Vse k upravam motoru, vyfuky, turba, intercoolery atd.

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
YANEK
Moderátor
Příspěvky: 4134
Registrován: 12 úno 2004 21:09
Bydliště: Mindžapůr
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od YANEK »

frankie píše:ja bych chtěl poradit
prosím
:D dej si pivko a klíd jo :wink:
:silly:Obrázek
www.astra-g.cz BAD TOYS FOR FAT BOYS
www.cartechgroup.cz Vše pro vaší káru
www.autovit.cz Servis vozidel opel

Uživatelský avatar
frankie
Příspěvky: 277
Registrován: 07 úno 2004 10:13
Bydliště: mockba
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od frankie »

ja jsem chtěl janku jen poradit co tam mam vyměnit ne?

co tam nemam airodynamické

zatím jsem se dozvěděl jen potah volantu a ten jsem už spálil

Uživatelský avatar
Georgeos
Příspěvky: 726
Registrován: 15 kvě 2004 17:39
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Georgeos »

leon4x4 píše:Nikdo ti nebrání číst si a mášli co říci tak to napsat. Jak to vidím já tak tady je poměr mezi těmi co nic neví a němi co něco poradí asi tak 1000:1 a to už je trochu moc špatný poměr. Dokud to je tak 10:1 tak se to dá nějak zvládnout. Prostě pokud je tu jen pár lidí ze kterých ždímou ostatní rozumy tak je to logicky přestane za chvilku bavit a o to rychleji když se do nich ještě někdo začne wopírat (neber si to osobně). Už jsem prolezl hodně for a ti co něco ví tak poučují a ti co ví méně jen popisují své sušenosti a žádají o radu zkušenější. Pak se dá někam posunout, protože lajk se přiučí a profík zjistí jaké další problémy mohou nastat a zda se dají vyřešit a jak.
Schválně proč jsi tady na fóru ty? Já jsem tu proto abych se poučil, poradil se s jinýámi o zkušenostech, domluvil se na srazy a podrbal o výsledcích..... a co ty? Opravdu bez urážky, zajímá mne to čistě z filosofiského hlediska, třeba tě nechápu proto že nevím proč tu vlstně jsi a nechápu co ty očekáváš od podobného fóra. Díky za odpověď
Většinu času si zde pouze čtu. Tím že si čtu názory a zkušenosti jiných lidí se učím a nabírám vědomosti. Pokud něco vím (třeba ohledně muziky) taki velice rád poradím. Třeba díky Taboo sem se dozvěděl hodně obrzd. kotoučích. Takže proto jsem tu. Sbírám informace, koukám na novinky.
Uznávám lidi jako ty nebo Taboo a myslím že pokud sem se s Taboo pohádal v threadu o RICER tak to zase není tak zlé. Já ho uznávám.
Takže shrnuli to, chodím na fórum abych se něco dozvěděl a pokud se mně něco dotýká či umím poradit tak abych se i zapojil do debaty.
http://fimosperky.cz - obchod s ručně vyráběným zbožím :)

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

Georgeos píše:
leon4x4 píše:Nikdo ti nebrání číst si a mášli co říci tak to napsat. Jak to vidím já tak tady je poměr mezi těmi co nic neví a němi co něco poradí asi tak 1000:1 a to už je trochu moc špatný poměr. Dokud to je tak 10:1 tak se to dá nějak zvládnout. Prostě pokud je tu jen pár lidí ze kterých ždímou ostatní rozumy tak je to logicky přestane za chvilku bavit a o to rychleji když se do nich ještě někdo začne wopírat (neber si to osobně). Už jsem prolezl hodně for a ti co něco ví tak poučují a ti co ví méně jen popisují své sušenosti a žádají o radu zkušenější. Pak se dá někam posunout, protože lajk se přiučí a profík zjistí jaké další problémy mohou nastat a zda se dají vyřešit a jak.
Schválně proč jsi tady na fóru ty? Já jsem tu proto abych se poučil, poradil se s jinýámi o zkušenostech, domluvil se na srazy a podrbal o výsledcích..... a co ty? Opravdu bez urážky, zajímá mne to čistě z filosofiského hlediska, třeba tě nechápu proto že nevím proč tu vlstně jsi a nechápu co ty očekáváš od podobného fóra. Díky za odpověď
Většinu času si zde pouze čtu. Tím že si čtu názory a zkušenosti jiných lidí se učím a nabírám vědomosti. Pokud něco vím (třeba ohledně muziky) taki velice rád poradím. Třeba díky Taboo sem se dozvěděl hodně obrzd. kotoučích. Takže proto jsem tu. Sbírám informace, koukám na novinky.
Uznávám lidi jako ty nebo Taboo a myslím že pokud sem se s Taboo pohádal v threadu o RICER tak to zase není tak zlé. Já ho uznávám.
Takže shrnuli to, chodím na fórum abych se něco dozvěděl a pokud se mně něco dotýká či umím poradit tak abych se i zapojil do debaty.
Také jsme si všiml že jsem byl mezi jmenovanými, a dlouho jsme na to nechtěl reagovat. Ted když se ozval Georgeous tak se asi také přidám.
Jediné dvě věci v čem jsme se s Taboo neshodli, byly v téma riceři - opět, kde jsem říkal jediné, a do ne dávna jsme doufal že je to názor nás všech - každý at si s autem dělá co se mu líbí, někdo žene výkon, někdo "plastuje" - každý má svuj názor na svuj vuz - to byla má reakce na jeho posměvačné poznámky na americké ricery. - to je třeba první bod ve kterém se přikláním také k tomu že je Taboo rejpal.
Druhý problém byl v tom že jsme se neshodli na tom, že pro každou zeměpsinou oblast je standart něčím jiným ve vztahu k místním poměrum. Ano uznávám že auto X je vždy lepší než auto Y, ale k čemu to je ve státě, kde si člověk na Auto X bude vydělávat 15 let, zatímco na auto Y "pouze" 7 let. prostě v té oblasti se bude auto Y brát jako nadstandart proti běžným autům které jsou horší než X a Y zatímco X bude již super auto, portože je jic v tom místě kousku jak prstu na jedné ruce.
Ano uznávám Tabooa že toho dost zná, a štve mne, že mé přízpěvky ignoruje, ale prostě jsme si v některých věcech nesedli, ale myslím že to není duvod proto aby člověka odsoudil. Najděte kolik chcete přízpěvku ode mne, ano také jsem na něj byl chvilkama dost tvrdej ve slovních výrazech, ale mezi námi , vy jste nikdy kamaráda za jeho názor neposlali do prdele a posleze se v klidu nebavili o něčem jiném?? Proste TAboo má na některé věci jiný pohled proto jsem se právě ve věcech na které máme jiný pohled a kde bylo riziko opětovného konfliktu vyhýbal ale výsledek se stejně nedostavil. taboo se v něčem utvrdí a člověku nedá šanci chybu napravit. Odměnou za to že jsme se choval tak abychom opět do sebe nevlítli, bylo to že mne v několika přízpěvcích jmenoval jako jednoho z největších prudičů. Docela mne to štve , ale co s tím na dělám? Tabooovi jsme se omluvil a choval jsme se tak abych se konfliktu vyhnul. Mrzí mne to , ale víc už udělat nemůžu.
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
semysak
Příspěvky: 733
Registrován: 10 led 2005 12:43
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od semysak »

no a co neco z jinyho soudku:

vyhrivani skrtici klapky - k cemu to je? v aute mi prochazi telem skrtici klapky caST VODNIHO OKRUHU tenka hadicka cca 4 mm.

sem myslel ze je snaha mit studeny vzduch v sani a ted tohle co se stane kdyz ji prestanu vyhrejvat? joa jeste s tim autem jezdim normalne do prace i vzime neprimrzne to nejak? na netu jsem cetl v mojem pripade ze to davali do aut co se pohybuji hodne v zimnim prostredi ale auto je dovoz italie : - )

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

hmm anneí to obráceně? co když ta část vodního okruhu je voda na ceste z chladiče a naopak má chladit klapku??..
v které části chladicího systému je ta "ohřívačka klapky" ?
chadič -> Motor -> Klapka
Chladič -> Klapka -> Motor???

Ad ostatní : tak jak to popisuji, fungovalo by to vůbec??
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PJ »

semysak: tady popisuje tu výhodu http://www.skoda110r.cz/article.php?id=6 při montáži karbece z Fuega na šáde
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PJ »

Marauder: no to má jeden taty bejvalej kolega ve 405 má tygrový potahy, na předních sedačkách přes to ještě hozený imitace anatomů, potah volantu, nějaký plyšáky a ještě nedávno měl 2 červený koncovky
PS: taky jezdí kamionem :smich:
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
CCCO 1.8T
Příspěvky: 389
Registrován: 02 srp 2004 18:30
Bydliště: NORTH-EAST CZ

Příspěvek od CCCO 1.8T »

semysak píše:no a co neco z jinyho soudku:

vyhrivani skrtici klapky - k cemu to je? v aute mi prochazi telem skrtici klapky caST VODNIHO OKRUHU tenka hadicka cca 4 mm.

sem myslel ze je snaha mit studeny vzduch v sani a ted tohle co se stane kdyz ji prestanu vyhrejvat? joa jeste s tim autem jezdim normalne do prace i vzime neprimrzne to nejak? na netu jsem cetl v mojem pripade ze to davali do aut co se pohybuji hodne v zimnim prostredi ale auto je dovoz italie : - )
S tím přimrzáním to asi nebude mít až tak moc společného poněvadž se tohle používá i Kawasaki na silničních motocyklech - každopádně když jsme tohle zkusili eliminovat tak se chod motoru spíš zhoršil - takže uplně zbytečné to asi nebude. Vím o někom, kdo by na tohle dokázal odpovědět, ale.......
real tuning by Taboo 8) Mitsubishi 3000GT VR4, Mitsubishi Eclipse GSX, AUDI A3-S3kit,

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

tím se vše vysvětluje asi si vozí suvenýr z každý svý cesty :o)))
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

jinak mi to smázlo ...

for Frankie - super tuzerskej potah volantu, divím se, že tam nemáš tigra ..
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

odstranění výhřevu klapky se dost často dělá na LT1 motorech (Camaro Corvette) je to velice jednoduchá úprava tzv. bypass. Mělo by to údajně něco málo přidat, ale zkušenost s tím nemám. Každopádně co vím, že u Probe GT to udělalo neuvěřitelný věci i když to zas lidi z Probeklubu nechápou. Prdla mi po cestě z SK hadice co vyhřejvá klapku tak sem to nouzově odpojil - tedy sem ty hadičky spojil a výhřev klapky nefungoval. Auto jelo naprosto neskutečně, to co předvádělo v noci na dálnici bylo nepopsatelný, kámoš jel za mnou a při rozjezdu z benzínky z toho při přeřazení 1-2-3 lítaly prej super lišky. Když sem zastavil a šáhnul na sání bylo absolutně ledový. Ještě lepších výsledků by se dosáhlo při použití "spaceru" kterej se dá mezi sání a blok, je to taková asi 8 mm tlustá podložka (těsnění) který je z teplo nevodivýho matroše. Každopádně je to jen můj dohad, že auto jelo díky odpojení výhřevu a nemusí to na jinejch autech vůbec makat ....
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

menší dotaz také spojený s chlazením. i když ne směsi... ted tahám ven motor z 7M supry a zjistil jsem že před velkým cladičem je jeden menší, z nějž vedou dvě trubky ( jedna přívod, druhá odvod do skoro stejnéhomísta v bloku motru umístěného pod olej filtrem. je možné že by to byl chladič oleje??
pokud ano atk je to záhada, protože do MK3 se dával pouze u torbo verze M7GTE a já mám motor M7GE ( jedině že by tam byl už přehazovaný blok ze m7GTE ( jsou shodné ) al eže by někdo přehodil blok a nedal tam turbo??
Dnes večer snad už konečně budu mít manuál ( málem jsme vyskočil z kůže když mi Krysulka řekl aže ho zapomněla v práci kde mi ho tiskla :) ) tak začnu vyhledávat..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

tady je nějakej graf ...

Obrázek

tady je klapka z LT-1 ten přívod a odvod kapaliny se přemostí hadičkou ...

Obrázek
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

Idaho píše:menší dotaz také spojený s chlazením. i když ne směsi... ted tahám ven motor z 7M supry a zjistil jsem že před velkým cladičem je jeden menší, z nějž vedou dvě trubky ( jedna přívod, druhá odvod do skoro stejnéhomísta v bloku motru umístěného pod olej filtrem. je možné že by to byl chladič oleje??
pokud ano atk je to záhada, protože do MK3 se dával pouze u torbo verze M7GTE a já mám motor M7GE ( jedině že by tam byl už přehazovaný blok ze m7GTE ( jsou shodné ) al eže by někdo přehodil blok a nedal tam turbo??
Dnes večer snad už konečně budu mít manuál ( málem jsme vyskočil z kůže když mi Krysulka řekl aže ho zapomněla v práci kde mi ho tiskla :) ) tak začnu vyhledávat..
není to automat a tedy chladič kapaliny převodovky ?
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

ne je to manuál, a ty hadičky jsou tlakovky, ale na vystupech stažené normální páskou, když jsem rozpojit šel ven olej.. vycházejí z oválné destičky ( uzávěru ?? ) se dvema výstupy, která je přímo olejovým filtrem.
co s etýče odpojení toho vyhřívání klapky - pochopil jsme to dobř přemostění =prostě odpojit hadičky od klapky a spojit mezikusem ?
Co udělat s těmi dvěmi pipes co koukají z klapky, zaslepit nebo je nechat jen tak koukat??
( supra to má podbně tak bych to potom možná zkusil )
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
CCCO 1.8T
Příspěvky: 389
Registrován: 02 srp 2004 18:30
Bydliště: NORTH-EAST CZ

Příspěvek od CCCO 1.8T »

Pokud je to napojené do mezikusu mezi blokem a olej. filtrem tak je to chladič motorového oleje. Někdy jsou tyhle chlazení určené pouze pro určité státy a tím se liší od klasiky. Například může být jiný pro USA-Florida a pro Německo.
real tuning by Taboo 8) Mitsubishi 3000GT VR4, Mitsubishi Eclipse GSX, AUDI A3-S3kit,

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

cco právě proto me to zaráží, koukal jsme do specifikací a nenašel jsem verzi, která by u atm. motoru měla chladič oleje.. :o(
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

šptaně jsme přečetl přízpěvek ( ccco ) a jetš huř se vyjádřil. není na mezikusu mezi filtrem a blokem - opticky jsou obě nezávislé ( vývody jsou cca 85MM pod olejovým filtrem z bloku )
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

mladý 205 Gti má taky chladič oleje a podle manuálu by v týhle verzi vůbec neměl bejt ... Třeba Probe 1 Gt mělo pro evropu spešl dodělávanej chladič převodovky protrože se tady jezdí rychleji než v US a nějak se připíkalo kolo 5-ky .. nebo co tak to třebas bude obdobný jen u oleje ..

Jinak ty vývody bych buď nechal bejt a nebo aby se tam nedostal bordel navlík bych na ně kousky hadiček a ty zaškrtil drc páskou a nebo do nich strčil nějakou kulatinu aby byly zaslepený ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

Mar : thanx.. vím že to vypadá jak bych byl lama ( ne že bych neyl :) ) le radši se takhl eujistim než abych si to por sebe uzavřel a měl to špatně vyjasněné..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

pohoda ....
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
semysak
Příspěvky: 733
Registrován: 10 led 2005 12:43
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od semysak »

MAr: jak jsi daval obrazej ty klapky presne tak to je u me je to hadicka mezi vystupem z chladice (z nejaky hadice) a jde do klapky a potom do vrchu expanzky, do expanyky de potom jeste dalsi silana hadice zespodu a dalsi tenoucka od vrsku chladice. zkusim vyhrejvani premostit a potom uvidim

Uživatelský avatar
semysak
Příspěvky: 733
Registrován: 10 led 2005 12:43
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od semysak »

jo este neni nemuze to byt chlazeni klapky? mam to na turbo motoru...

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

pokud je to napojený na chladící okruh bude mít voda cca 90°takže chlazení by to bylo jen v případě že by vzduch měl mít víc což by mi přišlo kapku moc ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Marcos
Příspěvky: 190
Registrován: 20 říj 2004 11:09
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marcos »

Kdyz se tady probira nejake chlazeni..., jak na dodatecnou montaz chladice oleje? V podstate je mi to jasne, mezikus mezi blok a olejovy filtr se necha udelat a jen se to napoji. Ale neni mi jasne, zda to resit nejak pres termostat nebo naprudko. Spousta kitu na dodelani chladice je jen ten mezikus, ale ten olej se chladi v podstate od nastartovani, ale to prave neni zadouci. Takze jak? :oops:

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PJ »

Marcos: nö je to dělaný rovnou, holt motory co to opravdu potřebujou těm to zas tolik od startu nebude vadit.
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
sub13
Příspěvky: 72
Registrován: 15 čer 2004 16:04

Příspěvek od sub13 »

ten mezikus mezi blok a olejovy filtr se dělá i s termostatem- prodává Křenek Motorsort

Uživatelský avatar
peugeot_405_extreme
Příspěvky: 29
Registrován: 22 úno 2005 15:36
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od peugeot_405_extreme »

Hm, mno me by to zajimalo taky potřeboval bych ten mezikus sehnat na peugeota... :alien:
:alien: ET4EVER :alien:

Marcos
Příspěvky: 190
Registrován: 20 říj 2004 11:09
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marcos »

Nejak to budu muset zbastlit. :lol: Ale kupovat se mi to nechce, takze to necham na dobrem soustruznikovi. Taky to potrebuji na pazouta. Nektere mely chlazeni oleje, ale vodnim okruhem. Byl tam taky mezikus mezi filtrem a blokem, a prohanela se tim voda, ale ta ucinnost je dost sporna... :?

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“