ;) ... akorad si nedovedu predstavit jak je to delane s tim turbem :) ... ale jak rikal DoctorF jde to :o)
Ne ne,jednokomorový karburátor má klapku a dva systémy trysek,jedna volnoběh a druhá maximum otáček a ty jak na to šlapeš,tak tam pouštíš větší podtlak,kterej strhává palivo v difuzoru karburátoru se urychlí a tím to jet tak ve zkratce a jednoduchosti funguje...
Jinak přesně je jedno jestli podtlak nebo přetlak proudí krs karburátor.Jediný co to omezuje je to že difuzor v karburátoru je zúžený místo a to je přesně to co turbo nepotřebuje.....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

For taboo-Mrzí mě pokud půjdeš pryč,studoval sem jako automechanik tři roky ale od tebe sem se toho dozvěděl víc než za studia.....Pokud bude možnost se s tebou nějak kontaktovat mimo tohle forum tak budu nesmírně vděčnej....., :cry: :cry: :cry: :cry:
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Lobo
Příspěvky: 815
Registrován: 08 čer 2004 13:35
Bydliště: Praha8/Ml.boleslav/Dolni Bousov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lobo »

NTI píše:Taboo: myslim ze tomu docela rozumim (tve rozhodnuti) a pro nas co se chteji neco dozvedet je to skoda ... to je to nase "cechacstvi" neomlova nas to a je to smutna pravda
Krosmen píše:For taboo-Mrzí mě pokud půjdeš pryč,studoval sem jako automechanik tři roky ale od tebe sem se toho dozvěděl víc než za studia.....Pokud bude možnost se s tebou nějak kontaktovat mimo tohle forum tak budu nesmírně vděčnej....., :cry: :cry: :cry: :cry:
Presne tak, je skoda ze nekteri lide nedokazi pochopit mysleni a kulturu jineho naroda :roll:

Kazdpadne pokud sem uz nezavitas tak nam nech kontakt na sebe :wink:

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Příspěvek od JonnY »

Je to skoda :(
Ale nedivim sa mu.
Zopar ludi miesto nejakej rozumnej diskusie radsej flamuje OT pi*oviny. :mad:
A potom aby sa tu clovek nieco dozvedel.... :(
No skoda.

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PJ »

Asi by sme měli udělat zájezd do USA na školení k Taboo
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
milonovo
Příspěvky: 992
Registrován: 25 lis 2004 21:15
Bydliště: Praha

Příspěvek od milonovo »

Škoda,fakt jeden z mála lidí kterej má co říct a opravdu nezištně se dělil o svoje znalosti.Ale pokud je to jen kvůli takovejm kecům jako má Frankie,tak je to snad zbytečný.Frankie je trochu prostoduchej....

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Krosmen píše:For taboo-Mrzí mě pokud půjdeš pryč,studoval sem jako automechanik tři roky ale od tebe sem se toho dozvěděl víc než za studia.....Pokud bude možnost se s tebou nějak kontaktovat mimo tohle forum tak budu nesmírně vděčnej....., :cry: :cry: :cry: :cry:
S nekolika rozumnyma lidma, kterym nezalezi na tom, odkud kdo je, kolik vydelava anebo jake jsou jeho politicke nazory, jsme se uchylili k vymene soukromych zprav uz od meho prvniho dne na tomto foru - abychom se tak vyhnuli priblblych narazek zavistivych tupcu, s kteryma se tady jinak clovek ve verejnych threadech casto potkava. Nas spojuje opravdovy zajem o auta a performanci, sdileni faktu, uzitecnych informaci a pravdy, radeji nez pouzivani nejakych prditek k buzeni zavisti okoli pomoci vsemoznych clonitek, blikatek, neonu a body kitu. Ta nutnost uchylit se k vymene soukromych zprav a soucasna situace tohoto fora, kde jsou urazeni lidi, kteri jsou schopni zodpovedet technicke a jine dotazy (za coz jsou pote urazeni blby, kteri odpovedi na ty otazky diky svym nulovym vedomostem poskytnout nemohou a s nicim opravdu hodnotnym tady nikdy neprispeli), se proste vymyka puvodnimu poslani tohoto fora. Vzhledem ale k tomu, ze znalosti, fakta a pravda se tady zdaji byt nepripustne natolik, ze je za ne clovek beztrestne urazen (a to i samotnymi moderatory) a je povazovano za "machrovani vedomostma", tak mozna jejich sdileni nikdy nebylo ani puvodnim zamerem tohoto fora. Protoze ja toto forum a ani povahy, mentalitu a chovani mnoha jeho clenu zmenit nemohu, jedinym resenim jak se vyhnout tem osobnim utokum, urazkam, zavisti a prizemnosti jistych jedincu, je se proste k nicemu tady verejne nevyjadrovat. To ale neznamena, ze odsud odejdu a nebudu i nadale pomoci soukromych zprav komunikovat a sdilet informace s lidma, kteri za to stoji... Ja jen tady prestanu pusobit "verejne", cimz vetsina clenu tohoto fora, kteri vsechno posuzuji s povrchnosti podle toho, jak se jim to "libi", jak to vypada anebo zni - s naprostym nezajmem o technickou a funkcni stranku automobilu, motoru a performanci, nijak poskozena nebude.
:wink:

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

^^^^^
To jsem byl ja...
IQ stylingem nenahradis.

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“